isos pasadas por usb con carcasa xa hds

Hola wenas. Mi duda es la siguiente. Yo tngo un portatil y para pasar las isos al hd no tngo otra forma que hacerlo mediante una carcasa usb. Mi pregunta es si alguien lo hace de esta forma y si hay algun problema, puesto q aun no me he comprado la carcasa, no vaya a comprarla y tirar el dinero.
Gracias.
Sí, claro que se puede, yo mismo lo hago xD. De hecho, creo que es el mejor método, sino sólo te queda instalar los juegos via lente ps2, o bien por red (un coñazo de lento), o bien abrir el pc, poner el cable, quitarlo de master... Más coñazo aún xD.

Cualquier caja te vale, eso sí, que sea de 3'5" para arriba, porque las de 2'5" son para portátiles.

Un saludo.


Sí, clar que es pot, jo mateix ho faig xD. De fet, creo que és el millor mètode, sinó només et queda instal·lar els jocs via lent ps2, o bé per xarxa (una merda de lent), o bé obrir el pc, posar el cable, llevar-lo de màster... Més merda encara xD.

Qualsevol caixa et val, això sí, que sigui de 3'5" cap a dalt, perquè les de 2'5" son per a portàtils.

Una salutació.
Muxas gracias tio. Ya lo estoy probando ;)
Eto0 escribió:Todo lo escrito

- ¿Por qué escribes en 2 idiomas? Te cansarás más XD
- Per qué escrius en 2 idiomes? Et cansaràs més XD
- Why you write in 2 languajes? You'll be tired so much XD

Para la respuesta del hilo, sí, es posible, de hecho yo lo hago así y funciona de muerte. La velocidad va a unos 17 mbps, con 2.0 claro. Totalmente recomendado.
AkiraSan escribió:- ¿Por qué escribes en 2 idiomas? Te cansarás más XD
- Per qué escrius en 2 idiomes? Et cansaràs més XD
- Why you write in 2 languajes? You'll be tired so much XD


voules vou couche avec moi sesua [sati]
AkiraSan escribió:¿Por qué escribes en 2 idiomas?Te cansarás más


Perque me surt de's prebe :D
Per cert, no em cans més perque escric en català i ho tradueix amb el traductor de http://www.internostrum.com
Em sap greu si no et deixa dormir que escrigui en la meva llengua i en una altra, AkiraSan. Ara només et contest en la meva perque veig que ets de Mallorca, com jo.

Ala, salut! [barret]

(A los que no entendeis el català, no os preocupeis, no os habes perdido nada xD)
Saludos.
Eto0 escribió:

Perque me surt de's prebe :D
Per cert, no em cans més perque escric en català i ho tradueix amb el traductor de http://www.internostrum.com
Em sap greu si no et deixa dormir que escrigui en la meva llengua i en una altra, AkiraSan. Ara només et contest en la meva perque veig que ets de Mallorca, com jo.

Ala, salut! [barret]

(A los que no entendeis el català, no os preocupeis, no os habes perdido nada xD)
Saludos.

Bueno, lo mío era una broma pero creo que no se la ha tomado bien del todo.
A mí me la sua com escriguis, com si vols escriure en suajili del sud-oest, però tindríes que tenir una mica de consideració perque no tothom es de Mallorca ni de Catalunya ni de València, i no entenen el que escribim. Escriu com vulguis però amb respecte amb qui no ho entengui.

Y dejo de escribir en catalán, que no todos lo entienden y lo encuentro una falta de respeto.
A tu t'escric en català perque tú m'entens i no tenc interés especial en que ningú s'enteri del que estic parlant amb tu. A més, si mires més amunt, veuras que he emprat el català i el castellà. Vamos, que no tens motius per quixar-te
[666]

Salut!
7 respuestas