Cafetino escribió:Gracies pels anims![]()
A vere, com ho explico... miraré de no extendrem gaire
Es veu que fa temps que conec una noia que m'agrada. Desde que la vaig coneixer em xerrat molt, ja sigui quants ens trobabem anant de farra com el msn, aixi en plan bon rotllo i tot això. Però ara desde fa una setmana que no em diu re, y si li dic algo contesta a base de monosilabs.
Doncs be, ahir me la trobo y una mica més no em diu ni hola, cosa que em va deixar una mica pillat. Després se m'acosta una amic seu que em diu: "Es bona noia eh?" cosa que li contesto "ja veus noi, pero no se que passa que esta sudant de mi, no se pas que li he fet", a lo que em contesta, "no es lo que li has fet, sino lo que no has fet", després em vai quedar una mica aixi. Total que al final vaig intentar parlar amb ella per saber que passava pero no hi va haver manera.
Encara que és possible que sigui culpa meva, més aviat perque la setmana passada vaig pillar una taja increible i no recordo gran part del que vaig fer aquella nit.....
Fa un rato que intentat parlar amb ella pel msn, però ni tan sols ha contestat, simplement m'ha tancat la finestra (el amsn m'ho diu), s'ha posat com a absent, i ha desconectat al cap d'un rato.
Ja vurem que fare..
apa un salut, i perdo per aquesta parrafada![]()
A mi no m'emboliquis amb històries rarestzare escribió:akestes frikades per a en Gerim
.Aquesta es un lliçó molt important. El meu consell és que si tu vols algo amb ella, has de fer algun gest significatiu.Cafetino escribió:"no es lo que li has fet, sino lo que no has fet"
tzare escribió:els k teniu la gpx2 es cert k les bateries duren tant poc¿? podeu comprimir video en avc?¿?¿
, pero amb unes bones piles recarregables de 2500mah aniras ben servit. La duració de les piles és aproximadament de 2 a 3 hores, però això es molt relatiu, ja que depen de si fas servir una o les dues cpu's, i després la velocitat de la cpu que pot anar dels pocs MHz a casi 300Mhz (per defecte son 200Mhz).
PaviolaT escribió:Hola bona tardaaaaa!!!!!!
No et negare pas que la gp2x es un petit vampir smile_[jaja], pero amb unes bones piles recarregables de 2500mah aniras ben servit. La duració de les piles és aproximadament de 2 a 3 hores, però això es molt relatiu, ja que depen de si fas servir una o les dues cpu's, i després la velocitat de la cpu que pot anar dels pocs MHz a casi 300Mhz (per defecte son 200Mhz).
Tot i així es comenta que amb les noves versions del firmware la cosa va millorant. Jo de moment no actualitzare fins que no tingui el meu jtag
Sobre els videos, pel moment nomes reproduieix divx i xvid i pel que he provat va força be(amb el firm 1.0.1) he arribat a provar videos sense recomprimir i van de conya, al igual que videos recomprimits.

tu sempre tan sensiblegerim escribió:A mi no m'emboliquis amb històries rares smile_:o.
Gerim escribió:T'importa??![]()
......a sí!schumi és el millor!! de moment ja ta!
^RöKöKÿ^ escribió:hola!! bona tarda-vespre!!!!
putos spammmerss! mjuas mjuas mjuas
ara no se que anava a dir![]()
......a sí!schumi és el millor!! de moment ja ta!
![]()
Aya_cat escribió:
1. Spammers nooooo nomes donem consells U_U wenu potser akets dos i tu¬¬'
2. Raikkonen el MILLOR![]()
tzare escribió:Es que estic pensant en adikirir-ne una ara q actualitzat psps a 2.60
per cert ànims amb la xiqueta
pd. ke es aixo del kelifinder?¿?¿ tu sempre tan sensible![]()
Tzare escribió:wola! que tal per l'Area smile_[sati]
Cafetino escribió:
Ben fet que fas, no t'en penediras. Si et vols estalviar els gastos d'enviament, ara la pots comprar també a barcelona, aixo si no tens por que en morr i en seerj vinguin a destrossar-te el retrovisor del cotxe![]()
Lo de la kelifinder... http://www.kelifinder.com
No coments
Molt rebé!!! Quina passaadaaa!! Ha estat fantastic, com sempre..!!! No n´hi ha paraules per explicar-ho!! smile_[fies]
que visc aprop
^RöKöKÿ^ escribió:hola hola! necessito la vostra ajuda!!
http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&threadid=524382
em podeu ajudar amb això?? sius plau!
merciii!
Qui? Com? Porlocualo?tzare escribió:no, simplement es curiós.... com tu dius cada loco con su tema.![]()
Doncs a mi em va semblar una peli boníssima. La que sí que no val un duro és Truman Capote.morr escribió:Bueno va un consejo, no veáis la película "The Crash" (esta que ha sido oscarizada) no vale un duro.
como vosotros.
per mi la que no val res es la de Buenas noches y buena suerte, casi madormo mirantla..Gerim escribió:Qui? Com? Porlocualo?
Doncs a mi em va semblar una peli boníssima. La que sí que no val un duro és Truman Capote.
i fer colegues de botellón
eTc_84 escribió:Són els teus amics, morr, els del Third World
Per cert, he trobat una cosa buscant la lletra de "Area-Diablo" que et servirà per compartir experiénciesi fer colegues de botellón
http://www.foroekklesia.com/
Estimado, si eres homosexual, Dios te ama igual, pero no ama lo que haces, y si persistes en tu pecado y mueres, aunque Dios te ama, de igual manera te enviara al infierno. Dios hizo al hombre y la mujer con formas y roles distintos, y el hombre se ha encargado de cambiar los modelos establecidos por DIos. Pero aun puedes arrepentirte, y pedir ayuda, y DIos te ayudara atraves de sus siervos, los pastores y los hermanos de la iglesia.
morr escribió:Ostia puta colega, que foro más chungo, lo que más me sorprende son la cantidad de mensajes que hay...70000 mensajes en el foro de doctrina bíblica.
) em dona algo...
El diseny de la GPX2 es una merda, la de la GP32 està molt millor.
Tredi escribió:El diseny de la GPX2 es una merda, la de la GP32 està molt millor.
LadyStarlight escribió:
La primera ocurrió en Cataluña. Fue a comer a un restaurante y la camarera le atendió en catalán. Como la entendían, respondieron en castellano, pero ella continuó hablando en catalán. A la cuarta vez que se acercó la camarera a la mesa y les habló en catalán, el hombre este le contestó: "Mire, señorita, no sé qué problema tiene usted con el castellano, pero yo hablo inglés, francés y alemán, elija cualquiera de los tres para que podamos entendernos en el mismo idioma".
LadyStarlight escribió: Y si es así, ¿pensáis que quien vaya a Cataluña tiene que aprender catalán aunque sólo vaya a estar cuatro días?
LadyStarlight escribió:¿No creeis que estas actitudes perjudican al turismo, y por tanto a vuestra tierra?
LadyStarlight escribió:El caso es que podéis decirme que es algo minoritario, que sólo lo hacen unos pocos. Pero no es cierto, porque en Bélgica a mí me ha pasado algo parecido. Le pedí a una señora que me hiciera una foto (la había oído hablar en catalán y me dirigí a ella en español) y ella todo el tiempo me habló en catalán.
morr escribió:Por otro lado esta situación habrá pasado fuera de Barcelona, porque aquí menos en los lugares pijos ( no os enfádeis pero es la verdad, el catalán está ligado a pijerío y clase "benestant) todo el mundo de la hostelería te habla castellano.
morr escribió:Lo que no se puede pedir Lady es imponer la imposición lingüística del Reichst... esto de la Generalitat en la calle.
morr escribió:Joder tío te pongo un enlace de Mark Foggo's Skasters para que te animes y veas que es lo habitual y encima te quejas. Desdeluego que poca cultura.
Rude Boy Scandal!!!!!!!!!!!!
¿Qué es PMP?
tzare escribió:Osti Cafetino, eske jo em fotu la pixa un lio amb les Gamepark. La GP2X no és la més potent , oi?¿
LadyStarlight escribió:Supongo que los catalanes son conscientes de que estas cosas ocurren. ¿No os parece que no deberían ocurrir?
LadyStarlight escribió:¿No os da rabia que por culpa de la gente que tiene la mala costumbre de no hablar español aunque les despellejen vivos se dé una imagen de Cataluña que no sólo no es cierta (al menos a mí no me ha pasado nada de eso cuando he estado allí) sino que además sirve para dar argumenos a los catalanófobos?
LadyStarlight escribió:Y si es así, ¿pensáis que quien vaya a Cataluña tiene que aprender catalán aunque sólo vaya a estar cuatro días?
Coñas aparte, no es necesario, si se encuentra con gente eduacada podra hacer vida en castellano sin ningun problema (ahora viene cuando morr nos suelta su discurso del reich
), aunque esta muy bien visto que se sepa alguna que otra palabra como "gracies, bon dia, adeu..." lo que denota cierto respeto, y esto no solo en cataluña, en otros paises seguro que pasa igual.LadyStarlight escribió:¿No creeis que estas actitudes perjudican al turismo, y por tanto a vuestra tierra?
La primera ocurrió en Cataluña. Fue a comer a un restaurante y la camarera le atendió en catalán. Como la entendían, respondieron en castellano, pero ella continuó hablando en catalán. A la cuarta vez que se acercó la camarera a la mesa y les habló en catalán, el hombre este le contestó: "Mire, señorita, no sé qué problema tiene usted con el castellano, pero yo hablo inglés, francés y alemán, elija cualquiera de los tres para que podamos entendernos en el mismo idioma".
La segunda anécdota ocurrió en Nueva York. Un camarero hispano atiende a este señor, y al cabo de un rato le pregunta que de dónde es, porque el acento le estaba volviendo loco. El hombre explica que es de Canarias. Y el camarero le cuenta que el día anterior había tenido un problema con unos españoles "que hablaban un idioma raro": estos españoles tenían un inglés muy pobre, pero se empeñaban en hablarlo aunque podrían haberse entendido perfectamente en español con el camarero. El camarero no entendió la negativa de los españoles a hablar español, y le preguntó al canario la causa. El canario dijo que había zonas en España en las que se hablaban otras lenguas, como el gallego o el vasco, y el camarero le dijo que no, que no eran gallegos ni vascos. Pero claro, el canario no pudo explicar por qué unas personas se niegan a emplear una lengua que conocen a pesar de que saben que la comunicación se puede hacer mucho más fluida.