Catalans aixakeuvus xD

1, 2, 3, 4, 5, 611
Bè, jo tambè sóc català, igualment que tambè sóc espanyol. He perdut el compte, ¿81?

Salut i visca el comunisme llibertari [barret]
per tant jo seré el 82, no?


No sabia d'aquest "fil" en català. m'ha agradat la iniciativa, veig moltes cares (noms) conegudes per aquí.

Salutacions a tots i gràcies a krytos, que m'ha fet veure aquest fil (a més de compartir la nacionalitat compartim poble.)


Vigileu a qui voteu el 16-N !!!!
Aki un altre català, el nº 83!!!!
Visca Catalunya! [barret]
Doncs em sembla que sóc el 84.

De Tarragona, així que la gent que també sigui de la ciutat si vol escriure'm algun privat i ens afegim al msn o el que sigui encantat, que acostumo a tenir bastant temps lliure els caps de setmana, tot i que mai se sap. ;)
85 XD Vuitanta-cinc (pel cul te la... ah no :-| )
Jo sóc Catala de adoptat ,malagueño de vegades resident en Santa coloma de Gramanet...quan em dóna la gana.
Català de l'Empordà! el 86 per mi.

Mantinguem la flama encesa [barret]

Visca Catalunya
Doncs jo seré el 87 ^^

D'aqui de Sabadell (BCN).

A reveureee
I jo dec ser el número 88, m'agrada aquest post, no me'n recordava que hi habia un només per la gent nascuda en aquesta terra tan maca com és Catalunya. Espero que, entre tots, mantinguem enlaire al cim del rincó del eolià aquest post que es on es mereix. Ens tenim que fer notar, que som una majoria i que som els millors.

Visca el barça i visca Catalunya (i l' EOL ^^)


Un comiat per a tot-hom



PD: Feia messos que no escric el català, se me'n cau la cara de vergonya al veure tots els dubtes que tinc per escriure tot el pàrraf anterior :/
DiGiJoS escribió:rincó del eolià


XD XD Visca el catanyol!! :D jejejejjeejeje

no t'emprenyis jejejeje, que feia conya ;)
avadnc escribió:jejejeje

Visca el catanyol!![poraki]

[TORRACOLLONS MODE]

En català "je" es pronuncia igual que "ge". No té cap sentit riure "gegegege", en català és riu amb les hacs: "hehehe".
[angelito]
[/TORRACOLLONS MODE]
Gerim escribió:[TORRACOLLONS MODE]

En català "je" es pronuncia igual que "ge". No té cap sentit riure "gegegege", en català és riu amb les hacs: "hehehe".
[angelito]
[/TORRACOLLONS MODE]


XD XD [fumeta] [fumeta] [fumeta]

of cors mai frend [poraki]

[poraki][poraki][poraki]

XD XD XD
Català num. 89!!
De Barna més concretament...
No havía vist aquest fil...

És molt extrany postejar (postejar?) en català...
El 90!

Bona tarda,benvolguts companys.

xD
Aqui un altre catala de Bcn, soc el 91!!!! ya arribem al numero cent ;)
Sembla que avadnc no agafa de primeres les indirectes [jaja] No fa falta que em diguis que va amb apóstrof que això ja ho sé jo, ho he fet amb aquesta intenció perque sigui mes entendible pels altres foristes :P

En fí, salutacions als nouvinguts
DiGiJoS escribió:Sembla que avadnc no agafa de primeres les indirectes [jaja] No fa falta que em diguis que va amb apóstrof que això ja ho sé jo, ho he fet amb aquesta intenció perque sigui mes entendible pels altres foristes :P

En fí, salutacions als nouvinguts


Tu també parles en català???? juasjuas.

No si al final tindrem que obrir un "fil de la cirera" en lloc del ciruelo.
Gerim escribió:Visca el catanyol!![poraki]

[TORRACOLLONS MODE]

En català "je" es pronuncia igual que "ge". No té cap sentit riure "gegegege", en català és riu amb les hacs: "hehehe".
[angelito]
[/TORRACOLLONS MODE]

[qmparteixo][qmparteixo][qmparteixo]

No m'havia parat mai a pensar en això del jejeje o hehehe XD
MIKIXX escribió:
Tu també parles en català???? juasjuas.

No si al final tindrem que obrir un "fil de la cirera" en lloc del ciruelo.


Sembla ser que si, no? Encara que no sé si el que jo parlo es català o es un "intent" perque segurament estic fent cada falta... si es molt garrafal no dubteu en avisar eh!!


Un saludo (això no compta com falta U_U)
DANNY escribió:Noventa y dos

Aquest de'n Danny sempre tocant les pilotes [enfa]
:P
2 estrelles??

Aixo del cava els a afectat massa.... :(
DANNY, la mare que et va fotre, tu sempre t'has de fer notar no? Maleit desgraciat, no tinguis el dubte que d'aqui a dos setmanes em demanaras clemencia quan estiguis K.O. de la pallisa que t'espera.

Per cert... es nouranta-dos oi?? Es que amb els números tinc un trauma desde petit... [+risas] be... deixem-ho com a 92 [jaja]


Salutacions
VySe escribió:2 estrelles??

Aixo del cava els a afectat massa.... :(

Estàn traumatitzats... tot lo que sigui català els hi provoca certs sentiments desagradables [jaja]
Per cert.. 92=noranta-dos
Salut
noranta-dos? Oki, et faré cas encara que crec que seria nouranta-dos, de nou, pero suposo que tú ho sabràs més be que jo.

I si... jo també penso que més d'un forista ha valorat aquest fil amb la pitjor puntuació posible... que hi farem... es el que te la enveja... en el fons em donen llastima... ja s'ho trovaràn....


Salutacions
XD XD que no ho feia amb mala intenciò XD XD

si lo que mas malmente parla lo català soc yo XD XD
DiGiJoS escribió:DANNY, la mare que et va fotre, tu sempre t'has de fer notar no? Maleit desgraciat, no tinguis el dubte que d'aqui a dos setmanes em demanaras clemencia quan estiguis K.O. de la pallisa que t'espera.

Per cert... es nouranta-dos oi?? Es que amb els números tinc un trauma desde petit... [+risas] be... deixem-ho com a 92 [jaja]


Salutacions


Te quejas porque no he hablado en catalán (entre otras cosas porque quizá gente de habla no catalana le interese entender algo...) y no tienes puta idea de hablar en catalán XDXD

"maleït", "demanaràs", "pallissa", "nouranta-dos xDDD"

Tío pa escribir mal escribe en castellano XD
DANNY escribió:
Te quejas porque no he hablado en catalán (entre otras cosas porque quizá gente de habla no catalana le interese entender algo...) y no tienes puta idea de hablar en catalán XDXD

"maleït", "demanaràs", "pallissa", "nouranta-dos xDDD"

Tío pa escribir mal escribe en castellano XD

Un dia d'aquests haurem d'assaltar a en Danny i fer-lo espavilar eh DiGiJoS, que s'està passant últimament XD
93?

Vinga nens una salutacio cordial a tots, una abraçada i una copeta de moe... dic de caves de Sant Sadurni d'Anoia o d'altres denominacions.

Catalan hospitalense con do pares de cohones [+risas]
Kaworu escribió:93?


94!!!! [qmparto]
Aquí un camacu pixapins de Barcelona!!

Sóc el 95??

La veritat és que fa temps que volia obrir un fil on es pogués "parlar" lliurement en català. Tenia previst fins i tot, proposar-ho primer als administradors/moderadors del fòrum per assegur-nos que no ens el tanquessin de bones a primeres. Tenia el títol pensat i tot, i crec que podriem modificar el d'aquest. Seria: En Català! Us sembla bé?

El que m'ha sorprés és que, aquest fil és del 2003!!!! Pensava que s'havia creat avui o ahir.

Danny, els catalans, com a gent tolerant que sóm, no tindrem cap problema, evidentment, en que s'escrigui en castellà en aquest fil. El que no em sembla bé (a mi personalment, i sé que m'hi puc fotre fulles...) és que li diguis a algú que millor que escrigui en castellà només perque fa faltes d'ortografia. Crec que pel bé de qualsevol llengua, és millor parlar-la/escriure-la malament (al menys es fa l'esforç i s'intenta corretgir) que no parlar-la/escriure-la (i que caigui en l'oblit), no creus? No t'ho prenguis malament tú ara, eh??

Vinga gent. Salut i força!!!!

||*||
D'això... aquest fil va ser creat pel Moderador Benzo el 24-03-2002 a les 23:10. Ha tingut poca participació fins ara, però porta quasi 33 mesos des del seu inici.
Salut
sanches escribió:Danny, els catalans, com a gent tolerant que sóm, no tindrem cap problema, evidentment, en que s'escrigui en castellà en aquest fil. El que no em sembla bé (a mi personalment, i sé que m'hi puc fotre fulles...) és que li diguis a algú que millor que escrigui en castellà només perque fa faltes d'ortografia. Crec que pel bé de qualsevol llengua, és millor parlar-la/escriure-la malament (al menys es fa l'esforç i s'intenta corretgir) que no parlar-la/escriure-la (i que caigui en l'oblit), no creus? No t'ho prenguis malament tú ara, eh??


Los catalanes somos tan tolerantes como los pucelanos, por ejemplo. Y se lo decía por picarle un poco, ya que él también se metía conmigo pa picarme, no era nada serio hombre XD
DANNY escribió:
Los catalanes somos tan tolerantes como los pucelanos, por ejemplo. Y se lo decía por picarle un poco, ya que él también se metía conmigo pa picarme, no era nada serio hombre XD


[beer] Simplemente.
Aquí arriba el 96!!!

Jo tampoc havia vist mai aquest fil fins avui [tomaaa]


Salut i força al canut gent [oki]
Bones gent, doncs em sembla que jo soc el número 97.

És un plaer expresar-me amb la meva llengua aquí a EOL.

Visca Catalunya, Visca l'altrecostat.net, Visca Elotrolado.net, Visca el vi i Visca la mare que ens va parir.

Deixo una frase típica catalana:
No diguis blat fins que no estigui al sac i ben lligat.
Doncs jo soc el 98 y tampoc havia vist aquest fil fins ara :P.

Saluts! [oki]
osties,que es aques fil tan antic? [boing] ,be,tinc l'honor de ser el catala 99^^,hehehe la veritat esque es basta estrany expresarme amb aquesta llengua aqui,hehe [ginyo] ,enfi,ya ens veurem.
DANNY, et mato, t'ho dic amb la mà al cor que d'aquesta no t'en vas sense sofrir les consequencies. Me las pagaràs. I que sàpigues que les tildes i les dieresis no les escric parli castellà o català. Sobre les doble ss ara mateix no em recordo quan es posaven y quan no pero no es un error tan gros, no creus?

El nouranta-nou a qui s'ho deies? A mi o a eTc_84? Quina es la forma correcta?

Per cert eTc_84, un dia d'aquests tenim que quedar tu i jo per anar a la caça y captura del DANNY i fer-li pagar el que ha dit. Li tallarem els dits un per un perque no escrigui més vegenades (tonterias, creo que se escribia asi :P pero si esta mal dejemoslo en ximpleries ^^)


Salutacions
Vinga que qui sigo lo 100 te premi [+risas]

Cagundeu quins records aquest fil... Visca lo racó!
DANNY escribió:
Los catalanes somos tan tolerantes como los pucelanos, por ejemplo. Y se lo decía por picarle un poco, ya que él también se metía conmigo pa picarme, no era nada serio hombre XD

Em pregunto què passaria si en un fil d'un tema qualsevol comencessim a escriure per sistema en català...
Soc el 100?

Maragaaaall, apuntam per la propera ronda de Creus de S. Jordi!!!! :D

Nac.
Aqui una altre catalana ^^, no se quin numero soc, crec que el 101 o el 102...
Muajajaja!! Wolas gentecilla, dado que estoy afincado en Lleida desde hace casi una 3ª parte de mi vida, de vez en cuando posteare por aqui, aunque solo sea por contrastar opiniones.

PD: No, no se escribir en catalán, pero hablarlo lo hablo (aunque por aqui no se note XD) y leerlo tambien.
Nac_eol escribió:SÓC el 100?

Maragaaaall, APUNTA'M per la propera ronda de Creus de S. Jordi!!!! :D

[qmparteixo]

A tots els que us esteu adjudicant un número, estic pràcticament segur que hi ha alguna cosa que falla. Abans d'aquest fil hi n'hi havia un altre també de catalans, crec que vaig deixar l'enllaç unes pàgines més enrera. A més, segur que hi ha algún espavilat que s'ha agafat dos números del "turnomàtic".

Si algú de vosaltres s'ho curra una mica, podríem fer una boníca llista a l'estil dels altres fils regionals/nacionals. Jo estic massa gos.
[angelito]

Salut i força al canut!
eTc_84 escribió:Em pregunto què passaria si en un fil d'un tema qualsevol comencessim a escriure per sistema en català...


Que la resta no entendria una puta merda

Es buena idea lo de Gerim, ya que no tenemos hilo de Barcelona, ni de Cataluña (en el plan de los hilos de Málaga, Canarias...) podríamos aprovechar este y poner en el primer post la lista de gente dividida en Barcelona, Tarragona, Lérida y Gerona. Así aprovechamos este hilo para hablar de quedadas y cosas que se nos ocurran a los de aquí ^^

PD: Sigo hablando en castellano porque al igual que a mí me gusta entender lo que se dice en el hilo de los malagueños (por ejemplo), entiendo que un malagueño quizá quiera saber de qué hablamos, aunque solo sea por curiosidad
DANNY escribió:
Que la resta no entendria una puta merda

Es buena idea lo de Gerim, ya que no tenemos hilo de Barcelona, ni de Cataluña (en el plan de los hilos de Málaga, Canarias...) podríamos aprovechar este y poner en el primer post la lista de gente dividida en Barcelona, Tarragona, Lérida y Gerona. Así aprovechamos este hilo para hablar de quedadas y cosas que se nos ocurran a los de aquí ^^

PD: Sigo hablando en castellano porque al igual que a mí me gusta entender lo que se dice en el hilo de los malagueños (por ejemplo), entiendo que un malagueño quizá quiera saber de qué hablamos, aunque solo sea por curiosidad


estic amb vosaltres.

També va be practicar de tant en tant a escriure en català, que jo normalment parlo en català pero escric casi sempre en castellà.
Tampoc fem cap mal.
MIKIXX escribió:
estic amb vosaltres.

També va be practicar de tant en tant a escriure en català, que jo normalment parlo en català pero escric casi sempre en castellà.
Tampoc fem cap mal.


I el mes fotut és quan estas xatejant amb algú al msn i de la costum que tens d'escriure en castellà, els dits sols van escribint paraules en castellà encara que a la persona que tinguis radera hi parlis sempre en català.
Un par de preguntillas aprovechando las clases de catalán mutuas que nos estamos dando...

"casi" y "radera" están bien dichos?? No sería "quasi" y "darrera"?? O valen ambos??
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 5, 611