Catalans aixakeuvus xD (#16)

16, 7, 8, 9, 10, 11
Al popper li fotia jo fa 15 anys [666] quins farts de riure ens fotiem, el compravem a un sexshop i despres ens anavem al tibidabo i just abans de començar l'atraccio ens fotiem un popperazo, neng vaya subidon [qmparto] [qmparto]
keops escribió:Al popper li fotia jo fa 15 anys [666] quins farts de riure ens fotiem, el compravem a un sexshop i despres ens anavem al tibidabo i just abans de començar l'atraccio ens fotiem un popperazo, neng vaya subidon [qmparto] [qmparto]



juas, aixo es molt moruno/killako xD, weno esq en realitat, el popper es bastant morunesko xD
seerj escribió:Lo de la keta ho deia perque segons la gran majoria de gent q en consumeix o ha consumit més o menys diuen el mateix que tu al teu post, i obviament ja sabia que no en prens, i sabia x on anaben els trets del teu post, xo re, que no es pot fer bromes aqui jajaja :P }:/ [poraki] X-D X-D
Jo ja sabia que tu sabies que no en prenia ^^. Però no entenia perquè ho deies.


I això del popper què és?



Bueno, igualment res del que dieu pot comparar-se a lo meu [poraki].
Sou uns yonkis menys el seerj que a més és comunista :-|

Drogues
Ja que parleu de vicis, us informo que he deixat l'ogame després de 10 llargs mesos ^^

Un salut

PD: Sou tots uns yonkis xDDDD
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
dono fe que akest fil no representa els catalans de bé
tzare escribió:dono fe que akest fil no representa els catalans de bé

Jo també en dono fe.
Per cert, quina gentussa que sou a Multi, comparant mhz de xbox, ps2 i gamecube... és per fotreus un clatellot a cadascun... comparar x86, MIPS i PPC en mhz hauria d'estar penat amb fuetades [+risas]
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
jo no he fet res XD nomes toco una mica els collons als nens dic nintenderus XD

pd. tot i aixi revolution em sembla massa justeta de potencia [burla3]
eTc_84 escribió:Jo també en dono fe.
Per cert, quina gentussa que sou a Multi, comparant mhz de xbox, ps2 i gamecube... és per fotreus un clatellot a cadascun... comparar x86, MIPS i PPC en mhz hauria d'estar penat amb fuetades [+risas]


Quant de mal que ha fet Intel i la seva política del MHz

Segur que rendeix més la meva gp2x amb els seus dos ARM a 250MHz que no pas un p2 a la mateixa velocitat [poraki] (o casi)
Bon die! Me voy para la universidad que puto palo. Y comienza la cuenta atrás para el miércoles!.
1 yo no soc comunista
2 vai caraja
3 vai fumat


bon dia eminències, algú va estar a la festa de radio teletaxi a santako? en maragallet si xDDDDDDDD


[beer]
seerj escribió:1 yo no soc comunista

Viva el mal, viva el capital xDD

seerj escribió:2 vai caraja
3 vai fumat

Le teu no és molt normal... fes-t'ho mirar xDDD
Yo iba a ir pa ponerme un poco ciego y violar a la chenoa. Pero al final no.
El problema que le veo a chenoa es que son dos entes distintos, por una parte ella, y por otra su frente xD :-P


[beer]
eTc_84 escribió:Jo també en dono fe.
Per cert, quina gentussa que sou a Multi, comparant mhz de xbox, ps2 i gamecube... és per fotreus un clatellot a cadascun... comparar x86, MIPS i PPC en mhz hauria d'estar penat amb fuetades [+risas]


ja veus, tambe es k desde la pagina k surtia les posibles specs de reovlution o comparaven a nivell de megahercis amb xbox asecas, i k si era igual el suposat procesador de la revo k el pentiumIII 733 de la xbox,...
La casa de procesadors MIPS ja no existeix o la absorvit alguna compania?? esk em sona k un profesor de la universitat va dir algo semblant em sembla.


X en tzare, k la nintendo tingui en les seves vitrines el millor joc (the legend of zelda: ocarina of time)i k ningu l'hagi superat a dia d'avui no es culpa dels nens nintenderus [poraki] [poraki]

Aixo si, amb la revolution em sembla a mi k han fet curts a nivell de hardware...
bona tarda panda de grillats!!

fins després!! [jaja] [jaja] [jaja]
NGC escribió:Aixo si, amb la revolution em sembla a mi k han fet curts a nivell de hardware...


Com la DS contra la PSP? [qmparto]

Mentre inovi como ho ha fet la DS per mi ja estic content i estigui acompanyada de bons jocs (que els tindra)


Un saludo
Mi hermano tiene la DS y he jugado a la PSP y no hay color. La PSP supera claramente a mi parecer.

Y la innovación es una mierda lo que importa es el juego, yo em sigo viciando y me divierten mucho más el mario bross 3, el tecmo cup, el galaxy 5000... y son de NEs.
DiGiJoS escribió:
Com la DS contra la PSP? [qmparto]

Mentre inovi como ho ha fet la DS per mi ja estic content i estigui acompanyada de bons jocs (que els tindra)


Un saludo


VAle vale, yo en principi, en aket mateix moment i tan k em conformaria amb els grafics k pot tenir la revolutions segons les specs k diuen + el mando, pero no se si d'aki 3 anys opinare el mateix dels grafics.
Avui he jugat al pgr de la xbox360 hi ha on podies seleccionar els 4 coches de la demo surtien unes dents de serra.... k ni en la epoca de la n64 havia vist.... cullons esk asobre com k veies k la textura del coche estava curradisima amb els reflejos i tot i de cop veure la serra en els bordes del cotxe.... buff kin mal, potser era pk no estava configurada correctament la pantalla??
Aixo si tot es veu de conya.... llastima k abusin massa dels reflejos y les coses brillants.
bona tarda...quina jornada mes dura.. de 8 a 14 i de 15 a 19..
10horetes de clasee.. no mhi veig de cap ull [burla3]
tzare escribió:jo no he fet res XD nomes toco una mica els collons als nens dic nintenderus XD

pd. tot i aixi revolution em sembla massa justeta de potencia [burla3]

Només és nen qui ho pot ser, no qui ho vulgui ser, encara que et compris la DS, seguiràs sent un avi [poraki]
No s'ha de fer cas al que surti fins que no es publiquin les especificacions finals.

kurras, bo el menu d'avui del P1? [sati]
eTc_84 escribió:kurras, bo el menu d'avui del P1? [sati]
xD tu tb thas kedat? allo nose com ho poden anomenar "menjar".. Ho donessin als gossos i encara seria putejarlos.. XD
Mare meva ya tindriem k haber tancat akest fil el divendres passat! K tal t'anat el viatge Aya? Has tornat?

[bye]
xD ara hi ha terminis per tancar els fils? [reojillo]
morr escribió:Y la innovación es una mierda lo que importa es el juego, yo em sigo viciando y me divierten mucho más el mario bross 3, el tecmo cup, el galaxy 5000... y son de NEs.

Amen, per aixo una gp2x i tot un bon sortit de roms. Ara mateix tinc 1GB en roms del mame, estic descarregant 3GB de roms de neogeo, i despres tinc un dvd ple de roms SNES, Atari i GBC (aquest gentilesa del cat_os ^^)

I ja que hi estem posats.. alguna suggerencia?, que de tant no se a que viciarme xDDD
kurras escribió:xD tu tb thas kedat? allo nose com ho poden anomenar "menjar".. Ho donessin als gossos i encara seria putejarlos.. XD

Estava a la taula de quasi al costat teu.. amb el Cat_oS i companyia [666]
Doncs és el lloc on es menja millor al P1, els demés sembla que serveixin les sobres del McDonalds.
eTc_84 escribió:Estava a la taula de quasi al costat teu.. amb el Cat_oS i companyia [666]
Doncs és el lloc on es menja millor al P1, els demés sembla que serveixin les sobres del McDonalds.
osti ia podies haver saludat dons..po com que tu no tens fotos posades, casi no et reconeixeria ;P

Sort que mhi haig de quedar comptats cops a jalar alla, on hi hagi els dinars de la mama.. XD
hola hola! etc que mirant lo del país que voldries haver nascut..veig que t'han borrat!! xD xD un altre cop??? pk aquest cop? xD

see ya!
^RöKöKÿ^ escribió:hola hola! etc que mirant lo del país que voldries haver nascut..veig que t'han borrat!! XD xD un altre cop??? pk aquest cop? xD

see ya!

eing? un altre cop no, si mires el fil es va obrir el 2004 i va contestar abans que el borresin, per axo surt com a borrado..
Cafetino escribió:Amen, per aixo una gp2x i tot un bon sortit de roms. Ara mateix tinc 1GB en roms del mame, estic descarregant 3GB de roms de neogeo, i despres tinc un dvd ple de roms SNES, Atari i GBC (aquest gentilesa del cat_os ^^)

I ja que hi estem posats.. alguna suggerencia?, que de tant no se a que viciarme xDDD


Et sugereixo el secret of mana 2, seiken densetsu 3 pels amics. A la pagina de Magno tens la traduccio a un perfecte, erm... ho sento pero tinc que dir la paraula tabu... espanyol.

Per mi la 1 consola que tingui una scene que permeti jugar a la perfeccio a las maquines de 16-32 bits sera meva en el moment que els emuladors es facin publics. La gp2x apunta bones maneres i la PSP no m'ofereix tot el que esperaba d'ella.


Un saludo
a okis kurras! xDxD quin susto! XD pero normalment per més que el fil sigui tancat si jo canvio el avatar en tots els posts antics es fica =! no? si et banejen es diferent??
Torno a ser Novato, vés quin remei :-|
es que representa que es un altre usuari, van borrarli la conta pero no van bloquejar el nick, aixi que va fer una atra conta amb el mateix nick, pero es com si fossin 2 usuaris diferents, per aixo es veu com borrado.
Joder que sufrimiento tener un hermano que se pasa el día poniendo camela y gitaneo vario a todo volumen ( y eso que ami un poco de flamenquillo/rumbilla me gusta, pero esto ya es demasiado).

Encima también va de este palo por la vida de xulo , cuando en mi familia ni somos andaluces ni descendientes de ellos ni nada parecido.

PD: He llegado a odiar a la Niña Pastori y a los gitanos de santa coloma ( mi hermano no se como las consigue pero tiene maketas de grupos de santaco primerizos).
uenu ia se que a ningu linteressa el basket pero dema vaig al Palau a vere Barça-Madrid de cuars de final deurolliga! [fies]

Hem de guanyar com haviem dhaver fet aquest dissabte en futbol
Cafetino escribió:Amen, per aixo una gp2x i tot un bon sortit de roms. Ara mateix tinc 1GB en roms del mame, estic descarregant 3GB de roms de neogeo, i despres tinc un dvd ple de roms SNES, Atari i GBC (aquest gentilesa del cat_os ^^)

I ja que hi estem posats.. alguna suggerencia?, que de tant no se a que viciarme xDDD


Windjammers de la neo geo, jo tinc dos cd's plens de jocs de neogeo i aket era un dels jocs k mes em viciaba.
Vaja, un DVD ple de roms, si que tens jocs originals de Snes, no? [666]
Cafetino escribió:I ja que hi estem posats.. alguna suggerencia?, que de tant no se a que viciarme xDDD


Deixant de banda els de lluita, metal slugs i los matamarcians al que més jugava ere lo Neo Turf Masters (es de golf, però es el puto amo).

També estaven molt bé el Thrash Rally i el Neo Drift Out (els dos de conducció).

Salut!
Que tal catalns com va tot ? [fies]

jo reapareixo per aquí. Ja se sap, això de canviar de feina sempre comporta uns dies de desintoxicació foril, però ja he tornat [fies]

ens veiem per aquí o a casa en keops [bye]
weno gente, me voy al concierto de sepultura e In flames, a ver si antes de entrar me la puedo vender en la cola, q no me apetece nada verlos...xD [toctoc] [toctoc] [toctoc]
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
eTc_84 escribió:Només és nen qui ho pot ser, no qui ho vulgui ser, encara que et compris la DS, seguiràs sent un avi [poraki]
No s'ha de fer cas al que surti fins que no es publiquin les especificacions finals.


Eh!! k tinc la DS desde gairebé kuan va sortir a japó XD
I ja veurem k passa amb rev, suposo k acompanyarà la ps3 a casa mva XD
X en tzare, k la nintendo tingui en les seves vitrines el millor joc (the legend of zelda: ocarina of time)i k ningu l'hagi superat a dia d'avui no es culpa dels nens nintenderus


Mmmmm, potser es un gran joc, pero no es el millor.N'hi ha molts de 'millor' jocs.

pd. shocktroopers2 i viewpoint de neogeo, i coincideixo en k el NeoTurfMasters i el Windjammers son la repera.
Tb estava molt bé el TopHunter.
Haure de provar el ocarina of time que tothom parla molt bé d'ell i jo encara no l'he jugat :P

Jo ara m'estic viciant al Minish Cap :p
por que la camiseta de Nazi Punk fuck off de los napalm death solo está en L o en M???? xDDDDD


PD: a ningu l'importa, xo ya he venut l'entrada, obviamente [666] [666] [666] [666]
seerj escribió:por que la camiseta de Nazi Punk fuck off de los napalm death solo está en L o en M???? xDDDDD


PD: a ningu l'importa, xo ya he venut l'entrada, obviamente [666] [666] [666] [666]

a mi sí! [jaja] [jaja] [jaja] [jaja] felicitats! xDxD


com va tot! see ya!
seerj escribió:por que la camiseta de Nazi Punk fuck off de los napalm death solo está en L o en M???? xDDDDD


PD: a ningu l'importa, xo ya he venut l'entrada, obviamente [666] [666] [666] [666]


Porque son camisetas guiris, en Berlín igual, solo hay tallas grandes.

Vamos Villareal!

PD: Pitada a Figo.
Kin partit (cal dir-lo) del Villareal. S'ho mereixia, magnfici partit si senyor.... haveure si el Barça fa el mateix, pk tin cpor del Benfica (encara k krec k guanyarem)...

Per cert a sortit Jimmy Jump? Eske kom sortia Figo = ha sortit a saludar-lo al camp...
228 prophet (Mataro-Barcelona)
prophet escribió:228 prophet (Mataro-Barcelona)
En realitat ets el #409, la llista actualitzada és aquesta: http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&postid=1704262212#post1704262212


[/kurras mode]
Gerim escribió:En realitat ets el #409, la llista actualitzada és aquesta: www.elotrolado.net/showthread.php?s=&postid=1704262212#post1704262212


[/kurras mode]

jajajajajaaj molt bona! pero tmb ell dona la benvinguda =ment!! [poraki]

benvingut porphet!!

vaia veure la peli de antena tres....ains....a aquestes hores i estic integrant!! ho trobeu lógic??? i m'agrada!! [mad] [mad] [mad]


nanit!! see ya!
Primero de tot, gracies a tots per les suggerencies, me les apunto.

DiGiJos, el seiken densetsu 3 fa un ratet que he parxejat la rom japo que tenia al dvd i sembla que tot va be, quan tingui una mica de temps m'hi viciare :p
Ah si, pel tema idioma, prefereixo tenirlo en castellà que no pas jugar al bingo amb les opcions en japo

Tredi escribió:Vaja, un DVD ple de roms, si que tens jocs originals de Snes, no? [666]


I tant, originals des del primer bit, fins l'ultim [sati]

-------------

Per altra banda, només comentar que aquesta tarda, davant la mandra de fer una hora de classe, hem decidit passar i anar a veure ice age 2.
La peli en qüestio esta molt bé, i a més l'hem vist en català, i el doblatge ens ha agradat força... tela algun personatge amb la veu de pages X-D


------

I per acabar, us deixo anar una pregunta... amb qui anireu aquest any a Eurovision?



























Jo ho tinc ben clar, amb Finlandia [sati]
Imagen

Aqui podreu veure el videoclip: http://video.google.com/videoplay?docid=6666637566522776701&q=lordi&pl=true

Un salut


PD: Benvingut prophet, esperem veure't força per aquest fil ;)
501 respuestas
16, 7, 8, 9, 10, 11