Catalans aixakeuvus xD (#15)

17, 8, 9, 10, 11
Si entreu en la pagina de Marca veureu la portada del diari, y no diu res de res de l'empat del Reial Madrid en Extremis (en refereixo k no ho diu en la portada, mes endavant si) pero eske el Reial Madrid va ser un potrero ahir [uzi] kom pot ser k markes el gordo... (es veritat k li van regalar el gol, k si arriba a fallarlo [+risas] ).

Ara el madrid vol fitxar al Rooney... y tots els entrenador bons estan dient k NO al Reial Madrid... no m'estraña amb la panda de monos k tenen...
i lu que diu l'as..

Imagen

es igual que empatessin, nomes diuen que el gordu va marcar.. xD

Ojala aquesta situacio del madrid no cambiés.. [666]
I d'aki una semana el barça-madrid (1 d'abril) k dieu vosaltres? kom kedarem? Fem una aposta? Vinga:


BARÇA-REAL MADRID (CAMP NOU-1 ABRIL)

PORRA:

1.-trape: 4-0
Bon diaaaaa!!!!!

1. El Losantos pensa? i jo tambe vaig veure l'entrevista del Labordeta dioss aquell home si que em cau be ja m'agradaria tenir-lo de profe i els del PSUC si ens fixem on t'han acabat tots pues la debien fer grossa pero tinc la meva teoria de que la majoria eren fills de papa i un dia o altre havien d'acabar treballant a la fàbrica o en el "seno" d'un partit fascista o com el JJLosantos dien xorrades i menjant el cocu a la resta de l'Estat

2. com que el dia de la solidaritat jo i la majoriano tenim festa per aquest dia i es una pena perque s'hauria de celebrar i jo fent classe no es just i altres al bar¬¬ (no miro a ningu)

3. Aixxx la premsa esportiva madrilenya que encara no vol reconeixer que el Barça es campió aixxxx petits ilusos si es pensen que estrelles com el Rooney aniran o que algun entrenador bo treurà del pou aquella panda de vagus que ja han aconseguit tot i no tenen il·lusió de res en canvi el Barça te gana i vol menjar titolssssss^^

3-1 pel partit de Barça -Madrid i el gol del Madrid x potra com sempreee


Edit: m'encnata el joc XDDDDD aixx aixo de remullar al pallasu del rajoy sempre va be^^
hola gent! com va la vida??? espero que bé!

adéu!



pd. spam! [poraki] [poraki] [poraki] [poraki]
^RöKöKÿ^ escribió:hola gent! com va la vida??? espero que bé!

adéu!
pd. spam! [poraki] [poraki] [poraki] [poraki]

vigila, que en trape casi espameja més que tu ia.. ¬_¬ [666]
per aixó he fet aquell post! per posarme per davant! xDxD i aquest per remuntar !! [barret] [barret] [barret] [barret]

bueno me les piro al cole a ajudar a un par a fer mates...U_U


adéu!!
Cafetino escribió:Jo diria que es factible, he fet una prova de comprimir el meu, amb extensions i plugins i ocupa 7'7MB en zip. Aixi que no crec que et costi molt pujarlo a un lloc d'aquests i després baixarlo a tot drap desde la uni ^^
Sip, això provaré. Encara que no sé quant ocuparà amb les meves 20 i algo extensions ^^'.
Döner kebab Pollo sin col.

MARCHANDO!

Hoy me levanto a las 5 y media de la mañana y me voy a currar 3 días (a unas 13 horas/día)( me pagan hotel+transporte+comida) a Salou. Volveré el domingo tarde/noche.
morr escribió:Döner kebab Pollo sin col.

MARCHANDO!

Hoy me levanto a las 5 y media de la mañana y me voy a currar 3 días (a unas 13 horas/día)( me pagan hotel+transporte+comida) a Salou. Volveré el domingo tarde/noche.
de que??
En el Rally de Catalunya, supongo que controlando al público o haciendo cualquier chorrada de éstas.

Por cierto es: ¿De qué?

De mientras voy a retomar mi antigua partida en el guild wars.


Sabes que siempre he sido raro, todos se unieron contra mí, los testigos estaban sobornados, llevo 10 años en "sing sing". Seré un personaje de novela, algun día quizá me largue de aquí, mi moreno es a rayas paralelas, porque llevo 10 años en sing sing
morr escribió:En el Rally de Catalunya, supongo que controlando al público o haciendo cualquier chorrada de éstas.
uoo que wapoo,

magradaria veure algun cop el rally, i quan el feien aqui a lloret no hi vaig na mai..
Joder hacía meses que no entraba en el guild wars y por lo menos hay 100 megas de actualizaciones.
kurras: Jo spam? pero k dius X-D per lo menys no soc com el seerj... encara k no ho faig per sortir primer en el top ten... apart el meu no es ben be spam ya k per lo menys dic algu... X-D

Acabo d'arribar de fer un treball, i vosaltres k feu?
que diu que no es x ser el primerr XD! jo acabu de sopar he estat tota la tarda a la biblioteca buscant informació pel TR diosss m'he gastat com 6 euros en fotocopies [buuuaaaa] i despres he anat a anglessss tan dificil es fer el vaguuuu
trape escribió:apart el meu no es ben be spam ya k per lo menys dic algu... X-D

xD

trape escribió: Bona nit! [666]


pero weno, tots hem spamejat un moment o atre..

io akesta tarda he anat a lacupuntor que em treies lestress..
[alien]
Jo etic veient les estrelles amb el mode wifi del Metroid Prime First Hunter... [666]
kurras escribió:

pero weno, tots hem spamejat un moment o atre..

io akesta tarda he anat a lacupuntor que em treies lestress.. [/size][/font][alien]


Mentida, jo no spamejo, tots els meus missatges tenen contingut i consistencia, i si no ho veieu es pk no sou dignes de llegir els meus posts, ja k de tant nivell k tenen despres podeu tenir secueles psikikes i fisikes(ja k potser us explota el cervell al intentar assimiliar tota la infomacio concentrada) [boma] [boma] [boma] xDDDD

Kina merda de dia, el meu ekip ha perdut un partit de futbol i al arribar a ksa a les tantes amb tota la ilusio del mon per veure k han dit sobre la revolution em trobo amb 0 informacio nova util i important.
Ara anire a escoltar la radio una estona i a dormir.

La zaplana mayor del pp es podrien autoimmolar en algun congres d'akets de faches k de tant en tant fan... cada dia la meva ira aumenta... la ira lleva al odio, y el odio al lado oscuro... DarkNGC
la veritat es que la frase d'abans tenia un cert toc d'ironia pero en fi XD

Ara nomes falta en rokoky per desitjarnos les bones nits.. [jaja]

Asco de programacio que fan a la tele.. si acabare mirant latletic - sevilla, iam diras quin partit mes interessant.. [burla3]

PD1: ara que miro.. aya on has dexat la debby? que esta inedita en aquest fil.. XD

PD2: Men vai a durmir, k stic plegat.. ZzzZZ

PD3: Prou PD's.. xDD
kurras escribió:la veritat es que la frase d'abans tenia un cert toc d'ironia pero en fi XD

Ara nomes falta en rokoky per desitjarnos les bones nits.. [jaja]

Asco de programacio que fan a la tele.. si acabare mirant latletic - sevilla, iam diras quin partit mes interessant.. [burla3]

PD1: ara que miro.. aya on has dexat la debby? que esta inedita en aquest fil.. XD

PD2: Men vai a durmir, k stic plegat.. ZzzZZ

PD3: Prou PD's.. xDD



en rok es deu estar menjant el cap amb els deures pubret x cert avui no le vist pel msn en fins....

a la deb aixxx jo ja li vax dir te la capacitat d'avorrir-se facilment i amb el grup les recus i tot pos ja s'ha oblidat de postejar pero a la kdda vindra no patiu ja la portu jo^^ encara que sigui de les orelles

I tambe faltava jo per dir bona nit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! o sigui que Descanseu totssss^^ no fan OC!!!!!!!!!!!!! jo vull vere OC!!!!!!!!! juuuuuu
Increible el partit de l'atletic sevilla. Leo Franco s'ha parat dos penaltis!! Un vale pero dos... el Sevilla s'estara estirant del pels si marca l'atletic...

Yo prefereixo k guanyi el A.Madrid...

PD: No aposteu res del resultat del Reial Madrid?

Bonanit!
JOder que ha este paso no voy a llegar ni a las 5 horas de sueño, de momento 5.30 y bajando.


Nos vemos gente.
morr i la partida del risk ya ha començat?
No porque la gente no está al loro, cuando tenga más tiempo lo haremos bien tranquilo. De momento, nos vemos el domingo o el lunes. A ver si hay guiris en Salou en esta época del año.

XD
kurras escribió:la veritat es que la frase d'abans tenia un cert toc d'ironia pero en fi XD

Ara nomes falta en rokoky per desitjarnos les bones nits.. [jaja]

Asco de programacio que fan a la tele.. si acabare mirant latletic - sevilla, iam diras quin partit mes interessant.. [burla3]

PD1: ara que miro.. aya on has dexat la debby? que esta inedita en aquest fil.. XD

PD2: Men vai a durmir, k stic plegat.. ZzzZZ

PD3: Prou PD's.. xDD
em trobeu a faltar eh!!! [666] [666] [666]

és que si intentes fer els deures que et posen cada dia i ajudar els altres, no hi ha temps per fer spam!! [poraki] [poraki] [poraki]

no que jo sóc molt bo i no faig spam [angelito] [angelito] [angelito]

faig més interesant el fil!! XD XD XD

apa bona nit!!!

pd: www.travian.net insisteixo!! [toctoc] [toctoc] [toctoc]
pfff vaya dos dias que llebo xD, algo nuevo x aki?


PD: spam

[beer]
Cafetino escribió:Perquè t'en facis una idea, el java i el php tenen també una sintaxi molt similar al c/c++ amb lleugeres diferències.


Java = copia descarada de la sintaxis del C xD

Lu macu de fer interficies gràfiques amb C/C++ es que ets lliure de triar llibreries amb que ferles (i plataforma) a mes que les pots fer multiplataforma. Al contrari que VB per exemple que es nomes per Windoze
Osti, un Cat_Os!


Aquest matí amb un company de classe hem overclockejat una palm de les antigues, l'hem pujat de 16 a 32 Mhz!
CaT_Os_MandRoS escribió:Java = copia descarada de la sintaxis del C xD

Lu macu de fer interficies gràfiques amb C/C++ es que ets lliure de triar llibreries amb que ferles (i plataforma) a mes que les pots fer multiplataforma. Al contrari que VB per exemple que es nomes per Windoze

Heus aquí una opinió certa i raonable [oki]

++++++++++[>+++++++>++++++++++>+++>+<<<<-]
>++.>+.+++++++..+++.>++.<<+++++++++++++++.
>.+++.------.--------.>+.>.

[sati]
eTc_84 escribió:
++++++++++[>+++++++>++++++++++>+++>+<<<<-]
>++.>+.+++++++..+++.>++.<<+++++++++++++++.
>.+++.------.--------.>+.>.

[sati]


mmmmm aixo sona a brainfuck [jaja]
Cafetino escribió:mmmmm aixo sona a brainfuck [jaja]

Efectivament, del que existeix la variant Ook!
[jaja]
eTc_84 escribió:Efectivament, del que existeix la variant Ook!
[jaja]


Ja deia que em sonba d'algo(mamon m'has fet engegar el dosbox) :p
Imagen

Quins records que em porta el discworld..... per aqui encara dec tenir l'original en en 15 o 20 disquets [sonrisa]

-----------

Ara que m'hi fixo aquest llenguatges son molt semblants al funcionament d'una maquina de turing ^^, jo diria que fins i tot simplifiquen una part d'aquesta :p
K ve ya s'acaba la setmana! Avui tankem akest fil no? Aveure si s'anima k el 14 es va durar molt poket [barret]

Vau veure ahir el partit de l'atletic de madrid? (k per cert, segons ells, son la millor afició d'Espanya...) 3 expulsats, dos penalts parats per Leo Franco,etc... un partit boig

Bueno k us explikeu?

[bye]
juer quina pressa a tancar el fil..


Cafetino escribió:
Ja deia que em sonba d'algo(mamon m'has fet engegar el dosbox) :p
Imagen

Quins records que em porta el discworld..... per aqui encara dec tenir l'original en en 15 o 20 disquets [sonrisa]
axo em fa pensar am el joc aquell el Simon the Sorcerer.. xD
uolaaaaaa a tothom!!!!!!!!

p.D SpaM!
Kins temps amb el Simon The Sorcerer... sabeu k ara sortira el IV??

Ola Aya! [risita]
hola gent!!!! k tal!!!

trape avui tanquem aquest i el seguent! xDxD

avui ens ahan donat les notes...U_U un 4 de català :( :( :( , però un 9'5 i un 9 a fisika i kimika! [chulito] [chulito] [chulito]


see ya!
jo he recuperat filo amb un 8!!!!!!!!!!!!!! ara em falta llatí aixxx kin dia més macu que fa!!!!!!
^RöKöKÿ^ escribió:trape avui tanquem aquest i el seguent! xDxD
si, tambe havieu de tancar aquest el mateix dia dobrirlo i mira.. XD

felicitats a tots per les notes.. [fies]
Com jo em dic Josep Maria (ehem) que aquest fil es tanca avui.
jo tambe tinc la intenció de tancar avui o sigui q a per feinaa
felicitat i seguiu aprovant k ja us donaran pel cul a la universitat (menys uab i part de la ub k es tot el dia festa) xDDDDDD
Escolteu algu d'aki juga al MK DS? Podriem organitzar una mini liga sols per a catalans [looco]
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
trape escribió:Escolteu algu d'aki juga al MK DS? Podriem organitzar una mini liga sols per a catalans [looco]
[barret]
es de DS axo? io ni la tinc o sigui que.. [sonrisa]
PSP powa
kurras escribió:es de DS axo? io ni la tinc o sigui que.. [sonrisa]
PSP powa
hi estic d'acord! encara que no tinc cap de les dos!!! [sati] [sati] [sati] [sati]


he jugat a la del Musice!
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Jo tb prefereixo psp, pero mira, les tink les dues, koses d frikis XD
Proveu akest joc, es super adicte!! Yo he fet 563. Ara estik jugant. Tracta de k no t'agafin el cursor!

http://www.pumbo.com/juegos.php?id=5006
com kullons va el joc??? [mad] [mad] [mad] [mad] [mad]
Rokoky tens k evitar k el nino aket t'agafi el teu cursor del mouse. Per això evita tots el seus salts. Al principi es dificil pero despres et vas acostumant [sati]

Jo porta 623 :O
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11