Catalans aixakeuvus xD (#13)

1, 2, 3, 4, 511
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
a la teva edat ja hauries de saber que habitualment els dolents s'emporten la victoria.
I ni tu ets moderador, ni jo un angelet.
tzare escribió:a la teva edat ja hauries de saber que habitualment els dolents s'emporten la victoria.
I ni tu ets moderador, ni jo un angelet.
Qui és més dolent, una mosca collonera que reconeix ser-ho, o algú que pretén fer-se moderador per la política dels fets consumats (com en "Catch Me If You Can" [Atrápame si puedes]) en el seu diabòlic pla per a fer-se amb el control absolut d'EOL?
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Gerim escribió:Qui és més dolent, una mosca collonera que reconeix ser-ho, o algú que pretén fer-se moderador per la política dels fets consumats (com en "Catch Me If You Can" [Atrápame si puedes]) en el seu diabòlic pla per a fer-se amb el control absolut d'EOL?


Jo sóc dolent (bona persona, pero molt dolent), i aixo que em tinc que medicar perque no apareixi el verdader tzare. Lo teu amb EOL es com un lleig a una discoteca intentat lligar amb una gogó (vaja, utoipia en estat pur ) [toctoc]
Al final os banejaré als 2.. [sonrisa]

Jo vaig a dormir ja que demà a les 8 m'haig d'aixecar per nar al cole i jugar al GTA, que serà l'unic que faré pel que veig.

Demà a les 20:45 tothom mirant el partit del Barça, sigui menjant pipes, destruint Barcelona o trencant-li el cap a algún del Chelsea, sigui com sigui, s'ha de veure i animar l'equip collons! ;)
tzare escribió:Jo sóc dolent (bona persona, pero molt dolent), i aixo que em tinc que medicar perque no apareixi el verdader tzare. Lo teu amb EOL es com un lleig a una discoteca intentat lligar amb una gogó (vaja, utoipia en estat pur ) [toctoc]
Agh. Tocat i enfonsat. Vaig a buscar un racó on plorar a gust.
Gerim escribió:Agh. Tocat i enfonsat. Vaig a buscar un racó on plorar a gust.


Aquests moderadors d'avui dia, que no aguanten re i s'en van a plorar de seguida [looco]
uolaaaa gent ja he acabat els examens soc lliure!!!!!!!!!!^^


p.d l'edifici q ha post nu se kii recorda a la sagrada familia no? wenu a mi m'ha donat la impresió
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Gerim escribió:Agh. Tocat i enfonsat. Vaig a buscar un racó on plorar a gust.



Muahahahahahaaa.
No ploris al carrer que taques la vorera XD
Aya_cat escribió:p.d l'edifici q ha post nu se kii recorda a la sagrada familia no? wenu a mi m'ha donat la impresió

Premi XD
En el moment que el vaig veure m'hi va fer pensar
Aya_cat ahir llegim una serie de manga k es diu "Ichigo 100%" La protagonista es diu Aya. Aixi k el teu nom ya ha sortit de dos series de Gals! i d'aquesta ultima k te dit.

Kurras gracies per afegirme a la llista! [oki] [jaja]

Y tambe de pas k estavem parlen de serie, alguna d'aki a vist Bleach? Es una serie bonissima!


Salu2!

BARÇA BARÇA!
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
si es boníssima, sobretot la trama de l'aizen... ara els ultims episodis no em fan gaire el pes pero XD

pd. recomano Battlestar Galactica (en v.o. es clar, el doblatje fa pena)
Passo del vell amargat, que com que l'han prejubilat no troba res millor a fer que tocar els collons a tot aquell a qui enveja.


trape escribió:Y tambe de pas k estavem parlen de serie, alguna d'aki a vist Bleach? Es una serie bonissima!
Servidor! I pel que es veu també Cafetino.
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Passo del vell amargat, que com que l'han prejubilat no troba res millor a fer que tocar els collons a tot aquell a qui enveja.
[jaja] [jaja] [jaja] [jaja] [jaja] [jaja] [666]
contesto amb retard

kurras escribió:tranqui, iastas afegit, nomes falta que aparegui en DiGi..
ets el numero 393


keops escribió:
pero no deient que la debby era la 400??


En trape es va apuntar abans que la debby.. xD

salutt i mol spam
dema os cuento mi planing, (q ano roso quintano estoy hecho xD)

matí:

8:30 - examen
10 - anem al bar de la uni con vodka, xibekes i substansies de dudosa legalitat.
11:30 en endevant - taré mort ves a saber on xD


maco el dia eh, xD

Apa, sort a tothom xD [beer]


PD: tenim a la facultat de dret un professor desgraciat que es un capgrós de esos de CdC, el que va dir al canal cuatro que catalunya no existia i tal, si aquet, xD (manda webos el partit...)
Ohh, seerj ya lo tenemos lo he visto hoy en la vanguardia.

Botellon-protesta en la Rambla del Raval el viernes 17 de mayo.
MAYO? joder, que quieren tiempo para que parapeteen toda la calle con metralletas y obuses? joder, tendria q ser mas pronto xD


weno gracias d todas formas, se esperara impacientemente ^^ [beer]
seerj escribió:MAYO? joder, que quieren tiempo para que parapeteen toda la calle con metralletas y obuses? joder, tendria q ser mas pronto xD


weno gracias d todas formas, se esperara impacientemente ^^ [beer]


Marzo marzo me he equivocado, es para hacer la competencia a nuestros paisanos del sur, lo que aquí somos más combativos por el rollo de la ley esta.

Imagen

Barcelona a partir de las 11 de la noche.
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
si els botellons anteriors haguessin estat cívics no hi hauria akesta llei
ueee hola gent!! ja e acabat els examens festa! [fies] [fies]
a mi tambe m'agrada evangelion, i aquestes que heu mencionat abans jeje :cool:
seerj escribió:dema os cuento mi planing, (q ano roso quintano estoy hecho xD)

matí:

8:30 - examen
10 - anem al bar de la uni con vodka, xibekes i substansies de dudosa legalitat.
11:30 en endevant - taré mort ves a saber on xD


maco el dia eh, xD

Apa, sort a tothom xD [beer]


PD: tenim a la facultat de dret un professor desgraciat que es un capgrós de esos de CdC, el que va dir al canal cuatro que catalunya no existia i tal, si aquet, xD (manda webos el partit...)


qui???

eis una cosa que avui es el gran diaaaa!! ale chelsea tu pots!! mjuas mjuas mjuas [poraki]

pd. a mi tmb em va molt el manga i anime! bleach molta molt sobretot los malos!mjuas mjuas pero ja hi ha un alte lloc per parlarne....
cuando los políticos se preocupen realmente por nosotros, que prohiban, que seré el primero en hacerles caso (jajaja cuando pase eso, esq veré hasta ballenas azules volar, xD)

la rambla del raval me parece un sitio cojonudo, primero por que me enanta, segundo por que está al lao del sitio donde pillo quebabs (despues de pasearme por más d emedio raval provando kebabs a mi ver ese es de los mejores ^^) y tercero por que cuando se lie uno puede darse el piro entre las callejuelas de alrededores y tan panchos xD.


marzo marzito, eso está aqui ya jojojo [babas] [babas] [babas]



Saludos [beer]


EDIT: no se el nom del payasu, ara ho miro xD


REEDIT:


Francesc de Carreras es el nombre del perlas, da clases de derecho en la UAB y en su tiempo libre se dedica a decir mamarrachadas, aunque seguramente en clase tb se dedique a lo mismo xD
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
cuando los políticos se preocupen realmente por nosotros, que prohiban, que seré el primero en hacerles caso (jajaja cuando pase eso, esq veré hasta ballenas azules volar, xD)


el civisme ala via publica hauria de ser cosa de sentit comu. Si es legisla, es pq la gent no en te, o no el fa servir
tzare escribió:

el civisme ala via publica hauria de ser cosa de sentit comu. Si es legisla, es pq la gent no en te, o no el fa servir


aviam per mi lo de pixar, lo de les putas mira pos ho trobo bé....

veure tmb en un cert sentit.....si mentres el sserj i la resta de gent molestin el minim per a mi no problem! ara si si es passen.....pos ajo and water!
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
^RöKöKÿ^ escribió:
aviam per mi lo de pixar, lo de les putas mira pos ho trobo bé....

veure tmb en un cert sentit.....si mentres el sserj i la resta de gent molestin el minim per a mi no problem! ara si si es passen.....pos ajo and water!


aquesta es la ideia.
A sabadell a la 'zona hermètica' s han tingut que tancar els carrers al trànsit com a mesura parcial pq per desgràcia la gent no sap divertir-se soleta i ho fa a costa dels demes habitualment: tinc coneguts que hi viuen i de dijous a diumenge és una tortura ....
tzare escribió:

el civisme a la via publica hauria de ser cosa de sentit comu. Si es legisla, es pq la gent no en te, o no el fa servir


aixo es un conte xinu que ens expliquen per no durmir i tal, pero coi, no ens ho cregem a aquestes altures, per l'amor de deu xD.

Legislar només serveix per fer més rics a qui ho son, que vagin de salvadors del mon per que aixi segons ells tohom estará segur, felicitats, la veritat es que sempre ha hagut i haurá vandalisme i incivisme si continuen aixi...


[beer]

EDIT: zona hermetica es lo peor de lo peor, por dioh xD
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
la veritat es que sempre ha hagut i haurá vandalisme i incivisme si continuen aixi...


la veritat es que el vandalisme i la falta de respecte en general va a més a mida que passa el temps. Si alguna cosa em permet l'edat és comparar com la gent cada vegada es sap divertir menys sense molestar, si es que es pot definir com a diversió la majoria d'actes orientats a aquesta fi.
aixo's com tot, fins que peti, está passant el mateix amb el treball, cada cop els treballadors malviuen més, si comparem els drets dels treballadors de despres de la transició amb els d'ara ho podem veure...xo es com tot, fins que peti, es llei de vida
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
seerj escribió:aixo's com tot, fins que peti, está passant el mateix amb el treball, cada cop els treballadors malviuen més, si comparem els drets dels treballadors de despres de la transició amb els d'ara ho podem veure...xo es com tot, fins que peti, es llei de vida


potser es llei de vida, pero costa poc respectar al del costat quan vas a pasar-ho bé.
I que el capitalisme maltracti els no propietaris, no justifica res. Ja t'asseguro jo que molts dels mals d'alguns empresaris (no tots, es clar) són els treballadors amb jeta, que n'hi ha a patades.
clar, si et sembla els obrers son pobres velletes pures y castes, de fills de puta que s'aprofiten dels demés hi ha a tots llocs, coi.

i com sempre, tot es molt relatiu, si no hi han uns principis basics de respecte i tampoc s'inculquen, que podem esperar del jovent? el botellon es un accte que reflexa no una colla de desgraciats borratxus que foten xibarri, es molt més que aixo, es una serie de malestars dins la nostra societat que es veuen avocats en aquestes congrecacions de chavals i no tan chavals...desde els preus porhivitius de la beguda a la falta d'incentivació per part de les autoritats al jovent per fer coses diferents o la manca de teball, vivenda o afecte familiar i el consecuent punt de escapada inevitable...

Tanmateix la gent que es queixa no te res a veure amb la consequent contestació de l'ajuntament, tindriem que saber-ho ja tb, aquest no mouen a part d'abans les eleccions un puto dit, si ho fan es per que no els conve per diferents motius...un exemple molt clar es el carrer marina i voltants, que ens faran a fora tots segons ells segur pel xibarri que es pot ocasionar als veins, quan en realitat el que faran es fotre a tothom fora per crear una altra arcadia urbanistica com va ser el forum de les cultures...


Saluts [beer]
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
excusar el comportament incivic en la 'festa' o el 'botellon' en la manca de feina i altres problemes socials es bastant irresponsable.
Només demostra que la gent enlloc de cervell té un cigró: pares que ténen fills sense tenir en compte les conseqüencies i responsablitat és el primer esglaó.
Et recordo que l' ensenyança és gratuita per exemple, per tant la educació està al'abast de tothom. I una altra cosa, alguns, com jo mateix, amb treball precari fins als 33, i a partir d'ara amb un sou que no em permet comprar una vivenda i menjar alhora (el mateix que cobrava abans, pero ara ho faré cada mes) no necessitem molestar als veins i gastar els 4 duros que es cobren en alcohol, que per cert és una manera de divertir-se bastant penosa.
tzare escribió:excusar el comportament incivic en la 'festa' o el 'botellon' en la manca de feina i altres problemes socials es bastant irresponsable.
Només demostra que la gent enlloc de cervell té un cigró: pares que ténen fills sense tenir en compte les conseqüencies i responsablitat és el primer esglaó.
Et recordo que l' ensenyança és gratuita per exemple, per tant la educació està al'abast de tothom. I una altra cosa, alguns, com jo mateix, amb treball precari fins als 33, i a partir d'ara amb un sou que no em permet comprar una vivenda i menjar alhora (el mateix que cobrava abans, pero ara ho faré cada mes) no necessitem molestar als veins i gastar els 4 duros que es cobren en alcohol, que per cert és una manera de divertir-se bastant penosa.



tampoc tan penosa que tot depen de gustos..pero amb la resta hi estic d'acord!!
tzare escribió:Et recordo que l' ensenyança és gratuita per exemple, per tant la educació està al'abast de tothom.


Ja pero millor no parlar de l'ensenyança publica que cada vagada esta pitjor. Potser jo soc la primera que no pot opinar eprque estic en insti privat pero... la veritat es que tinc amics a la publica i pel que diuen tampoc avancen gaire ja que s'enfrenta a diferents problemes. digalsi inmigració, digalsi falta d'hores, digalsi que els alumnes cada vegada fan més els que els hi dona la gana es xungu.. la vritat
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
^RöKöKÿ^ escribió:

tampoc tan penosa que tot depen de gustos..pero amb la resta hi estic d'acord!!


No es penos si ho fas molt de tant en tant. Jo no estic pas lliure de culpa !!!!!!!!!
El problema és quan es cada cap de setmana. T ho dic per experiencia (treballo a un CAP)
Aquestes coses passen factura.

a pero millor no parlar de l'ensenyança publica que cada vagada esta pitjor. Potser jo soc la primera que no pot opinar eprque estic en insti privat pero... la veritat es que tinc amics a la publica i pel que diuen tampoc avancen gaire ja que s'enfrenta a diferents problemes. digalsi inmigració, digalsi falta d'hores, digalsi que els alumnes cada vegada fan més els que els hi dona la gana es xungu.. la vritat


Sol ser millor la ensenyança privada per una cosa: no per el que t'ensenyen, sinó per que 'supleixen' els pares en certa manera, t'estan més a sobre. A la pública aixo es molt més dificil, inclus molts pares de la meva (o similar) generació ténen molt mala llet amb el personal docent quan els hi expliken que els nens no estudien o foten el gamberro. La manca d'implicació dels pares en la educacio dels fills (sobretot en els ultims 20 anys i fins ara) és el principal problema del fracàs escolar.
Es molt facil donar la culpa al model educatiu o a la escola (que no eximeix que sigui millorable) i no asentar-te amb el fill a fer els deures per ajudar-lo.(no ajuda tampoc el ritme de vida, pero si no pots tenir fills responsablement, no els tinguis)

I per mostra un exempre de la societat actual: diagnosi de neoplasies de pulmó: la gent es queixa de la lentitud de la sanitat, pero no recorda que fuma desde els 14 anys.
m'estas dient que el botellon no es causat per una serie de mancançes socials? doncs allà tu, es més que evident que no tens rao. Ara diguem que els problemes de França amb la crema de cotxes i tal tpk ho era, es en realitat unes ganes de la gent incivica per molestar els veins...cuentame ese cuento cuando baya borraxo, a lo millor m'ho crec i tot.

que a tu no't vagi aquet rollo em sembla genial, no se io, pero la generació que abarca aquest moviment crec que t'exclou, i per aixo tindries que veure-ho millor que ningú.

l'alcohol i les droges no son simplement una manera de divertirse, es com ja he dit una manera d'evadirse, trista? clar que si, pero no crec que hi hagin més solucions, les demés son bastant més drástiques...

l'educació a espanya es tercermundista, només cal veure com surt el jovent de pirat i els profes tb (aquestos literalment), que podem esperar? re, al menys jo no espero ni mes ni menys del que pasa. I ara amb lo de Bolonya, el problema de botellon ja vorem com augmenta, la gent que es gastí la souada a la uni despres haurá e veure com el seu titol val menys que una merda, perfecte x no anarsse'n a tajar-se.

[beer]
tzare escribió:
fuma desde els 14 anys.


aixó es el més trist.... que es pensen que la culpa es de la sanitat pero la culpa es seva x dir que si quan els van oferir el primer o quan per ferse *el xulus davant de la classe van començar a fumar

*i aixo esta demostrat conec gent del meu curs que van començar 1 d'eso ja no dic amb 14 anys dic amb menys perque creien que aixi semblarien més grans (cosa que personalment em sembla d'idiotes)

i sobre l'educació clar que es tercermundista a veure... jo se perfectament xq estic en un privat a part de per tenirme controlada de que foti algu a classe es perque saben q el nivell que rebo es molt superior del que es rep a un public i amb aixo no vull ofendre a ningu pero si compar-ho amb els amics dels public el que jo feia x exemple a 3 d'eso era bastant diferent i amb distancia del quw feien ells
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
seerj escribió:m'estas dient que el botellon no es causat per una serie de mancançes socials? doncs allà tu, es més que evident que no tens rao. Ara diguem que els problemes de França amb la crema de cotxes i tal tpk ho era, es en realitat unes ganes de la gent incivica per molestar els veins...cuentame ese cuento cuando baya borraxo, a lo millor m'ho crec i tot.

que a tu no't vagi aquet rollo em sembla genial, no se io, pero la generació que abarca aquest moviment crec que t'exclou, i per aixo tindries que veure-ho millor que ningú.

l'alcohol i les droges no son simplement una manera de divertirse, es com ja he dit una manera d'evadirse, trista? clar que si, pero no crec que hi hagin més solucions, les demés son bastant més drástiques...

l'educació a espanya es tercermundista, només cal veure com surt el jovent de pirat i els profes tb (aquestos literalment), que podem esperar? re, al menys jo no espero ni mes ni menys del que pasa. I ara amb lo de Bolonya, el problema de botellon ja vorem com augmenta, la gent que es gastí la souada a la uni despres haurá e veure com

[beer]


Tots els del botellon us moriu de gana? Vaja. Es ben cert allò que com més es té menys s'aprecien les coses.
I si no creus que hi ha mes sol.lucions que drogarse o beure, fabulós.
I el tema educació, la questió és aprofitar el que t'ensenyen. Però entre la desidia dels pares primer, i la dels fills a la que comencen a ser autònoms no m'estranya el fracas escolar. Menys donar culpes als altres (es lo més facil, l'ensenyament, la sanitat bla bla bla) i més assumir les limitacions pròpies i a aprendre a utilitzar els recursos que dona la societat de manera eficient. Els serveis publics estan perque la gent els utilitzi adequadament, no perque n'abusin en alguns casos (sanitat) o en passin (ensenyament)
Aya_cat escribió:i sobre l'educació clar que es tercermundista a veure... jo se perfectament xq estic en un privat a part de per tenirme controlada de que foti algu a classe es perque saben q el nivell que rebo es molt superior del que es rep a un public i amb aixo no vull ofendre a ningu pero si compar-ho amb els amics dels public el que jo feia x exemple a 3 d'eso era bastant diferent i amb distancia del quw feien ells



doncs jo normalment m'h trobat tot el contrari, si no es que son privades privades d0aquestes wenorres (tipus el liceu francès), les privades son molt pitllors que les publiques, nomes cal veure les meves clases abans a una engineria i ara a una llicenciatura...

tzare escribió:
Tots els del botellon us moriu de gana? Vaja. Es ben cert allò que com més es té menys s'aprecien les coses.
I si no creus que hi ha mes sol.lucions que drogarse o beure, fabulós.
I el tema educació, la questió és aprofitar el que t'ensenyen. Però entre la desidia dels pares primer, i la dels fills a la que comencen a ser autònoms no m'estranya el fracas escolar. Menys donar culpes als altres (es lo més facil, l'ensenyament, la sanitat bla bla bla) i més assumir les limitacions pròpies.


he dixho que nos muramos de gana?
clar que quan mes tenim menys apreciem, auqesta es una causa dels botellons, coi.
yo no digui que sigui l'unica solucio, pero si la més facil, cosa que l'estat tindria que impedir i no sancionar, al meu veure...
i clar que la limitacio i la culpa recau en el jovent, no lo niego, pero hay que verlo desde una perspectiva mucho más amplia collons, el problema no acaba en el 2er 4a i la seva imposibilitat de dormir la nit dels dissabtes i dels divendres...

no ajuntem la car amb el peix, el problema sequeix sent social...


Saludos [beer]


EDIT: Tzare, quan te quitaras el vel per veure que es l'estat i els seus organs (serveis publics i tal) en realitat?
seerj escribió:doncs jo normalment m'h trobat tot el contrari, si no es que son privades privades d0aquestes wenorres (tipus el liceu francès)
Ehem, ehem XD.


Què és l'Estat per a tu seerj?
Després d'estar esperant desde el dia 22 de gener, a que els de Google Video verifiquesin un video, e decidit pujar-ho al YouTube, i en 5 minuts ja estaba "Live", la mare que va parir als del Google aquest.. [reojillo].

Per si algú li interesa, o deixo aqui , es un video del concert de Children Of Bodom, l'últim que han fet a Barna.

Por cierto seerj, tu iras al concierto que hara Sonata Arctica en mayo en barna? Yo supongo que ire, aunque la sala dejará muchisimo que desear(Razzmatazz2 [triston] )
seerj escribió:doncs jo normalment m'h trobat tot el contrari, si no es que son privades privades d0aquestes wenorres (tipus el liceu francès), les privades son molt pitllors que les publiques, nomes cal veure les meves clases abans a una engineria i ara a una llicenciatura...


sota el meu de vista, crec que en una publica la veritat es que la gent fot el que li surt, perque nose pero per exemple si uns pares volen obligar al seu fill a estudiar bachillerat jo que se per dir algu, no el fotran en una privada perque saben que el nen no estudiara i estaran pagant per re no? i jo crec que en una privada es diferent, clar que tambe hi ha gent de tot tipus pero per el que jo veig, i tambe tinc amics a publiques, es molt diferent, per aquesta part i tambe per l'educació, perque puc dir que el nivell es molt i molt superior....fixeuvus k e parlat ab gent k fa bachiller a una publica...i no saben ni resoldre una derivada, i ja no parlem de que saben que son les integrals...xD (que ningu s'ofuengui sispalu nomes estic donant la meva opinio)

I sobre el que ha dit la sonia, te rao, gent de la nostra classe va començar a fumar i fotre el gamberro per semblar mes gran...i aixo una trobu una tonteria perque nomes fan el pena...


Inlcus gent de publiques voler pegar a pallus de privades nomes pel fet d'anar-hi xD
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
EDIT: Tzare, quan te quitaras el vel per veure que es l'estat i els seus organs (serveis publics i tal) en realitat?


No porto cap vel. Sóc conscient de les limitacions dels serveis (publics) de l'estat, molt limitats per el poder polític i els seus interessos.Precissament la participació social en lloc de fer botellón 4 dies a la setmana potser sol.lucionaria una part dels problemes. Ens queixem que els politics viuen lluny de la societat, pero la societat ignora que forma també part (i molt important) de l'estat i de com aquest s'organitza.Aqui la gent només es mou quan li toca de prop, i així no es va enlloc. Pero es clar, la culpa és de l'altre. No es tracta de pagar impostos nomes y oblidar-te'n, perque llavors passa el que passa.
I els treballadors dels serveis publics som dels que tenim més burnout (sobretot els que estem cara a l'usuari), perque tenim el pitjor dels dos mons: la gent que menysprea els serveis publics i els politics que els fan servir de moneda de canvi.
T asseguro que parlo amb coneixement de causa.
Tema escola publica vs. escola privada varia molt segons el lloc. Fora de barcelona la escola publica es diferent, k esta millor k no pas a bcn, segons em va dir la emva mare, k si hagues viscut a bcn k a la publica no m'haguessin ficat xDD

Yo he estat sempre en escola / institu public i quan vaig pasar de colegi a insitut la gent k justament s'havien anat a privada o a altres pobles pk pensaven k la del seu poble era dolenta doncs resulta k arribavem mes preparat els del public i treiem millors notes.
Aixo si tot depen del lloc i en aket tema no generalitzaria mai res. Fins i tot diria k tot el k pasa en un public pasa en un privat.
Gerim escribió:Ehem, ehem XD.


Què és l'Estat per a tu seerj?


mi-te'l el burgés :P

l'estat per a mi? buuuuffff q dema tinc examen! dema us ho escric millor, deixem-ho de moment en que es un monstre escanya pobres que ens treu els cuartos com un cabró de merda, ens enganya sempre i en realitat no mou ni un dit del seu potencial per ajudar-nos (massa tipic, veritat? :P).


Tredi escribió:Por cierto seerj, tu iras al concierto que hara Sonata Arctica en mayo en barna? Yo supongo que ire, aunque la sala dejará muchisimo que desear(Razzmatazz2 [triston] )



io tb vai nar, lo q pasa esq taba acumpanyat i no els vai fotre n cas xD, els ektomorf si que van molar, veus :P, de totes maneres ja els habia vist, i la veritat es que van estar millor a guernika...

A Sonanta suposo que no els veure...ja els vai vore a Guernika i em van decebre mil...a part que ja tinc massa conciertos en mente i no vull arruinar-me massa :P. Jo de vosaltres no anaba, xo wenu...sonata en directe al menys en españa i catalunya tenen fama de cagarla sempre xD.

[[Debby escribió:...



ho sento pero no'm faras dir el contrari...he vist autentiques monstruositats de la incultura venir de privades...les privades nomes es mouen pel nom, excepte les wenorres com ja he dit, que a part tenen una molt bona fomració, i la gent fot el panoli per gastarse en moltes privades una autentica fortuna quan en realitat el que fan es hipotecar els seus fills, que normalment els aproven per que si o simplement, donen el temari que els rota...



Saluts! [beer]


EDIT: la quantitat de gent que he vist venir a publiques provinents de privades es bestial, i la seva incompetencia per seguir el fil de les clases igual...

Tzare, doncs aixo, q la culpa es del jovent?, clar xo no solsament, en el fons hi ha el rpoblema social...i clar, la societat es pasiva, no moura tpk u dit per canviar re del mon on viu, ja deixa q ho facin els politics (de logica), i aixi van les coses...i com sempre, qui rep no son els de dalt, si no els treballadors, com es el teu cas.
que simplement ens aproven jajajajaja pos va ser q no U_U ja m'agradaria q m'aprovessin aixii pel paston que pagan els meus pares pero va ser que no
De fet no estic intentan convencer a ningu, ja e dit abans que es una opinio personal, i sobre el que has dit, bueno cadascu pot pensar el que vulgui clar, nomes faltaria jaja, pero aixo de a aprobar perque si, crec que aixo u fan mes les escoles, universitats etc. que son de molta pasta i que nomes importa que els pares paguin cada mes, nose tipus aquella universitat que no m'enrecordo com es diu ara, bueno es =, pos aixo per exemple a la meva classe no ens aproven ni per pena i ens u currem nosaltres o adeu al aprovat xD i sobre el temari que posen el que volen, crec que no perque realment fan el temari de la uni...a ver ano el temari que toka de carrera xD vui dir que no ens saltem res que despres ens serveixi per la uni o per la sele...
com e dit abans tinc amics que deurien estar al mateix nivell que jo i no saben ni del que els i parlu....i crec que aixo no hauria de ser aixi perque quan vagin a la uni, es trobaran força perduts a mes crec que les classes pre-uni akestes que es fan abans de començar la uni, al agost no? es fan per aixo perque hi ha gent que no esta al nivell i els hi fan unes classes abans perque ho estiguin crec jo vamos xD

P.D. com he dit no intentu convencer a ningun nomes es un punt de vista personal
Aya_cat escribió:que simplement ens aproven jajajajaja pos va ser q no U_U ja m'agradaria q m'aprovessin aixii pel paston que pagan els meus pares pero va ser que no



no dic qque sigui sempre, pero que no es res d'un altre mon segur...massa sunormals acabats he vist anar-se'n de la publica per poder aprovar a una privada que els hi paga el papá...


EDIT: [[Debby]], es veritat, mea culpa, jajja, ultimament crec q tothom em vol em vol convençer de tot, xD.

i suposo que el problema de nivell del que parles no te res a veure amb el que es una publica o una privada, suposo que deu ser casualitat, per lo general jo m'he trobat en casus completament diferents...

les classes previes a la uni son per repasar, xo no son re de laltre mon, no ius penseu, només es per refrescar una mica el q es pot haber olvidat al batch abans...
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Tzare, doncs aixo, q la culpa es del jovent?, clar xo no solsament, en el fons hi ha el rpoblema social...i clar, la societat es pasiva, no moura tpk u dit per canviar re del mon on viu, ja deixa q ho facin els politics (de logica), i aixi van les coses...i com sempre, qui rep no son els de dalt, si no els treballadors, com es el teu cas.


LA culpa no es del jovent, es de moltes parts implicades, pero fent el salvatge es perd la oportunitat de sol.lucionar les coses. Si us agrada beure una xibeca mentre xerreu amb els amics o feu a casa d'algun de vosaltres, o en un lloc que no molestis el veinat, i si no pots anar a un lloc desert, sigues consequent i beu amb moderacio i no fotis escandol.
El respecte mutu es bàsic i no em serveix dir que els altres no ho facin doncs jo no ho faig.
I si la gent crida molesta i es pixa als portals, 's ha de sancionar com es sanciona el que corre per la autopista. Això si, sino fem una cosa, imposem la llei seca i els limitadors de velocitat obligatoris. A veure que passa. S'acabaran les multes però començaran altres problemes.(no hi ha llibertat i bla bla bla)
Per desgracia el ser huma es autodestructiu.
tot estar clar que depen del lloc...

jo conek a una del pallars i clar allà nomes hi ha pública (sort) pos allà la pública és molt millor que una de bcn!

per exemple una de la meva classe va venir abans de nadal perqué en la pública on estava no fotien res i ella volia anar preparada per a selectivitat i tal!

tot depen!

i lo dels botellons que es problema social no ho veig aixis.. pk els de la meva classe que ho fan no es k tinguinb problemes, sino que els hi agrada veure a sako i prou!

es kom un k un dia em diu tu lanis akest k portes k es per veure pk si o pk tagrada, i li dik pk magrada i ell em diu a es k jo nomes vek per veure! stigi bo o no! imbecil....

tot depen!
el problema social en ells está en que ho han assimilat com algu quotidia, com algu intrinsecament necesari per divertirse, cosa que la meva generacio i voltants per exemple no els hi pasa, no cal fer-ho sempre ni molt menys...

tzare, les multes no solucionen re, ja ho he dit, no volen solucionar-ho, si no ja es podria haber acabat tot.


Salut [beer]
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511