Catalans aixakeuvus xD (#15)

1, 2, 3, 4, 5, 611
De res, jo també he anat a Ibiza, i no em va agradar tant kom Menorca k vaig tots els anys!
italia es lu millor pel viatge de fi de curs Xd jo vax a Paris u_u no ens van deixar elegir jo volia londres!!!!!!!

i menorca m'encanta !!!!!
Ses illles Balears!
Dons això k ja de pas poso el resultats d'avui del gran premi de Malasia:

1.-G.Fischella
2.-F.Alonso!
3.-J.Button
4.-J.P.Montoya
5.-F.Massa
6.-M.Shumacher
7.-J.Villeneuve
8.-R.Schumacher


I per el k no ho sapiga ahir va gunayar el Barça 0-2!!

PD: M'en vaig a jugar al Senyor del Anells 2 que m'el acabo d'instalar [burla2]
Bon dia, si que matineu per spamejar..
No poseu coses de la carrera coñeee que la mirare ara per TV3..

^RöKöKÿ^ escribió:creieu que itàlia és lloc adequat per a vitge de fi de curs!??!?!?!

és que eibisa (que no ho vegi en kurras) és una puta merda!!
Tothom va a italia per fi de curs, es un bon lloc per nar..

Lu de ibisa.. no saps el que dius.. [sonrisa] [sonrisa]
Kurras encara no las vist la carrera? Pos vinga ves a veure la ja!

PD: Adeu m'en vaig a la Makinista!
sips no ho se! però ma germana va anar-hi per vietge de final de curs, i les clavades per a les discoteques i sense consumició és wapa! jo prefereixo anar de pubs!!^^
^RöKöKÿ^ escribió:sips no ho se! però ma germana va anar-hi per vietge de final de curs, i les clavades per a les discoteques i sense consumició és wapa! jo prefereixo anar de pubs!!^^

Ningú t'obliga a anar-hi, nosaltres vam anar a Itàlia i vam fer botellón i fumada a l'hotel cada dia a un preu raonable.
eTc_84 escribió:Ningú t'obliga a anar-hi, nosaltres vam anar a Itàlia i vam fer botellón i fumada a l'hotel cada dia a un preu raonable.


ja pero so la majoria va a eibisa....no em quedaré sol! pero el més segur és que 7 anem a la nosatra vola! a itàlia o algun lloc aixis! o poder no farem res.... [mamaaaaa] [mamaaaaa] [mamaaaaa] [mamaaaaa]
i si no ho monteu vosaltres per la vostra comte
Fa 30 minuts que m'he llevat. per que? si podia dormir fins les dues i ahir dora no vaig arrivar
jo des de les 11 que estic llevat!!
8.30 era per una bona causa ZzzZZ
^RöKöKÿ^ escribió:exlpicació del spam brut d'aquesta nit....la té l'ex-moderador, ens va voler retar....i ha guanyat! és impossible!!!
No és impossible, però fan falta grans dosis d'heroisme, disciplina i convenciment en la missió; en una paraula: Força Imagen. I és una cosa que el meu 6º sentit d'ex-mod no va captar amb prou intensitat.


Un altre dia serà XD




eTc_84 escribió:Puto alonso, així reventi XD
Imagen
Gerim escribió:No és impossible, però fan falta grans dosis d'heroisme, disciplina i convenciment en la missió; en una paraula: Força Imagen . I és una cosa que el meu 6º sentit d'ex-mod no va captar amb prou intensitat.


Un altre dia serà XD




Imagen
jajajaja! k penjat el k va obritr el fil! tothom pensant que era de F1, i no ho era!!! jajajajajaajaj
Ola a tots ya he tornat!! ara en vaig a veure un partit.

Avere k fa el Reial Madrid contra el Betis [poraki]

Calendari Barça:

Dimarts--> Barça-Getafe
Dissabte--> Malaga-Barça
Dimarts--> Bienfica-Barça
Dissabte--> Barça-Reial Madrid 1 d'abril
Dimecres---> Barça-Bienfica

Kin kalendari més apretat!
Uaaaaaa jo l'1 estare a PARIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! no pot ser!!!!!!!!!!!!! ja em perdu el concert de HIM i ara el Barça -Madrid [agggtt] [buuuaaaa]
Trankila k el partit no sera res d'interesant, lis fotarem tan palliza k no recordaren el nom de la seva camiseta.

Un chiste contra el reial madrid:

-Mama mama en el patio hay un hombre k no ace nada
-Como niño k no ace nada?
-Si
-Dejalo ese debe de ser Ronaldo


-Sabes k a Beckam del Real Madrid le han prohibido separarse?
-NO, porque?
-Porque es la ultima victoria k les keda


Son molt malus akest chistes, i van sortir ahir en una cadena de radio madrilista
juas, volia fer un spameig seguit xo no puc amb l'opera xxDDDDD


[beer]
^RöKöKÿ^ escribió:jo des de les 11 que estic llevat!!


vaig anar al llit a les 7 [fies]
Aya doncs jo vaig a London de viatje! ^^ kines ganes!!
El transport i el dinar no entren en el preu :-| i el hotel diria ke es una mica ronyos.... ¬_¬ Però la liarem i disfrutarem igual [poraki]

L'any passat de fi de curs vam anar a Cantabria.
si jo ja he anat a Londres pero m'encanta i vull tornar-hi^^ (es molt car pero wenuuuu) i vax estar en un hotel tetric, menjant bocatess i ensalades amb salses raresU_U i a Cantabria m'agradaria anar-hi deu ser molt macu no?
a mi em va agradar molt Cantabria!
Sobretot Santillana de Mar ,San vicente de la barquera! i en Santander la playa del Sardinero i el Palacio de la Magdalena es PRECIOS!!

Jo tinc unes ganes enormes d'anar a Candem! me han dit ke es genial! i ke disfrutaré molt allí!^^
Ja em deixaré la pasta segur! [+risas]
a base de bokatas i pizzas anirem U_U Jo piro el dia 3 a ls 5 dl matí. [flipa]
I jo d'anar a Paris jo el 31 de març a les 20 h de la nit

a Candem crec que vax anar-hi ara no m'enrecordu u_u tu passaras molt be^^
Joder 2 borracheras seguidas casi sin dormir. Que lamentables condiciones.
Els viatges més tipics de final de la eso son londres, paris, italia i berlin.
Jo vaig anar a italia, aixi no vaig tindre ningun problema pel tema menjar xDDD kuanb vaig anar un any una setmana a irlanda no sabeu la de gana k vaig pasar.... putus irlandesos que no saben cuinar una merda... aixo si es guapissim el pais.
irlandesos vascos i catalans sempres serem germans xDDD



PD: He escrit un munt de paraules amb les lletres canviades de ordre, tinc un mal dia avui per spamejar xDD
io tambe vaig na a italia, Roma, Pisa, Napols, Siena, Lucca.. en fi va sta wapo..kins temps akells dinstitut xD
no se que es peor de italia, sus carreteras, su sistema ferroviario o sus ferris para llegar a las distintas islas de alrededor, xDDDDD,


tengo unas ganas ya de que sea mañana y pillar una wena caraja mañanera...xD [toctoc] [toctoc] [toctoc]


[beer]
seerj escribió:no se que es peor de italia, sus carreteras, su sistema ferroviario o sus ferris para llegar a las distintas islas de alrededor, xDDDDD,
[beer]

Lo peor fue el cacao rancio del hotel, el pan sin sal y....... no poder salir de noche pk tenia el pie jodio, kina putada enkra sort k em va pillar en el tram final del putu esguinz, vaig estar un mes amb el peu envenat i morat, pk cada semana tenia envenatge nou pk miraven de quin color estava el peu xDD.
Ostia i tambe estaba malament que no tinguessin mcrib's als mconalds, es l'unic k menjo les pokes vegades k no tinc mes remei k anari, aixo si ara em sembla k l'estan treient.... noooooooooo!!!!!!!!!!
Jo d'aki dues setmanes m'en vaig a Port Aventura un dia! [buenazo] son les minicolonies k fan en la merda del insti... l'any k ve anirem a paris!
seerj escribió:tengo unas ganas ya de que sea mañana y pillar una wena caraja mañanera...xD [toctoc] [toctoc] [toctoc]


[beer]
taja un dilluns al mati.. ? [+risas]
El Valencia ha perdut i el Madrid esta empatant [fumeta] ...visca el Barça!
Ya hem sentenciat la lliga!Madridistes [poraki] [poraki] [poraki]
kurras escribió:taja un dilluns al mati.. ? [+risas]

Per començar bé la setmana XD
soc la unika que veu que una taja un dilluns el matí no es normal o soc raraaa
Cita de Marca:

FINAL EN EL BERNABÉU. El Madrid dice adiós a la Liga y el Betis saca un empate que le sirve de poco

EL BARÇA DEJA ATRÁS A BLANCOS Y VALENCIANISTAS
El Madrid también
dice adiós a la Liga
El Real Madrid no ha podido pasar del empate a cero con un Betis en puestos de descenso. Tras el empate de los blancos y la derrota del Valencia, el Barcelona se escapa aún más y ahora cuenta con una renta de once puntos sobre los de López Caro y de doce sobre los de Quique Flores.


VISCA EL BARçA!
http://www.youtube.com/watch?v=_BtIKee2q1A&search=def%20con%20dos

Ahora te admite que hay africanos en ciertas partes de España etc_84
Aya_cat escribió:soc la unika que veu que una taja un dilluns el matí no es normal o soc raraaa


El silenci en ocasions es la millor afirmació xDD
jajaja, no había visto ese mensaje, xD, la verdad es que raro es, peeeeeero, la cerveza es la cerveza, que li farem xD


[beer]
NGC escribió:
El silenci en ocasions es la millor afirmació xDD


ja em sento millor gracies

edit:bona nit nois!!!!!!!


¬_¬ ¬_¬ ¬_¬

eran voluntarias pero les di un dinero! jajajajajja
k buno!!

me echaron droja en el colacao!!

la prestitución!! :Ð :Ð :Ð

[mad] [mad] [mad] [mad]
seerj escribió:tengo unas ganas ya de que sea mañana y pillar una wena caraja mañanera...xD [toctoc] [toctoc] [toctoc]


[beer]


Mare meva, no se perquè pero venint del seerj no m'extraña gaire [sati]

Encara que soc partidari que certes assignatures són més entenedores en aquest estat (aixo si hi vas clar)....

------------


Apa i després de jugar un ratet amb el posix toca mirar un parell de capis de fma, que l'estic remirant per despres remirar la peli xDDDD

Un salut
Bon dia bon hora! L'ex-mod de pacotilla obre lo xiringuitoooo!
Guten Mörgen! Me voy para clase.

Iba muy muy mal físicamente y no me he dado cuenta hasta hoy, de la cantidad de posts que habéis hecho en 2-3 días.
yastoy aqui, hoy mas pronto de lohabitual, pues hoy me ha dado palo hacer clases xD.

Salut [beer]

PD: que bien sientan de mañanica dos cigarros enriquios y tres medianas entre colegas, inigualable! xD
Ola a tots! M'en vaig a menjar! aora vinc!

EDIT: Bunissim el video! Mitja hora per explicar k mentres es prostuien li robavan...
¿Qué opináis de los "informes" de los putos políticos que han costado en total 70 millones de euros (2 Ronaldinhos, dinero para dar de vivir a 700 personas toda una vida)?

ERC ¡Mans netes!
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
és el que té la classe politica, necessaria per una banda, descontrolada per l'altra(qui vigila al que ens vigila :P )
fa falta més implicació de la ciutadania en els afers publics, pero aixo requereix un esforç.
Per cert, com era d'esperar, el tema del botellon va deixar tristament clar que aquesta vegada la classe politica tenia raó.....
"Informe sobre las nuevas expresiones musicales en Cataluña", dos kilos; "Estudio sobre la danza y el baile del cirio en Castellterçol", un kilo; "Dossier sobre las relaciones internacionales en la política de los países nórdicos", dos kilos; "Estudio previo para una Sala de Mapas", otro par de millones; cinco informes acerca de "los usos lingüísticos de los andorranos", 21.000 euros.
"Análisis del grado de hibridación entre la codorniz común y la codorniz japonesa", 11.872 euros; "Valoración de las necesidades formativas de las Fuerzas Armadas españolas", 11.950 euros; "Estudio de la organización interna del gabinete del consejero Salvador Milà", 10.000 euros; "Análisis de las relaciones entre Cataluña, España y Europa", 12.000 euros; "Estudio para explorar un nuevo logotipo de la Generalitat" –tras la exploración, decidieron mantener el de toda la vida–, 26.100 euros; "Puesta en escena de un acto del Estatut en el castillo de Miravet", 11.948 euros; "Informes sobre la concha brillante en Cataluña", 21.870 euros; "Estudio sobre el estado actual de la gaviota corsa en la costa mediterránea", 22.000 euros; "Evaluación del uso del idioma catalán en los restaurantes", 58.900 euros.

Todos estos informes por supuesto a coleguillas y amigotes, mención aparte a Bargalló que se lo encarga a su esposa.

PD: Señor Tzare, en Granada no pasó nada.
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
morr escribió:Todos estos informes por supuesto a coleguillas y amigotes, mención aparte a Bargalló que se lo encarga a su esposa.


Si només fossin informes morr, jo q treballo a l'ICS en veus continuament de 'coses' d'akestes.
Uns exemples: triptics/díptics publicitaris, la pulsera de la vacunació de la grip, les targetes sanitaries (s'ha canviat de model X vegades... sense sentit), el software que s'utilitza que podria ser prefectament lliure... i tantes cosetes petites que sumades donarien per molt....
Señor Tzare, en Granada no pasó nada.
les excepcions confirmen la regla
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 5, 611