Catalans aixakeuvus xD (#20)

Gerim escribió:Em cago en el putus ordinadors de ciències socials de l'UAB i la seva puta mort súbita!!! [grrr]

Deixem endevinar... van amb windows? [sati]


Per altra banda, aquest matí m'ha arribat el meu nou "joguet".
En mal moment arriba, en ple examens... que estic per aqui estudiant i no para temptar-me xDDDD

Apa m'en torno a intentar estudiar

dew
de lax'n'busto, igual que la resta de grups catalans es podrien fer recopilacions perque como a molt pots treure un cd bo de tota la discografia de cada un, aixo si el cd serà molt bo. La millor canço es la meva terra es la mar, o la de tinc fam de tu es graciosas tmb xDD

Si no saps on guardar el juguet cafetino, jo tinc una taula on pot estar perfecte xDD
NGC escribió:de lax'n'busto, igual que la resta de grups catalans es podrien fer recopilacions perque como a molt pots treure un cd bo de tota la discografia de cada un, aixo si el cd serà molt bo. La millor canço es la meva terra es la mar, o la de tinc fam de tu es graciosas tmb xDD

Si no saps on guardar el juguet cafetino, jo tinc una taula on pot estar perfecte xDD

Sóc navegant solitari, sóc mariner sense port.
Mai no he tingut calendari, el meu rellotge sóc jo,
que no tinc segons i que allargo les hores.

Tu, vell timó que m´ajudes,
la meva adreça sou tu i el vent;
treu-me d´aquesta tempesta,
treu-me que ja no puc més,
seguint una estrella potser em vaig perdre el cel.
i vaig perdre el seny....

Dóna´m força per cridar,
que no sóc d´aquí, tampoc sóc d´allà,
la meva terra és el mar.
Dóna´m força per cridar, que jo sóc de mi,
no sóc de ningú i sempre així serà.

Vaig néixer sense fronteres,
no crec en les possessions,
doncs penso que hi ha massa coses
que ens separen i tots som del mateix món,
no crec en nacions ni en obligacions,
ni en obligacions.

Dóna´m força per cridar,
que no sóc d´aquí, tampoc sóc d´allà,
sóc part de l´Oceà.
Dóna´m força per cridar,
que jo sóc de mi, no sóc de ningú.

La meva terra és el mar fet d´aigua i sal.
Sota l´aigua no hi ha peles ni banderes ni nacions
el silenci que m´envolta és la solfa que em fa viure,
viure i ser lliure, lliure!

Dóna´m força per cridar, que si l´aigua és amor,
jo de pedra no sóc, mulla´m un altre cop.

Dóna´m força torna´m boig, que si l´aigua és amor
jo de pedra no sóc, mulla´m un altre cop
dins el cor...

Una de les millors sense cap dubte

p.d jo tambe tinc una taula lliure ^^ on pot estar molt be
¿nos ponemos a cantar? xD


Bismillāhir rahmānir rahīm.
Al hamdu lillāhi rabbil 'ālamīn.
Ar rahmānir rahīm.
Māliki yawmid dīn.
Iyyāka na'budu wa iyyāka nasta'īn.
Ihdinās sirātal mustaqīm.
Sirātal ladhīna an'amta 'alayhim ghayril maghdūbi 'alayhim walād dāālīn.



xDDDDD

inga, saluts xD [beer]


Que viene el fino, que viene el fino señora


Si tu me vienes hablando de amor,
que dura es la vida cual caballo te guia
permíteme que te de mi opinión,
mira imbecil que te den por culo!!

Me gusta ser una zorra,
Me gusta ser una zorra,
Me gusta ser una zorra,
EH, OH, EH, OH,
AY AY AY AYAY AY AY AY AY AY
Cabron,.

Prefiero mansturbarme yo sola en mi cama,
antes de acostarme con quien me hable del mañana,
prefiero joder con ejecutivos,
que te dan la pasta y luego pasa al olvido.

Me gusta ser una zorra,
Me gusta ser una zorra,
Me gusta ser una zorra,
EH, OH, EH, OH,
AY AY AY AYAY AY AY AY AY AY
Cabron,.

Dejando ahora mi profesión,
te pido un deseo de todo corazón,
quiero meter un pico en la polla,
a un cerdo carroza llamado Lou Reed.

Me gusta ser una zorra,
Me gusta ser una zorra,
Me gusta ser una zorra,
EH, OH, EH, OH,
AY AY AY AYAY AY AY AY AY AY
Cabron,.


Las míticas Vulpess
seerj escribió:
Bismillāhir rahmānir rahīm.
Al hamdu lillāhi rabbil 'ālamīn.
Ar rahmānir rahīm.
Māliki yawmid dīn.
Iyyāka na'budu wa iyyāka nasta'īn.
Ihdinās sirātal mustaqīm.
Sirātal ladhīna an'amta 'alayhim ghayril maghdūbi 'alayhim walād dāālīn.
[burla3]
kurras escribió:[burla3]




coi, ia tindríem que saber com comença l'alcorà...xD



En el nombre de DIOS, el más amable, el más misericordioso:
Rezémos a DIOS, el Señor del universo.
El más amable, el más misericordioso.
El amo del Día del Juicio.
Solo a ti veneramos. Solo a ti pedimos ayuda.
Indícanos el sendero correcto;
El sendero de ésos a quien Usted bendijo, no de los que han merecido la ira, ni de los más perdidos.


xDDD
axo es l'alcora? xD no el solu llegir..

i posa DIOS?
o su equivalente, ni se moruno ni ná, lo he sacao de la wikipedia un dia de aburrimiento xD
seerj escribió:o su equivalente, ni se moruno ni ná,
[qmparto] i tu has sigut el primer de fotrem crits perque no ho sabia.. XD
siiii miami beach!! jeje, la d amb tu, si, llençat, la meva terra es el mar, la d x una copa, la d la meva sang... un disc el d SI o Llençat tmb em vna marcar mol.

mmm nse diria q moltes
el recopilatori de amb tu esta mol sobrat + q re pq tmb ia el dvd.
a part dels d sau, sangraït i els pets am el d malacara, son els unics grups am recopilatori, pero trobo q lo millor es ferte tu mateix al teu gust pq a vegades trobes a faltar alguna canço o ten sobren algunes....

llastima lo del carles...sau x mi em va marcar mol = q sopa...

al alcora posa aixo??? uff.... wenu alguna similitud an d tenir totes les religions....
lodis escribió:el recopilatori de amb tu esta mol sobrat + q re pq tmb ia el dvd.
a part dels d sau, sangraït i els pets am el d malacara, son els unics grups am recopilatori, pero trobo q lo millor es ferte tu mateix al teu gust pq a vegades trobes a faltar alguna canço o ten sobren algunes....


Es el k jo deia, de ferse un el seu propi recopilatori.


Bua kin desastre el barça de basket..... patetic com poden fotreli un parcial de 0 - 15???
no tot potser com el futbol....pos si a mlo be q aanvem abans ma basket...

mmm....alguna bona recomanacio com a recopilatori?? esq casi sempre acabo posan les mateixes cançons a tots els q fai...jeje, si em podieu dir una bona llista... aixo si...soc d la part "clasica" sau, els pets, lax, sopa, whiskyn's. :)
Has escultat l'ultim dels whiskyn's ^^ m'encantaaaa
xi!! i tmb el tinc firmat ;) jeje wenu i el d junts tmb jeje. el masdeu es una monada...
lodis escribió:xi!! i tmb el tinc firmat ;) jeje wenu i el d junts tmb jeje. el masdeu es una monada...

joooo quina enveja jo tambe vull :-O

Bona nit a tothom!!!!
Soc jo k vaig to pajaro i sobat o es que avegades clickes a un link de eol si se n'obre un altre?? Ara volia anar a la seccio pc -> generales i em trobo al rincon xDDD (aixo ma pasat ara amb l'opera, en un pc de l'epoca en que frga aprenia el cara al sol)


Ara no m'agrada la musica nacional(catalunya = nació)

Heu vist polonia avui???

No pas, votare no pas
.
.
.
la gallineta a dit NO
no pas ....

xDDD

Avui me tronxat, algu dubte que votaran alguns del programa polonia??
jejeje, kedat al final d un concert i ja voras com tel firmen...q son la mar d majos. nanit!!
el millor grup nacional es entropia seguit de mixomatosis i caustic desde mui cerca :P
Cafetino escribió:Deixem endevinar... van amb windows? [sati]
Sí! :O


Com ho has endivinat?
Mientras vosotros escucháis a esos grupos rancios como el Lax'n y esta gente rara y guai, y os conformáis con la firmita de sus discos como quinceañeras. Yo me voy de fiesta con los cantantes de los grupos que escucho (pero no soy para nada fan), he estado en casa de varios, hemos privado juntos bastantes veces, ido al extranjero algunas...

Bueno y conste que tb estuve hablando bastante rato con Manolo Kabezabolo el tío explicándome sus paranoyas.


Join the rejects!

PD: Algo interesante que contar?
PD2: Gerim explicános a que partido te vas a afiliar o del cual vas a ser asesor.
jeje, no es por ir d sobrada como alguien q a escrit oq va d fiesta con ellos...pero yo he estado en al boda de una de ellos... y tambien en sus casa... pero siempre hace ilusion tener los discos firmados.
morr escribió:PD2: Gerim explicános a que partido te vas a afiliar o del cual vas a ser asesor.
Al que em pagui millor [/deliris].... vull dir... a qui sigui tan imprudent com per a pagar-me XD. Jo sóc un prufessioná (segons qui pretengui fitxar-me m'hauria de pensar bé si el sou compensa o no).
lodis escribió:jeje, no es por ir d sobrada como alguien q a escrit oq va d fiesta con ellos...pero yo he estado en al boda de una de ellos... y tambien en sus casa... pero siempre hace ilusion tener los discos firmados.


Ostia pos entonces me callo, porque vamos irse de fiesta con "mis" grupos es lo habitual, igual que meterse farla con ellos ( yo no me meto) y cosas así. Veo que eres una chiquilla con contactos ya nos informarás de chanchullos y tal.

Joder Gerim tío, que pronto te vendes. Vaya mierda de politono, yo sinceramente te veo en las juventudes de convergència.

PD: Hay descanso de los Serrano.

"la llamada de la selva" quién coño no la ha sentido alguna vez?
morr escribió:Joder Gerim tío, que pronto te vendes. Vaya mierda de politono, yo sinceramente te veo en las juventudes de convergència.

joder, alguien dudaba que el futuro de Gerimio no iba a ser otro que ese?

morr, con tus grupos, pero con los mios tb es habitual, tanto de aqui como extrangeros, menudas fiestorroncias (la farlopa es el menor de los problemas habitualmente) xD

Y nada, que sus follin a tots, io men vai a mumir crec xD

PD: si voy poniendo preguntas aqui, alguien seria tan majo de traducirmelas integramente al ingles? esq estoy muy atareao y a veces no doy a vasto...remunerado a base de rondas de birras :P


[beer]
la ostiaaa..el proxim dia ia surt la Kira Miro als Serrano.. [babas] [babas]

i en Raul ia se la chuscaaa, que cabron
kurras escribió:la ostiaaa..el proxim dia ia surt la Kira Miro als Serrano.. [babas] [babas]

i en Raul ia se la chuscaaa, que cabron


El puto Raúl se ha follado a todas las tías buenas que salen.

A todo esto, a la kina miró le han rejuvenecido mucho no?
morr escribió:A todo esto, a la kina miró le han rejuvenecido mucho no?
si uenu..com tots els que surten..que representa que tenen 18 añets.. [qmparto] [qmparto]
kurras escribió:si uenu..com tots els que surten..que representa que tenen 18 añets.. [qmparto] [qmparto]


El bolinga ese tiene 18 pa 19 años.
morr escribió:
El bolinga ese tiene 18 pa 19 años.
i la Eva 27.. [carcajad] [carcajad]

en fi, men vai al sobee
[SPOILER][SPOILER]Puta Policía Puta Sociedad.
[/SPOILER]
[/SPOILER]



Això si és un SPOILER
lol, el etecetera saburreix xD
Es un friki y del Komando Antifa.

Qué verguenza lo de los españoles y alemanes españolizados (estos aún más penosos) en el telediario.
morr escribió:Joder Gerim tío, que pronto te vendes. Vaya mierda de politono, yo sinceramente te veo en las juventudes de convergència.
¿Vas a convencerles para que me contraten?


seerj escribió: joder, alguien dudaba que el futuro de Gerimio no iba a ser otro que ese?
Però en principi descarto entrar a un partit, eh?


Per cert, parlant de la JNC:

Abans:

Imagen


Després:

Imagen



I encara s'atreveixen a:

Imagen
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
ueee!!!!!!!!! :Ð
Hauriem de fer una adaptació de la llei d'USA d'un màxim d'anys com a president, amb la variant que fossin cada 4 anys i al gobern sortint el fotessin directament a la presó.
aikecant el fil!!!!! que passa que esteu d'examens ??^^

p.d : Akesta tarda i com tots els dies vaja he vist a la Debby nuse si algu sen recorda... que diu que si hi ha Kdda si podria ser en diumenge que ha trobat curru a l'estiu
aixo mateix jejeje

x cierto, hoy he mirado en la tele que Israel ha matado x bombardeo al jefe de seguridad del estado palestino...supongo q en misce habrán puesto algo, pero la verdad es que paso, ahora hay que estudiar y no discutir lo de siempre xD

[beer]
seerj escribió:aixo mateix jejeje

x cierto, hoy he mirado en la tele que Israel ha matado x bombardeo al jefe de seguridad del estado palestino...supongo q en misce habrán puesto algo, pero la verdad es que paso, ahora hay que estudiar y no discutir lo de siempre xD

[beer]

Estudiar ? que es aixo jo ja estic de vacances !!!! nomes he de fer un de recu en principi... a la que us vagi be
Madre mía, vaya conciertazo el de ayer, estás cosas te hacen creer más aún en el movimiento, aunque esté de mierda hasta arriba.

No formamos parte de organizaciones, sólo somos tíos Oi!
¡Sexo,cerveza y tortilla de patatas!
me voy a ver rebelde we...quiero decir, los documentales de la 2 xDDDD
bona tardaaa..fen altu d'estudi per dinar i vere la F1..

i passar a saludarrr XD
Per quines seleccions teniu simpatia aquest mundial?
sgaesux escribió:Per quines seleccions teniu simpatia aquest mundial?


Totes les que juguin contra espanya!!! es broma XD! Brazil i Argentina i Alemanya tmb crec ... encara que acaba de començar i ja n'estic farta del Mundial que m'han tret FRIENDS!!!! ara que estava interessant [buuuaaaa]

bon dia tothom!!!!
ninguna, iastic fins els collons de tan de mundial xD
Jo sempre he estat supporter de les mateixes, [tadoramo] Alemanya i Brasil.
io sempre amb Brasil..

i io tambe mestic cagant en tot..que tambe han tret Padre de Familia a la sexta [uzi] [uzi]
Doncs a mi m'agrada la de suecia.
kurras escribió: tambe han tret Padre de Familia a la sexta [uzi] [uzi]

Aaaaaleluia, aaaaaleluia, aleluia, aleluia, aleeeeluiaaa!!
xDDDD ratataaaa ratataaaa padre de familia

A mi m'agrada anglaterra pel tipus de futbol, llastima que sempre tenen porters coixos, haviam akest any que fan.

Kins golassos ahir mirant el partit d'alemanya... brutals
brasil i argentina, siguem realistes sobretot brasil es ki te mes opcions :P a+ espanya no apsa d kuarts ni pa tras jeje, i en cas q pasi hauria d jugar contra brasil... aixi q re, a disfrutar dels partits i renegar pq han tret friends :'(

a estudiar q sino malament o tenim, bona sort a tots!!
501 respuestas
Cerrado
13, 4, 5, 6, 711
Volver a El rincón del eoliano