Catalans aixakeuvus xD (#13)

16, 7, 8, 9, 10, 11
Et regalo una judas xDDD (birra d'importacio pels noobs en el tema :P)

Estic veien el arsenal -madrid i voldria escoltar els comentaris amb angles pk n'estic de escoltar beckaNNNNN y seic xDDDD sisi seic en lloc de cesc xDDD.

Evolucio de la paraula Cesc pels locutors de diferents cadenes:
- Sex
- paco
- seic
i ara ja nomes li diuen fabregas a tv1.

Pk els hi costa tant pronunciar els noms k no son castellans?? Nomes han de llegir i pronunciar el k hi ha escrit, cesc
Dema tanquem aquest fil. Per cert Aya_cat on et vas de fi de curs?
Bueno m'en vaig k dema tinc exàmens!!

Adeu!
uii els kpullus de la COPE ja taran dient al pobre Cesc Paco o FRancisco com foten el que els hi dona la gana XD

p.D Pariss
el de TV1 crec que encara ho diu prou be no? No mhi he fixat massa..pero lu de latre dia am la seleccio era descandol.. xDD

Juer en Reyes un travesser...a vere si marquen ia!
Jojo, moor, només tens collons per insultar-nos a un fil de misce? Pensaba que eres una mica més persona, pero veig que no arribes ni a seudopersona...
me perdio algo... xD


X cierto, pal burgés, que se m'oblidaba :P...examen en tinc perq el subnormal del profe es va anar amb una expedicio alemanya a egipte durant 3 messos, fins ara...

[beer]
seerj escribió:Gerim mi carrera es tan inutil como la tuya, no se a que viene, es más haciendo historia uno almenos coje conciencia de lo que sucede/ha sucedido y si te gusta, te llena como persona, que es de lo que va la cosa...en cambio CCPP solo te llena el bolsillo xD.


yo no digo que no quiera estado, hombre de dios, se que ahora mismo sin estado no se haría nada, soy partidario de metodos más progresivos (que no progresistas), y no tan radicales como que desaparezca el estado de golpe, :P
Jo sóc el primer en reconèixer que CCPP és inútil (per això ara estic fent ITM XD), només era un exemple de per a què serveix l'Estat. Em recorda al professor de sociologia que tenia, la meitat de les seves classes eren mítings anarquistes, però el tio aquell cobrava puntualment cada mes de l'estat.


Jo em faré anti-estatista el dia en que algú em presenti una alternativa factible i menys dolenta.


Que cabrón el tio aquell, no? Per molt que se'n vagi podria posar-vos l'exàmen, no ho entenc.
jajaja el meu profe anarka no es queda cuasi re, esta sempre de manis i segurament per amenaçar el cap d'un company de sindicat seu el fotin a la preso (q no entrara segurament) i li treuran la plaça guanyada coma professor d la UAB...la seua souada va per companys que els han fotut fora o per a la familia de la seva germana, q els sustenta ell perque el seu marit la va deixar o es va murir, ves a saber...

hi ha gent q es de boquilla i d'altres que no, com a tots llocs :P

A mi man fotut avui a l'examen, simplemente por que se me ha ido la perola...putos semitas de mierda...bah, mejor no pensar...de un puto diez a un cate fijo, me cago en los PUTOS SEMITAS, xD. De totes maneres millor, aixi teniem l'examen mes apartat de la conglomeració febreril xD



Salut [beer]
Pau i amor k el madrid a kedat eliminat.
Euforia cule nivell: Very High!!!
setmana ben rodonaa! Ahir passa el Barça i avui cau el Madrid..xD
Què mes es pot demanar? [fies]
Dios mirarlo por favor...

http://youtube.com/watch?v=98gjIlR4LdI

PD: Lástima del Madrid mis esperanzas de morir en París se diluyen.

Tredi escribió:Jojo, moor, només tens collons per insultar-nos a un fil de misce? Pensaba que eres una mica més persona, pero veig que no arribes ni a seudopersona...


Si quieres lo hago por aquí, pienso lo mismo, aunque hay personas que luego me sorprenden,en términos generales son subnormales (es mi opinión puede resultar ofensiva, pero como dijo Gerim "io praktiko el lenguaje xungo de la calle nen"), como los frikis de las falanges. No sé de que te quejas, es lo más normal de mundo, si te sientes ofendido es tú problema, a mí cuando dicen que los ultras son subnormales o son unos nazis retrasados o lacra social o inadaptados, sudo completamente (excepto con un sujeto que sé que lo hace ya expresamente).
morr escribió:Dios mirarlo por favor...

http://youtube.com/watch?v=98gjIlR4LdI
Uns minuts de la meva vida desperdiciats. Bueno, ja no vé d'aquí...
Ex-moderador.

¿Te han dado un toque los verdaderos mods Gerim?

Bueno me voy de aqui 20 minutos a la cama que sino voy tonto a la universidad y mañana toco circuitos y pollas.

Joder de verdad no os ha molado el vídeo? Yo flipo, débeis tener un humor más fino.
Ale ja estic de currar :-P

Mare meva quin nyap de codi i per colmo es tot asp+mssql cawento


En fi, bona nit a tothom, mirare uns capis .hack/sign i cap al llit [sonrisa]
morr escribió:Ex-moderador.

¿Te han dado un toque los verdaderos mods Gerim?
La rumorologia ha conduit a dos tipus d'explicacions ben diferents. Quina és l'autèntica i quina és la construïda públicament com a excusa? Mai no ho sabrem:

http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&threadid=522038

http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&threadid=522272

morr escribió:Joder de verdad no os ha molado el vídeo? Yo flipo, débeis tener un humor más fino.
Fa gràcia? Se suposa que els del FA l'han desarmat i l'estan coaccionant violentament per a que faci (encara més) l'imbècil?
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
hola que tal [poraki]
Es una coña gerim. Un poco más de salero coño...

PD: Aprovechando que la juventud duerme eh tzare?
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
m'avorreixo
Joder y yo que preparando la práctica de mañana... M'aBorreixo.
Sembla mentida que un servidor tingui que corregir faltes ortogràfiques de la segona llengua més antiga de la galàxia ( la primera fou el basc).

¿Algú ha visto el capítol dels "Serrano"? Avui ha estat bé, no tant com l'altre dia, que era "un no parar" de riure.
morr escribió:Es una coña gerim. Un poco más de salero coño...
Avui no estic molt d'humor.

tzare escribió:m'avorreixo
Em sembla que per misce et troben a faltar XD.

morr escribió:Joder y yo que preparando la práctica de mañana... M'aBorreixo.
Sembla mentida que un servidor tingui que corregir faltes ortogràfiques de la segona llengua més antiga de la galàxia ( la primera fou el basc).
DIEC escribió:avorrir v. tr. Tenir aversió (a algú o a alguna cosa). Avorreixo la mentida. Avorreixo els hipòcrites. || Agafar aversió (a algú o a alguna cosa). Avorrir un menjar. La gata ha avorrit els gatets. || Causar (a algú) tedi, avorriment. Aquesta novel·la m'avorreix. || pron. Sentir tedi. Avui m'he avorrit.
No comments.
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Joder y yo que preparando la práctica de mañana... M'aBorreixo.
Sembla mentida que un servidor tingui que corregir faltes ortogràfiques de la segona llengua més antiga de la galàxia ( la primera fou el basc).

¿Algú ha visto el capítol dels "Serrano"? Avui ha estat bé, no tant com l'altre dia, que era "un no parar" de riure.

Meeeec

Sembla que la inmersio linguistica no és tan severa com alguns volen fer creure ;-)

pd1 . jo miro els serrano, pero no ho escampeu

pd2. algun fil interessant a misce?¿
Merda, per 3 minuts.


Uns quants. Bona nit gents.


PD: EN TZARE MIRA LOS SERRANO
tzare escribió:
Meeeec

Sembla que la inmersio linguistica no és tan severa com alguns volen fer creure ;-)


Ostia pues tienes razón ( me he pasado de listo), algo se aprende spameando. Supongo que será un castellanismo de "me aburro".

Avisaré a Carod que prepare más medidas.

Tzare la esposa del Diego es una señora mujer eh? Tú con tu edad anda que no te casabas con esa.
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
EN TZARE MIRA LOS SERRANO


Per ser exacte actualment estic enganxat a:

Battlestar Galactica en angles
Joey en angles
Alias de moment en castella pero a la que arribi a la 4ª temporada en angles
Bleach subs anglès
El comisario (anyoro policias)
Els serrano, tot i que ha perdut molt

i ara m'estic baixant Lost ( angles tb ) i tornant a veure Fawlty Towers en inglish tb.

Tzare la esposa del Diego es una señora mujer eh? Tú con tu edad anda que no te casabas con esa.


com has pogut comprovar amb el meu spam em van més les jovenetes (tot i que algunes d la meva edat tpc estan malament, pero la Lucia questa no em diu res. Em diu molt la tetuda amiga de l'africa XD XD) . :-p
morr escribió:Sembla mentida que un servidor tingui que corregir faltes ortogràfiques de la segona llengua més antiga de la galàxia ( la primera fou el basc).

Aquest "tingui que" es mereixeria un clatellot [poraki]
No tens que, HAS DE.

S'ha d'imposar més a fons el català, encara surten morr's de les escoles XD
es falta decir "tingui que"?

Joder, me parece que mi notable en la selectividad de catalán no fue merecido.

Yo estoy enganchando a stargate en ingles.
Y proximamente a Lost.

Tzare: A ver ya tienes una edad, tienes que fijarte otros objetivos.
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
morr escribió:es falta decir "tingui que"?

Joder, me parece que mi notable en la selectividad de catalán no fue merecido.


probablement, pero mira jo de català a la selec vaig treure un 2 i de castella un 4. Sort que la mitja final va ser d'un 7 gracies a les ciencies XD XD
Si no vaig errat és una falta de les greus, de les que et restaven 0'25 punts :Ð
Si ara donen el nivell C de català a tothom [poraki]

tzare tu ets un cas apart [poraki]
Jo sent de ciéncies pures vaig treure les lletres amb la gorra quasi (Català 8 (2a millor nota del curs XD), Castellà 7 i Anglès 8,5 :o (no havia passat del 5 en tot el Batxillerat [qmparto], puta profe [uzi]). En canvi les Ciéncies :S Mates 8,5 (per una tonteria... en l'exercici més senzill, la integral a l'hora de desfer el canvi [uzi], Física 4,5 [qmparto] i Ciéncies de la Terra ¬_¬ 5,5 [qmparto]). Em va sobrar el tercer dia de selectivitat (Fisica + C. de la Terra) [sati]
Como decía mi profesora de catalán ( todas las profes de catalán son gente de elevada conciencia política) en una de sus charlas.

- Si queremos que el catalán no desaparezca hemos de comenzar ha aceptar los términos estos "charnegos".

Tampoco es plan de decir "Donam un bocadillu de xamó y ques", pero hay cosas que vamos...
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Yo estoy enganchando a stargate en ingles.
Y proximamente a Lost.

Tzare: A ver ya tienes una edad, tienes que fijarte otros objetivos.


Jo ara mateix tinc un torrent baixant de 9 GB de lost (1st season) a la meitat.
Stargate la pel.li era molt bona, pero la serie no em mata. Vaig baixar-me SG Atlantis pero es un xurro. Tinc pendent Threshold (tot i que crec que la han cancel.lat) i tb acabo de descobrir una sèrie de 'POLTERGEIST' a veure si hi ha sort!!!!!

Respecte als objectius, tinc la sort de tenir un algo que em fa atractiu XD XD (tot i que no he descobert que es) i encara puc triar una mica :P
Si ara donen el nivell C de català a tothom


Jo per la meva edat me'l vaig tenir que treure apart (ara si arribes al batxillerat crec que el tens 'per defecte'.
A l'examen oral la tia em diu que simuli un programa de radio, i jo li vaig dir que una merda, que em preguntés el que volgués o marxava, pero que no feia l'imbecil, que era catala de tota la vida XD. Com que volia fer lo de la radio vaig marxar, pero em va acabar aprovant XD XD
tzare escribió:

Jo ara mateix tinc un torrent baixant de 9 GB de lost (1st season) a la meitat.
Stargate la pel.li era molt bona, pero la serie no em mata. Vaig baixar-me SG Atlantis pero es un xurro.


Herejía. Opinión de Tzare -10.
Yo en otras cosas no, pero en Stargate soy un fan absoluto. Y para mí la peli es lo peor.
Bah, tzare ets un aficionat, jo m'estic 'agenciant' (xarnegueig dedicat al morr) capítols de [tadoramo] Musculman [tadoramo] en català XDXDXD
Stargate rules.
Madre mía ya tengo frase nueva en firma.
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
eTc_84 escribió:Bah, tzare ets un aficionat, jo m'estic 'agenciant' (xarnegueig dedicat al morr) capítols de [tadoramo] Musculman [tadoramo] en català XDXDXD
Stargate rules.


Si? la SG1 akella?¿ Li donare una segona oportunitat, pero la atlantis es avorridissima, tinc baixats 4 capitols i la feina que tinc a empassarme'ls.
Si sabe de mes sèries scifi o de por bones deixeu-ho anar que m'interessa.

Opinión de Tzare -10.



Si no indiscreció , quina opinio tenies de mi abans ¿?¿ [+risas]
morr, tens el síndrome Word que has de posar la primera lletra en majúscula? ¬_¬ eTc xD

Com que veig que començo a molestar, us deixo sols que feu el que volgueu [looco]
Mmm, a mi me gusta Farscape (hace mucho que no lo veo, lo veía en catalán) y luego también en TV3 me gustaban mucho los llamados "Contes inacabats", hay capis en inglés tb, muy guapos. Todos los cuentos son una paranoya por eso.

Tzare: es una indiscrección.
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
jo em volia baixar Bleach d'animelliure, pero van tant lents XD XD.
Ara ja nomes gasto fansubs en anglès :P
Ahhh i encara em falta un capítol de la millor serie d'humor de la Hª en català: l'escurço negre [tadoramo]
Com que veig que començo a molestar, us deixo sols que feu el que volgueu
[uzi] [uzi]
Tzare: es una indiscrección.


sóc insensible a l'insult directe
¿De dónde bajas subs en inglés para series de cifi?

PD: leo la respuesta y tb me voy a dormir.
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
eTc_84 escribió:[tadoramo][tadoramo]
L'han tret o la treuràn en DVD pròximament.


Jo els tinc tots en català menys un de la 3ª temporada si no recordo malament, pero si ho treuen en DVD tb amb la V.O. cap a casa XD

¿De dónde bajas subs en inglés para series de cifi?


jo les series en anglès les veig sense subs, no em fa falta. [fumeta] ,pero ho baixo de m1n1n0v4
tzare escribió:jo les series en anglès les veig sense subs, no em fa falta. [fumeta]


Que cabrón, ver stargate sin subs en inglés es imposible, lo intento "sovint" y cuando comienza a hablar de cosas técnicas ( que si nuevos descubrimientos para pasar agujeros de gusano usando no se que teoría....) me pierdo. Supongo que The lost será más sencillo.


nanit
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
morr escribió:
Que cabrón, ver stargate sin subs en inglés es imposible, lo intento "sovint" y cuando comienza a hablar de cosas técnicas ( que si nuevos descubrimientos para pasar agujeros de gusano usando no se que teoría....) me pierdo. Supongo que The lost será más sencillo.


De Lost (erspero que m'agradi, pk no se de k va ) vaig veure un sample i s'entenia fàcil. La més facil d'entedre que he trobat es DesperateHousewives

pd. osti a aquest pas haure de compartir la Debby amb en etc XD XD (weno, més net i polit que en seerj segur que és ) [sati]
dew, men cvai a emburraxar xD


(spam) [beer]
Jo us recomano Prison Break, és molt bona :D
seerj escribió:dew, men cvai a emburraxar xD


(spam) [beer]


Yo haré lo mismo a las 12, esos quintos a 0.65€.
Bon dia! M'acabo d'aixecar i les classes comencaven a les 9, ja aniré demà... [sati]

per cert, morr, no et contestaré...passo de tenir discussioms amb gent, i menys amb tu. ;-)
ondia, kuant català per aki jeje [ginyo] wenu doncs un més [carcajad]

apa vagi bé
Benvingut Diks! Don ets?
Mañana sorteo de la champions, ¿a quién queréis?

Por cierto que coño está pasando con el puto metro, aparte de que se para cada dos por tres sin explicación alguna (que para colarte en según que paradas es un coñazo, yo ya no me cuelo), cada 6 meses están subiendo el precio.

¡6,65€ la T-10!

Yo flipo, y más cuando en Berlín el metro es gratis.

Por cierto, el señor Clos dice que tomará medidas ante el macrobotellón que sea avecina.

PD: me vuelvo para clase, que puto asco de día hago 8 horas.
hola smapers! molt parlar però despres....xD

hola diks! si per curiositat ...quan tacos tens???
[qmparto] [qmparto] [qmparto]

ens veiem!!
501 respuestas
16, 7, 8, 9, 10, 11