Catalans aixakeuvus xD (#18)

kurras escribió:vaig ficarme al llit fent pinball per les parets de casa.. XD
xDDDDD


Bon dia catalans.
kurras escribió:vaig ficarme al llit fent pinball per les parets de casa..


aki la gent no controla... [poraki]
Mañana me voy a la casa del etc, digo a Sant Boi, a jugar a Paintball (dispararse con balas de pintura).
morr escribió:Mañana me voy a la casa del etc, digo a Sant Boi, a jugar a Paintball (dispararse con balas de pintura).


etc al ser de Girona suposo que no entendras la punyalada que t'acaba de tirar aixi que te la explico (per crear mes tirantor entre vosaltres, si es que es possible)
Sant Boi es conegut pel seu manicomi.

Pd: jo li canviaria el nom a Sant Oi! [qmparto]
avui toquen els mojinos en algun poble perdut de la ma de deu crec recordar tb...

y els pereza toquen a les pistes de tennis del Godó...xD


[beer]


PD: emborracharos conscientemente (de que yo tengo prioridad en beberme todo el alcohol y dejar sin existencias todo el estado xD)
sgaesux escribió:Pd: jo li canviaria el nom a Sant Oi! [qmparto]

Hi estic d'acord [qmparto][qmparto]
El morr hi va per fer el seguiment..

El manicomi que hi ha per aqui... diria que és aprop d'on viu el Cafetino [poraki] a Salt.
en realitat el de sant boi te maasa fama...tb tenim el de santaco, torribera q es diu, aquest ta de puta mare tb, suposo q será on acabeu tots els q fumeu coses rares...jajaja


[beer]
seerj escribió:en realitat el de sant boi te maasa fama...tb tenim el de santaco, torribera q es diu, aquest ta de puta mare tb, suposo q será on acabeu tots els q fumeu coses rares...jajaja


[beer]


Te veo muy informado seerj...
jajaja esq mi vieja trabaja en la diputacion y ahora curra ahi, se ve que hay cada pavo entre 20-25 años ingresado ahi q no se pueden ni aguantar sus necesidades de lo mal q estan x las drogas q flipas xDDD.


PD: el nuevo disco de agathocles está pajísima, recomendacion grindcoreta del més xD.
seerj escribió:jajaja esq mi vieja trabaja en la diputacion y ahora curra ahi, se ve que hay cada pavo entre 20-25 años ingresado ahi q no se pueden ni aguantar sus necesidades de lo mal q estan x las drogas q flipas xDDD.


Pues yo tengo un colega que sino cambia, irá a parar a un sitio de estos.

Lo he llamado este mediodía que venía de Madrid a Barcelona para quedar, y me dice -Tío, estoy arruinando mi vida.

Lo conozco desde hace 12 años y he visto toda su progresión, quién se engancha al speed, al M, a la coca, a la keta, al crack tiene díficil solución.
seerj escribió:se ve que hay cada pavo entre 20-25 años ingresado ahi q no se pueden ni aguantar sus necesidades de lo mal q estan x las drogas q flipas xDDD.


es q la gent es pasa una mica amb les drogues... vey veure allò de q espanya és el 1r dels països europeus q pren més cocaïna, i és el 4rt en les altres drogues...
pos io en conec uns que treballen els estius al manicomi d'aqui salt (uenu ara es hospital i manicomi tot junt) i es veu que es un espectacle el tipus de gent que shi arriba a veure.. [agggtt]
en realidad aunq depende de q se corte, la coca y el crack (sobretoo el crack) es lo

la veritat es q la majoria dakesta gent q anda alla son pastilleros de estos de discotekas xungas...


[beer]

EDIT: digem q son gent com en kurras, gerim i cia xD
seerj escribió:EDIT: digem q son gent com en kurras, gerim i cia XD
[qmparto] [qmparto]
si io sempre faig bondat.. alguna taja de tant en tant i prou XD
El problema no son las drogas en si, todo con moderacion puede ser beneficioso (aunque sea diversion). El problema real es que poca gente conozco que sepa distinguir un termino medio. O no saben controlarse y dentro de unos años acabaran muy mal (de momento ya han acabado con sus esperanzas de sacarse algo mas que la egb o acabar la ESO) o hacen caso del anuncio ese tan famoso de drogas* NO sin explicar realmente cuales deben ser los motivos y prevenir o, en el caso de que los oyentes sean curiosos, tomar las minimas precauciones.

seerj, tienes que dar ejemplo y comportarte :P



Un saludo


* Cambiese esa palabra por cualquier otra como el sexo, alcohol, etc.
eTc_84 escribió:El manicomi que hi ha per aqui... diria que és aprop d'on viu el Cafetino [poraki] a Salt.

Si estas interessant per una visita puc anar a que et donin hora... aixo també va per l'altre gent del fil que estigui interessada [looco]
Cafetino escribió:Si estas interessant per una visita puc anar a que et donin hora... aixo també va per l'altre gent del fil que estigui interessada [looco]

Home, si vols que et vingui a visitar només cal que ho diguis eh [ginyo]

El problema no són les drogues, el problema és la tele y les consoles de sony. Ah, i escoltar en morr XD
eTc_84 escribió:El problema no són les drogues, el problema és la tele y les consoles de sony. Ah, i escoltar en morr XD

I no oblidis els productes de microsft que poden provocar en certes persones, danys irreparables xD
seerj escribió:EDIT: digem q son gent com en kurras, gerim i cia xD
Shhhhh!
em sembla q en gerim i en kurras s'han donat per aludits ejejej [fumeta]


PD: heu vist això¿? http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&threadid=545075&perpage=10&pagenumber=1
oscuros escribió:em sembla q en gerim i en kurras s'han donat per aludits ejejej [fumeta]
juass, clar que ens hem donat per aludits, si ha especificat claramen els nostres nicks.. XD

En fi, men vai a durmir que no maguantuu

nanit
eis que al manicomni tampoc s'hi està tan malament! hi ha internet , perque arrastri a més gent de eol! [looco][looco][looco][looco][looco][looco]



EDIT: nanit!
els dl metalzone muriran, molt lentament, mooooooooolt


ia contare dema, q vai con tal papa q demos gracias a dios q esvribo alco xD


[[bneer]

Gran iniciativa, si senyor [oki], pero mes val que em calli, que acabo d'arribar amb la caraja i tot el que podria dir son nomes insults cap a aquesta colla de ***** ** ** ***** ****


Un salut
bon dia!!!

una pregunta algú que sapiga buscar arees per integrals??? el problema seria : troba l'àrea limitada per f(x)=x^3 + 2x^2 - 5x - 6 i l'eix horitzontal entre les abscisses - 5 i 3/2.

es que no hi ha resultat i m'agradaria comprovar-ho! si això obro un fil a misce! ;-)
^RöKöKÿ^ escribió:bon dia!!!

una pregunta algú que sapiga buscar arees per integrals??? el problema seria : troba l'àrea limitada per f(x)=x^3 + 2x^2 - 5x - 6 i l'eix horitzontal entre les abscisses - 5 i 3/2.

es que no hi ha resultat i m'agradaria comprovar-ho! si això obro un fil a misce! ;-)
simplement seria ∫x^3+2x^2-5x-6 entre -5 i 3/2

em surt -51.52 (fet amb la calculadora, que perro que soc.. XD)
kurras escribió:simplement seria ∫x^3+2x^2-5x-6 entre -5 i 3/2

em surt -51.52 (fet amb la calculadora, que perro que soc.. XD)

amb quina calculadora??? una area negativa pot ésser?? xD gracies kurras, després dic aviam si ma sortit igual!
^RöKöKÿ^ escribió:amb quina calculadora??? una area negativa pot ésser?? XD gracies kurras, després dic aviam si ma sortit igual!
Texas Instruments TI-89 Titanium (Quina fiera.. [babas] ) Pero integrals definides les feia inclus la calculadora que tenia a l'ESO XD

Sí que pot ser una area negativa, axo es perquè la corba hi ha llocs que passa per sota l'eix horitzontal, i es considera area negativa.. L'area total és larea de sobre l'eix menys larea de sota
^RöKöKÿ^ escribió:bon dia!!!

una pregunta algú que sapiga buscar arees per integrals??? el problema seria : troba l'àrea limitada per f(x)=x^3 + 2x^2 - 5x - 6 i l'eix horitzontal entre les abscisses - 5 i 3/2.

es que no hi ha resultat i m'agradaria comprovar-ho! si això obro un fil a misce! ;-)

Has de mirar per on talla la funcio a l'eix de les X i fer zones per calcular l'area, i agafar els resultats en valor absolut.

x^3+2x^2-5x-6 talla a 2, -1 i -3

Doncs hauries de fer la integral (resultat= 1/4 * x^4 + 2/3 * x^3 - 5/2 x^2 - 6x ) i ho calcules per cada interval, (-5,-3) (-3,-1) (-1,3/2) i agafes el seu valor absolut..

PD: Diria que era així... queda molt lluny el batxillerat i les drogues minen la memòria [qmparto]
PD: Diria que era així... queda molt lluny el batxillerat i les drogues minen la memòria





xD quin penjat! XD xD den seerj ho tenia assumit, de tu ja no tan!!
osti pos ara no menrecordu com ho feiem.. pero em sona que s'agafava larea sota l'eix com a area negativa..

PD: Me tirat tot el mati intentant fer la placa amb el circuit impres d'una font d'alimentacio que haig de fer i no me ne sortit.. Quin merder amb els acids i tot.. :_(
kurras escribió:PD: Me tirat tot el mati intentant fer la placa amb el circuit impres d'una font d'alimentacio que haig de fer i no me ne sortit.. Quin merder amb els acids i tot.. :_(



buff no em parlis de circuits impresos, pel treball de recerca en vaig tenir q fer un i vaig tenir q repetirlo nosé quants cops [burla3]
Joder, vaya resaca y ganas de dormir que llevo encima (sólo he dormido 2 putas horas), me voy a dormir.

El paintball muy guapo, lo que te dejas la pasta.
T'han deixat escapar de Sant Oi! ?? XD
sgaesux escribió:T'han deixat escapar de Sant Oi! ?? XD
[toctoc] [toctoc] [toctoc] [toctoc] [toctoc] ja el trobes a faltar a l'habitació del costat no?? [666]
^RöKöKÿ^ escribió: [toctoc] [toctoc] [toctoc] [toctoc] [toctoc] ja el trobes a faltar a l'habitació del costat no?? [666]


Tinc massa pél per estar a Sant Oi! XD
aburrits! que esteu molt callats ultimament!

bona nit!!
aquii nocturnanttt xD

Tic miran Pearl Harbor, quin palasuu amb els putus anuncisss
Alá ya me he acabado en 4 días toda la primera temporada de "Lost" en inglés con subs en inglés. Por cierto, como encontrar subs en inglés es una puta mierda, sobre todo a partir del capítulo 1x15 os dejo está página web de nuestros amigos italianos:

Aquí

Por otro lado el retardo en el 24&25 lo he estado buscando por el método de prueba/error y es de -175 (1/10)s.

Aquí estan los de la season 2


-----------------------------------------------------------------------------------------

Ahora a la manifa del Bloc Negre.´

Por cierto alguien sabe lo que significa "Dude" es que lo está diciendo el gordo todo el rato lo he buscado y no sale nada en el diccionario, creo que es algo de jerga entre los hispanos de EE.UU y que significa tío, o chabal o men, pero no estoy seguro.
A mi ningu em treura del cap que Nip/Tuck es la millor serie de tota la historia de la televisio.. X-D
Uolaa bojoss ja soc akii !!!
He vist que heu parlat de manicomis.... RoKoky com es que t'han deixat sortir??
Pearl Hrbor no es pastelasuU_U
kurras escribió:A mi ningu em treura del cap que Nip/Tuck es la millor serie de tota la historia de la televisio.. X-D

a més ara! amb la pava aquella que surt a ali-g, la que es tira el pavo que lan violat! i que després es monten un trio xDxD


edit: aya ssshhhhhh! no ho diguis a ningú! [looco] [looco] [looco] [looco] [looco] [looco]
Aya_cat escribió:Pearl Hrbor no es pastelasuU_U
io no vaig dir axooo

kurras escribió:Tic miran Pearl Harbor, quin palasuu amb els putus anuncisss

;P A mi mencanta la peli, si es del meu director preferit Michael Bay, mestre d'obres d'art com La Roca, Bad Boys, Armageddon, La Isla.. [tadoramo]
Es vritat gran director pero jo prefereixu l'actor ^^ (Josh Hartnett)[amor]
xD dons l'actriu, Kate Beckinsale nosta gens malament tampoc :-P

[font=verdana, arial, helvetica escribió:^RöKöKÿ^] [/font] a més ara! amb la pava aquella que surt a ali-g, la que es tira el pavo que lan violat! i que després es monten un trio xDxD
Mestre Christian Troy!
La Roca vale...

Director [tadoramo] = Vincenzo Natali, David Fincher
Actors [tadoramo] = Edward Norton, Brad Pitt
Edward Norton [tadoramo]

A American History X y Las dos Caras de la verdad se salee
Benzo, afegeix-me a la llista de catalans.
Visca el Barça i visca Catalunya!!!!!!!!!!!!!
morr escribió:Por cierto alguien sabe lo que significa "Dude"


Significa tio, tal com creies.
501 respuestas
14, 5, 6, 7, 811