Catalans aixakeuvus xD (#14)

esos no son incultos, son simplemente subnormales profundos...manda cojones...mi prima que es de un pueblo de interior de murcia cuando me oye hablar catalan me entiende, y mira que yo falseo mucho el acento para parecer pueblerino catalan, pues me mola hacerlo, asi que se supone que escrito sera más facil aun...pero no, siempre tiene que haber el listillo en todos sitios que te saque el tema de "a mi me hablas (en este caso "me escribes") en cristiano, polaco"...patetico...


[beer]
Tambe es el k komentas seerj. El català penso k es molt semblant al castella i mes escrit. Jo per exemple escolto parlar mallorqui, i no li dic, escolta parlam en catala o en castella, l'entenc perfectament i aixo k no soc mallorqui...
home, que io recordi el balear es un dialecte del catala.. No es pot comparar la diferencia catala-castella, que balear-catala
Pero weno, opinio per tothom
eso es otro tema, que ciertos sectores quieran hacer ver que el valenciano o el balear son idiomas distintos al que se habla en catalunya es otra cosa (se ha de ser tonto para pensar que son distintos, pero muy tonto...), ahora son unos lerdos, pero con palabras bien grandes que no se merecen el mas minimo respeto por que ellos tpk lo tienen.

[beer]


EDIT: a lo de tonto per a qui es pensi que son idiomes distintos no ho dic x tu trape, que a lo mejor suena algo mal, pero me referia a los que defienden en valencia o baleares tal idea :P
Tranki seerj que ja s'havia k no anava amb mala intenció! Bueno m'en vaig a estudiar.... kin remei...
Qué santos cojones tiene el tzare, dice que esto es mi diario, cuando él está líder con ventaja.

Bueno me voy al bar con unos colegas, hoy tengo un día hiperactivo de la ostia.

"Es el pichichi de la liga de tractores, el que más veces a cantado el alirón, record del mundo en arada, se llama Maxi se apellida Ferguson"...


PD: Frutos_xp, si lees esto necesito que aparezcas por aquí, además que coño eres catalán, ¡que se note!
quanta polèmica per possar un joc online en català! els hi arriba la fi del món! psee....algu m'ajudaria a fer una llista de vocabulari essencial per a jugar???
morr escribió:etc_84: Hijo mío, tú humor si es tercermundista.

Almenys jo sé llegir, entendre i saber qui ha fet l'acudit, que no és altre que el ex-Moredador.

En tzare vol dir conèixer fèmines perquè els altres ja ens coneixem de l'altra quedada XD

I'm agree amb la tesi del blog del morr [sati]
kdd de nabs es deia no? o teniu algú algo que confesar sobre un turbio pasado? xDDD

[beer]
seerj escribió:kdd de nabs es deia no? o teniu algú algo que confesar sobre un turbio pasado? xDDD
Això m'ha recodat una cosa que volia comentar de fa temps.

Aquí n'hi ha molts que presumeixen de buitres i de que seguidors de la teoria de les 2 carretes. Però el dia de la kdda, qui havia de perseguir a les formoses Manresanes per a preguntar-lis on estava la famosa sala de jocs i un restaurant de categoria, va ser algú a qui menystenen per aquestes llars calificant-lo d'ex-noséquè.

I tal :o
gerim, qui era el ex-noseke ese que me pierdo y soy cotilla x naturaleza (no sempre xD) xD


aquesta setmana q be sta macota de concerts [tomaaa]

dimecres a hospitalet krisiun+hour of penance+putrefied+entropia

krisiun son pajetah, putrefied son de lo mejor de lo mejor, y los entropia los conosco, xo me farta verles en directo :P. a los otros q les den xD, a ver si vais, aunq me pondreis la escusa q cae entre semana xD


dijous Soulfly amb algun matat al razzmatazz dels collons xD


[beer]
seerj escribió:gerim, qui era el ex-noseke ese que me pierdo y soy cotilla x naturaleza (no sempre xD) xD
Ehem, cof cof, atjum atjum. Ai quina tos més tonta...
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
cony, els buitres esperem a tenir la feina feta, tu les crides, jo me les...... ejejm XD
Alguien sabe donde puedo conseguir subs de The lost ( 1 temporada y segunda) en inglés? (No me interesan en la lengua patría tambien llamada la lengua del imperio dónde no se ponía el Sol en 1586)
Bona nit gent. Un enganxo un mail que m'acaba d'arribar xD

Fa un parell de setmanes, mirant les noticies... Em van donar una
grata
sorpresa! A Sevilla, 5000 persones reunides en un macroBotellón! xD, el
culpable: internet!!!

La Noticia va anar passant, ningú va trencar la cadena i els 5000 Sevillans
es van montar una bona festa!

En aquell moment... Va sorgir la idea!!


Sortiran els Sevillans per la tele i nosaltres no¿? Obra els ulls... i
aguditza la memòria perque... AQUI ESTÁ!!! Ja ha arribat!!!

MACROBOTELLON DE LES TERRES GIRONINES! 24 de MARÇ DIVENDRES! A la CopA (on es fan les barraques)

Deixaràs que t'ho contin!¿?

Envia-ho als teus agregats, no trenquis la cadena! Que sonarà més! Sevilla
o GIRONA?
Retalla i Pega!! Pasaho a tots els Gironins que puguissss!!!


Que no es digui que girona tampoc ens movem [sonrisa]

Un salut
Si llebáis a las vacas superáis el millón.
el putu email aquet nose quans cops mha arribat ia.. Voleu dir que hihaura algu?
No crec que hi vagi io..ia tinc festa el dijous..
tzare escribió:cony, els buitres esperem a tenir la feina feta, tu les crides, jo me les...... ejejm XD
Sísí, tu espera segut a que te les porti... aficionat...
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Gerim escribió:Sísí, tu espera segut a que te les porti... aficionat...


no fa falta, acaben venint a mi [risita]
Alguien sabe donde puedo conseguir subs de The lost ( 1 temporada y segunda) en inglés? (No me interesan en la lengua patría tambien llamada la lengua del imperio dónde no se ponía el Sol en 1586)

Ahir vaig començar a veure-la , en anglès obviament, i pinta bé, però akest mati veient el capitol tres massa baix de volum no m'he enterat massa bé de la conversació que ténen el metge i el chulakas akell a la cua d l'avio mentres el primer busca antibiòtics :(
tzare escribió:cony, els buitres esperem a tenir la feina feta, tu les crides, jo me les...... ejejm XD

Ell obria la llauna i mentrestant els altres esperàvem a veure si hi havia bona qualitat dins per decidir què fer XD
Que pesats amb el botellon [burla3], està ple de paperots per la uni ¬_¬

morr, vols venir? et deixarem fer muuu i trencar coses! [toctoc]
tzare escribió:no fa falta, acaben venint a mi [risita]
Ja ho vaig veure, ja [poraki].
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Gerim escribió:Ja ho vaig veure, ja [poraki].


cony, per què vinguin s'ah de kedar, no et fot [looco] i a tu et fugien un cop explicat el cami :Ð
morr, vols venir? et deixarem fer muuu i trencar coses!

si ve en morr krek k faré un esforç hi vindre i tot XD
tzare escribió:cony, per què vinguin s'ah de kedar, no et fot [looco] i a tu et fugien un com explicat el cami :Ð
si ve en morr krek k faré un esforç hi vindre i tot XD

No et passis que t'afegirà a la llista negra dels moredadors XD
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
eTc_84 escribió:No et passis que t'afegirà a la llista negra dels moredadors XD


crec que hi ha poques llistes negres d'eol on no hi figuri [sati]
tzare escribió:crec que hi ha poques llistes negres d'eol on no hi figuri [sati]

[qmparto][qmparto]

tzare, ja has espantat a la Debby, que fa dies que no gosa dir res XD
morr escribió:Si llebáis a las vacas superáis el millón.

Imagen


kurras escribió:el putu email aquet nose quans cops mha arribat ia.. Voleu dir que hihaura algu?
No crec que hi vagi io..ia tinc festa el dijous..

Jo avui es el primer dia que me n'entero. Segurament anirem amb els colegues a fer el vistaso :p
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
eTc_84 escribió:[qmparto][qmparto]

tzare, ja has espantat a la Debby, que fa dies que no gosa dir res XD


vaja, si en el fons soc un bon jan XD perru ladrador, poc mossegador diuen XD
tzare escribió:cony, per què vinguin s'ah de kedar, no et fot [looco] i a tu et fugien un cop explicat el cami :Ð
Serà que la teva memòria senil no recorda que amb totes les noies arribàvem a creuar unes quantes frases encara que no sapiguéssin on era el lloc, i fins i tot una ens va acompanyar fins al restaurant de categoria.
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Gerim escribió:Serà que la teva memòria senil no recorda que amb totes les noies arribàvem a creuar unes quantes frases encara que no sapiguéssin on era el lloc, i fins i tot una ens va acompanyar fins al restaurant de categoria.


era per kedar bé, no et facis il.lusions XD

ara, lo de la memoria senil no t'ho nego, de fet segueixo pensant q duies el cabell curt i k ara duus grenyes XD
Cafetino escribió: Imagen



Jo avui es el primer dia que me n'entero. Segurament anirem amb els colegues a fer el vistaso :p

jo no faria el vistaso! pk a no se on, només a entrar el lloc establert la nacional ja anava a osties!!

no us preocupeu que si hi ha kdda me les emportare totes jo!!!! [poraki] [poraki]

algú jove com jo comparat amb vosaltrus no hi ha punt de comparació!! mjuas mjuas

que teniu experiencia???? i que !!! nosaltres ens crearem la nostre junts!!
[toctoc] [toctoc] [toctoc] [toctoc]

mjuas mjuas
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
krek k vaig a fer un Mariokart online i a fondre¡m algun snaker d merda XD
apa paiuuss!! nanitt!!!
tzre t-hauries de deixar de mariconades i ferte amb una 360 amb el Live, i deixar=te de coses rares.. [poraki]

^RöKöKÿ^ no tots estem a punt de jubilar-nos e..xD Quants anys tens tu?
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Tredi escribió:tzre t-hauries de deixar de mariconades i ferte amb una 360 amb el Live, i deixar=te de coses rares.. [poraki]

^RöKöKÿ^ no tots estem a punt de jubilar-nos e..xD Quants anys tens tu?

la 360 no crec k me la compri si la ps3 no surt un disbarat XD, jo no puc viure sense MGS, i esta a la ps3, per tant caura segur, i la 360 no crec que tingui cap cosa exclusiva que em faci tilín XD
Si voleu segir tot el que es va dient sobre PS3 casi en temps real [amor]

AQUÍ
seerj escribió:esos no son incultos, son simplemente subnormales profundos...
seerj, hay muchas formas de decir las cosas. No llames subnormales profundos a algunos foreros, sabes bien que si lo dijeras en el hilo correspondiente te ganarías la correspondiente amonestación. El hecho de que no te lean no le quita gravedad al insulto.

Si os queréis quejar, estáis en vuestro derecho, pero siempre dentro de las normas aunque tengáis toda la razón del mundo.
LadyStarlight escribió:seerj, hay muchas formas de decir las cosas. No llames subnormales profundos a algunos foreros, sabes bien que si lo dijeras en el hilo correspondiente te ganarías la correspondiente amonestación. El hecho de que no te lean no le quita gravedad al insulto.

Si os queréis quejar, estáis en vuestro derecho, pero siempre dentro de las normas aunque tengáis toda la razón del mundo.

Este.... ¿ha venido algún reporte, o lo has visto por casualidad?
Por curiosidad, más que nada, y para estar prevenidos de los voyeurs que sospecho acechan por aquí.
Ruxii aixo de que la PSP podrá executar jos de la PSone desde la MS, es completament cert?? [Alaa!] Perque es una flipada, encara que suposo que s'haurà d'actualitzar :(
etc, como comprenderás no te voy a contestar. Lo que sí te digo es que da igual quién lo haya visto y quién no, la cuestión es que no debéis utilizar el hilo como si fuera un espacio privado porque no lo es. Si os atenéis a las normas que todos conocéis, os debería dar igual cuántos voyeurs os lean.
Es obvio que nos vigilan, ¿ no has visto a Alejo a veces dar su opinión en medio de un hilo?

Imagen
Me acabo de despertar con agujetas, ya iré a la uni por la tarde, joder con los gerundenses(acá gironins) no creo que nos superen en botellón pero al menos se está publicitando más que el de Barcelona.
morr escribió: joder con los gerundenses(acá gironins) no creo que nos superen en botellón pero al menos se está publicitando más que el de Barcelona.
Girona M'enamoraa [amor]
[sonrisa]
eTc_84 escribió:Este.... ¿ha venido algún reporte, o lo has visto por casualidad?
Por curiosidad, más que nada, y para estar prevenidos de los voyeurs que sospecho acechan por aquí.


Evidentment que ens vigilen xDDD
Si no m'equivoco em va semblar veure en la flame de misce que un dels trolls d'aquest fil, va dir noseque que erem un sectaris i li repugnava veure aquest fil...
us preocupeu massa pel que pensi latra gent.. Que pensin el que vulguin..ia s'ho faran.. [angelito]

PD: Men vai cap a la unii
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
de fet la moderadora té rao, aixo no deixa de ser un fil 'normal', així que hauriem d'anar en compte una mika (no masssa, ja q sembla que el català és tan xungu com el japonès XD ) alhora de fer referències a altres forerus.
pels k teniu la ds, hi han jocs bons a multiplayer apart del mariokart?? esk cuan surti la lite si tinc pasta potser me la compro, pero demoment no he vsit ningun joc k m'entusiasmi, el k pasa tmb es k no se si tindre pasta ja k tindre alguns gastos importants.... tot depen el curro k pilli per l'estiu i la pasta k em paguin.
morr escribió:Alguien sabe donde puedo conseguir subs de The lost ( 1 temporada y segunda) en inglés? (No me interesan en la lengua patría tambien llamada la lengua del imperio dónde no se ponía el Sol en 1586)


http://subtitles.images.o2.cz/12/Mlo
(no testjats)

extatitles morta?
Per NGC, qe vols qe et digui, per multi lo millor qe hi ha es el mario kart, ara be, jo tinc el tony hawk's aqet i sa surt; no el joc, el trobar-te un skater aleatori, al mode online.
Filant prim et podria dir q l'animal crossing sta be, pero, ara per ara, nomes esta la version usa. Ha de surtir d'aqui res el Metroid, qe utilitzara lo del codi d'amic, per jugar fins a 4, amb xat d veu.
Hi ha el Bleach, també jap, qe es de lluïta, pero aquet com juguis mes de 4, sa raltentitza molt.
El lost in magic es de rol y va jugar el meu germa petit i deia qe viciava, fas nar la táctil per fer el atacs i tambe te online.
Saluts, arreveure
sgaesux escribió:
http://subtitles.images.o2.cz/12/Mlo
(no testjats)

extatitles morta?


Eres el puto amo, que lo sepas.

Joder acabo de acabar una práctica de lentes para entregar mañana, y la puta ecuación de las lentes delgadas me fallaba porque se ve que hay que hacerlo según el sentido de propagación de la luz en mi caso era -(1/-s)+(1/s')=(1/f').

El puto -s ese era cacho importante si no no salía.

PD: "Tengo una Barbie vestida de punk, con sus cadenitas y su cresta punk. La llevo de paseo..."

PD2: Me voy a la universidad.
LadyStarlight escribió:seerj, hay muchas formas de decir las cosas. No llames subnormales profundos a algunos foreros, sabes bien que si lo dijeras en el hilo correspondiente te ganarías la correspondiente amonestación. El hecho de que no te lean no le quita gravedad al insulto.

Si os queréis quejar, estáis en vuestro derecho, pero siempre dentro de las normas aunque tengáis toda la razón del mundo.



si he ofendido a alguien lo siento, tampoco me referia a la gente de a pie, que normalmente opinamos sin tener realmente conocimiento por lo general, me referia a la gente con poder que vierte tales comentarios al publico para generar odios y aversiones hacia tierras que de logica se tendrian que llebar como hermanas...de todas maneras, espero que acepteis mis disculpas a los ofendid@s.

cambiando de tercio...habeis leido hoy los periodicos gratuitos? Nuestro queridisimo Clos quiere blindar el raval como plaza catalunya en navidades para que no se pueda entrar alcohol el dia del macrobotellon...


[beer]
morr escribió:PD: "Tengo una Barbie vestida de punk, con sus cadenitas y su cresta punk. La llevo de paseo..."

Lo que faltava per veure, entre la nuvol rosa, la cresta amb meches, la ds amb el nintendogs, i ara la barbie [sati]

Que sera lo proxim morr? X-D
501 respuestas
15, 6, 7, 8, 911