Catalans aixakeuvus xD (#22)

jo mi vull passar un dia per platja d'aro que tinc la colla del camping i fa molt que no els veig [agggtt]
Cafetino escribió:Maleits quillios.. fills de la gradissima **** cawento

Ara fa un moment acabo de renovar el meu odi contra aquests animals [uzi]

Me mare ha arribat de fer la compra, i com que no ha trobat aparcament, ha parat a la cantonada (era un pas de zebra) un momentet per descarregar, aixi que jo he baixat de casa i he anat agafant les bosses per entrar-les dins del portal. Doncs en el ultim viatge cap al portal passen dos nengs (aka **** ** ****) i un d'ells em diu: "Gilipollas a ver si le dices a la gorda esa que aparque bien", i marxen escopetats amb el cotxe... no m'ha donat temps ni de contestar-los, vaia desgraciats...

Sort que la meva mare no els ha sentit...


[uzi] Quillos


Abans d'ahir cuan vaig anar a reus tot el viatge de tornada amb el tren vaig estar discutint amb una killa de merda... per nazi, filla de ****... Jo respecto pero aquesta tia es mereixa un cop al cap, per a ver si aixi se li solucionava...

Be , hi ha algu de reus per aqui? jeje, vam anar de bars i tal i vam trobar un que es diu la ferreteria, vaya lujo, unes estanteries de dos pisos totes plenes de diferents tipus de cervesa...
tgna i reus sempre em tingut pike, po la ferrateria está mol be, ara et recomano la cervesaria escalibur de tgna mmm... allo si q es una bona cervesa... jaja.

jo avui x la tarda pujo a bcn. ata la nit!!!
ara axecu el fil io Aya.. XD

joe quines ganes de ser la nit.. Avui si que pensu pillarne una de bona.. Pels cabrons dels meus colegues que estan a Ibiza
Bona nit!

A vere si avui surto, que son barrakes de Salt i hi ha alcohol del barato xDD
On segurament trobi gent del insti i algun que altre indesitjable (aka politoleg)


salut [beer]
uoo a Salt tb fan barrakes? XD
No hi ne nat mai.. Estan b?
kurras escribió:uoo a Salt tb fan barrakes? XD
No hi ne nat mai.. Estan b?

Desde l'any passat esta molt millor que altres anys.

Abans les barrakes es feien al pati de la farga, on casi no s'hi cabia. Ara les fan darrere de la piscina minicipal, casi al canto de l'espai Gironès, on ara estat tot molt més espaiat


Jo afirmaria sens dubte que son rotllo com les de Girona, pero en "poble" X-D



salut
rollu les de banyoles? Estan força be alla

Son una bona previa per les de Girona xD
kurras escribió:rollu les de banyoles? Estan força be alla

Son una bona previa per les de Girona xD

Aixo ja no t'ho sabria dir, a les de Banyoles no hi he estat mai per desgracia...

Pren-te les de Salt com si fossin les barrakes d'estiu, en espera a la tardor per les Girona xD


salut
bona nit!!!!

buff avui he vist la del proyecto de la bruja de blair vaya timu de l'estampa U.u no val res!

p.d :post numero 800 de la meva carrera abans de marxara dintre una setmana arribare als 1000 no oi?
Bon dia pel damati, profund resacon, gran nit ahirr, ara a passar la mona i dema vuelta al curruu
bon dia!!!

uales q mort q esta aixo... es nota q som diumenge i estiu...

a reus tmb fan barrakes.

aya, la peli es va mitificar mol pq tava basada en fets reals pero en sí es la típica peli de por, am unes kantes escenes dramatikes com la de la presecució i al final et kedes :s me esperava algo més.
Uolesss!!!!
ja ho vaig veure ja U.u per peli de por i de sang i fetge Saw II q fagin la III ja >.<


aixx acabo de tornar de casa els avis i amb que me trobat amb calor!!!!!! i no em jugat a cartes ni al domino sino al monopoly [chulito] gran joc!!!
que aturat que esta axooo

Avui doble capitol de Nip/Tuck!! Espero no adormirmee, que no maguantuu
eeeeeeeeii !! un altre més !! soc de barcelona ... ( santa coloma de gramenet ) si si la ciutat sense llei.. la ciutat que per poder parlar amb la teva llengua, has d'anar a badalona :(

M'ofereixo per a emigrar a altra ciutat on es respecti almenys la meva llengua :P

Una salutació a tots i una abraçada.
yo trabajo en el loquero de santaco! hahaha+


bueno, me voy a ver nip/tuck i tt aixo, ho he hecho una siesta de varias horas, me he levantado a las 8 y pico, madre mia xD
woles!!!

pos jo ara tmb tic miran nip/tuck, po lo millor de tot, me pasat la tarda dins de la piscina U^^ q ja tocava estar en una piscina on no faci peu i tot jaja. i res dma altre cop al curro uff i a sobre em toca menjador.

i dimars x la tarda em toca 4h de promocio de gelats... este dimras i el proper po mira la pasta es la pasta no??

sitos i obna nit!!
bona nit !!!!

jo piro a dormir ara ^^ pos jo estava escultant musica fins ara U.u

xituss
Bon dia Catalunya!

Comença una altra setmana i fa una calor per morir-se... aquesta tarda a la platja del Masnou a lluir cos. [chulito]

P.D Offtopic: No creieu que el Maresme és genial? :p
Aixó està mort...[burla3]

Algu podria contar alguna cosa... que fa pena aixo tan buit >.<

Per cert, Bielichin l'home del teu avatar es 2pac??

Salut!
Cagum el maleit spam. La meva adreça bona de correu ha entrat ja a unes quantes llistes...

Imagen

Lo bo es que mai dono a aquest correu enlloc, excepte per llocs de confiança, com EOL. Total, que el culpable son els tipics mails en cadena, on s'acumulen centenars de mails, a veure si la gent apren a enviar-los com deu mana cawento
La segona part de la 4a temporada de Padre de Familia (5a l`han batejat a la FOX espanya) es lo mes friki q hi ha XD
wenas!!!

dons una mica mort si q esta, com es nota q estem al estiu i la gne curra o ta ala platja... jo estic a casa d'un amic, imprimin uncontracte x una promo q fare jeje, sa de aprofitar q com ens veiem poc d pas li e dit eis deixam imprimir (si, o se, vai del pal U^^)

percer si dma ia gen d tgna q ta mol aburrida x la tarda i va al carrefur q em buski q estare regalan gelats jaja, es veu rapid q vai de verd fosforito.

nus veiem dsps al vespre!!
Bona tardaa! Aquesta tarda almenus he pogut estar al despatx, reposant una mica.. i dema festa!!

A mes, dema e el meu cumplee! [risita]
Uoless !!!!

vinc de passar calor pel centre!!! xdd no pero ha estat mu be ^^ q monu al cambrer del bar >.< [amor] ... vale ja ta que se me va xdd

p.d: es veritat esta molt apagat el fil!!! no pot ser si ara esta aixi la setmana q ve que jo estare fora ni m'ho vull imaginar!!
pos si, els cambrers ultimamen estan... jeje ;)

pos de la serie n et podre dir mol q tmpoc le vis, sort q e estat am aire acondicionat i ara comença fer vent i s'esta bastan be, am totes els finestres obertes, ja vorem x la nit com es dorm...
Vaya fastic de dies... Una calor impresionant i damunt el 50% dels amics estan de colonies, estem 4 gats tancats tota la tarde al garito... arghhh...

lodis escribió:percer si dma ia gen d tgna q ta mol aburrida x la tarda i va al carrefur q em buski q estare regalan gelats jaja, es veu rapid q vai de verd fosforito.


UuUuUuUu!! gelat gratis![babas]
nele, ets de tgna?? o voltants?? jaja
lodis escribió:nele, ets de tgna?? o voltants?? jaja
Axo sembla..

435. NeLe (Móra d'ebre-Tarragona)

XD
[ayay] nu mi havia fixat, po esq mora ta a 1h i poc de tgna... XD x aixo ma estranyat jeje.
Jijijij, si a 1 hora, pero es agafar el tren i ja sta xDD. No hi ha ningu de les terres de l'Ebre per aqui?
em sembla q lo + aprop de terres del ebre soc jo jaja, si més no, q ara recordi, tinc el cap espes avui, pero em sona q ia mes gen.

dons mira 1h de tren i tens gelats gratis jeje. XD q mes vols??
NeLe escribió:Jijijij, si a 1 hora, pero es agafar el tren i ja sta xDD. No hi ha ningu de les terres de l'Ebre per aqui?
Pots fer una ullada a la llista, que per axo esta!! [sonrisa]
lodis escribió:em sembla q lo + aprop de terres del ebre soc jo jaja, si més no, q ara recordi, tinc el cap espes avui, pero em sona q ia mes gen.

dons mira 1h de tren i tens gelats gratis jeje. XD q mes vols??


Hi ha gent de les terres de l'ebre, el q passa es que no especifiquen d'on jejeje... ara que ho penso tmb dec de ser dels més petits... (15 anys)...ja que casi tots teniu curro i jo no ...jarl xDD
Bonesss! Aqui teniu un altre català pel que vulgueu! xD
Perdo si el meu comentari tha semblat borde Nele ;P
Que la lodis ia ma fotut critsss [sonrisa]




EmPaTy escribió:Bonesss! Aqui teniu un altre català pel que vulgueu! XD


Benvingut!


PD: Missatge 9000!! [tomaaa]
EmPaTy escribió:Bonesss! Aqui teniu un altre català pel que vulgueu! xD


Benvingut! [jaja] [jaja] [jaja]

(Kurras,t'has adelantat! xD)

Kurras escribió:Perdo si el meu comentari tha semblat borde Nele ;P
Que la lodis ia ma fotut critsss


Jajajaja, tranquil n pasa re :-P
Et tenen dominat eh...


Per cert felicitats per el post 9000! :)
benvingut!!

:'( tmpoc era bronca... ara em faras plorar jeje, si ets la mar d majo, es x la calor. i felicitats dma!! els 21 son lo millor, kan en tingui 22 tmb o dire po wenus, tmb marken un punt en la vida, x mi els 19, els 18, els 20 pq el canvi d numero i els 21 pq ja o defineixes, n em feu cas q son paranoies de la calor... i disfruta del dia de festa jeje.

pd: empaty, d'on ets??
EmPaTy escribió:Bonesss! Aqui teniu un altre català pel que vulgueu! XD

Benvingut!!!!!


Jo tinc 16 ^^ i tambe soc de les petites ^^

vull gelats gratis tambe >.<
EmPaTy escribió:Bonesss! Aqui teniu un altre català pel que vulgueu! xD

Benvingut
Per cert, algu sap solucionar el problema que tinc amb la firma? Es que no se perque el spoiler em surt amb lletra molt petita... [tomaaa]
NeLe escribió:Per cert, algu sap solucionar el problema que tinc amb la firma? Es que no se perque el spoiler em surt amb lletra molt petita... [tomaaa]
Crec que es perque ho tens fent un quote, desde fa un temps les cites surten amb lletra mes petita.. ;-)
Ja esta! X-D, gracies per el consell!
Jo he fet 20 akest any.

Que no teniu festa major als vostres pobles/ciutats encara?? Jo dintre de poc pillare la segona senyora taja de l'any [sati] [sati]
Aqui les festes son a finals d'agost...

Si que us agrada pillar tajes eh... [beer]
(jo sol vaig pillar una vegada, i no tornare!)
NeLe escribió:Si que us agrada pillar tajes eh... [beer]
(jo sol vaig pillar una vegada, i no tornare!)

Aixo es sol dir sempre, pero tard o d'hora algun dia hi caus :p
NeLe escribió:Aqui les festes son a finals d'agost...

Si que us agrada pillar tajes eh... [beer]
(jo sol vaig pillar una vegada, i no tornare!)
Aixo ho diu tothom!!!!
jo tambe numes portu una gran taja i de moment compleixu la promesa de mai més... pero mai no diguis mai

Jo vaig a les de Granollers que em conviden^^ com les d'hospi no valen gaire, pos ale Granollers q son tambe a finals d'agost i despres les de Bcn [angelito]
30 min de Girona?? d'on ets? [666]

PD: Frikis i spammers.

Edit: Cafetonet, d'allà les terres de Salt, no coneixeràs a 2 o 3 frikis que tenen de nick Xevipiu, Fixxxer i Cordovader? són monstres de l'extreme overclocking [barret]
Gracies als dos per ensenyar-me la realitat... encara que intentare no tornar a pillar una altra... (meu vaig passar be, el que passa es k vaig dir massa tonteries xDD)
501 respuestas
13, 4, 5, 6, 711