Aya_cat escribió:Nuse si tanco jo o que XD!!
A mi astant bé m'he refredat >.<, he d'anar a treballar a les 14 i el meu ull no para de plorarsi ja ho sé no et faig cas!!!!
morr escribió:Hola corazones, he vuelto a la patria.
Tengo historias para escribir un libro.
jeje.
morr escribió:Tengo historias para escribir un libro.
*Rouse* escribió:EDIT:No em feu cas, se me n'ha anat la olla...
Cafetino escribió:Normal, es que els posts a proves no compten xDD
*Rouse* escribió:Ja em va dir la Lodis que no vas poder pasar a buscar el metxero... en vas fer alguna per la capital del país veí o que?![]()
Cafetino escribió:Però bé, lo dolent va ser la tornada, en que iberia ens va donar pel cul, ja que segons el seu sistema informatic no vam arribar a temps per facturar els equipatges (55 minuts abans del vol). Així que després de preguntar a al seu punt d'informació, de males maneres i amb un to molt borde ens van dir, que podiem comprar un bitllet de tornada qualsevol a barcelona (uns 140 i pico €), o apuntar-nos a una llista d'espera, previ pagament de 30€ per al pròxim pont aeri, sense cap garantia de volar el mateix dia, i pagant la diferència de preu perquè lo que havíem contractat era un "xollaso" via internet.
, solo digo, que apoyo sinceramente toda acción que pudiera tomar el IRA en un futuro contra el pueblo inglés, me he vuelto irlandés de repente, que peña más cojonuda en comparación con sus vecinos.
i quant per fi em diu que la tindré la dia següent em diu que la he de anar a buscar, 4 crits me´s i em va dir que la tindria al hotel abans de les 5 de la tarda
semrpe em sobava per allí...jaja massa paisatge igual
Cafetino escribió:Jo un cop anant de Vigo cap a Barcelona, un viatge que havien de ser 8-9 hores, es va convertir en un viatget de 23 hores gràcies a les infraestructures tercermundistes d'aquest pais, en quan cauen quatre gotes les coses ja no van com han d'anar.
morr escribió:Vengo hombre, a Vigo 9 horas. Tú estás loco o no pillas el mismo tren tercemundista que pillo yo. Para ir a mi pueblito, que queda cerquilla de Vigo pero sin entrar en Galicia, tengo 11 horas, suponiendo que el tren de la Guerra Civil no se retrase, como siempre, alcanzando las 12 horas.
ssux escribió:Cada dia superes el teu nivell de frikisme![]()
Con el tren Covadonga -----> 11 Horas.
00623 Covadonga 07:03 18:10 DIARIO
Con el tren Galicia ------> 11 horas.
00923 Galicia 20:00 07:11
00623 Covadonga 07:03 22:52
17 horas.
00923 Galicia 20:00 12:05
16 horas.
ssux escribió:No cal sortir de catalunya per trobar linies de tren tercermundistes y no, no parlo de les averies de renfe.
eTc_84 escribió:I per trobar gent tercermundista tampoc, alguns venen aquí de vacances![]()
se'm va colar
si es que estava canta o que estava mig malalt o podria se que hagués vingut a criar, encara que com no han dit res d'això últim, me inclino a pensar que és perquè està malalta.
ssux escribió:El puny de l'estrella del nord la van fer fa uns anys per el c33, aquella temporada que feien pelis per la nit.
seerj escribió:Básicamente seinen, sobretodo la peli, que no la serie, de El Puño de la Estrella del Norte, al igual que los capitulos de Urutsukidoji, además de los últimos capítulos de Ninja Scroll y algo más que ahora no me acuerdo.
)
ssux escribió:karas m'encanta visualment
Beck es una de les millors series que he vist aquests dies, no en tinc ni idea de cateories aixi que no se si es seinen,shonen o pototen![]()
.
-
.