Catalans aixakeuvus xD (#15)

17, 8, 9, 10, 11
dacord merciii! de moment el màxim 50!!
no l'havia vist!!!! es un vivi! 500 i piko!!!
Jaja a k es adicte? Yo 650 i ma costat! :-|
Ja que ho ha dit el Xumari, tocayo d'Asnar, el fil es tancarà avui [sati]
Avui a per el 16! Fem spam brut? o net? :-P
quan???

spam! xD tot per tancar el fil!! ^^
No podreu superar el meu rècord de posts.
¬_¬ feu el que vulgueu.. pero axo fa decaure la calitat del fil..
jajajajajaj
en kurras té raó! xDxD.
.....

però una pregunta....abans de que vinguéssim aquí.....que feieu pk tingués qualitat el fil???? :p :p :p :p :p
611 i es dels primers intents haviam dintre de 5min....


831 i pk el fill de puta ha tirat una bomba k ha començat a explotar despres en altres bombes pero no 1 cop sino tres detonacions diferents, tipus bomba de racimo del jet force jemini xDD
^RöKöKÿ^ escribió:però una pregunta....abans de que vinguéssim aquí.....que feieu pk tingués qualitat el fil???? :p :p :p :p :p

pos molta politica, pero tambe coses del dia a dia... pero no nomes venir a dir hola, spam i a vere quan tanquem el fil..

Per axo passeuvos per aki..
http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&threadid=528018
Jo encara no tinc les notes...

En kurras s'ha enfadat... [mamaaaaa]

[bye]
No mhe enfadat.. pero esk tan ia ralla.. No passa re per fer algu de broma i spamejar.. pero no tot el ratu..

i pensar a vere quan tanquem el fil quan lacabem dobrir.. o esta pendent de quan falta per tancar quan falten la ostia de posts.. pos.. nose
política......és crear polèmica! xD xD


pd: algun interesat en la JNC????¬¬'
Em sembla que en kurras té raó: una miqueta d'spam marrano de tant en tant té la seva gràcia, però tampoc no cal passar-se el dia postejant perquè sí.

Després el que passa és que si algú es queda sense poden entrar durant uns pocs dies passarà de llarg del fil, perquè es perdrà i no trobarà l'interès en anar passant pàgines i pàgines d'spam una darrera l'altre.


Aquesta és la meva opinió, ara, que cadascú faci el que li surti de ****** o de ****** (respectivament).



PD: Tinc un amic bastant ficat a la JNC, per?
per si algú li agradaria entrar-hi! xD XD

algu li agradaria saber com va entrar la pancarta de "Catalonia is not Spain"???? mjuas mjuas com la lien! abans se la ficaben enrotllada al cos però amb la nova no podien!!! mjuas mjuas [666] [666] [666] [666] [666]
Jo ho sé! Jo ho sé! (i ho dic de veritat). Però no ho diré perquè no sé si es confidencial o no.
sips ho és de confidencial! xD xD

eis no t'importaria dirme qui és aquest que coneixes?? és de barcelona?
^RöKöKÿ^ escribió:sips ho és de confidencial! xD xD
Només diré que s'entra d'amagat, perquè no, no tenen un acord amb en Laporta per a que els hi deixin lliurement ni deixar-la en un local ni res. Imaginació al poder!

^RöKöKÿ^ escribió:eis no t'importaria dirme qui és aquest que coneixes?? és de barcelona?
Ara t'envio un MP.
kurras escribió:pos molta politica, pero tambe coses del dia a dia... pero no nomes venir a dir hola, spam i a vere quan tanquem el fil..

Per axo passeuvos per aki..
http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&threadid=528018

O pel Ciruelo...

Per cert, Carod quan es recuperi, li tocarà posar-se les piles fotent canya als fatxes, encara que Puigcercós és bastant contundent també.

Ahir al camp de l'Atlético vaig veure alguna bandera amb el pollastre... però d'això no hi ha res a dir...
Jo ho crec que la mostren més que per patriotisme, per reivindicar la seva inclinació, tanta ploma...

Salut a tots menys un.
eTc_84 escribió:Salut a tots menys un.
menys qui? ein?
poder sóc jo...?? ¬¬
kurras escribió:menys qui? ein?

Que t'has donat per al.ludit? [burla2]
eTc_84 escribió:Ahir al camp de l'Atlético vaig veure alguna bandera amb el pollastre... però d'això no hi ha res a dir...
Jo ho crec que la mostren més que per patriotisme, per reivindicar la seva inclinació, tanta ploma...

Salut a tots menys un.


[qmparto] [qmparto]

La veritat es que tant spam cansa, si fa dies que no entras al fil i et trobes 30 pàg per llegir, normalment no les llegeixes.



Imagen

[angelito]
Jo sincerament kuan komençeu a parlar de politica i això ni me la miro, perke eske entenc pok de politica....

ETC o anava per mi aixo de salut? [risita]
keops escribió:
[qmparto] [qmparto]

La veritat es que tant spam cansa, si fa dies que no entras al fil i et trobes 30 pàg per llegir, normalment no les llegeixes.



Imagen

[angelito]
kollons!! xDxD existeix això?? Falange Nacional Catalana?? xD
keops escribió: [qmparto] [qmparto]

La veritat es que tant spam cansa, si fa dies que no entras al fil i et trobes 30 pàg per llegir, normalment no les llegeixes.



Imagen

[angelito]

Tu també ets dels damnificats dels 10 posts/pagina [jaja]

Una cosa és tenir una bandera i l'altra ensenyar-la habitualment XD

Imagen


Millor aquesta:
Imagen
etc la primera bandera la part de adalt que representa??? ein? ein? ein?
eTc_84 escribió:.


Ara faré una d'aquelles coses que fan tanta ràbia XD , avui he anat al Blockbuster i la edicio col·leccionista de El Culb de la Lucha nova val exactament 11.95€
Hem sembla haber vist que vas pagar 17€ per una de segona mà :P
^RöKöKÿ^ escribió:kollons!! xDxD existeix això?? Falange Nacional Catalana?? xD



[burla3] [burla3] ¬_¬
sgaesux escribió:Ara faré una d'aquelles coses que fan tanta ràbia XD , avui he anat al Blockbuster i la edicio col·leccionista de El Culb de la Lucha nova val exactament 11.95€
Hem sembla haber vist que vas pagar 17€ per una de segona mà :P

mm Edició Col.leccionista com nova o ja utilitzada? En caixa de cartró i 2 DVD's?
Apart, una joia és una joia, i la peli aquesta ho és [tadoramo][tadoramo], prefereixo tenir-la a les mans per 17€ que a l'aparador per 11.95€ i que per llei de Murphy quan hi anés ja no en quedessin }:/
Tiu rula'm una llista per la propera vegada que hi vagis, que no tinc cap Blockbuster per aquí aprop, pago les despeses d'enviament :P
eTc_84 escribió:Que t'has donat per al.ludit? [burla2]
ah no, pero mha entrat curiositat.. X-D
Ara recordo (fa molt de temps, kuan no sabia ni k era el spam) vaig veure k kan van fer el Top ten, apart van fer una grafica de spam molt ben feta... ki la va fer? pk no la fa més aquestes grafikes?
hmm no tant de temps, va ser l'etc en honor als mes de 100 missatges en un dels fils.. XD
kin personatge l'ETC... [cartman]

Dema a eskiar!! Algu d'aki a anat akest any a eskiar?o a fer snowboar? K es més dificil l'eski o el snowboard? Algu a probat les dues coses?
Però no eren 104 missatges d'spam... simplement els altres estaven out [poraki]
Esquiar, snowboard... massa pijo.. [poraki]
Pos Tredi jo eskiar no el veig pijo... el veig car... [noop]
trape escribió:Pos Tredi jo eskiar no el veig pijo... el veig car... [noop]
i lo car atrau els pijos.. [qmparto]
si ahi en dono la rao kurras. Pero jo vaig pk m'agrada i perke e tingut k aorrar una mica per nadal...

Tommy Hilfiger (os dona rabia la marca?)
Tommy Hilfiger, de que es aquesta marca? No em sona de res. [agggtt]
jajaja! tredi stas penjat...però hi estic d'acord! xD xD


trape jo si que hi vaig a esquiar! ^^ snow enkara no! pero eskiar m'encanta!! [looco] [looco] [looco] [looco] [looco] [looco]
i si és caret...U_U...aquest any vaig anar un dia a baqueira i! no és car!! amb lo que hi ha val la pena! això sí, se n'ha de saber si no considerat atropellat!
uenu gent, men vai al cine i dp de fiestukii

Suposo que dema ia tindrem nou fil no amb akestes presses? ansiososs
Tredi escribió:Tommy Hilfiger, de que es aquesta marca? No em sona de res. [agggtt]


Serveix per:
- torcar-se el cul un cop has acabat de cagar
- per fer mes ric a un fill de ****
- per anar de superhipermegaguay
- anar dient pel carrer me gastat un paston per aket tros de roba de merda k si no posses tommy hilfiger ningu so compraria, inclus s'en riurien de mi.
.
.
.


Ostia em descuidava, herminator va ser el meu padowan xDD
Llavors es una de les marques preferides de'n Trape [666]
eTc_84 escribió:mm Edició Col.leccionista com nova o ja utilitzada? En caixa de cartró i 2 DVD's?
Apart, una joia és una joia, i la peli aquesta ho és [tadoramo][tadoramo], prefereixo tenir-la a les mans per 17€ que a l'aparador per 11.95€ i que per llei de Murphy quan hi anés ja no en quedessin }:/
Tiu rula'm una llista per la propera vegada que hi vagis, que no tinc cap Blockbuster per aquí aprop, pago les despeses d'enviament :P


Es l'edició de carto blanca de 2 dvds, embalada amb el plastic i amb les meves ditades de ¿me l'emporto ja o espero que la baixin? XD. Des de l'ultima vegada que hi vaig anar, fa 2 setmanes que esta alli esperant.

¿que pretens que vagi a pendre apunts al Blockbuster? XD

l'ultima setmana faran un 40% a tot el material, la putada es que tambe l'aniran recollint tot per enviar-lo cap a analusia, a veure si pillo el dia bó.
Tredi, pos t'has ekivocat, ja k Tommy Hilfiger no es de les k m'agraden. De roba em compro d'akesta barata del Corte Ingles... i no soc res pijo, simplement soc un friki acabat.... :)
sgaesux escribió:l'ultima setmana faran un 40% a tot el material, la putada es que tambe l'aniran recollint tot per enviar-lo cap a analusia, a veure si pillo el dia bó.

Hmm com que la gent és retrassada i lerda, alguna pel.lícula bona segur que hi queda... si trobessis un 'Das Experiment' per obrir i tal [babas]
Es la del la preso a lo gran hermano?

No hem sona haver-la vist, he repassat totes les peliculs que hi quedaven, per saber el que hi puc trobar XD



va tanqueu, 1 fil per setmana XD
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11