sgaesux escribió:morr escribió:
Si en las Germanías no se ponen mecanismos para evitar la degradación de su lengua no es porque venga de la misma familia linguística, sino porque está bastante mal visto todo lo que tenga que ver con la "pureza" en esas tierras, incluido la lengua.
Ciertamente a los alemanes los han echado a perder, cualquiera que vaya a Berlín lo puede comprobar.
Els alemanys pel que se son bastant anti-yankis, tot i que a l'hora de la veritat la seba cultura hagia absorbit un munt de merda d'aquella gent
lodis escribió:el viatge de aquest curs és a berlin però el profe que hi va no em mola gents...em sembla que i faré escapda jo amb les amigues.
morr tu hi has estat??
estalbiar
sgaesux escribió:Jo em montare el meu propi pais on hi tindra prohibida l'entrada la merda que hi ha pel món.
sgaesux escribió:Jo em montare el meu propi pais on hi tindra prohibida l'entrada la merda que hi ha pel món.
Vale, se me'n va una mica ja....
Cafetino escribió:Pos el món ja estat tot agafat, busca una stargate, busca un planeta deshabitat i funda el teu propi país xDDDVale, se me'n va una mica ja....
morr escribió:
Os recomiendo, sobretodo a tí - por la idea- y a sgaesux -por flipado- que veáis el último capítulo de Stargate Atlantis "The Game".
Trata sobre esto.
catalandes pel mig jeje
paciència. lodis escribió:yaps, el meu castellà té aquestes cosescatalandes pel mig jeje
doncs no, a tot cas egipte i turkia, lo màxim al est que tinc pensat és austria o com a molt hongria
japo també m'agradaria, pero primer aniria a singapur que almenys tindria una casa on anar-hi
pero vull "acabar" europa abnas de anar per allí, tot i que canadà o méxic em criden molt l'atenció igual que les guaianes...nose, total estalbiar i llestospaciència.
[babas]
[qmparto]
entra a qualsevol tratoria italiana i et poses les botes!!!
morr escribió:Etcétera, de los alemanes solo valen las chiquillas (a ver si emigran ya para mi barrio), todo lo demás, que se vaya a tomar por culo, es un pueblo al que le han echado a perder (más de lo que ya estaba).
[plas]
home tant com penjar-los... jo crec que tancar-los i llençar la clau a mar és una bona opció
morr escribió:PD: Otra, cosa, en España son algo serios, pero en su país -excepto las chicas majas- son lo PEOR, es HORRIBLE, son MÁQUINAS, desde la cajera del Lidl, hasta la turca señora que te pone los cafés.
etc_84 escribió:quin hardware tas pillat?
Paboh escribió:llavors el típic Alemany que ens venena les pel·lícules es cert? Jo em pensava q eren tòpics![]()
morr escribió:PD: Sgaesux, ¿Supongo que también estarás avergonzado de ser catalán no? Porque pasa lo mismo aquí con "nuestros políticos0".
pero previament hauriem de desterrar molts politics i demes merda asocial.
NGC escribió: Una cosa modesta, barata i que podre ampliar en un futur:
Placa base: Asus m2np-vm (inclou una geforce 6150, chipset nforce 430)
cpu: a64 3500+ BOX(dintre un parell d'anys el canviaré)
ram: ddr2 512 kingston (quan baixi el preu de la ddr2 en posare mes, a l'estiu agafare un altre de 512 i mes endavant ja posare mes quan ho necessiti)
hd: seagate sata2 160gb
i aixo li he d'agfegir el que ja tenia hd ata de 80gb, la grabadora de dvd, i un combo grabadora de cd's lector dvd que em sembla a mi k esta fotut (es reinicia a la que se li posa un cd, pero aixo ja o feia en el antic pc... provare de canviarli el firmware).
i ara si que pens ofer el vago, buscaré coses per el treball i llestos paso de fer res més. em veiesis a mi.. avui he fet 8h d'estudi.. jornada laboral!lodis escribió:que aplicada m'estic tornant, aixó no és boi ara si que pens ofer el vago, buscaré coses per el treball i llestos paso de fer res més.
. I em queden 16 obres per estudiar
.