Catalans aixakeuvus xD (#22)

17, 8, 9, 10, 11
http://en.wikipedia.org/wiki/Skinhead

Me he estado leyendo todo esto (exceptuando un par de cosas que ahora buscare el significado en ingles jeje). Por cierto, porque se suelen relacionar skinhead con nazi? Es que la gente que no esta informada suele hacer esta comparacion...
morr escribió:Pero bueno, lo comprendo, cuando yo hice el treball de recerca, sabía muchas menos cosas, y mi mente pensaba de otra forma, por lo tanto mi trabajo fue una basura como ésa.

Es el que passa amb els TR. I ja posats a spamejar, el teu de que anava? (també va pels altres spammers)

Fa uns mesos em va donar per repassar-me el meu, que com no anava de la historia i evolució de la informatica, i deu ni do, hi ha alguna que altra cagada i coses que canviaria. Pero hi han coses que encara veig be, com les 'punyalades' que vaig fer contra microsoft i intel, i una alguna que altre cosa que m'ha donat la raó passat uns anys[sati]

morr escribió:PD: He visto la bibliografía, y joder tú colega se podría a ver currado un poco más el tema de los skins, pero vamos una hoja no da para ello. Si vieses el trabajo de un colega mío sobre el "movimiento skin no político en el mundo" fliparías, 53 páginas analizando historias del pasado, origenes, un sinfín de grupos que muchos de ellos yo aún no he descubierto, contextos históricos alucinantes, el trabajo todo en inglés y de una calidad acojonante. También hay que decir que el colega lo hizo cuando tenía 21 años, y que para el tío el movimiento skin es su vida, y es un auténtico erudito.

Ja pot ser, pero si has de fer un resum d'unes quantes tribus urbanes mires de trobar una mica de tot :p


NeLe escribió:Aqui hi ha un dels dos que s'equivoca... ein?

Home, tal com diu el morr la informacio del treball no està del tot bé o incompleta, aixi que tira per la wikipedia o web's amigues del morr [666]

salut

EDIT
Me he estado leyendo todo esto (exceptuando un par de cosas que ahora buscare el significado en ingles jeje). Por cierto, porque se suelen relacionar skinhead con nazi? Es que la gente que no esta informada suele hacer esta comparacion...

Jo tinc la meva teoria, jo crec que la gent ho associa perquè casi sempre quan s'en sent a parlar es per alguna cosa dolenta: pallisses, baralles... i clar en queda aquesta imatge.
El meu anava sobre la inmigració a Espanya.

El trabajo la verdad me salió currado, expuse datos del INE, de un sinfín de estadísticas como del Padrón, busqué como se adaptaban los inmigrantes ( por ejemplo descubrí que a medida que pasaban los años, los inmigrantes adaptaban su fertilidad (la cantidad de hijos) al país que los acogía, es decir la primera generación al venir solía tener muchos, pero el primo que venía de la primera persona, ya no tenía tantos), hice entrevistas, me ocupé de la inmigración turística al sur de Marbella, expuse un sentido crítico de la mala actuación del gobierno con los inmigrantes ( muestra una ambigüedad muy mala tanto el PP como el PSOE), no sé el trabajo me quedó chulo, pero bueno, ahora lo veo y también cambiaría cosas.

Para el irlandés, hay páginas que no te puedo dar, porque son medio privadas y mi pista se seguiría fácil, pero ten algunas que te sirvan de indicador :

http://www.elotrolado.netshowthread.php?s=&threadid=378040&highlight=hilo+streetpunk

http://www.garry-bushell.co.uk/oi/index.asp

Una pregunta Cafetino, tú eres uno de esos CyberPunks?

PD: Prexox libertad -Isabel Pantoja-
Jo el treball l'acabaria aviat:
Hi ha skins de tots els colors i de totes les mides però el que tots tenen en comú es que són uns bulles.

Fi [jaja]
morr escribió:Una pregunta Cafetino, tú eres uno de esos CyberPunks?

Podria ser en certa manera... comparteixo algunes idees, gustos i tendencies d'aquesta 'gent', però no m'he parat mai a pensar a quin grup/moviment pertanyo. Jo soc jo :p

A dir, veritat, feia temps que no em dien si era o que soc cyberpunk, los més tipic es que em diguin que si, friki, hacker, linuxero, mandrivero, gentooza, fanboy de linux(aquesta en alguna flame a eol)... i fa uns dies em varen dir otaku :p

Lo que deia, no és una cosa que em preocupi gaire.

Apa, i aqui us deixo del manifest hacker
The hackers manifest escribió:This is our world now... the world of the electron and the switch, the beauty of the baud. We make use of a service already existing without paying for what could be dirt-cheap if it wasn't run by profiteering gluttons, and you callus criminals. We explore... and you call us criminals. We seek after knowledge... and you call us criminals. We exist without skin color, without nationality, without religious bias... and you call us criminals. You build atomic bombs, you wage wars, you murder, cheat, and lie to us and try to make us believe it's for our own good, yet we're the criminals.

Yes, I am a criminal. My crime is that of curiosity. My crime is that of judging people by what they say and think, not what they look like. My crime is that of outsmarting you, something that you will never forgive me for.


salut
sgaesux escribió:Jo el treball l'acabaria aviat:
Hi ha skins de tots els colors i de totes les mides però el que tots tenen en comú es que són uns bulles.

Fi [jaja]


Jajajaja es o no lo discuto. Más razón que un santo.

Lo siento Cafetino, ya se te ha quedado, a partir de ahora eres el cyberpunk. ¡Qué rebeldes han salido los gerundenses! . Por un lado un guerrillero talibán del "k"omando antifa, y por otro un destroyer de las redes.
[uzi] me estic cagan am els de timofonica a saco, esq joders ho trobeu normal que demanem adsl i a sobre ens ho cobren i tenim tarifa plaan pq fan unes p... al carrer i no poden tenir la red donant servei i trukes x reclamar i et diuen que ho senten molt pero que no es culpa seva que facin obres, això si, et cobren a preu de adsl una conexio de tarifa plana....[discu] i em tenen 3/4 h al telf. x dirme aixo!!! cawento
morr escribió:Lo siento Cafetino, ya se te ha quedado, a partir de ahora eres el cyberpunk. ¡Qué rebeldes han salido los gerundenses! . Por un lado un guerrillero talibán del "k"omando antifa, y por otro un destroyer de las redes.

jeje, això és com una colecció de cromos... a veure si la completem [sonrisa]

lodis escribió:[uzi] me estic cagan am els de timofonica a saco, esq joders ho trobeu normal que demanem adsl i a sobre ens ho cobren i tenim tarifa plaan pq fan unes p... al carrer i no poden tenir la red donant servei i trukes x reclamar i et diuen que ho senten molt pero que no es culpa seva que facin obres, això si, et cobren a preu de adsl una conexio de tarifa plana....[discu] i em tenen 3/4 h al telf. x dirme aixo!!! cawento

Timofonica, quien si no?
Canvieu Timofinica pel vostre proveidor mes odiat xD



No estic molt posat en aquests temes, lo millor es amenaçar amb anar a consum a veure si s'els passa la xuleria, i en el pitjor dels casos posar una reclamacio.


salut
Cafetino escribió:No estic molt posat en aquests temes, lo millor es amenaçar amb anar a consum a veure si s'els passa la xuleria, i en el pitjor dels casos posar una reclamacio.

Una bona opcio es la damenaçar que et donguin de baixa. Mes d'un cop ho he fet i llavors ia ves si es posen les piles.. XD
plan de hoy xD:

kdd birrera en mi casa de franciscaners i demás, seguido de un camino calimochistico a concretar aun, las ramblas, tequila y demás, o marina y su decadencia de mierda, ya veremos xDDD.

cuidaos marikitas :P

[beer]
es lo que havia pensat, però de totes maneres ni q canvis de companyia, igualment els i pagues un tant per tenir linia, encara que les trucades i internet els tinguis amb una altre companyia, i tinc una amiga que ho va fer per canviarse hi li van tallar la linia (dient que era una error, però va estar 2 mesos sense linia...) he posat reclamació i si dilluns no està arreglat vaig a consum i listo que segur que deuen tenir una llista motl maca i llarga de reclamacions...
uooo jo tambe soc catala i ni men avia adunat que existia akest fil!!! pot sembla un espai una mica separatista, pero em vista de com va tot...

VISCA CATALUNYA I VISCA ELS CATALANS CULLONS!!!
benvingut SOULER! [oki]
Benvingut Souler

Com dius, la idea d'aquest espai no és pas la de ser separatista, ni va amb aquesta intenció, més aviat aqui qui vulgui parlar català aqui ho pot fer.


salut

PD: kurras, no se com t'ho fas pero casi sempre ets el primer en donar la benvinguda, coi de friki [666]
Cafetino escribió:PD: kurras, no se com t'ho fas pero casi sempre ets el primer en donar la benvinguda, coi de friki [666]
es el que te esta aqui sense tenir res a fer.. XD

A vere si despres de dinar men vai un ratu a la platjaa..
Com bé sap en morr, el millor documental dels seus amics, és Diario de un Skin, d'Antonio Salas.

Cafetonet usuari d'emacs [666]
¿Vosotros qué hacéis con los libros viejos de la universidad o de la escuela?

Es que son un verdadero "trastu".
el termino a la puta basura es el mas adecuado xD
morr escribió:¿Vosotros qué hacéis con los libros viejos de la universidad o de la escuela?

Es que son un verdadero "trastu".


Al contenedor azul... a RECICLAR!!
jo els guardava tots, però al final per fer lloc vam decidir afegir-los a la foguera de sant joan (sobretot els de mates que odiava) els altres al reciclat, però podries preguntar si algú els necesita o els vol.
¡Prexox a la calle! ¡Julián te queremos!
eTc_84 escribió:Cafetonet usuari d'emacs [666]


http://snafu.priv.at/mystuff/sigquotes.txt escribió:Emacs is a nice operating system, but I prefer UNIX. - Tom Christiansen


I per rematar, acudit friki, dos gallifantes per a qui l'entengui ^^
void russian_roulette(void) { char *target; strcpy(target, "bullet"); }


salut
me voy en 10 minutos hacia el casc vell, deseadme suerte, la taja va a ser brutalisima xD
Joder quina puta merda cawento

Vaia rallada porto a sobre ara, cagumdé, amb les ganes de sortir que tenia....
Jo matantme a informar-me quins plans hi havia per avui, i de cop i volta passa a estar tot organitzat per anar a platja d'aro i jo quedarme tirat, jo flipo, em mato a trucar a la gent pero gairebé mai m'avisen, vale que som força colla pero joder tampoc costa tant que digui algo de tant en tant. Lo flipant es que hi han forces que no surten, i han quedat els justos pq em quedi tirat.

En fi, tinc dues opcions
- Quedarme a casa cagant-me en els seus morts
- Anar amb un colega i la seva xicota força més tard, i a mes tornant aviat
Yo desde que vuelto de Londres, todos mis colegas están fuera, a otro le han partido la boca y está rehabilitación, los otros se piran a un festival a UK del que yo no tengo pasta pa ir. Así que me las voy apañando pa salir un poco, pero también me estoy rallando, pero el viernes me piro pal pueblo y a tomar por culo.

Lo mejor: Han abierto al lado de mi casa un local, dónde las guiness (DRAUGHT) de medio litro están a 2€, ya sé que me queda poco para la zirrosis.

PD: Seerj, dale caña a las guiris.
PD2: Cafetino, lo que pasa es que eres un friki y te dejan de lado. [poraki]
morr escribió:PD2: Cafetino, lo que pasa es que eres un friki y te dejan de lado. [poraki]

je je, per sortir de festa en principi el frikisme es queda a casa, a no ser que em trobi algun friki, pero això no sol passar gairebé mai.


En fi, crec que sortire, encara que sigui per poca estona, almenys tindre oportunitat en cagar-me en els seus morts a la seva cara... perque la cosa ja em te força moskejat...
void russian_roulette(void) { char *target; strcpy(target, "bullet"); }


[qmparto][qmparto]

Ets un friki [poraki]

Estrenant firma anti-envejosos tercermundistes
Cafetino,¿Hay posibilidades de conocer a chicas?

Si no es así, no salgas fuera, y quédate por tu pueblo, con el carajillo el ron cremat o la guiness.
morr escribió:Cafetino,¿Hay posibilidades de conocer a chicas?

Si no es así, no salgas fuera, y quédate por tu pueblo, con el carajillo el ron cremat o la guiness.


Aixo sempre, encara que a mi s'em dona fatal (timidesa sucks) [ayay]


El meu poble no esta fet per sortir per la nit... i Girona ara mateix estarà força buit, la gent pira cap a la costa
Tranquilo Cafetino, no es que seas tímido, es que las mujeres de aquí también son un poco frígidas y un poco lesbianas. Te vas a cualquier lado del mundo fuera de "la Catalonia" y no sé que pasa que las mujeres vienen a tí en cambio aquí, dos años sin tener un rollo más o menos formal.

PD: Este comentario, va de hombre a hombre, está claro que a las mujeres ni pío, que te tildan de machista, cuando es una verdad como un puño.

perquè aquí només arriben animals i fills de puta.


Tan robao la cabra neng!!! Qué violencia!
Cafetino escribió:El meu poble no esta fet per sortir per la nit... i Girona ara mateix estarà força buit, la gent pira cap a la costa

Coi si la gent va cap a la costa es deuen perdre pel camí, perquè aquí només arriben animals i fills de puta.
morr escribió:Tranquilo Cafetino, no es que seas tímido, es que las mujeres de aquí también son un poco frígidas y un poco lesbianas. Te vas a cualquier lado del mundo fuera de "la Catalonia" y no sé que pasa que las mujeres vienen a tí en cambio aquí, dos años sin tener un rollo más o menos formal.

Weno, a mi se m'acosten algún cop, pero normalment són per dos motius, o be per demanar foc o tabac... i sol cardar força rabia, perque de tabac no em vull saber res

eTc_84 escribió:Coi si la gent va cap a la costa es deuen perdre pel camí, perquè aquí només arriben animals i fills de puta.


Es que pujar a l'alt emporda cansa, millor cap al baix [looco]
Cafetino escribió:Es que pujar a l'alt emporda cansa, millor cap al baix [looco]

Al Baix ja n'és ple de lo altre, el que hi falta és gent per equilibrar [poraki]
Zorro: Héroe justiciero
Zorra: Puta

Perro: Mejor amigo del hombre
Perra: Puta

Aventurero: Osado, valiente, arriesgado.
Aventurera: Puta

Ambicioso: Visionario, Enérgico, con metas
Ambiciosa: Puta

Cualquier: Fulano, Mengano, Zultano
Cualquiera: Puta

Regalado: Participio del verbo regalar
Regalada: Puta

Callejero: De la calle, urbano.
Callejera: Puta

Hombrezuelo: Hombrecillo, mínimo, pequeño
Mujerzuela: Puta

Hombre público: Personaje prominente. Funcionario público.
Mujer pública: Puta

Hombre de la vida: Hombre de gran experiencia.
Mujer de la vida: Puta

Atorrante: Adj. que indica simpatía y viveza.
Atorranta: Puta

Rápido: Inteligente, despierto.
Rápida: Puta

weeeeiss

Acabo d'arribar de platja d'aro ^^

Al final he anat tard cap alla, però per sort a ultim moment he aconseguit transport per poder tornar algo més tard :Ð

apa, bona nit
bufff quin festival ahir a Platja d'Aro!!

Apoteosicc! L'alcohol i les noies corrien com l'aiguaa [babas]
Va haver-hi kdda a Platja d'Aro i jo sense enterar-me? Amb noies i alcohol a dojo?? [enfa]
Button primer i De La Rosa segon, llàstima del Schumacher que ha hagut d'abandonar.. me n'alegro pels dos primers, són pilots que em cauen bé.

Els alonsistes celebrant que Schumacher trenqués amortiguadors, que poca cosa son [jaja][jaja]
solomdiré una cosa, me acabo de lebantar xD
Gerim escribió:Va haver-hi kdda a Platja d'Aro i jo sense enterar-me? Amb noies i alcohol a dojo?? [enfa]

I ara, aqui cadascu va anar per la seva banda :p
- eTc es va quedar a casa rajant sobre els extrangers
- morr idem pero amb les dones
- seerj, te un gran buit mental sobre la nit que ha passat
- kurras correguent darrera les guiris per platja d'aro
- I un servidor va lluitar a les barres dels bars per a que li servissin un miserable cubata


:Ð


salut
joder la verdad es que me acuerdo de todo, pero que acabé fatal, me quede X tiempo durmiendo en el metro también creo recordar, en la parada de llacuna, y en el clot seguramente tb xD

dos medianas en mi casa
dos voll damms en el california (al lado del judas, cerca del tequila, bebidas baratas en el barrio gótico! genial).
dos voll damms y varios chupitos en un bar de una calle de mala muerte del gótico, cerca de capitania general, ambientado con signos mesopotamicos.
dos voll damms en el mephisto, discoteca hard rockera/hevilonga cerca del cementerio de pueblo nuevo para quien no lo conozca.

la verdad es que acabé un poco taja, pero bueno. En mephisto fue brutal, too lleno de puretas y toos cantando como nosotros canciones de WASP, thin lizzy, kiss, iron maiden, judas priest, metallica y alguno más.

y en el gotico como siempre, tope de bien, no hay nada como esas calles, y siempre hay un ambientazo y conoces gente majisima.

a mi casa llegé dobladisimo sobre las 7 mas o menos, y me he pegado una sobada de tres pares xD.

[beer]
morr escribió:PD: Este comentario, va de hombre a hombre, está claro que a las mujeres ni pío, que te tildan de machista, cuando es una verdad como un puño.


a veure morr com ens ho em de pendre dsps del altre post que has posat?? ^^ però en part tens raó, aquí les noies funcionem diferent, hi ha de tot com a tot arreu, de més llençades i de menys (tmb depen del moment, de la quantitat d'alcohol, no cal negar aixó jeje) suposo que marca molt lo que com a educació ens donen de com ha de ser que els nois "sempre" han de fer el primer pas i tot aixó, però també se, que les coses canvien i ara som moltes les que ens acostem a vosaltres, però alguns sembla que aixó us molesti així que al final ja no saps que fer...
Cafetino escribió:- kurras correguent darrera les guiris per platja d'aro
axo ho faig mes quan nem a lloret, allo si que es a Can Marrana XD


Per cert, grandisima cursa de F1 avui, feia temps que no difrutava tant. Genial!
lodis escribió:
però alguns sembla que aixó us molesti així que al final ja no saps que fer...


Dios, de verdad te han dicho eso?. Déjalo, ese no era un hombre. A nosotros nos encantan que nos entren, de hecho, si no fuera así, un tanto por ciento muy elevado de la población sería soltero de por vida (¿eh Cafetino?).

PD: Se habrá de ir a LLoret un día, a ver si es verdad tanta fama.
Pues si, no mola siempre entrar, tb está bien que te entren en la variedad está la felicidad!

Yo lloret lo tengo como algo pendiente, y espero de aqui 2 semanas o 3 pasar un finde a ver q tal, que ya he oido hablar demasiado xD.
seerj escribió:que ya he oido hablar demasiado xD.



Imagen
jaja no, directament no m'ho han dit, però arriben comentaris d'altres amigues.
si es que dieu que nosaltres som molt complicades i més tallades, però... molts de vosaltres també!! que a vegades us entrem i us kedeu alli paradets sense fer re d re... així no hi ha quí faci res!!

ves a salou i voras com trobes lo que busques...
Això que les dones funcioneu diferent m'ha fet gràcia, què gasteu, gasoil o querosé? [poraki][poraki]

morr, per seguir amb la teva costum de Londres, en comptes de a Lloret, has d'anar a Sitges :Ð
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11