Catalans aixakeuvus xD (#17)

1, 2, 3, 4, 511
Aya_cat escribió:
jo es que no tinc ni idea ho sentoo


+1 ein?
Algu em podria passar la rom del Ocarine of Time? :D
vaia han banejat an Kartoffeln i io no me ne enterat..
quin personatge..
[reojillo]
ja e arribat als 500!!! [jaja] [jaja]
oscuros escribió:ja e arribat als 500!!! [jaja] [jaja]
en catala..


oscuros escribió:por fin e llegado a los 500!!!


Salu2
i en castella..
http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&postid=1704311359#post1704311359


XD

felicitatsss
jejeje es q tic feliç i ho demostro...
uenu gent, io men vai a sopar i despres de fiestukii

seerj avui et superuu [qmparto]
kurras escribió:vaia han banejat an Kartoffeln i io no me ne enterat..
quin personatge..
[reojillo]



aket es el q tenia el fil desi tava caxas o grassonet?

Felicitats oscuros jo nuse si he arribat ja us ho dire

edit: crec q es impossible superar en seerj
Aya_cat escribió:aket es el q tenia el fil desi tava caxas o grassonet?

No, aqui tens algunes proves contundents.. XD


http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&threadid=498914

http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&threadid=536249

http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&threadid=536284


PD: almenus sintentara.. xD
buaaaaaaaaaa aket tiu es un frikie peroo es que jo .. tots ens kedem curts davant d'aket no es frikie és un alien!!!!!!!!!!!!! pero es pot saber quan anys te i no madura!!!! ben fet es merexia q el banejessin x cutre i x alien
wenash ^^

es molt facil superarme, no us penseu q soc tan inalcanzable xD, yo la tarde ya la he empezao bien, 2 xibekuelas para el cuerpo, luergo, el resto de la noche ya se verá xD


PD: esto es denigrante, aun no he comprado ni el stroh ni la absenta...:'(


[beer]
kurras escribió:vaia han banejat an Kartoffeln i io no me ne enterat..
quin personatge..
[reojillo]


Aket tio o prenia el pel a la gent o era retrasat mental... o un friki total (primera opció).
era un friki de EOL, q para pasar el rato, creo otro personaje por lo que se ve, las fotos del tio de la xupa de sonic lo tengo visto en esos tipicos mails q te vienen mil tios gilipoyas o con jetos de primos o yo q se xD
Ja havia arribat la seva hora... en serio a vegades cansava i podia fer mal a la gent (com el seu ultim missatge)....

Per cert k penseu de les pagines de elinks k l'han denunciat la SGAE? Jo ho trobo injust.... ara k farem??
trape escribió:Ja havia arribat la seva hora... en serio a vegades cansava i podia fer mal a la gent (com el seu ultim missatge)....

Per cert k penseu de les pagines de elinks k l'han denunciat la SGAE? Jo ho trobo injust.... ara k farem??


doncs ha utilitzar el propi buscador de l'emule xDDD
no és per res pero jo encara tic utilitzant el bitcomet i el emule q encara rulant o siguiii q aprofiteu
Aya_cat escribió:no és per res pero jo encara tic utilitzant el bitcomet i el emule q encara rulant o siguiii q aprofiteu


No krec k chapin el Emule o el bit torrent, seria imposible, tindrian k anar de casa en casa a desinstalarloXD.... apart de k seria imposible, pero començan atacant a les pagines....per cert de k la pagina de caxoperros no va... algu sap si es casualitat o l'han xapat?
yo tengo una depre desde que chaparon razorback 2... [mamaaaaa] [mamaaaaa]
trape escribió:Per cert k penseu de les pagines de elinks k l'han denunciat la SGAE? Jo ho trobo injust.... ara k farem??

Ja veus tu, no crec que passi res a la gent que han detingut, al cap i a la fi si l'unic que fan es donar elinks, no son culpables de cap delicte.

Tothom sap que la pirateria es treure beneficis a base de vendre "coses" que no son originals.


Per altra banda, l'intercanvi de fitxers es una realitat i tal com estan les coses no es podrar aturar. Els artistes de la sgae, si es poden anomenar aixi, han d'adaptar-se a la nova realitat i deixar de dependre de les vendes físiques. Que això de grabar un disc i després viure del cuento a la mansió de miami, com fan bisbalito i cia., no pot ser, aqui toca currar-so més, fer concerts, vendre merchandising i tot el que toqui.

La musica existia abans de la industria, i pot existir sense ella, internet ha cambiat el model de negoci, si la industria vol sobreviure, mes val que cambin el xip. Renovar-se o morir.

Aixo si, MORT A LA SGAE


Un salut
Si les pagines no tinguessin publicitat no haurien tingut motius per chapar-les, com diuen els castellans la abaricia rompe el saco.

A mi l'unic que em fot es que m'he quedat a mitjes en 3 series i ja veurem quant les puc completar, per la resta quant les aigües es calmin una mica tot tornarà a la normalitat.
Es que son uns capullus a vere em sembla molt be que vulguin guanyar pasta pero no trobu logic que un CD costi 20€ per 11 cançons !!!!!! a vere ho posen la musica més barata o segueixo baixant GRATIS les cançons que dic cançons els CDS aquest any només m'he comprat dos cds originals un d'un grup q no es troba casi res per l'emule i l'altre perque és un dels meus preferits i ja tocava tenir un original pero els altres XD! tinc la discografia de la majoria asies a l'emule i el cine lo mismoo q ja em va be el descompte del carnet jove pero si vull vere 4 pelis pos no arribo i que fax pos me les baixoo totes i puntoo pelota i que és deixin de miamai q Bcn i Madrid i els seus pobles segurament és més macuu q la pijada de viure a miami
Aya_cat escribió:Es que son uns capullus a vere em sembla molt be que vulguin guanyar pasta pero no trobu logic que un CD costi 20€ per 11 cançons !!!!!! a vere ho posen la musica més barata o segueixo baixant GRATIS les cançons que dic cançons els CDS aquest any només m'he comprat dos cds originals un d'un grup q no es troba casi res per l'emule i l'altre perque és un dels meus preferits i ja tocava tenir un original pero els altres XD! tinc la discografia de la majoria asies a l'emule i el cine lo mismoo q ja em va be el descompte del carnet jove pero si vull vere 4 pelis pos no arribo i que fax pos me les baixoo totes i puntoo pelota i que és deixin de miamai q Bcn i Madrid i els seus pobles segurament és més macuu q la pijada de viure a miami

He aqui un gran exemple del gran error de les discografiques, han enfocat la seva "fabrica d'estrelles" cap a un public on el seu poder adquisitiu resideix en els pares [carcajad]

Apart, molt segurament, si alguna cosa no la trobessis a l'emule es molt probable que no la compraries. Per exemple, jo tota la musica suelta i discos sencers, si en el seu dia no els hagues descarregat, o me'ls haguessin passat, no els hauria pas comprat.
Per tant, descarreger del p2p no equival directament a perdre una venta, això es el que em fa mes gràcia quan calculen les perdues la SGAE, MPPA i tot aquest conjunt de "sindicats verticals" xDDDD


Es com si tu robes un ferrari i diuen que han perdut una venta, anda ia!



Un salut
que sapigues que els cds mels vax cumprar amb les meves peles !!!!!!!!!!!!! i els cds o les discografies me les baixuu jo que se !!!! xq passu de teneir cds mixtos i aprofitu i les posu al mp3 les q mes m'agraden :bu

edit: a més el del canto estavba mu be xq venia amb el dvd incluit i el de nowayout son dos cds^^
Aya_cat escribió:que sapigues que els cds mels vax cumprar amb les meves peles !!!!!!!!!!!!!

ai noia, no t'emprenyis ara [looco]
Que no ho deia amb mala intencio, parlava aixi en general :p
Molt bo el comunicat de l'associació d'internautas.

http://www.internautas.org/html/3587.html

Avui a tv3 han posat la noticia i m'ha sorpres veure que posessin imatges de pctorrent i pctracker, més que res que el tracker de pctorrent es pcttracker, ara he llegit el comunicat policial que hi ha al final del comunicat de internautas.org i resulta que els incompetents de la policia han posat la direcció malament. XD
Cafetino escribió:ai noia, no t'emprenyis ara [looco]
Que no ho deia amb mala intencio, parlava aixi en general :p


no m'emprenyuuu pero no generalitzis!!! :bu

i el comunicat mu booo i m'han cancelat la meva web preferida x baixar els torrent juuuu
n'hi han d'altres que han tancat voluntariament per por.
El que pasa k es mes facil asustar a la gent pk no es baixi coses de internet k no pasar desmantellar tots els tops manta.
On perden diners els burros de la s.g.a.e. en realitat es en els tops manta pero mira... ens fan pagar la seva inaptitud i mala manera de fer les coses las usuaris normals k no obtenim benefici venent'ho a tercers pk ens o kedem per nosaltres, pero bueno... tots segueix funcionant [sati] [sati]
Aixo em recorda als temps de les roms de gb, snes, .... (quines epokes akelles anant a gorrejar internet a la biblioteca i al intistut d'estrangis pk no ens pillesin...putus diskets k no hi cabia casi res sort del hacha xDD)
Per als mes novatos internautes no sabran k va pasar pero bueno, la historia va anar aixi, al 1999 fins al 2001+/- hi havien un huevo de webs de roms per baixarte, cada dia en surtien de noves, fins k de cop i volta no se k va pasar k les van començar a chapar totes per problemes legals i era chunguisim trobarne, pero despres al cap de uns anys de sekera ... puff, arriben els p2p (que no eren nomes de musica) i nova reserva de roms xDD
Amb el napster igual, el chapen pero segueix funcionan el winmx, gnutella,... i surt i es fa famos el kazaa
Sempre van surtint recursos nous.

Em piro, dew
digeume inculta si voleu pero que es exactament ...gb i snes?
game boy y super nintendo, creo, :P


voy a ver un par de pelis frikis y piro a sobar, he tenido un dia muy cansaote xD

[beer]
asiessss seerj!!!!!

bona nit nois qe piru a durmir ^^
Game boy i Super nes. La "NES"(Nintendo entertainmet System) aqui es deia Nintendo a seques.
Ja no fa falta preocuparse k alguna de nova s'inventaran....segur!
Avui el Madrid a empatat! [fumeta] Dema el Barça!
Vidres a la Sang ja tenen nou disc grabat, sortira al juny-juliol i busquen bateria.

Podeu descarregar un tema del nou disc a http://www.vidresalasang.com
[seerj mode]
bona nit!

acabo d'arribar de festa i vaig mig caraja, aixi que m'en vai a domir



bona nit


pd: per cert kurras, es possibles que t'hagi vist al music hall?
[/seerj mode]
Cafetino escribió:[seerj mode]bona nit!

acabo d'arribar de festa i vaig mig caraja, aixi que m'en vai a domir



bona nit


pd: per cert kurras, es possibles que t'hagi vist al music hall?
[/seerj mode]
+1 (exepte en lo del kurras, clar XD).
Bon resacon pel demati!! [looco] [looco]
Encara vaig taja diriaaa
Cafetino escribió:pd: per cert kurras, es possibles que t'hagi vist al music hall?
[/seerj mode]
Jurr tothom em veu i io noo, segur que síi, almenus hi era, pero nava ben tort.. xD

Aquesta nit inclus hem xucat melindru [risita]
joder no aguantais nada, yo acabo de almorzar, una chibekita y galletas, como ha de ser, xD
seerj escribió:joder no aguantais nada, yo acabo de almorzar, una chibekita y galletas, como ha de ser, xD

Aixo sense un bon colacao no es un bon esmorzar [looco]
seerj escribió:joder no aguantais nada, yo acabo de almorzar, una chibekita y galletas, como ha de ser, xD


xDDDDD un tazon de smacks con xibeka lo has probado tambien???

Nesquik rulezz!!!

M'acabo de despertar fa una hora o aixi, i com k la setmana k ve me d'anar a fer uns analisis de sang, aket fi de setmana no he begut gens, no es plan k surti k soc un putu borratxo (k no es pas cert pk vec de tant en tant). En realitat el k surt en els analisis es una substancia que segrega el fetge kuan li pasa algo, o has begut molt alcohol.
ya no voty a explicar ninguna experiencia más al paso q vamos eh...weno, tras una xibeka, 3 kintos y 2 medianas de una cerveza vietnamita, voy a continuar este dia tan bonito connun buen lingotazo de algo de lo q tenga mi viejo en la barra, q no será moco de pavo (me veo dde aqui 5 minutos viendo una peli de zombis con una copichuiela de esas de bourbon con un Carlos III y mi pipa ahi disfrutando en mi suillónl, cual señor de alta alcurnia xD)


Ala, a cascarla [beer]
Eys k tal? D'aki a poc juga el Barça!

He fet la meva coleciió paseu a veure i poseu algun comentari siusplau!

http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&threadid=536619
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
on és la millor consola d'akesta generació (aka ps2 )¿?¿?
tzare escribió:on és la millor consola d'akesta generació (aka ps2 )¿?¿?


La play 2 no me la vaig comprar... jo sol tenia la xbox pero em van regalar la GameCube i per axio de Ps2 res, prefereixo esperar a la play 3 k surt el 29 de novembre [jaja]
tzare escribió:on és la millor consola d'akesta generació (aka ps2 )¿?¿?


[qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]
tzare escribió:on és la millor consola d'akesta generació (aka ps2 )¿?¿?


Festival del humooooooorrr!!! xDD

yo jo he fet un comentari en el teu post trape, per cert esta molt be xDDD la meva coleccio es mes modesta, gb, gba,n64 i gc.
NGC escribió:yo jo he fet un comentari en el teu post trape, per cert esta molt be xDDD la meva coleccio es mes modesta, gb, gba,n64 i gc.

La meva encara més, gb i gp2x xDD


I em callo l'opinió que tinc sobre les consoles comercials, que sino la liem xD
tzare escribió:on és la millor consola d'akesta generació (aka ps2 )¿?¿?
Veig que tu també li has fotut a l'ampolla aquest cap de setmana, eh?
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
NGC escribió:
Festival del humooooooorrr!!! xDD

yo jo he fet un comentari en el teu post trape, per cert esta molt be xDDD la meva coleccio es mes modesta, gb, gba,n64 i gc.


objectivament és la millor: la q té mes varietat de llarg, la més apte per a tots els gustos, la qque fa més temps q hi és i la que encara avui te AAA per sortir. Que no casi amb els vostres gustos y/o fanatismes no té res a veure.

pd. jo les tinc totes excepte la xbox k me la vaig treure d sobre pk ja no m'oferia res. Properament potser la gpX2 caigui. I pèr suposat ps3 i probablement Rev.
kurras escribió:xD llastima que no hi sigui en rokoky..

i ara que miro he guanyat el top spam de latre fil.. [reojillo] [reojillo]
Com ho feia allo en Gerim que quedava tan macu? XD

PD: Voteu el fil coñeee ;P
ja sé que em trobeu a faltar!! XD XD

hola que tal! ara miraré una miketa per sobre les vostres menjades d'olla! ^^
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511