Catalans aixakeuvus xD (#20)

1, 2, 3, 4, 511
Imagen


[babas]

morr escribió:PD: Tengo cierto vídeo de la tía en topless follando, no pregunteis donde lo he conseguido.


io he vist les fotos, pero no en moviment...
que es de una peeeeli, coño, mira q es con gente famosa y ahora no caigo...
Lo próximo que será, un presidente gay?

Queremos ser los más guays de Europa o qué?

Si queremos dar la nota, metemos a un presi borracho (aquí al principat done'm exemple) y fumeta, que legalice todas las drogas y que subvencione la cerveza.

PD: Con todo el respeto a gays y lesbianas.
PD2: me voy a jugar al guild wars,y cada x tiempo daré una ojeada a ver si comienza.
morr escribió:PD: ME CAGON EL PUTO FAMOSEO CUTRE Y CASPOSO DE ESTE PAÍS.
PD2: ME CAGON EN LAS PERSONAS QUE SE TRAGAN ESTA MIERDA Y POR TANTO CONTRIBUYEN A QUE EXISTA.
PD3: ME CAGON EN LA ROCÍO JURADO POR NO HABER ESPERADO UN POCO MÁS.

Amén

MORT A LA PRENSA DEL COR!!! [uzi]
morr escribió:PD2: me voy a jugar al guild wars,y cada x tiempo daré una ojeada a ver si comienza.
segur que ho faran? joee..io pasu destar fins les 12 esperan a que comenci.. cawento
kurras escribió:segur que ho faran? joee..io pasu destar fins les 12 esperan a que comenci.. cawento


Yo espero lo que haga falta, si eso te lo bajas del emule luego. De momento este programa llevan una hora hablando de lo mismo.

Joder es que yo no entiendo como pueden hablar durante una hora de una persona que la ha diñado. Y las que quedan.

PD: Si me oyes Jurado, espero que estés en el infierno.
ya se, creo q era en slam, aunq a lo mejor era en un crimen ferpecto, lo q es seguro es q esa escena es de una de las dos xD
seerj escribió:ya se, creo q era en slam, aunq a lo mejor era en un crimen ferpecto, lo q es seguro es q esa escena es de una de las dos XD


a crimen ferpecto no se li veu res.. per desgracia [triston]

EDIT: osti, ara em fas dubtar.. ein?
http://www.telecinco.es/dn_9446.htm

Vaya desgraciados, me temo que no lo van ha hacer.

PD: Por qué no estoy tan loco, pero sino mañana me veiáis en las noticias(preferiblemente en las de telecinco).

Pero bueno, cuánto va a durar éste tostón? cuántas horas hace falta para decir una y otra vez lo mismo? que pongan de una vez los serrano, y de paso, que me repongan telediarios decentes que hoy los he tenido que quitar todos!


Anónimo
Jueves 1 de Junio a las 23:10
P**** ZAPATERO Y P**** POLANCO


yo
Jueves 1 de Junio a las 23:09
No teneis vergüenza, mira que cambiar la programacion para hacer el especial, lo suyo hubiese sido que lo hubieseis puesto despues de los serrano, cuando hacen el capitulo repetido, o no hacer nada porque, no era más especial que otra persona normal


Anónimo
Jueves 1 de Junio a las 23:09
HASTA ROCO JURADO QERIA VER LOS SERRANO!!!!!


Anónimo
Jueves 1 de Junio a las 23:09
VIVA CUATROº!!!!!!UN CANAL MODERNO Y Q ESCUCHA ALA GENTE


poner ya de una p**** vez los serrano y qitarme esta mierda ya,lo siento x rocio pero q asco de telecinco

EL HOMENAJE SE PEUDE ACER DEESPUES DE LOS SERRANO!!!T5 NO TENEIS NI IDEA


Anónimo
Jueves 1 de Junio a las 23:01

SINVERGUENZASSSSSS!!!como ******* kitais los serrano,esto es 1 atracoooooooo!k asco daisss,como a dixo 1 viva las cadens como antena3 y cuatro k no cambian nada,son modernas sois 1 BASURAAAA!!!
xDD

Hijos de p***** mañana salgo en vuestras noticiasm, como podéis quitar los serrano

Anónimo Jueves 1 de Junio a las 23:08


aquest es el teu? XD
Efectivamente amigo kurras, totalmente confirmado.

Aún conservo la esperanza de que emitan el no-repetido.

El que ha escrito esto se ha lucido
HASTA ROCO JURADO QERIA VER LOS SERRANO!!!!!
No emiten los serrano? juas, tampoco se pierde nada, una serie mediocre, mejor apagar la tele o poner algun canal via parabolica tipo Discovery Channel o el AXN con CSI, eso si que es una serie como tiene que ser. :p
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Galactica powa!!!
aquesta noia jo la vaig veure a una pelicula que van transmetre per tv3 sobre uns peridoistes que s'infiltren en el món de la moda per veure els tripijocs que hi ha per dintre, feia de miss alacantxD


com va tot nois!! avui soc un noi diferent ^^ xD no tat malament....no me feu cas!! [sonrisa] [sonrisa] [sonrisa]


serrano powa....fa tant de temps que no els miro...l'unica serie que em desenganxa del pc és House i la de gray's anatomy ^^
^RöKöKÿ^ escribió:serrano powa....fa tant de temps que no els miro...l'unica serie que em desenganxa del pc és House i la de gray's anatomy ^^
pecat.. testas deixant Nip/Tuck
kurras escribió:pecat.. testas deixant Nip/Tuck
jo parlo entre setmanes...els cap de setmana no tik pc i està clar que miro nip/tuck xD totes les series de operacions, autopsies que surten coses explicites m'encanta!!! ^^ si no fos pk no m'agrada la biologia, m'hauria agradat fer autopsies i coses d'aquestes
jejeje, en rocoki es dels meus xD
juass, pos a mi em faria un yuyu fe de forense... [mad]
kurras escribió:juass, pos a mi em faria un yuyu fe de forense... [mad]
si això es lo dolent.....t'imagines la tipic sala i que un dia se t'obri una porta i te surti un pavo mort, amb aquell to blau característic de les pelis! xDxD

una dia m'agradaria comprar un pollastre i matarlo...o un conill, quan veig al pallars com buiden als conills i als xais ^^ disfruto, se'ls degolla i els pengen cap peravall, i despres una raja en tot l'estomca per buidarlos!! ^^ que cau tot...un pringue! xD
^RöKöKÿ^ escribió:si això es lo dolent.....t'imagines la tipic sala i que un dia se t'obri una porta i te surti un pavo mort, amb aquell to blau característic de les pelis! xDxD
si entres al meu space per el explorer, no pel firefox, voràs un video d'un grup de musica que va d'això xD...el tiu li fot l'auutopsia i al final de tot la pava obre els ulls, xDDDD...si el vols veure, millor apaga els altaveus, no crec que t'agradi la musica xDDD.


[beer]
Que sadics que sou, a mi que em fa pena menjar conill (pero m'encanta i m'el menjo xDD) quan els vec per la muntanya o en les tendes d'animals, amb lo monus que son... xDD
Jo quan surten coses com operacions (nip/tuck per ejemple) o miro i no em fa cosa pero tampoc es que m'encati veure-ho, prefereixo veure la final de la champions per enesima vegada enlloc de operacions,...

Els forenses tenen la sort que mai se'ls hi acabara la feina xDD
seerj escribió:si entres al meu space per el explorer, no pel firefox,

Puta microsoft [uzi]

Quan reinici windows ja el vuré [poraki]

NGC escribió:Els forenses tenen la sort que mai se'ls hi acabara la feina xDD

I no t'oblidis de les funeraries, això és tenir visió de negoci [sati]
^RöKöKÿ^ escribió:una dia m'agradaria comprar un pollastre i matarlo...o un conill, quan veig al pallars com buiden als conills i als xais ^^ disfruto, se'ls degolla i els pengen cap peravall, i despres una raja en tot l'estomca per buidarlos!! ^^ que cau tot...un pringue! xD


Joder y després la fera sóc yo.

PD: Respecto a los Serrano, a palabras necias, oídos sordos.
BoiG si et serveix nosaltres vam descuarterar un peixet bueno la Debby xdd U_U

I a l'AXN fan de bones quer moltes les pasen per cuatro : Alias, Medium, The Closer (akesta crec que l'han tret)... a més de CSI i despres ta la FOX aixxx com disfrutu amb la tv x cable ^^
La peli akesta de peridistes infiltrats hem sona d'haverla vist pero ara mateix no la situo

He fet dos examens ja!!!!! vaja parrafada els hi he posat ale que treballin una mica perque despres la d'historia digui que no relaciono les coses que poso nomes el que em pregunten XD! que li pregunti a la de lite que te tres fulls i mig per llegir
UOOOOOO

Ja s'ha acabat el curs!!! JEJEJE

Wenu, la semana que ve, recuperacions, i jo em presentare a dos: una per pujar nota[poraki] i laltra xk la profe ens ubliga encara que hagim aprobat (el meu cas)

Salut i força al canut XD

[bye]
seerj escribió:si entres al meu space per el explorer, no pel firefox, voràs un video d'un grup de musica que va d'això xD...el tiu li fot l'auutopsia i al final de tot la pava obre els ulls, xDDDD...si el vols veure, millor apaga els altaveus, no crec que t'agradi la musica xDDD.


[beer]
la música està tret de la veu del cantant que al final me mareat un xic, xDxD ta xulo, una cosa les fotus que surts menjant carn són fetges?? i que més?? xD
Jo tb he acabat els curs! :D :D
jajaja es q vaig anar a un concert dels entropia, uns coleges, i sempre foten alguna cosa aixi, van tirar carn crua i vam fe el panoli una estona xDD

eren visceres i entrañes en general, suposo q de pork, o de vaca, ni idea, xDDDDD


[beer]
eis una consulta, no se si ho haureu vist, però per sant joan i aquells dies s'han organitzat alguns concerts pel que he vist, pero tots els grups me sonen a res...a vos us a sonen?? que tal estan? algun val la pena?

seerj que penjats, xD pero està bé!
ayer tocaban motörhead en el primavera sound, no sé na más xD
olaaaa, una pregunta, algú sap quin tamany tenen les fotos de carnet, es q ara no en tinc cap per medir-la...
joer quin puto palooo, ia no puc studiar mes per avui... estic fins els collons de PI, PID, avanç de fase... [uzi]

speru poder surtir un ratet aquest vespre...stic ben palid dstar aqui tancat [burla3]
Aghh quina merda de dates... la gent em persegueix per donar-me feina [mamaaaaa]

El pavo pel que se suposava que desdel gener em donaria feina per fer coses a les seves webs, del qual desde de gener només he fet 4 hores comptades ara m'ha enviat feina GROSSA per fer....

Lo de col·laborar en aquell projecte d'endessa, m'han tingut abandonat casi dos mesos m'han donat feina per fer i ja volen veure "alguns resultats" la setmana que bé, en ple examens....

I la web del politoleg, el qual vaig explicar-li que no podria fer casi res fins acabat examens ja em comença a preguntar que tal avança la feina...


En fi, mira que els vaig avisar, i com si res...
buff que avall esta axo..es nota que la gent estudia.. XD

io portu des de les 8.. ara un break per dinar i tornemi... [looco] [looco]
kurras escribió:buff que avall esta axo..es nota que la gent estudia.. XD

io portu des de les 8.. ara un break per dinar i tornemi... [looco] [looco]

al menys has durmit...yo no puc ni un minut...

algú va anar ahir al concert de la fuga? io no anaba a surtir i al final uns amics del barri em van fer anar a tetuan, gracies a deu, necessitaba beure xD


Saluts! [beer]
seerj escribió:al menys has durmit...yo no puc ni un minut...
almenys has begut! XD io fa massa que no tasto res.. tinc monu de festa!!
kurras escribió:almenys has begut! XD io fa massa que no tasto res.. tinc monu de festa!!
io sincerament, ahir ho necessitaba més que mai...

un altre dia kurras, un altre dia la festa jejeje


[beer]
Pos si jo ara tic fent un descans que portu desde les 10h U_U
Jo em posare a estudiar akesta tarda, el primer examen no el tinc fins el dia 14 aixo si despres a saco
Jo els primers els vaig tenir divendres U_u i els proxims dimarts [triston] Un finde de tres dies tancada a casa ... normal que no em posi morena [mad]
Alguien me explica por que desde uqe le he quitado el enlaze a la foto de mi firma se me ven los dos putos threads esos? por que, al editar mi puta fiorma, no salen...


Saludos [beer]


EDIT: arreglat xD


per cert, io em pusare dilluns a estudiar, no estoy pa hablar ni de ramseses xD
serranofan escribió:PD: Tengo cierto vídeo de la tía en topless follando, no pregunteis donde lo he conseguido.


Es de Crimen Ferpecto colla d'ignorants.
opa, vamo pal mundia
y a cuartos nos van a eliminá
opa, nos vamó der mundiá
en la liguilla nos han ya echaaooo


Volvemos a a caasaaaa oooeeeee, volvemos a casa ooeeee, volvemos a casaaaaa ooeee, volvemos a casa oeeoee!!!

--------------

Resum del partit de avui k no he vist??
us agrada la meva nova signatura? :D [amor]
Ja que esteu criticant a telecinco (per no posar una serie que a mi em sembla lamentable, amb uns guions repetitius i previsibles) aprofito per dir que em fa fàstic com censuren la serie One Piece, mires els episodis del K3 pel migdia i la sang(entre altres coses) desapareix a la versió de telecinco. [nop]
El tema de la censura es totalment repugnant. O es posa integrament la seria o no es posa.

A one piece m'hi he aficionat fa poc, de fet he aconseguit els capis a partir del 100 gracies a un colega, i ara m'estic descarregant (via descarrega directa ^^) els que em falten. Evidentment en VO fansub, sense censures ni doblatges que fan perdre l'essencia de la serie.


I ja que parlem de censura, ja m'agradaria saber que ens van censurar a la ja mítica Bola de Drac...


Un salut
Si , jo sempre havia escoltat que bola de drac estaba censurada en algunes parts, jo recordo veure coses en algun resum que no havia vist a l'episodi cawento

Per sort ara sembla que amb les clasificacions per edats a TVC no censuren les series, com a minim la de One Piece.

El que si es collonut es comparar els doblatges, la esencia del que diuen és la mateixa, pero, moltes frases son totalment diferents del català al castellá, en un episodi, en que en zorro lluita amb la banda badoque, es per veure'l en els 2 idiomes, hi ha un moment ataca a una monja i un nen i en castellà despres de fer-ho diu a la monja que s'endugui al nen a casa, en català no diu absolutament res.
sgaesux escribió:Ja que esteu criticant a telecinco (per no posar una serie que a mi em sembla lamentable, amb uns guions repetitius i previsibles)


Estas parlant dels serrà?? A mi no m'agrada, igual k aki no hi ha qui viski.
La unica serie k fan k de tant en tant miri es house.
House esta molt bé, no per l'estil CSi de la serie sino per les punyalades que deixa anar en House XD
sgaesux escribió:House esta molt bé, no per l'estil CSi de la serie sino per les punyalades que deixa anar en House XD


Es que les "punyalades" son bonissimes XD!!! I ningu veu Mentes Criminales? que tmb es molt bona^^
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511