Catalans aixakeuvus xD (#20)

16, 7, 8, 9, 10, 11
Te recuerdo que en principio la troll es usted pues yo estoy en mi hilo ( el de los catalanes) y usted no.

Por otro lado, aquí nadie ha dado su opinión sobra la selección, aunque con esta gente ya te la puedes esperar, muchos habían nacido en Kiev hoy.
Princesa escribió:Es que no se quin programa de TV3 posaven que el 70% dels catalans no volien que guanyés Espanya i la veritat és que m'ha sorprès, però pel que veig era cert, que voleu que us digui…..em sembla molt trist.

El club de 16.30 ( quan s'acaba el cor de la ciutat) fins les 18.20 ^^

I jo vull que guanyi Brasil, argentina o Alemanya i només soc fan de Puyol, Xavi i Iniesta radical no soc només vaig amb ells xDD

edit: com ens coneixes
Morr.
A usted no le he dicho nada en particular.
Si se considera un Troll y se ha sentido ofendido es su problema.
Siento mucho haber entrado en """su hilo""" , no sabia que era suyo,si lo hubiera sabido le hubiera pedido permiso.
Perdone mi ignorancia ,pues no era mi intencion ofenderle
Jajajajajaj

Lo sabía lo sabía.

Buenas noches que he de currar, y Viva España, unida y republicana.
yo digo que viva la gotia de Witiza, o el reino visigodo, o en su defecto, una peninsula ibérica libre de opresión y poderes políticos xDDDDDDDD

VIVA CRISTO REY! [qmparto]


[beer]

PD:a a mi personalmente que gane o pierda la seleccion me da igual, de la misma manera q cualquier otra... [beer]
Al morr no li facis molt de cas, el tenim de mascota [sonrisa]
A mi no em molesta que guanyin mentre no toquin els collons, això si, la meva selecció és i serà Alemanya [poraki]

Ah, i visca Hondures.

Edit: jojo ja hem guanyat els 2 partits XD
Jo quan miro un partit, si no tinc cap equip predilecte vull que guanyi el que jugui millor, avui mirant espanya han jugat be i volia que guanyessin, es el partit de la seleccio que he estat mes estona mirant xDD ESTIC MALALT!!!!! o el mon esta al reves xDDD
Aixo si, si m'agrada quan españa perd per riure i enfotram d'uns amics xDDD es lo bo de no ser seguidor incondicional d'un ekip

tinc ganes ja de vuitens que les lliguetes akestes son un conyas, no hi ha l'emoció de k un ekip quedi eliminat.
Vale.
Entiendo pues que en motos mejor k gane el Rossi,en tenis el Federer y en F1 Shumaker no?cualquiera menos lo que llamais un ""español"".
En serio que no es por joder,es por curiosidad,me parece increible,en serio,esa manera de pensar.
Hoy lo comentaba con un colega eso del 70% de peña que no queria que ganase España y no se lo creia.
Pedrosa, Nadal i Raikonnen por mi parte el Alonso no lo soporto
Ja tenim suficient amb el Nadal i el Fernando! [sati]
En motos el Rossi em cau com el cul, el Pedrosa em cau força bé, apart que el seu germà és amic del fill d'uns parents meus de Castellà del Vallés...
Això si, el que és odiós és l'Alonso dels collons, no sé ni com s'atreveix a opinar sobre el Kaiser... sense el canvi de normes ja no seria heptacampió, ja aniria camí dels nou campionats del món.. i ara tots els borregos a mirar F1 i animar Alonso.. enrera han quedat les curses de veritat amb Senna, Schumacher, Hill, Frentzen, Hakkinen, Villeneuve...
A veure si Rossi, derrotat per Pedrosa, va a F1 i posa les coses al seu lloc, és a dir, amb Ferrari altre cop a lo més alt.
En ciclisme sempre he estat de Indurain, i en contra del yonki Amstrong.
En tennis sempre havia estat d'Agassi, Sampras i tal, americans, però ara no ho segueixo.
Princesa escribió:Vale.
Entiendo pues que en motos mejor k gane el Rossi,en tenis el Federer y en F1 Shumaker no?cualquiera menos lo que llamais un ""español"".
En serio que no es por joder,es por curiosidad,me parece increible,en serio,esa manera de pensar.
Hoy lo comentaba con un colega eso del 70% de peña que no queria que ganase España y no se lo creia.


Pedrosa es catala per tant que guanyi i em cau be, Alonso juntament amb schumacher son els millors pilots per a mi en aket moment mes igual qui guanyi, aixo si la meva escuderia predilecta es mclaren. I en el tennis que guanyi Nadal per suposat.
Digues altres esportistes españols que segur k ni han k desitjo k perdin pero ara no hi caic.


Pero esclar quan un pensa en el que ens han arribat a fotre amb les seleccions de hockey doncs un desitja que perdin sempre les seleccions espanyoles.... no se va a dies...


estic escoltant la radio hi han posat:
TIBURON!! TIBURON!! CULLONS!! CULLONS!! CULLONS!!! PUYOL!!!

com se li va la olla al montes
Nadal es un pepero redomao que ojala tenga una muerte lenta, he dicho xDD.
Doncs jo no vull que perdi España, ja que em part em sento representat per en Xavi, Puyol, i alguns altres jugadors que em cauen be. Pero el que magradaria de veritat es que algun dia puguessim tenir Seleccions Nacionals Catalanes, que es el qeu mereixem.

Crec que no s'ha de caure en fanatismes, a Mi Pedrosa en cau be, Nadal Tb, ara Alonso... millor ni nombrarlo. Es un gran pilot, i si es Espanyol Català o Chilé, més igual; es un gilipolles integral i tandebó s'estavellés a cada carrera (sense pendre mal ehh XD).

Salut
a mi personalmen la seleccio en si no m'agrada pero algun jugador si (per descomtats que els del barça) pero tambe el torres i el casillas; de seleccio preferixo al del brasil o la holandesa, pero si espanya guanya pos x mi be, ara q... siguem realistes.... no crec q pasi de quarts, mes que res pq li tocaria am brasil... i e vis el partit i me alegrat de q guanyesin 4 a 0 pq han jugat be.
esta noche se presenta larga, yo y mis amigos los estados alemanes y su proceso de unificación nos vamos a quedar hasta dentro de muuucho rato xD.

[beer]

PD: Nadal no es cap problema nacionalista, el problema el tinc io amb la dreta en general, xD
Alonso: fil de...xD
Alonso borde prepotent
Nadal em cau de puta mare
Vull que guanyi la selecció espanyola
I entre Pedrosa i Rossi em quedo amb Pedrosa pero si guanya Rossi estic content
opino exactament igual k tu
nadal ara mateix es el millor en terra batuda, pq am 60 victories seguides...algu pot kuestionaro???
millor que guany pedrosa, pero rossi es el amo
alonso em cau fatal, trobo q te una mica bastan de fums...
vales q n cada dia algu es campion dle mon en F1 i menys al aseva edat pero...nse no em cau be.

pd: jo fisn q n tingui notes no e d estudiar...pero tambe sera llarga que em keda un treball...
Princesa escribió:Vale.
Hoy lo comentaba con un colega eso del 70% de peña que no queria que ganase España y no se lo creia.


Pos a saber de dónde sacarás esa estadística, pues dónde lo he visto yo todo el bar "a vessar", gente con la camiseta de españa, en la misma calle y adyacentes que hay como 15 bares más, lo mismo.
A EL Club ya lo han dicho antes,el incendiario Albert Om el Damien de TV3 Carita de angel y alma de demonio.
Vale que tbn era el resultado de mensajes sms,normalmente pasara como con el estatut los que dicen que si iran todos y las abstenciones seran de los del no,en los sms igual,los mandaran los contrarios a que gane,supongo y espero que el 70% de los catalanes no quieran que pierda España,es como cuando pierde Barça o Madrid contra cualquier equipo estranjero siempre hay algun tontolaba que tira cohetes,considero que eso es de estupidos,pero claro,visto desde un punto de vista radical.......ya lo dice el refranero.
Desgracia de unos consuelo de tontos
bon dia.. Quan d'spam hi ha hagut aquesta nit.. XD

Acabo de fer l'ultim examen, si no aprovo aquet ia podem plegar..
En fi, ara a esperar notes, una setmaneta i tornemi..
Princesa escribió:A EL Club ya lo han dicho antes,el incendiario Albert Om el Damien de TV3 Carita de angel y alma de demonio.
Vale que tbn era el resultado de mensajes sms,normalmente pasara como con el estatut los que dicen que si iran todos y las abstenciones seran de los del no,en los sms igual,los mandaran los contrarios a que gane,supongo y espero que el 70% de los catalanes no quieran que pierda España,es como cuando pierde Barça o Madrid contra cualquier equipo estranjero siempre hay algun tontolaba que tira cohetes,considero que eso es de estupidos,pero claro,visto desde un punto de vista radical.......ya lo dice el refranero.
Desgracia de unos consuelo de tontos

epaepaepaepa estem parlant d'Ejpaña i no del Madrid, són coses diferents. El Madrid millor que perdi, menys quan juga contra el València, que llavors no sé amb qui anar [qmparto][qmparto], que perdin els dos [poraki]

Puta ADE i puta amargada de profe [uzi], com que no folla, ens posa un examen impossible, això si, hi ha alguna possibilitat d'aprovar..
Mirant examens dels altres anys, semblen de preescolar comparats amb aquest ¬_¬ la gent flipava.
eTc_84 escribió:Puta ADE i puta amargada de profe [uzi], com que no folla, ens posa un examen impossible, això si, hi ha alguna possibilitat d'aprovar..
Mirant examens dels altres anys, semblen de preescolar comparats amb aquest ¬_¬ la gent flipava.
Axo em trobo io mol sovint.. mires examens daltres anys i estan tirats.. en canvi flipes amb el teu.. [enfado1]

Per cert, primer aprovat!! Circuits i sistemes electronics. un 8!
jo la primera nota que se i es pq em diguin q e suspes...
me deprimit... sort q ala recuperacio sempre el fa algo mes facil pq es va pasar caxisim.

kurras, felicitats x el 8 ;)
incendiario albert ohm? [qmparto][qmparto][qmparto][qmparto][qmparto]

Moscovita, que es un moscovita! xDDD
asiesss! ia tocava algun aprovat.. [risita]

lodis escribió:me deprimit... sort q ala recuperacio sempre el fa algo mes facil pq es va pasar caxisim.
doncs io normalment es al reves..si has danar a una recuperacio ia et pots preparar..que queden ben descansats els putes..

Sort per les altres notes!
Felicitats pel 8!!!!!!!
i les recus solen ser facils no? wenu tambe depen dels profes U_U
depen bastan dels profes, en aketa asignatura no hi ha problema pq la profe a les recup. ho posa mes facil, però si, a vegades es cremen mes a les recuperacions que en el examen final.
seerj escribió:incendiario albert ohm? [qmparto][qmparto][qmparto][qmparto][qmparto]

Moscovita, que es un moscovita! xDDD

ohm? [qmparto][qmparto]
Incendiari potser és l'humorista aquell gallec, l'Albert Om no és que faci gaire merder.... o potser és que no ho compareu amb les cadenes privades ejpañoles, que al matí no es poden ni mirar [jaja]
Les recuperacions en les enginyeries solen ser més complicades que l'examen, a menys que hi hagi un % molt baix d'aprovats a primera i hagin d'arribar al mínim.
seerj escribió:incendiario albert ohm? [qmparto][qmparto][qmparto][qmparto][qmparto]

Moscovita, que es un moscovita! xDDD


La versio catalana de jimenez losantos !!!!

no fotem princesa no fotem... potser hi ha algun hacker k modifica la senyal de tv3 que arriba a ses illes, hi ha algun colaborador que es molt mes independentista/separatista/radical que ell pero bueno... total tot aixo ho diu la gent pel dia que va surtir el rubianes.... no arriba a anar el rubianes al programam i la gent de fora catalunya no sabria qui es l'albert om...

La que si que es una puta es la curri valenzuela akella de telemadrid, li desitjo el pitjor.
Kurras, se ma obliddat, felicitats xD. Bueno, hoy he hecho contemporanea, promer examen y primer aprovado, o eso me ha parecido a mi :p, en recuerdo de este año con este gran profesor, es dejo aqui las frases de él mititcas recopiladas por patatabrava:

"Els historiadors quan escriuen els seus llibres han de mullar-se. O de dretes, o d'esquerres... el que no es mulla és un cínic que li fa el joc a la dreta. [Justisme o mort!]"

"Com que sóc anarquista, no parlarem de l'estat (durant la classe de catalunya 1900- 1939)"

"I quan el nen, capullo, va entrar (referint-se al duc d'Orléans) el van fer fora fotent-li una patada als ous. Bé, per a aquells que no els hi agradin les "palabras soeces" diré que su alteza rebé un cop als cataplins"

"I aquí tothom està encantat de conèixer-se!"

"I apareix Gandhi: "peace and love, anem a fer fil"

"Si el "jefe" em vol convidar a un café, jo li diré: "Ves a pendre pel cul"

"DESCANSA, BORRATXO, NO BEGUIS TANT( EN REFERÈNCIA A COMENTARIS SEGONS ELL ERRONIS) "

"ESPANNNNYYYAAA, CATALUNNNNYYYAAA ,POBLEMES"

"Gandhi era un fill de puta "

"Fent referència a una melodia de mobil d'un alumne de comunicació i fent un cert moviment de melucs: "la culpa es del cha-cha-cha"

"De moment, "m'esturbio" (que digo yo, es la guarrada que parece?)"

"Y ara vas y lo cuentas!"

"S'ha entés, la jugada?"

"Tens algun pOblema?"

"La globalització és tan antiga com el cagar ajupit. Tu proves de cagar dret i això no funciona"

"Quan el Juan Carlos va accedir al tron el molt cabró va fer tornar la tomba del seu avi des d'Itàlia al panteó reial on s'enterren els reis espanyols, pel mateix lloc on va haver de fugir Alfons XIII el 1931. Això és una ofensa contra tot el poble espanyol, contra la generació dels nostres avis i nosaltres mateixos. A Rússia, als bolxevics (comunistes) no els va passar això: van matar el tsar, la seva dona, l'hereu, la resta de fills, les filles, les tietes, el gos i fins i tot a un que passava per allà i va preguntar. Aquí hauríem d'haver fer el mateix: "Alfons... tu no te'n vas! Alfons... a tu et cremarem!". I després que portin les cendres si els dóna la gana, collons, però no hi ha descendència! [Justisme o mort!]"

"Quan aqui un prehistòric pintava les coves d'Altamira, a la India ya staven fent temples i esculpint el Kamasutra."

"Quantes catòliques de misa diaria no follarien amb St. Francesc d'Assis?"

"Encara ya historiadors k van dient que l'esclavatge a Amèrica va acabar desapareixent xk era mes car tenir un esclau k un treballador lliure a Nova York, (fa una pausa per agafar aire...) Tómate algo coño!! y deja de dar por culo ya!!"

"Ostia, yo de grande kiero ser esclavo negro! viven de puta madre en las pelis!"

"Definiu-me Gandhi amb dues paraules: Gran Cabrón; Gandhi gran cabrón!"

"ERC què és exactament? (parlant sobre la seva indecisió en el referèndum de l'Estatut): Un batràcid que vola? Un bicho que posa ous però que mama com 1 desesperat?"

"Enriqueix-te, però la política ni tocar-la. Nene, caca!"

"Ara bé, que vol dir moro."

"Mmmmmmmmmmmmmmm.... calla borratxo "



Saludos! [beer]
NGC escribió:La versio catalana de jimenez losantos !!!!

no fotem princesa no fotem... potser hi ha algun hacker k modifica la senyal de tv3 que arriba a ses illes, hi ha algun colaborador que es molt mes independentista/separatista/radical que ell pero bueno... total tot aixo ho diu la gent pel dia que va surtir el rubianes.... no arriba a anar el rubianes al programam i la gent de fora catalunya no sabria qui es l'albert om...

La que si que es una puta es la curri valenzuela akella de telemadrid, li desitjo el pitjor.

A València, pel que tinc entès, no arriba sempre TV3, no sigui que els hi rentin el cap de manera diferent que Canal 9 XD
Yo vaig estar un estiu a la zona baixa de valencia, a elx, i si que es veia tv3.
hay zonas de murcia que hasta hace bien poco se veia la tv3, ahora ya me haceis dudar...
Jo sé almenys en horari de futbol, que gent de València es queixava que no podien veure TV3 i que havien de veure Canal 9 -que es veu que són terribles-
eTc_84 escribió:Jo sé almenys en horari de futbol, que gent de València es queixava que no podien veure TV3 i que havien de veure Canal 9 -que es veu que són terribles-


Sempre hi han zones fosques, el que si que m'en recordo es que de tant en tant boicotejaven algun repetidor, o hi havia algu que tallava la emisio.
Aparicio estelar de Kira Miro als Serrano!!

vaia pinta de pardilla quan ha sortit.. i vaia canvi.. No paru de babejarrr [babas] [babas]

En diria alguna de mes grossa pero ara frequenten dones al fil.. X-D
Joder, acojonante, por cierto que grande lo de Benidorm.

PD: Kina,alcalde de Barcelona.
aixxxx tic feta un sac de nervis tinc un examen dintre de més o menys mitjà jora i si no l'aprovo em queda tota l'assignatura per setembre [mad] tornare boja!!!!!



de pas aixeco el fil!
Aya_cat escribió:aixxxx tic feta un sac de nervis tinc un examen dintre de més o menys mitjà jora i si no l'aprovo em queda tota l'assignatura per setembre [mad] tornare boja!!!!!
que vagi be!! Animsss :-)
Aya, ja voras com t'anirà bé.
a mi m'han donat una nota un 7 no ta mal U^^
Jo akesta tarda suspendre un examen pero fijo...., desitjo un miracle o que se m'ensengi la part del cervell encarregada de la "idea feliz" xDD
ja l'he fet...Crec que be un 5 segur... però el *****del meu estimat profe de filo (es pot veure que em cau molt be)va i posa una cosa que era del segon trimestre ! i no me l'havia mirat i llavors he fet us de la xorra o la "idea feliç" com diuen per aqui
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Es que no se quin programa de TV3 posaven que el 70% dels catalans no volien que guanyés Espanya i la veritat és que m'ha sorprès, però pel que veig era cert, que voleu que us digui…..em sembla molt trist.


a mi el que em sembla trist es la causa d que molts desitgem que espanya perdi.
Però això no compta, oi?
entre la enquesta aketa i la de la ser... es tot questio de politica
el problema es que sempre es redueix al mateix.

Aya ja voras com treus mes d'un 5 jeje. digali "idea feliz" inspiracio divina o sort... po ja voras com va be.

pd: so mdivendres, comença el finde i estic feliç jaja ^_^
Que dolenta Aya, no mas dit res de la nota ¬¬

enhorabona als aprobats.
a mi el que em sembla trist es la causa d que molts desitgem que espanya perdi. Però això no compta, oi?


digues la causa,jo no en trob cap per k perdi el barça contra cap altre equip fora de la lliga española
Parlant d'examens... [tomaaa] dilluns yo tink el practic d conduir... els q ya tingueu el carnet, doneu suport moral, q a la gent gafe com yo ens fa molta falta...
501 respuestas
16, 7, 8, 9, 10, 11