Catalans aixakeuvus xD (#34)

1, 2, 3, 4, 511
seerj escribió:por cierto, que emule me recomendais? estoy bastante cansado del normal, y el phoenix hace mil q no lo actualizan....el morph sería una buena opción, pero no encuentro el ejecutable nunca,siempre es la carpeta cmprimida...


I cansat per què?

En la meva opinió, l'emule per pocs archius te un rendiment que deixa força per desitjar
a mi el emule em xuta força be (la obertura de ports es nota) jajaja.


aya!! que ja me acabat el capi 13!! diosss tinc el mono!! he de trobar una web on tmb hi hagi el manga [mad]
El rei de la velocitat son els torrents i despres diria que l'ares, l'emule es la meva tercera opcio pero la mes efectiva ja que hi es tot.
jo el emule x series, el torrent x pelis ^_^ mangas descarrega directa i x tot lo altre......


està el novio [ayay] q em baixa mil coses


malpensats!!!
Jo també prefereixo el torrent per velocitat, però s'ha de reconeixer que a l'emule es troba lo que no trobes a altres llocs :p

De fet el tinc jo ara el tinc en marxa per pillar les oves de dominion i la velocitat carda pena, 10 de download i 30 de upload


Per cert, els que estigueu a animersion, acaben de penjar el primer dvd de capis de Bola de drac en català ^^
xo no teniu una predilecció cap un mod en concret? els mods segons el meu parer, donen mil patades al emule normal...
seerj escribió:xo no teniu una predilecció cap un mod en concret? els mods segons el meu parer, donen mil patades al emule normal...

Jo l'unic que et puc dir és que sudis dels mod-lechers :p
Aixó d'animersion com va? Jo vull "estar" a animersion, si em podeu dir com, estaria molt bé. [barret]
bola de drac, has vist el manga nou?? q bonic ^_^
Tredi, això d'animersion és un tracker privat de bittorrent on la penya hi penja forces coses, i que a més te certes regles quant al rati de compartició:
  • Menys de 5GB baixats: qualsevol
  • 5-10GB: 0.60 o més
  • Més de 10GB: 0.80 o més


Apart que cal invitació per entrar-hi, pero no et preocupis, si en vols enviam un MP amb el teu correu i te l'enviaré.

Això si, al principi costa una mica mantenir vigilat el rati, pero al llarg del temps pots tindre un bon marge :p



lodis: El maga no l'he vist pas... que té d'especial?
Cafetino escribió:Jo també prefereixo el torrent per velocitat, però s'ha de reconeixer que a l'emule es troba lo que no trobes a altres llocs :p

De fet el tinc jo ara el tinc en marxa per pillar les oves de dominion i la velocitat carda pena, 10 de download i 30 de upload


Per cert, els que estigueu a animersion, acaben de penjar el primer dvd de capis de Bola de drac en català ^^

M'han dit que algú em passarà Bola de Drac en català ^_^

PD: Ja no pugen Musculman.. només en van pujar 60 capítols [boma]
Pues yo ni emule ni torrent, descarga directa al tope de la linea via megaupload [poraki]

Bueno, me voy a dormir por hoy. Mañana sera otro dia. Besitos y tal

menos a Lodis ^_^
pos diria q de tots els q estem aki ^^ a ells molta gracia els besitos no els i fan ^_^


i a mi tampoc jujuju ^_^
nas noxes tb x aki, voy a matar a un par de nazis o a un par de raperos y me las piro al catrele xD.

por cierto, que mierda es el GTA san andreas, ya no macordaba...seamos un negro mafioso, venga!!! xDDDD con lo que molaba el vice city siendo un espageti de esos xDD.

a ver si en navidades baja la xbox360 y me la compro, solo x el deadrising y el saints row ese jajajaja, menudos vicioncios xD
bueno, nanit a tots!!! q dma toca currar a fondo (com es nota q s'acosten examens XD )
bxitos x qui els vulgui (no discrimino ning)
bona nit wapa!!!

i wapos!!!


jo tmapoc discrimino, menos kan o fan am mi ^_^


edit, m'acabo de llegir lo del altre fil....

digijos voy a por ti!! tu et creus q ens has de dir aixo??? au va!!

almenos nosaltres som realistes, us diem q sou molt wapos i llestos pq volem obtenir coses ^_^ el problema està en q us o creieu jaja i aneu de pavos am la cua estarrufada i kan descobriu la realtiat dieu q mentim... [poraki] lo q sa de sentir dir una x aki...

dsps di uq està de bones am totes....
eTc_84 escribió:M'han dit que algú em passarà Bola de Drac en català ^_^

Quie afortunat :p
ales he editat x a res q dsps has postejat tu... ^_^

percert, al final no recordo q em vas dir de com portaves death note ^_^ esq com li estic pasan el manga x rar a aya...ara me recordat jeje
Dons jo també m'aixeku!


413- SoteBcn - Santa Coloma de Gramanet (bcn)


Saluts!
benvingut soteBcn!!

el digijos kan deixi de spamejar ja editarà la llista i et donarà el numero jajaja.
Cafetino escribió:Quie afortunat :p

[poraki][poraki]

Bona nit a tot/e/s menys a un.
bona nit!!! que dormis bé!!
Hola SoteBcn

Y un nuevo dia comienza (realmente semana pero si pienso en eso me deprimo) Ale, me voy al curro.
bona dia!!!

tu al curro i jo a casa a estudiar u nrato, de pas em vindrà un "tècnic" de teefònica x arregar els fallos de linia (segons ell hi ha uns paràmatres malament) ------ la obertura de ports [qmparto] pero mira de pas q es miri el inalambric q no xuta
Bon dia.

Avui sembla que comença el nadal, avui he rebut el primer cataleg de joguets xDD

lodis escribió:de pas em vindrà un "tècnic" de teefònica x arregar els fallos de linia (segons ell hi ha uns paràmatres malament) ------ la obertura de ports [qmparto] pero mira de pas q es miri el inalambric q no xuta

Parametres? no si la culpa es sempre de l'usuari, aquests serveis tecnics....

L'últim cop que un tecnic va trepitjar casa meva, va ser per posar el cable d'auna, i a sobre vaig haver d'acabar la feina perquè el tiu no tenia ni pajolera de linux xDD
Cafetino escribió:L'últim cop que un tecnic va trepitjar casa meva, va ser per posar el cable d'auna, i a sobre vaig haver d'acabar la feina perquè el tiu no tenia ni pajolera de linux xDD

És que Linux és per terroristes [sati]

Jo no deixaria que cap "tècnic" s'acostés al meu PC... per això em vaig agafar modalitat d'ADSL sense hardware i em vaig pillar i configurar el router pel meu compte [buenazo]
si a mi m'anva tot mb, fisn q ma mare em va tocar el ordinador... ^_^ segons ella no ha fet res, q només va mirar els mails q tenia...

ahir vaig trucar i posar una incidència i es vue q aket matí al es 8 del matí m'han mirat la línia hi han vist uns paràmetres malament i man trucat x dir q pasarien a arreglaro...

(total ahi a les 10 de la nit tornava a tenir linia dsps de 5h sense aixi q li e dit q ja tenia linia i ma dit lo dels paràetres, aixi q dic pos vale pasat i to mires, de pas mira pq no em va el inalambric...) pq puc agafar el dels veins pero el meu no [buuuaaaa] i si estic a casa d'algú, el de casa d'akella persona tampoc nose és molt raro (coincidència, tots son de telefonica) jaja
eTc_84 escribió:És que Linux és per terroristes [sati]

Jo no deixaria que cap "tècnic" s'acostés al meu PC... per això em vaig agafar modalitat d'ADSL sense hardware i em vaig pillar i configurar el router pel meu compte [buenazo]

I Debian es per fundamentalistes talibans com tu [poraki]

Les configs al linux les vaig fer jo, mai de la vida li donaria la clau a de root a algú. Que per cert, es probable que el tècnic uns dies més tard agafes la baixa, ja que quan va venir jo estava ben engripat amb 38º de febre xDDD

lodis escribió:si a mi m'anva tot mb, fisn q ma mare em va tocar el ordinador... ^_^ segons ella no ha fet res, q només va mirar els mails q tenia...

Ia, les mares mai tenen la culpa de re, si escombren darrere l'ordinador i desenxufen un cable, o la cosa estava així o es culpa teva per tenir el pc allà ¬¬
Un cop la meva mare va cardar una ostia escombrant a la torre de tals proporcions que va fer saltar un dimm de ram [mad]
la mare q els va fer a tots plegats!!!

pero seran *********

us podeu creure q el inalambric no anva pq el canal era masa alt i q es un conflicte am canals q s'utilitzen a USA i no aki a EU??? i va i els mol ** no poden avisar noooo q aki es fa am canals baixos... ha nde agafar i posaro predetrminat ma un canal alt...diossss si esq...


tema paràmaetres ja ta arreglat o es cosa de la central x l'alarma ^_^


al principi e dubtat del bon home (baixet i rondanxó) pq em diu vas ampañar esto (apañar?? jo driai arreglar!!!) pero wenus no, es referia als microfiltros i estes coses....

la meva la principi de tenir adsl em va treure els microfiltres pq no feien bonic....(aket cop li vaig dir ocm tokis aixó no veus el pc mai més) jajaja
Lo dels canals és un dels trucs de seguretat perquè no se t'hi conectin 'gorrons'.. de fet, jo ho tinc posat al canal 11, però ho podria posar fins al 13 [sati], el que passa que no sé si el wifi del portàtil arriba a aquest canal...

D'altra banda, utilitzar un canal diferent al 7 (crec que és l'estandar) em sona que teòricament no és legal [rtfm]
pos a mi l'adsl em xuta prou b de moment (clar q tambe no u e dxat tocar a ning més i l'adsl me la vax posar yo).
esperem q duri!!!(pq amb tontofonica mai se sap) [boma]
drknss escribió:(pq amb tontofonica mai se sap) [boma]

Amb telefonica i qualsevol isp d'aquest país 'tercermundista'
doncs a mi com estandar em sortia el 12 i es veu q am wifi el 12 i 13 son x USA i llavors hi ha problees am les linies eurpoees, pero en fi es timofonica...

ara si q em va finet jaja

unic q ahir em va saltar la ip baixa i els ports estan oberts...i ara tmb, nse si aket home a tocat algo....
lodis escribió:unic q ahir em va saltar la ip baixa i els ports estan oberts...i ara tmb, nse si aket home a tocat algo....

Ip baixa? ¬_¬

Voldràs dir lowid a l'emule, no? [looco]


Potser serà perquè la ip interna es diferent a la que hi associada als port oberts
em van obrir els ports i no crec q ahir fos x la ip pq no en tinc cap de fixa....


avui si q ma posat una de fixe... dsps ja faré q so mirin jeje
Cafetino escribió:Amb telefonica i qualsevol isp d'aquest país 'tercermundista'

Espero detingudament una explicació per això de tercermundista.

:P
potser amb sort d'aquí 10 anys estarem al nivell de altres països, en época actual ^_^ jaja

no només per el internet, sino x les prestancions de la sanitat, la escola, els transports, les vivendes, i totes aquestes coses tan maques que ens donen tan x sac
lodis escribió:no només per el internet, sino x les prestancions de la sanitat, la escola, els transports, les vivendes, i totes aquestes coses tan maques que ens donen tan x sac

Espero q si, encara q amb certa incredulitat (pk no crec en la política ni en els polítics).
Si no s'arregla, potser si q al final sera veritat allò de "no vas a tener una casa en tu puta vida" (per posar un exemple).
Wenu, ara aviat me les pirare, q e d'arreglar un parell d coses abans d'anar a classe :D . Vinga, fins més tard gent!!!
Q aprofiti el dinar!
merci!!!

men vaig a buscar kebab i arrós al curry...mmm.... i a veure q més vec x allí jajaja.

no et cansis gaire a clase^^

percert, dma faré visita, ja donaré records ;)
eTc_84 escribió:Espero detingudament una explicació per això de tercermundista.

Que no has vist les cometes? X-D
passu a saludarr..que fins les 7 no acabu avuii
fins dspress
Wenu, yo fins les 10 no tornare a star x aki, Dws gent!
(volia provar si es veia b el avatar ^^)
drknss escribió:
(volia provar si es veia b el avatar ^^

si que es veu sí ^^
q mono!! jo el vaig trobar com a fondo de pantalla pero aixií m'agrada més, es retallan no quedava tan bé, dsp mel pases!!!

wenas kurras!! ja era hora que set veies més sovint x aki ^_^ jejeje.

pd: vaig a dinar ^_^


edit: eu vis lo del cat stevense?? uff un retorn una mica diferent, jo preferixo la seva música d'abnas q es convertis al islamisme pero almenos ara ja no es tan dle pal religiós... pero nose ein?
Bon diaaaa o bona tarda


Merda de setmana començo els examens :(
Cafetino escribió:Que no has vist les cometes? X-D

[rtfm]
Holas

Ya estoy aqui (por una hora pero bueno, menos es nada)

Aya no te deprimas chica, seguro te los sacas sin demasiadas complicaciones ^_^ yo estoy peor que tu y aqui me ves aguantando como un campeon (aunque a mi me paguen por estar jodido y a ti no xD)

Bueno Lodis intentando pillar ventaja... sabes que eso no te va a servir, verdad? :*
es una merda els examens....és lo pitjor d'estudiar...menso kan treus bona nota, jaja llavors está sobrat [chulito]
DiGiJoS escribió:Holas

Ya estoy aqui (por una hora pero bueno, menos es nada)

Aya no te deprimas chica, seguro te los sacas sin demasiadas complicaciones ^_^ yo estoy peor que tu y aqui me ves aguantando como un campeon (aunque a mi me paguen por estar jodido y a ti no xD)

Bueno Lodis intentando pillar ventaja... sabes que eso no te va a servir, verdad? :*

Espero que alguien te escuche ^^
ja deia jo q tenia q buscar el fil molt a baix.... ^_^


tu trnaquil que dsps marxo a estudiar aixi q estaré poc x aki jeje.
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511