Catalans aixakeuvus xD (#18)

17, 8, 9, 10, 11
kurras escribió:bon dia gent, portu unes angines de cal deu..
Tot ahir i avui com un vegetal al llit..Avui em trobu algu millor pero encara tinc febre.. [snif]
espero que et recuperis! ets propens a les malalties??? o són imaginacions meves?
^RöKöKÿ^ escribió:espero que et recuperis! ets propens a les malalties??? o són imaginacions meves?
nose, em sembla que vaig posar algu el dijous, que ia em trobava malament pero es el mateix..

Tot i axo..deunido, soc delicadet.. XD
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
força barça (amb lag)
bajaos algo de johhny rebel, con temazos como algunos negros nunca mueren, a quien le gusta un negro, Alejaos de Dixie o pueblo mapache entre otros clásicos del grandioso sur norteamericano xDDD

como se puede estar tan mal??? habrá gente q lo compre y todo...lo curioso es q el tio canta bien y el ritmico que le pegan mola, ahi con los banjos y tal xDDDD.


Bueno, despres d'aquesta ida de cassola segregacionalista (ia q estem en un fil catalá que millor per amenitzar jajaja, q cabron soc :P), me'n vai a emburratxar xD

cuideu-vos molt, sobretot el fetge xD.
Recuperat!!!!!! i a veure si ens cuidem
ualaa he estat a lu dels avions una de gent pero una passada XD! a vera si l'any que ve tornen ^^
Heu jugat mai a un dels pocs jocs gratuits on-line en català??

http://www.3xl.net/espai8

Us animo a provar-lo, a mi m'encanta ^_^
Espai8!!!! si estic registrada encara que faaa moltisiiim que no hi jugo xdd
Doncs han canviat moltes coses...

I si fem una aliança EOL a Espai8? No estaria malament ^_^
aliança? es poden fer aliances si que han canviat coses si jo vaig començar en els seus inicis i no hi havia aliances crec
Aliances aliances no... però entre uns quants es poden fer moltes coses (sempre i quan hi hagi contacte, és clar)

Fa 2 anys i mig que funciona i sembla que ara la cosa està prou bé per anar-hi i jugar conjuntament amb més penya.
pos quan vulguis que m'he fet un nou personatge XD! de nagasawoca a mergana ^^ s'ha borrat el personatge xdd
Grup de frikis...

morr, cada vegada fots més pena, ja sé perquè et sents tant identificat amb els veïns, el pressunte nivell mental del que alardeges no el demostres lo més mínim.
Ya sabía yo, "de fet vaig escriure" el post pensando en tí xD.

El post es absurdo y lo sabes aparte de ser una cutrada del quince, joder es que da verguenza ajena, hasta el mismo tío ha visto la idiotez que "ha fet" y ha pedido disculpas. ¿Desde cuándo se va por foros ingleses hablando en galés?

Pero claro yo ya sabía que saldrían los defensores de lo indefendible sólo porque el tío es catalán y encima tiene un aire de que le molan ciertas teorías carlistas que imperan en este hilo...
La gent es curta o no vol entendre U_U que te que veure escriure amb català y que s'hagi equivocat en l'idioma del fil amb l'estatut i el fastic que ens tenen als catalans que es veu clarament... vaig a dormir que si no acabare amb mal de cap [looco]. aixo de no fer spam i fer llargs posts cansa xd
A mi m'és igual si algú s'ha equivocat i ha demanat perdó, no és raó perquè surti un altre a vomitar bilis gratuitament, i no és el primer cop que passa.
Per altra banda, en aquests fòrums s'ha escrit en portuguès i no he vist CAP QUEIXA.

Per últim, fer spam de 3xl... en fi, callo XD

Vaig a programar una estona, intentaré montar una revolució anarkista amb la pràctica d'Algorísmica I.
Algu em pot dir com em puc anar a dormir dient tantes xorrades aisss acabare amb mal de cap [buuuaaaa] Per cert algu em pot explicar l'ultim post del jopelines que o no el vull entendre o ell esta boig o jo soc curta que m'inclino per la de que esta boig

I ara si piru a dormir [barret]
Jo tampoc hi entenc res... un no està acostumat a certes coses.. però bé..
PD: Tant d'spam, ja pots canviar-te l'status.

Edit: Ara que hi penso, deu ser bastant frustrant obrir el Racó i veure el fil de catalans dels primers (amb l'spam que feu [uzi])... i llavors... Paranoia start again!
L'altre dia vaig veure uns talls de Telemadrid molt interessants.

Sabieu que a catalunya tenim un canal autonomic en català i l'altre en castellà? i que si algú parla castellà ens el subtitulen?
Curios aquests del PP sempre saben més que nosaltres, jo això no ho havia vist. [buaaj]
Anda es vritat per fi !!!! he canviat l'status pero ara no se que posarme U_U.
Com es va degenerar el fil i no es per res pero jo dec ser rara pero no li trobu gens de gracia als dialegs de l'austin Powers i crec que si veies la peli no li trobaria U_U
bon dia!!! no se que me perdut pero bé tan se val!!

com va tot?? algu que en sàpiga de reaccions redox?? algun voluntari per ajudarme??? [decaio] [decaio] [decaio]

ahir el camp nou va estar bastant bé! quin gol mes merda de eto'o vaig presenciar!! xDxD algu sap que va passar amb els de l'espanyol aficionats???? no ho podia veure U_U


pd: espai8 vaig estari un any, vaig arribar al consell, pero em vaig aborrir! xD ara TRVIAN powa!
Jo casi arribo al consell i crec que ara men recordo perque ho vaig deixar U_U es molt lent i a part crec q el meu germà es va viciar i acaparava el pc U_U.
no t'has perdut casi res..... només un fil que va començar en català parlant d'espai8, que va passar per una fase d'explicar que sabia equiovocat i explicant que no tenia res que veure amb els nacionalismes i despres amb dialegs absurds de l'Austin Powers i moments dels Simpsons XD!

No se que posarme d'STATUS!!!!!!!!!!
per cert no se que son les reaccions redox ho sento
Aya_cat escribió:Com es va degenerar el fil i no es per res pero jo dec ser rara pero no li trobu gens de gracia als dialegs de l'austin Powers i crec que si veies la peli no li trobaria U_U


Si tens ocasió te recomano Las Aventuras de Ford Fairlane. Deixa al Powers aquell en ridícul XD

PD: Ni idea sobre reaccions redox

Salut!
xD aya, me lllegit el fil sobre lo del espai 8, quina gent...el que més m'ha sobtat és que diguessin que el català és un dialecta del castellà!! [toctoc] [toctoc] [toctoc] [toctoc] [toctoc]

no hi ha cap kimik a la sala?? veig que no!xdxd
^RöKöKÿ^ escribió:el que més m'ha sobtat és que diguessin que el català és un dialecta del castellà!! [toctoc] [toctoc] [toctoc] [toctoc] [toctoc]



Aqui es quan em vaig plantejar si l'educació a la resta de l'estat és la mateixa que la nostra perque que jo sapiga a mi m'han ensenyat que Espanyate un idioma oficial i despres el català , el basc i el gallec que són cooficials però no m'he trobat mai que siguin dialectes [boing] en fins es veu que hi ha de tot U_U

p.d ja buscare la peli de les aventures de forlaine
Joder amb el Tredi, amb algunes opinions seves semblava Goebbels.

Aya_cat: Tiene dos idiomas más, el bable con un millón de hablantes ( unos 1.3 segun otras versiones), que prontamente será oficial, y la fabla, que supongo que morirá sin ser oficial.
morr escribió:Joder amb el Tredi, amb algunes opinions seves semblava Goebbels.

[qmparto]


VAYA RESAKA ke porto...definitivamente soy dios haciendo calimotxos xD...ayer no bebi que digamos nada xDDDDD, me he lebantao hoy con un tajo en la mano que vamos, ni el canal de la mancha xDDD. Pobres mohameds vendedores de cervezas robadas, no les sale a cuenta tener regateadores como yo xD, ayer mi record quedó en wen estado, me pimplé 3 latas por 1 euro en total xDDD

[beer]
el bable d'asturies pot ser es que ja ni me'n recordu XD! i la fabla no tinc ni idea
El Bable, D'asturies, La mitad norte de León, y partes de Zamora,Salamanca y Cantabria. Por otro lado tiene 2 dialectos, el mirandés en el norte-oeste de Portugal y el extremeñu hablado en 3 pueblos de extremadura.

En España está pendiente de hacerse oficial ( PSOE E IU quieren) y en Portugal ya lo es.

Características

* Conserva la "f-" latina: fame, fumu
* Los diptongos decrecientes ya están monoptongados: cosa, carpinteru
* Los femeninos plurales se hacen con -"es": les cases, les vaques
* Diptongación de "o" única: puerta
* Palatalización de "l" inicial latina semejante a la catalana: lluna, llobos.
* Posee tres terminaciones para masculino, femenino y neutro, pero existe el llamado "neutro de materia", aplicado a sustantivos incontables, por lo que existe una concordancia especial: el home vieyu, la muyer vieya, lo vieyo; un fierru (un trozo concreto de hierro, una barra, masculino), el fierro ("en Vizcaya hai muncho fierro", la materia en general, neutro), la xente mozo, la xente vieyo, la ropa sucio, el tiempu malo, el lleche cuayao, el pañu bono (neutro de materia).


La fabla se habla en aragón, lo hablan unas 12.000 personas, y se va a perder.

http://es.wikipedia.org/wiki/Fabla
no hablareis del panocho, no, segregacionalistas! :P...
morr escribió:Aya_cat: Tiene dos idiomas más, el bable con un millón de hablantes ( unos 1.3 segun otras versiones).


1 milió de persones? xD No t'ho creus ni tu xD
És com el catalá, que diuen q el parlen 10 milions de persones i a la realitat només el parlaran 5 milions habitualment.
bon dia, juer la que es va liar amb el fil de "nomes per catalans" no? [agggtt]
spam a tort i a dret..

Felicitats per el rang de megaadicta Aya..

Rokoky, les putes Redox es lunic de quimica que mai vaig enterarme de com es feien..
el panocho si q se ha perdido, y nadie tiene la verguenza de reconocerlo en el gobierno...un idioma ya encontrado en epoca visigoda en la peninsula, y que cojió referncias a posteriori tanto del catalan, como del árabe, asi como de la fabla...
morr escribió:Joder amb el Tredi, amb algunes opinions seves semblava Goebbels.


Que lo dices por lo del ser inferior? xD

El hilo ese de anoche pasó a ser algol surrealista, y entonces , uno ya no sabe ni que escribir viendo el alto nivel mental de la gente ¬_¬
Paboh escribió:1 milió de persones? xD No t'ho creus ni tu xD
És com el catalá, que diuen q el parlen 10 milions de persones i a la realitat només el parlaran 5 milions habitualment.

[qmparto][qmparto]

Idioma bereber reconegut ja!
aragón ye trilingüe
y el gobierno aragones unos fachas.

La fabla morirà si no està ja morta, jo diria que és més minoritaria que el aranés.
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
en xumi deixant clar ki és lo millor pilot :)
tzare escribió:en xumi deixant clar ki és lo millor pilot :)
més que clar ja no??? kaiser powa!!
tzare escribió:en xumi deixant clar ki és lo millor pilot :)

No ho dubtis, el Kaiser és EL pilot.
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
^RöKöKÿ^ escribió:més que clar ja no??? kaiser powa!!


per a alguns encara q guanyi el mundial lo millor es el kutaragi dela F1..... si si akell asturianet XD
tzare escribió:per a alguns encara q guanyi el mundial lo millor es el kutaragi dela F1..... si si akell asturianet XD

mmm el kutaragi aquest em sona a Sony... la fabricant de teles..
Però bé, entre els aficionats de F1 de Tele5 no es pot demanar més... algo han de celebrar aquest any [qmparto]
hola hola! una pregunta lleidetans de eol....el dimecres dia 10 de maig hi ha uns concerts de lleida als cuals m'agradaria anar per les seva FESTA MAJOR, algú sap de allotjament ekonomik per akella nit'???
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
eTc_84 escribió:mmm el kutaragi aquest em sona a Sony... la fabricant de teles..
Però bé, entre els aficionats de F1 de Tele5 no es pot demanar més... algo han de celebrar aquest any [qmparto]


es k en Kutaragi es una mica 'bocachancla' com diuen per aki XD
I es clar, si a més el barcça guanya el dia 17 i en xumi guanya el mundial, hauran de fer cardar i engendra els princeps d'asturies per distreure les masses XD
^RöKöKÿ^ escribió:hola hola! una pregunta lleidetans de eol....el dimecres dia 10 de maig hi ha uns concerts de lleida als cuals m'agradaria anar per les seva FESTA MAJOR, algú sap de allotjament ekonomik per akella nit'???


Dorm al ras, mes economic no hi ha res xDDD
NGC escribió:
Dorm al ras, mes economic no hi ha res xDDD
ja ho faria ja, pero haig de convencer a un altre que al ras no dorm! xD
felicitats an Schumi, vaia carreron avuii
Uolessss avui no he vist la carrera pero ja he vist qui ha guanyat XD! wenui mentre no guanyi el borde de l'asturiano ja em va be pero l'any que ve serà del Raikkonen (somiar és gratis).
En fins despres d'estar estudiant tot el dia i de haver fet un dinar familiar alucinant (barbacoa^^) que més és pot demanar
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
els mclaren no acaben de furular bé akest any. no
A veure on em poses a mí. xD

Nascut a Menorca (Illes Balears).
Estudiant a Barcelona.
El meu pare és de Girona.

Ara veurem si acceptes la idea de català com aquell que viu als "Països Catalans".

Adéu! ;)

Editat: Pel que veig em posarás a Catalans. Igual que a Triger (Menorca) y un altre ???? (Balears) xD.
Dos coses:

1-Ei, que tancaré el fil!!!

2- Quan s'actualitzarà la llista de catalans d'EOL???

Salutacions (es per no dir salu2)
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11