Problema con megaupload

Tengo un problema des de hace ya varios días con megaupload al principio no me dejaba entrar en mi cuenta.. y hoy recibo este correo:

Dear user,

You have just changed the e-mail address of your account from **********@gmail.com to asdasdasdsadsad@gmail.com.

If you did not make this change, you may have fallen victim to phishing or a spyware infection, and an intruder (from IP address 190.***.***.*** at 2009-03-03 15:19 UTC) is now trying to take over your account. Always make sure that you ONLY enter your Megaupload credentials when you see www.megaupload.com in the address bar of your browser, and always make sure that your computer is fully patched.

You can reverse the above change and regain control over your account by clicking on the following link:

http://www.megaupload.com/?undo=******* ... BUKKW*****

Thank you for using Megaupload!

Sincerely,

Megaupload

Algún **** de **** me ha robado mi cuenta he podido entrar por el link que me ponen hay pero al haberme cambiado la contraseña no hay manera de cambiársela yo... encima con lo de si he olvidado mi contraseña me mandan el correo pongo una en las casillas que hay le doy a aceptar y no funciona hay nada de nada... he mandado correos a los de megaupload haber que hacen pero de momento no tengo cuenta por el gilipo**** ese.

Alguna idea??
0 respuestas