Hay EOLianos catalanes?

Encuesta
Catalanes
77%
53
23%
16
Hay 69 votos.
Eyyyyy, que el fan de Oasis d' EOL també és català!!!

Benzo, no seràs un 'punby' d' aquets, oi??? [sonrisa]
Escrito originalmente por ado
Eyyyyy, que el fan de Oasis d' EOL també és català!!!

Benzo, no seràs un 'punby' d' aquets, oi??? [sonrisa]
se'n diu "punky" :-P
Escrito originalmente por avadnc
Nens aqui n'hi ha un altre, y soc de Calafell i amb orgull


avadnc que ta tinc al costatttttt!!!!!!!
soc de vilanova i la geltru ajajajoajaojo
^_^
Joas, pos aqui en teniu a un altre,i com be ha dit en ruben~nebur, la meva preferencia de idiomes es tot al contrari: Català, anglès i castella

Segadors de la teeeerraaa !!! [oki]
Escrito originalmente por doctor K
se'n diu "punky" :-P


Ja ho sé, però ho vaig llegir a "El Jueves" i em vaig fer un fart de riure.
deathline, jo avui vaig a vilanova a comprar roba, a que no saps a on? jeje
juasjausjas fijo has nat al pull & bear o per alla aprop pk es lo unic de tio que hi ha obert a part de botigues unisex XDDD
Mmhh veig que hi ha molts de catalans... Tindríem que fer una quedada massiva. La hi podríem anomennar L'Altre Costat XD XD
No m'hi imaginava pas que n'hi haguès tants, m'en alegro.
Jo visc a Mallorca, pero soc català de pura cepa!

Watashi wa català = Soc català [barret]
catalans poderosos XDDDD
osti osti eolianes catalanes ni han o ke =?~~~~~
xDDDD
Doncs a mi aixo de la kdd massiva m'ha agradat, la qüestio es ¿on la fariem? be quina pregunta mes estupida suposo que la fariem a BCN jeje.
jo voto per la ciutat costanera mes central vilanova i la geltru X_D, escombrant capa casa
Jo tambe m'hi apunto a vilanova.
Donde está el catalán mas veterano de los foros :? :? :?

Charlie!!!!!!!!!!!!!! ande estás?????????? cawento cawento [toctoc] [toctoc] [toctoc] [toctoc]
Catalans, prou represions!!! demanem el cambi de nom a L'ALTRE COSTAT i que l'idioma oficial del foro sigui CATALA i CASTELLA, tambe la traduccio de tots els documents al nostre idioma.

[barret]
Escrito originalmente por keops
Catalans, prou represions!!! demanem el cambi de nom a L'ALTRE COSTAT i que l'idioma oficial del foro sigui CATALA i CASTELLA, tambe la traduccio de tots els documents al nostre idioma.

[barret]
Això, i també un corrector ortogràfic.
Jo també soc catala, Tarraconense
un mes a la llista, catala i ben orgullos, de barcelona
Escrito originalmente por keops
Catalans, prou represions!!! demanem el cambi de nom a L'ALTRE COSTAT i que l'idioma oficial del foro sigui CATALA i CASTELLA, tambe la traduccio de tots els documents al nostre idioma.

[barret]


m'ofereixo voluntari per a traduir els documents que faci falta [fies] [fies]

...a veure si els "jefes" ens ho permeten... :p

salut i força!
Pos ya podeu traduir no conteu amb mi pq es molta molta feina[oki][jaja]
Eppp!!!!!! Un altre catala!!!!!! I aquest fil ve de lluny!!!!

I tant que podem fer una trobada!Jo soc de Barceloan ciutat pero si es fa a un poble de la costa no problem, mentres hi hagi tren o cotxe comu.......

I el meu idioma mare es el catala, o sigui que el castella el tinc una mica oblidat!!! Be, de fet a la feina actual, en un institut, parlo bastant elcastella, ja va be,m per practicar ratataaaa
Gent si entreu a windows update, os podeu baixar una actualització per possar el wXP en Català. [jaja] [barret]
70 respuestas
1, 2