problemas con vibración mando xbox 360 en PC y XBCD en W7 64

HDMI está baneado por "Troll"
El caso es que he probado de todo y no me funciona la vibración en los juegos de PC usando el mando de la xbox 360 (he probado el juego Left 4 Dead 2).
Y por supuesto el mando de la xbox original ni lo detecta.
Uso Windows 7 64 bits.

Windows update detecta el mando e instala los drivers del mando de la xbox 360 con cable (por USB).
Funciona en los juegos perfectamente pero no tiene la función de la vibración.

¿es normal?

He seguido estos pasos

hilo_tutorial-mando-xbox-360-con-drivers-xbcd_518739

y hasta estos
you have to download Driver Signature Enforcement Overrider 1.3b Downloads

quote:
So how do I use it?
First and foremost; you are using this software at your own risk, we do not take responsibility for any damages to your system, but we do not believe it can harm anyone anyway. Secondly, User Account Control (UAC) must be disabled in-order to use this tool as well.

1. Go ahead download and launch the application from the link below. Inside its main menu, press on the “Enable Test Mode” button and follow the instructions on the screen. This will enable TESTSIGNING mode, which allows unverified system files to be loaded.

2. Now all you have to do is to add the unverified signature to the required system files. To do so press on the “Sign a System File” button from the main menu, and enter specific filename including full path. Here: if XBCD.sys from
, you should type: “C:\Windows\System32\drivers\XBCD.sys”.

After you enabled Test Mode and added signatures to the required system files, they should bypass Windows’s driver signature enforcement and load without any issues. However, if for some reason you are interested to revert it, you can re-launch the application, choose “Disable Test Mode” from the main menu, and reboot. If you encounter issues or having questions, feel free to post it on our forums.

It work for me on Windows seven x64 RC1 ...
Now XBCD setup utility work fine.
Good luck ;-)

pero parece que del programa XBCD no funciona en Windows 7 64 bits.
Me bajé un XBCD experimental y tampoco funciona, parece que es para Windows Vista 64 bits.

De primeras, el mando de la primera xbox ni me lo detecta el windows ni puedo ponerle ningún controlador.

Le doy a actualizar el controlador (igual que el de xbox 360) y me dice que no está firmado digitalmente, detecta los drivers pero no los instala (me da error de instalación del driver, me dice que son para ese mando pero que son para otra plataforma).
Parece que el 7 no deja instalar drivers no firmados.

¿alguien le sucede esto en windows 7 64 bits?
gracias.
1 respuesta