Catalans aixakeuvus xD (#17)

1, 2, 3, 4, 5, 611
si señorr emule a tot drap XD

io acabu darribar de la biblio, per avui ja en tinc prou [burla3]

ara un ratet al gym a relaxarme xD

juass, ara mestava miran el video de Nintendo sixty fourr, sublimeee [qmparto] [qmparto]
kurras escribió:si señorr emule a tot drap XD

io acabu darribar de la biblio, per avui ja en tinc prou [burla3]

ara un ratet al gym a relaxarme xD

juass, ara mestava miran el video de Nintendo sixty fourr, sublimeee [qmparto] [qmparto]
ja veeeuss! mai m'havia ficat jo aixis per a un regal.... [agggtt] [agggtt]

eis com van les partides del risk??? algo de nou morr?? t'has MORit??? >_<
El de Nintendo es bonissim!. Mireu akest també!-->http://video.google.com/videoplay?docid=-4184216675946841190&q=pokemon&pl=true

Tambe es bo!
K grans els frikis!!! [barret]
uolaaa
despres de hores i hores de fer cua als probador i de buscar com una desesperada sota piles de roba he trobat dos pantalons wapissims^^
el mor está en el pais del enculamiento, volverá de pié en el avión, lo veo venir xDDD [qmparto] [qmparto] [qmparto]


voy a ferma algu de sopar :P [beer]
Aya_cat escribió:uolaaa
despres de hores i hores de fer cua als probador i de buscar com una desesperada sota piles de roba he trobat dos pantalons wapissims^^
dons ia podries enseñarlus no? [burla2]


Grande Johnny English! XD
¬¬' colla de surtits ja si fem kedada ja men posare un sino ajo y agua
jur surtits no..xo si vas fardan de pantalons i no els enseñess..pos ens deixes amb la mel a la bocaa

[sonrisa] [sonrisa]
kurras escribió:jur surtits no..xo si vas fardan de pantalons i no els enseñess..pos ens deixes amb la mel a la bocaa

[sonrisa] [sonrisa]


Nosaltres que ens preocupem per saber com li queden els pantalons i donar la nostra opinio i l'Aya nomes pensa que som uns surtits... si es que amb elles no es pot ser bo!!!

Pero bueno va, ja tinc un motiu mes per anar a la proxima KDD ^_^


Un saludo
aixxx esteu tots pirats
Merda, amb la publi m'he perdut el final del primer episodi del CSI.

Algu l'ha vist? m'he quedat en que el worrick havia trobat una cinta en un pot i faltava per saber qui havia degollat al primer transexual.
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Aya_cat escribió:aixxx esteu tots pirats


jo fa dies q e, porto bé
a la KDD no anaven amb minifaldilles???? [sati] [sati] [sati] [sati]

res de pantalons!!

catalans bojos( de major a menor) : gerim>rokoky>tzare

qui més si apunta??
aixo tu ves donant idees !!!!!!!
Aya_cat escribió:aixo tu ves donant idees !!!!!!!


[fies] [fies] [fies] [fies] [fies] per alegrar la KDD! xD

[burla2] [burla2] això com va la KDD mitika??


edito: bona nit nanos!! que somieu amb els angelets!!
Passeu-vos pel fil de Barna per a donar el vostre missatge de suport/ànims/amenaça a en Danny per a que comenci a planejar la KDDA: http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&postid=1704323743#post1704323743
Gerim escribió:Passeu-vos pel fil de Barna per a donar el vostre missatge de suport/ànims/amenaça a en Danny per a que comenci a planejar la KDDA: http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&postid=1704323743#post1704323743


Ets un puta XD
bon dia nois^^

es pot saber kina paraula es akesta "tifossi" xdd
i x cert si podeu fer q la kdda sigui de dia q tinc problemes xq hem deixin surtir de nit fins les tantes i despres ta la questió de com torno a casa :-( mooolt trist ja ho se
tifossi = seguidor incondicional d'algo italià

en la formula 1 serien els seguidors de ferrari, en el futbol italia son els seguidors dels ekips,...
bon dia!! això gerim i danni, que ahir em vaig passar per el fil de barna i lo de anar a jugar a tennis ho feu gaire sovint???

la millor excusa per veure les nostres catalanes amb minifaldilles no??
Aya_cat escribió:bon dia nois^^

es pot saber kina paraula es akesta "tifossi" xdd
i x cert si podeu fer q la kdda sigui de dia q tinc problemes xq hem deixin surtir de nit fins les tantes i despres ta la questió de com torno a casa :-( mooolt trist ja ho se


Bon dia a tots!!! (no exclueixo a les noies com tu U_U)

De quina part de Barcelona ets?

^RöKöKÿ^, al final amb els teus comentaris em faras pensar que l'Aya te part de rao en dirnos que som uns surtits... i dic part perque jo no ho soc ^_^


Un saludo
¬¬ dic nois xq de moment la unika q posteja q es noia soc JO!!!!!!!

Rok¬¬ va ves a veure l'alizee corre
i si sou uns sortits
Aya_cat escribió:¬¬ dic nois xq de moment la unika q posteja q es noia soc JO!!!!!!!


I l'etc84 tmb xDDDDDDD (porta molt de temps sense apareixer haviam si surt del seu cau)
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
jo sóc un sortit, però estic en tractament.
jajaja
aixx kin avorriment nuse que fer buffff ja m'he tragat dos series (xorres) i no tinc ganes de fer el treball ....
ZzzZZ
Una noia nomes s'aborreix perque ella vol [poraki] fica el teu msn a pagines com gentmsn i ja veuras com no tens temps a aborrirte :D

O sempre pots fer alguna cosa de profit com fer el treball que dius... Pensa lo positiu: Si el fas ara no el tindras que fer despres i asi tindras temps per spamejar amb nosaltres. (Bueno, amb ells, que jo no spamejo [jaja] )


Un saludo
Aya_cat escribió:jajaja
aixx kin avorriment nuse que fer buffff ja m'he tragat dos series (xorres) i no tinc ganes de fer el treball ....
ZzzZZ


jo tmb m'estic rallant aket mati, me anat a treure sang a primera hora i ya no se k fer... he trucat als amics, alguns no estan o estan sobant,.... em vaig a arreglar la habitacio k ja toca [toctoc] [toctoc]

Dew!!
Mira m'has donat una idea jo tmb ordenare l'habitació encara que ho fax x la nit^^
Bon dia spamers!

Deu ni do quin aburriment... per sort aquesta nit vaig veure l'espectacle del Rubinaes aquí Girona X-D



Que extrany, no hi ha cap post del seerj.... aixo es que esta dormint la mona xDDDDDDD
Quina colla d'aborrits que sou tots ^_^
Jo vaig anar fa un parell d'anys a veure el rubianes a barcelona i vaig riure moltissim, apart em sembla k era la epoca de la guerra de irak i el tio es fa despatxar agust.
q va, io mai dormu la mona, aixo es cosa de febles, xDD, vai a prepararme algo de dinar, :P


[beer]


PD: no postejo xq estic ratllat amb les meves coses, no es plan de offtopìkear rayandoos tb a valtros, q ia ho fai massa cops xD
NGC escribió:Jo vaig anar fa un parell d'anys a veure el rubianes a barcelona i vaig riure moltissim, apart em sembla k era la epoca de la guerra de irak i el tio es fa despatxar agust.

Weno, ara tenim de l'estatut i la treva d'eta... a vere que diu :p

q va, io mai dormu la mona, aixo es cosa de febles, xDD, vai a prepararme algo de dinar, smile_:P


smile_[beer]

Et recordo que una xibeca no és equivalent a un dinar xD

seerj escribió:PD: no postejo xq estic ratllat amb les meves coses, no es plan de offtopìkear rayandoos tb a valtros, q ia ho fai massa cops xD

Jo també tinc les meves rallades... pero cal mirar cap endavant, sino malament
seerj escribió:




PD: no postejo xq estic ratllat amb les meves coses, no es plan de offtopìkear rayandoos tb a valtros, q ia ho fai massa cops xD


Trankii q no ets l'unic q estas rallat amb les seves coses i no per aixo deixu de spamejar^^

edit: jo no miru endavant només miro d' oblidar-me...
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
osti,ara q dius lo del rubianes, vaig a mirar si encara actua en Godoy a BCN ;)

edit: 2 entrades pel diumenge :)
epaa, portu desde les 9 studiant...axo si que es fer algu de profit.. [jaja] [jaja] mestic posant malalt aqui tancat..

ua en Rubianes el vaig na a vere fa temps a Bescano, vaig riure com mai.. [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo]
Quina vida que su foteu, altres estem treballant i vosaltres aburrint-vos.

És que no hi ha dret [babas]
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Ruxii escribió:Quina vida que su foteu, altres estem treballant i vosaltres aburrint-vos.

És que no hi ha dret [babas]


jo estic a l'atur XD (bé un atur amb truc, però atur malgrat tot XD XD )
yo busco curro pel mes de juliol si veieu algo m'aviseu xDDD




spam x 2 xDD
jo tambe en busco mirare al starbucks ^^
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
jo ja en tinc de curro XD, no m'incorporo fins a finals de mes, fins llavors vacances pagades per l'estat XD
hola hola! digidos no t'enfadis! XD jajajajajaja i el sopar mític de fa dos fils com va anar??


jo el rubianes no le anat mai a veure...s'haurà danar no ??

m'aburreixo..haig de studiar ..però fa un pal! abbuff.....


edit: tzare vesten par allà! quin morro! xD aya al starfucks?? mmmmm frapuccino! digam a quin que niré a riure una estoneta! [angelito] [angelito]
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
tzare vesten par allà!

ningu m'estima [triston]
starbucks?? k es una tenda de roba?
coooooltaaa almenys jo em guanyare uns diners^^ per poder nar a londres per la meva compte l'any vinent i miraa que em passare amb el sucre [bad] i com un mocca blanc no hi ha res [babas] tu dic amb karinyuu ja ho sas

edit: starbucks = cafeteria ^^
tzaree tutom t'estimaa
tzare escribió:ningu m'estima [triston]


jo.......pero no t'ho volia dir [careto?] [careto?] [careto?] [careto?]



edit: starfucks: cafeteria amb uns frapuccinos i pastisos de xocolato boníssims!! ;)
Aya_cat escribió:coooooltaaa almenys jo em guanyare uns diners^^ per poder nar a londres per la meva compte l'any vinent i miraa que em passare amb el sucre [bad] i com un mocca blanc no hi ha res [babas] tu dic amb karinyuu ja ho sas


osti si es una cafeteria, no??
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 5, 611