Catalans aixakeuvus xD (#70)

1, 2, 3, 4, 5
Puta mierda de Moritz, ¿Eso es una cerveza? En mi vida 25 medianas me habían sentado tan mal, puta resaca y puta Moritz.
Vaig anar ahir a veure 21 Blackjack, esta bastant bé la peli, i avui toca anar a veure The Contract, a veure que tal.
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
muahahaha, catalanes estais acabados!
0m3gA escribió:Vaig anar ahir a veure 21 Blackjack, esta bastant bé la peli, i avui toca anar a veure The Contract, a veure que tal.


jo la de 21 blackjack tinc curiositat
seerj escribió:Puta mierda de Moritz, ¿Eso es una cerveza? En mi vida 25 medianas me habían sentado tan mal, puta resaca y puta Moritz.


mmm... no serà més aviat el fet de fotre't 25 birres? xDD
Aya_cat escribió:jo la de 21 blackjack tinc curiositat


A mi em va agradar, i la de the contract tampoc esta gens malament, recomanades les 2.
¬¬ Estavem ja a segona pàgina...

Per cert lodis...
vull la recepta del pastís i saber d'on vau treure el motllo aquell :P
i com es que no tenim estrelletes?

vinga estrelletes!!!!!
jo ja li vaig donar estrelletes en el seu dia.

drknss, després penjo les fotos a megaupload i us passo el link.

del lidl, peor de moment encara no n'hi han, si en veig ja te'n agafaria.


la recepta.. per sobre del cadàver de rouse i del meu, (em va costar que me la digués així que a pringar tots, si voleu pastís ja sabeu que toca)

com a molt la de les tortites (está la fil de cuina i al de mujeres)

nova firma??

aya bonica!!! amor meu!! [amor] que tal tot??
Carmatrix está baneado por "Clones no, gracias"
Ei! No entenc com no he vist aquest fil abans ^^.

Un altre Català resident a Mallorca!
Carmatrix escribió:Ei! No entenc com no he vist aquest fil abans ^^.

Un altre Català resident a Mallorca!


Benvingut 483 XD

que tal tot?
doncs demà tinc l'examen d'estadistica i ser fer la meitat de coses pero fent exercicis he fet dos en una hora imaginat!!!

ens veiem aquest finde que crec que passaras per barna?
lodis:
has vist que la panto ja té al cachuli uns dies XD!!
La clau per aprovar estadística és no tenir-ne ni puta idea.

Així és com vaig aprovar jo a la primera, anant a una quarta o cinquena part de classes de teoria i només a la primera de pràctiques [qmparto][qmparto]

Encara recordo els exercicis d'ACME tipus test fent-los a boleo [jaja], pura probabilitat.
Carai, un debianita :p

eTc, aquest és dels teus xDDD
lodis escribió:la recepta.. per sobre del cadàver de rouse i del meu, (em va costar que me la digués així que a pringar tots, si voleu pastís ja sabeu que toca)
La de les tortites l'he vist a la tarda, a mi em feia ilu la del pastís, en fi...
I la dels cocs? XD
la de les tortites em fa ilusio a mi també que he vist les fotus i em ve una ganaa
doncs la de les tortites es ben fàcil (passeu pel fil de mujeres o el de cuina) si, em fa pal tornar-la a escriure... XD que passa?

és molt fàcil de fer. només s'ha de vigilar no posar massa quantitat de la massa a la paella sinó surt molt gran, i que estigui ben calenta la posar-hi una mica de margarina perquè no s'enganxi, cada vegada que hi posis massa i aus, en quant comencin a sortir bombolletes, li dones la volta, IMPORTANT tal com caigui al donar la volta, deixa-la sinó es desmunta (ho dic perquè si la mous es desfarà)


la del coc... si, aquesta te la puc dir, ben fàcil també.

la del pastís, NO XD en tot cas aquí mana Rouse...


mmm si bueno, a la kdda no vaig, però poder fem parada al zoo (t'apuntes?) o no se encara, però he de quedar amb omega, així que ja saps, quedem amb una hora els 3 pel msn i eso...


el coc:

1 iogurt (si es griego queda com a més esponjós, si es normal ja va bé) si li vols donar me´s gust de llimona, que sigui amb gust de llimona, sinó natural ja va bé, res de iogurt ensucrat, no mola.

totes les mides que diré son amb la mida del pot de iogurt (es adir un cop abocat el iogurt al bol, no el llencis, els fas servir per pendre les mides, si?) pos som-hi:

3 de farina
2 de sucre
1 oli

1 sobre de llevadura
3 ous.

jo ho poso tot junts i un cop tot al bol remeno. lo dit anterior, si és iogurt natural, ralla una llimona (la pell) si el poses de gust a llimona, tu mateixa, jo semrpe ne rallo una mica però com vulguis.

el motlle li poso una mica de margarina pels ordes i la massa, al forn a 180º uns 30 minuts, però controla si encara està liquid o no per dins. (jo agafo un pal de les brotxetes) que així segur que pots enfonsar-ho a tot el coc.

si vols que quedi molt més ensucrat, i amb una cobertura, abans de posar-lo al forn, afegeix sucre per sobre.


pd: si quedes amb mi, et porto magdalenes ^_^
.... vaig a la cuina a per unes pastes que m'ha vingut gana xDD

Lo de dissabte jo he de parlar amb els amics a veure si anem al saló del còmic al final, i si sou per aquí al mig dia podem quedar per dinar
mmm depèn de si al final anem dissabte o diumenge la zoo [amor] [ayay] que ja feia temps que en tenia ganes... algo farem, i sinó més tard, que com el zoo tanca aviat...


jo vull provar les pastes aquells del amic ¬¬
drknss escribió:¬¬ Estavem ja a segona pàgina...

Per cert lodis...
vull la recepta del pastís i saber d'on vau treure el motllo aquell :P

Ho sento molt però... és secret d'estat!
Això si, quan et vingui de gust, no dubtis en demanar-ne un :p
*Rouse* escribió:Ho sento molt però... és secret d'estat!
Això si, quan et vingui de gust, no dubtis en demanar-ne un :p



que fas aquestes hores per aquí?? no hauries de dormir??


[+risas] [rtfm]
I tu? Jo pensava que ja dormies...

Et vinc a fer una visita jajaja!
vista'm, visita'm, que veuràs el piset, dic l'habitació XD

en honor a l'aya....

Bon dia a la vil·la del pingüí!!!! >_<

per un dia que estic rondant per aquí abans que ella.. ho aprofito XD

apa gent que vagi bé el dia!!

jo ara faré un descans, a fer fotos de la sortida del sol, i després continuaré fent feina...
lodis escribió:jo vull provar les pastes aquells del amic ¬¬


M'he menjat 3 abans de venir cap a la feina [+risas]

Bueno, doncs ja diras algo, jo dissabte seré pel salo del còmic a veure que hi ha, que vindran dibuixants de "El jueves"
lodis escribió:
en honor a l'aya....

Bon dia a la vil·la del pingüí!!!! >_<

per un dia que estic rondant per aquí abans que ella.. ho aprofito XD
.


rondant per aquí!!! però jo ja començo a rondar per casa a les 5.30 u.u quin mal fa

estadistica buenuuuuuuuuu les formules sabia quines eren ara que estiguin bé és una altre cosa
bon dia aya!! se que tu miraràs abans que ningú el fil ^_^

aprofitant que avui no tinc classes me quedat fins tard fent feina, de marujeo amb rouse i ara... ara farem coses XD jajaja

em descobert el nou ídol, que li durarà fins que algun mod vegi el fil i el xapi.. en fins... tot molt divertit.
lodis escribió:bon dia aya!! se que tu miraràs abans que ningú el fil ^_^

aprofitant que avui no tinc classes me quedat fins tard fent feina, de marujeo amb rouse i ara... ara farem coses XD jajaja

em descobert el nou ídol, que li durarà fins que algun mod vegi el fil i el xapi.. en fins... tot molt divertit.


Avui has tingut sort que em toca entrar a les 11 ^^
m'aixeco ara perquè ma mare ocupa el bany a les 8 u.u


espero que m'hagis deixat el nom de l'idol al msn XD!!
Bueno, a veure com aguanto el dia avui, he dormit 2 hores i tinc aquí a la feina 2 llaunes de burn, potser acabo enganxat al sostre...

lodis, el meu avi segueix allà, el tenen a observació.
Com es nota que es primavera, els trolls esnifant nesquik, gent presumint de cigala tunejada i el peche obrint fils a tort i a dret xDD
Lo d'esnifar nesquik se'm va acudir a mi, i ho vaig posar en el fil de misce [rtfm], després els mods m'han anarrosejat.
doncs ahir, gracies aquest fil vam tenir la nit animada, ara per culpa de la Rouse entro al jabber, i al final el nou ídol, va entrar, li van enviar mp's perquè entrés, vam riure molt.

el fil de misce va durar menys, el d'aquí el va obrir més tard i es va dedicar a posar fotos de gent XD

aya, el nou ídol era aquest, ja parlarem.
lodis escribió:doncs ahir, gracies aquest fil vam tenir la nit animada, ara per culpa de la Rouse entro al jabber, i al final el nou ídol, va entrar, li van enviar mp's perquè entrés, vam riure molt.

el fil de misce va durar menys, el d'aquí el va obrir més tard i es va dedicar a posar fotos de gent XD

aya, el nou ídol era aquest, ja parlarem.


mi no entender
jabber? de debó que algú utilitza aquesta $hit ? xD
Aya_cat escribió:
mi no entender


mi responder XD


res, que lo que et deia del nou ídol, era del pavo que va obrir el fil del nesquick, i que després el van fer entrar al jabber, al menys em vaig distreure i acabar de llegir el llibre pel treball d'una vegada perquè mira que no hi ha per on agafar-lo...


si etc, la gent fa servir jabber XD
Carmatrix está baneado por "Clones no, gracias"
Pensava que el Jabber ja no s'usava... Amb la quantitat de protocols que existeixen, la gent utilitza el pitjor? xD
La majoria és gent com jo que l'utilitzem per entrar a la sala d'EOL i parlar un rato amb altres eolians a mode de xat.
Com a missatgeria instantània, poca gent el fa servir.

Lodis, jo li penso fer un monuent a ell i a la seva montanya de nesquick xD
anda que no!! XD com vam riure ahir....


a mi em va timar la Rouse per entrar XD
Carmatrix escribió:Pensava que el Jabber ja no s'usava... Amb la quantitat de protocols que existeixen, la gent utilitza el pitjor? xD

xDD ben dit.
Al final s'utilitza per reunions de quinceañeres, que aprofiten per dir-se el mateix que es posen en els fotologs.

PD: No hi serà la loca del seaman xD
lodis escribió:
mi responder XD


res, que lo que et deia del nou ídol, era del pavo que va obrir el fil del nesquick, i que després el van fer entrar al jabber, al menys em vaig distreure i acabar de llegir el llibre pel treball d'una vegada perquè mira que no hi ha per on agafar-lo...


si etc, la gent fa servir jabber XD


ah ara si!!!!

jo m'he de llegir tres llibres: dos per fer un treball

-un és del Sala i Martin que diuen que està molt bé
-l'altre és un que es diu en el camino que és impossible porto t3 setmanes i encara vaig per la 100 m'adormu
- l'altre és per aclarar conceptes de l'assignatura i bufffffff


p.d : bon diaaaa a la vila del pingüí
Bon dia a tots!

Que bé senta dormir 9 hores després d'aguantar un dia amb nomes 2 hores dormides xD

lodis, ahir al arribar a casa no tenia internet, per això no em vaig conectar, a veure si podem concretar algo avui.
eTc_84 escribió:jojo està pedregant [poraki]



IT'S RAININ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


A més Murphy... sense paraigües... cagon tot.... :(
Doncs aquí ja deu tornar a estar tot sec, pq ara fa sol... :-|
Si algu us diu que catalunya s'escriu amb ñ....
http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word1=catalu%F1a&word2=catalunya

[qmparto] [qmparto]

Haviam si amb les pluges d'avui s'allarga un parell de dies les restriccion [agggtt]
Hauria de ploure una semana sencera.
Bé, doncs ja no plou.. ha durat poc l'alegria [rtfm]

Però vaja, demà al matí, segur que em torna a enganxar la pluja de camí a la upc..
Sep, llavors veus fils a misce en que alguns s'emocionen pq plou un dia ¬¬
Per anar bé, hauria de ploure un mes sencer, i omplir els embassaments.
Carmatrix está baneado por "Clones no, gracias"
drknss escribió:Sep, llavors veus fils a misce en que alguns s'emocionen pq plou un dia ¬¬
Per anar bé, hauria de ploure un mes sencer, i omplir els embassaments.


Nah, transbase del Ebro y a tomar por culo [rtfm] [poraki]
em nego al transvasament u.u
Carmatrix está baneado por "Clones no, gracias"
Aya_cat escribió:em nego al transvasament u.u


Com tot català amb dos dits de front :p
Que se la fotin on els hi càpiga, l'aigua, aquests imperialistes capitalins :P
C# és un llenguatge de programació?
243 respuestas
1, 2, 3, 4, 5