Catalans aixakeuvus xD (#10)

17, 8, 9, 10, 11
Yo tinc un parell de cartes k vn de p.m. ja k una es un artefacte, amuleto mercrio, k al treurel despres pagan 4 incolores puc trure la criatura k em surti dels cullons i per aprofitar aixo tinc una reina de los fragmentados k en realitat val un mana de cada color pero bueno per algo tinc el amuleto i es una 7/7 i per cada mana incolor k pagui despres crea un fragmentado 1/1, aixo si he de tenir potra k em surtin les dues cartes.


K feliç k soc veient com perd el madrid 5-1 jajajajajajajaja , ni [looco] m'imaginaria el k esta passant...
esta perdent contra ki jugaaa??????? donde lo dan??
Va perdent 5-1 contra el saragossa, o donen per ppv.

Els grups k has dit aya_cat de punk.....home no es k sigui punk punk pero bueno, en morr es un punky mes heavy :P
No t'agrada offspring( treien l'ultim i l'antepenultim disc) o green day tmb?
NGC escribió:----
Morr diguem una descripcio de punk o el que consideres per un punk, esk tinc llacunes i dubtes (no va amb segones ni terceres ni res, no soc l'etc XDDD)
Tu k ets un punk anticatalanistes-independetistes?
------


1.-Yo no soy punk, soy skin (aunque tampoco me gusta mucho encasillarme en este aspecto) aunque como el 90% de los skins tuve mi etapa punk.

2.-Respecto a mi ideología no me gusta ponerme ninguna etiqueta (LAS ODIO y en Cataluña mucha gente las pone, es como un deporte nacional)pues eso te encierra, yo soy yo mismo y dentro de una coherencia sigo mi propia linea de pensamiento, soy españolista ( en el sentido de que creo en España como nación), además y punto importante a aclarar no reniego sistemáticamente de Cataluña por ser españolista ( hecho a mi parecer, cosa muy grave que hace el PP y parte del PSOE) ¿Cómo coño voy a renegar y minusvalorar parte de mí propio país?, soy apartidista/apolítico, es decir, no creo en los políticos actuales ni en su forma de hacer política, mi idea de dirigir los menesteres diarios de un pueblo como el español es más en la idea romántica anarquista de asambleas, no me gusta la discriminación positiva en ninguno de los ámbitos ( es decir por definición para mí un hombre y una mujer nacen iguales sea pobre o rico, un rico debe tener los mismos derechos sociales que un pobre y aprovecharse de ellos si le viene en gana sea moralmente correcto o no), me dan asco el 70% de los independentistas ( siempre hay buena gente, algunos de ellos amigos míos), no ya por su idea de Cataluña opuesta a la mía, sino por su forma de ser, su intransigencia, su altivez, sus mentiras y su mal disimulada idea derechona. Supongo que me dejo cosas en el tintero pero pregunta si quieres.

3.- El punk para mí es un movimiento que en un principio combinaba la estética y el pensamiento, y que en la actualidad ha quedado sólo la estética y en alguns paises el pensamiento. El punk era un especie de rebelión contra la sociedad, contra el hippismo imperante de la época, unas ganas de individualizar la persona, el famoso "do yourself" unido a una estética provocadora (esvásticas, cadenas...) para rechazar a la sociedad. Me podría extender más pero básicamente es eso, en la actualidad y sobre todo en Barna el pensamiento punk sólo lo siguen los mayores ( los que no ha muerto de heroína) y los jóvenes no son punks, son o malotes de barrio, o yonkies, o mendigos o marginados sociales. Además por si no fuera poco la estética punk en barna no hay, se ha quedado en una pseudo estética punk para no causar tanto rechazo.

Por otro lado existe (ahora que me he fijado en el post de Aya_cat) el punk pijo, es decir los poperos(no tengo nada en contra de pop algunas canciones me gustan) desencantados. Eso no lo consideran punk ni ellos mismos lo que pasa es que queda más radical.
NGC escribió:Yo tinc un parell de cartes k vn de p.m. ja k una es un artefacte, amuleto mercrio, k al treurel despres pagan 4 incolores puc trure la criatura k em surti dels cullons i per aprofitar aixo tinc una reina de los fragmentados k en realitat val un mana de cada color pero bueno per algo tinc el amuleto i es una 7/7 i per cada mana incolor k pagui despres crea un fragmentado 1/1, aixo si he de tenir potra k em surtin les dues cartes.


K feliç k soc veient com perd el madrid 5-1 jajajajajajajaja , ni [looco] m'imaginaria el k esta passant...

Collons però tu deus ser del temps de les màfies de flanquear i totes aquestes coses rares que van aparèixer més tard..
Jo tinc una baralla clàssica, matxaque però classica.. del pal
-Black Knights
-Royal Assassin
-Hypnotic Specter
-Shivan Dragon
-Lighting/Incinerate...
-Fork (saps què és no? XDXDXD 6€ em va costar, un xollo com pocs ^_^).
-Jester's Cap

I dp alguna terra especial com el Lake of the Dead (sacrifiques un pantà i gires la terra i et dona 4xmanà negre..) i tal..
Factorias de Mishra XD (Terres que podien atacar pagant 1 o 2 incolors i es convertien en un 2/2)..
Tb tinc un Sol Ring diria..

Sempre he trobat a faltar un Demonic Tutor i un Zuran Orb..

Pulida, és una baralla ràpida a matxacar en 10-12 torns, res de control XD, però ho vaig deixar.

Edit: Les baralles més bestials que he vist, de totes maneres, han estat les verd-vermell amb Kird Ape's i Erjam Djin's (o algo així).. o les típiques d'anar amb Millstones a acabar-li la baralla a l'altre.. del pal anar treient-li 4 cartes de la baralla cada torn.
yo pijaaaa !!! ni en sueños aki q soy la primera q tiene TODOS los cds de green day i si offspring m'encanta!!!!
vaia disfrute amb el madrid.. Llastima que no hagi vist el partit.. X-D X-D
Vale vale la teva definicio de punk es igual k la k jo tenia morr. Esk yo no et tenia "clasificat" enkra o en kin bandol estaves (en tenia uns kausn de descartat aixo si :P)
----

K kbron vaya peazo krtas k tens, jo vaig començar amb la quinta edicion a coleccionar i jugar a magic.
Em vaig comprar una baralla de 5ª edicio i la de temepstad, i la resta tots els sobres k trobava de diferentes edicions, aixo si tinc cartes antigues aconseguides intercanviant cartes. Yo per 6€ vaig aconseguir un fajo gran de cartes antigues i ni havien de bones.
El fork em sona un ou..... yo en realitat les tinc totes, pero en el pc XDDDD em vaig baixar de la mula la coleccio de totes les cartes escanejades. Aixi tinc com una petitta biblioteca de consulta. El k estic buscant es la revista urza on venien totes les cartes tasades. UNa de les mes cares k tinc crek k es el cocodril de una de les sagues de urza, no se si es la del legado de urza o alguna aixi, al ser el protagonista k surt en els sobres esta ben valorat pel k es.
NGC escribió:Esk yo no et tenia "clasificat" e


Mejor, para mi clasificar a la persona mata a la misma persona. Quiero y la mayoría de mis amigos son así ( Dios los cría y ellos se juntan) personas interesantes, no clasificadas.

PD: Aya_cat no t'enfandis dona!, cuando me refiero a pijo-punk no es propiamente la estética (que también,) sino como se ha mancillado un movimiento puro.
PD2: No soy un friki como vos, ¿pero la carta más cara no era la Flor de Lotus?
no m'enfaduu tranki !!! :-P wenu nois q bona nit q dema tinc classe i si no piru ja demà nire zombiee Bona nit [bye] a ver si hablamos otro diaa
morr escribió:
Mejor, para mi clasificar a la persona mata a la misma persona. Quiero y la mayoría de mis amigos son así ( Dios los cría y ellos se juntan) personas interesantes, no clasificadas.


El classificar anava amb cometes pk jo tampoc trobo ver "encasillar" a la gent pero si saber de kin peu calça.

Yo a blink, sum i els k han surtit ultimament els hi diria pop-punk mes k res, i offspring i algunes cançons de green day yo si els i tignues k dir algun nom seria punk-rock.
En principi la musica punk eran els ramones, k eren 3 acords i para de contar, aixo si, tocant a tota ostia.


I si el black lotus es de les mes cares, pero segons la emva biblioteca de magic esta a la seccio de cartes prohibides per jugar em sembla XDDDD
seerj escribió:ejem ejem xD

Salut [beer]


¿Borracho a estas horas?

xDD.

PD: Informo que tengo un colega que se acaba de mudar a vivir a una okupa, ya contaré cuando vuelve a casa de su mamá.
NGC escribió:K kbron vaya peazo krtas k tens, jo vaig començar amb la quinta edicion a coleccionar i jugar a magic.
Em vaig comprar una baralla de 5ª edicio i la de temepstad, i la resta tots els sobres k trobava de diferentes edicions, aixo si tinc cartes antigues aconseguides intercanviant cartes. Yo per 6€ vaig aconseguir un fajo gran de cartes antigues i ni havien de bones.
El fork em sona un ou..... yo en realitat les tinc totes, pero en el pc XDDDD em vaig baixar de la mula la coleccio de totes les cartes escanejades. Aixi tinc com una petitta biblioteca de consulta. El k estic buscant es la revista urza on venien totes les cartes tasades. UNa de les mes cares k tinc crek k es el cocodril de una de les sagues de urza, no se si es la del legado de urza o alguna aixi, al ser el protagonista k surt en els sobres esta ben valorat pel k es.

Els Royan Assassin a la meva època valien 5€ cadascun i en tinc 3 XD, el Shivan Dragon ni idea, però >10€ diria, el Jester's Cap ~ 15€ i el Fork ni idea.. però és de les més guapes de Revised, a 4a Ed. ja no hi era, la van retirar. ^_^
ImagenImagenImagenImagen

Les tinc en una caixa de sabates, amb fundes dures, suposo que estaran bé encara ^_^, encara que amb les noves normes no sé si tindran gaire utilitat.

Edit.. el Black Lotus està sobrevaloradíssim... jo vaig tenir el que deien era el Black Lotus de Mirage, que et donava el 3 de manà a canvi de descartar-te tota la mà.. la vaig canviar per un Espectro Hipnòtico i no sé què més..
També vaig tenir una que era una puta canya, però era tricolor:

Imagen
morr escribió:
PD: Informo que tengo un colega que se acaba de mudar a vivir a una okupa, ya contaré cuando vuelve a casa de su mamá.


Joder lo tienes k entender, en algun sitio se tendra k duchar digo yo XD

No trobo els scans de totes les cartes!!!! [buuuaaaa] [buuuaaaa] [buuuaaaa] [uzi] Aixo em pasa per tenir tanta merda....


----
k bo una persona, un culé, per la radio ha dit k estava mirant el partit del madrid per internet i la comprat a la segona part per veure la pallisa a alta resolucio XDDD
Mensajes en total: 465

eTc_84 99


[mad]
kurras escribió:Mensajes en total: 465

eTc_84 99


[mad]


Si es que no calla XDDDDD

Deu encapsalar el ranking de misatges del fil en els seus #10 fils...
Com es mira aixo dels missatges escrits??
NGC escribió:Com es mira aixo dels missatges escrits??


Imagen
Al final algú va fer el recompte de tots els posts dels 10 fils? Seria molt interessant. Així com també seria divertit fer gràfiques amb l'evolució dels nostres principals spammers edició a edició.
Gerim escribió:Al final algú va fer el recompte de tots els posts dels 10 fils? Seria molt interessant. Així com també seria divertit fer gràfiques amb l'evolució dels nostres principals spammers edició a edició.
xDD se que l'etc va comptar els seus, fil per fil.. io tambe vaig fer-ho amb els meus, xo ia ni menrecordu.. XD
NGC escribió:Si es que no calla XDDDDD

Deu encapsalar el ranking de misatges del fil en els seus #10 fils...
Com es mira aixo dels missatges escrits??

cawento cawento XDXDXD
Al penultim fil diria que no vaig ser el més spammer [poraki]
Edito per no guanyar mes posts: [poraki] sóc a temps d'esborrar-los encara [poraki]
Fem que sigui el guanyador del següent que ho hagi de fer, [boma]
D'acord, doncs fem una cosa: el top spammer d'aquesta edició quedará oficialment nominat com a voluntari per a recopilar tots els posts de la nostra història i fer les gràfiques.
Gerim escribió:D'acord, doncs fem una cosa: el top spammer d'aquesta edició quedará oficialment nominat com a voluntari per a recopilar tots els posts de la nostra història i fer les gràfiques.
xDD ara k ia guanya segur l'etc... Estem davan record historic, 100 posts en el fil. Com en Chamberlain a l'NBA [jaja] [jaja]
Aquest eTc que no calla ni que el banegin [sati]


Apoio la moció d'en Gerim, es voluntariament obligatori que l'eTc ens faci les estadistiques... a més jo sé que acaba d'aprobar estadística, aixi que li toca pringar [666]


kurras escribió:Imagen

Kurras,ja tardes en actualitzar el firefox [looco] (l'iconet aquest vermell amunt a la dreta)



Un salut
gran firma etc, feia dies que no entrava per aki

els mañicos ens van fer passar una bona vesprada ahir, que dur es caure del nuvol
Cafetino escribió:
Kurras,ja tardes en actualitzar el firefox [looco] (l'iconet aquest vermell amunt a la dreta)



Un salut
xD no soc gaire d'actualitzar coses quan van bé, pero en fi, ja ho he fet.. ;P
Per cert, mha instalat la versio 1.0.3 pero a la pagina d'inici de firefox posa que ja hi ha la 1.5 ein?
jo macabo dinstalar la 1.5 i quina merda...la meitat dels marcadors a prendre xl cul (menys mal q sempre mels guadu x si de cas...) i la busqueda esa que ni ha a sota d'actualitzar sense la meitat tb dels buscadors que tenia... [uzi] [uzi]

macabu denterar q lexamen de dema el tinc a les 8:30...jo q volia anar a les 18.... [+risas] [+risas] [+risas] [+risas]


Saluts! [beer]
kurras escribió: xD no soc gaire d'actualitzar coses quan van bé, pero en fi, ja ho he fet.. ;P
Per cert, mha instalat la versio 1.0.3 pero a la pagina d'inici de firefox posa que ja hi ha la 1.5 ein?


Sera un fallo del actualitzador xD
[linuxero torrecollons]
Jo per actualizar tots els programes del sistema en faig prou amb:
emerge -uDv world
X-D
[/linuxero torrecollons]

Del firefox en realitat van per la 1.5.0.1 :p


seerj escribió:jo macabo dinstalar la 1.5 i quina merda...la meitat dels marcadors a prendre xl cul (menys mal q sempre mels guadu x si de cas...) i la busqueda esa que ni ha a sota d'actualitzar sense la meitat tb dels buscadors que tenia... [uzi] [uzi]

Aixo dels marcadors és una putada, a mi m'ha passat un parell de cops i fot molt. Però d'això ja fa força temps

Això dels buscadors és recuparable, fes una ullada a: http://www.mozilla-europe.org/ca/products/firefox/search/

seerj escribió:macabu denterar q lexamen de dema el tinc a les 8:30...jo q volia anar a les 18....

Encara sort que te n'has enterat ara. Un amic meu li va passar això, teniem l'examen a les 9 del matí i el tiu no es va presentar perque pensava que era a les 16. Pobret, en el moment que vaig trucar i li vaig preguntar per què no havia vingut a l'examen...


Un salut
Aya_cat escribió:wenass


eTc aqui tens competidora!! xD

Es broma Aya [burla2]
eiss q passaa q no menteru kina es la competició
ress que aki el senyor eTc no te rival en el tema spamming..i amb akell post tan concis i curt pos.. [666]
xdd es que aki la gent escriu un posts més llargs tambe xdd
pero wenu que me dais tema i jo escric
en keops i en Gerim, k son tots uns filosofs del catalanisme ;P
La competició és per a veure qui és el màxim postejador d'aquesta edició del fil (els fils es tanquen als 500 posts): http://www.elotrolado.net/misc.php?s=&action=whoposted&threadid=503858

I recordem que qui guanyi haurà de posar les estadístiques de tots els posts de l'història del 'catalans aixakeuvus' i les gràfiques d'evolució fil a fil dels 10 màxims spammers.
en aket fil ja guanya l'etc matematicament... [qmparto]
Jo es que em lio a escriure i foto unes superfrases plenes de subjuntives (i parèntesis) que al final no entén ni Déu. Jo em quedo descansat, la gent fa veure que ho entén, i tots tan feliços XD.
o sigui q ja podem escriure q l'estadistica akesta ja la fa ell... pubret :p
sisi, ia podem spamejar tots ara.. xDD


Gerim escribió:Jo es que em lio a escriure i foto unes superfrases plenes de subjuntives (i parèntesis) que al final no entén ni Déu. Jo em quedo descansat, la gent fa veure que ho entén, i tots tan feliços XD.


[qmparto] [qmparto] [qmparto]
No em tempteu que sóc a temps d'esborrar-ne la meitat, i els següents són el NGC i el kurras [poraki]
Edit: Qui no arribi als 15 missatges per fil i no sigui dels habituals, no comptarà [poraki]
Edit2: He fet el record de missatges en un fil de catalans.. l'anterior també era meu amb 93 [barret]
uiiii ja em veig a tot deu borrant els posts jajaja
juass nono axo no val
Si en el fons hem de pensar en el desenvolupament general del fil.. [qmparto] [qmparto]
[qmparto] [qmparto] [qmparto]



No! Recordeu catalans: ni un pas enrera!

eTc, no et rebel·lis contra el teu destí, t'ha tocat. Accepta la nominació de voluntari amb la valentia i decisió que mereix aquesta missió històrica per al futur del nostre país.


EDiT: Sembla que ja ha començat a mirar-se les estadístiques... XD
Gent a comptar posts:
Jo XD
NGC
kurras
Gerim
keops
tzare
morr
seerj
Vorlander
Cafetino que se'ls compti ell [uzi]
Aya_cat
Paboh
quelcom
macarrone
sgaesux
DiGiJoS

i prou [poraki]
merdaaa jo tic en la llistaa xDDD
I aixo no crec que ajudi gaire al pais pero enfinsss tot sigui per el FIL
i el NGC home, k sta 3r en aket fil [jaja]
kurras escribió:i el NGC home, k sta 3r en aket fil [jaja]

Està segon a la llista [reojillo]
ara ia no.. xDD

kurras 57
NGC 51
eTc_84 escribió:Gent a comptar posts:
Jo XD
NGC
kurras
Gerim
keops
tzare
morr
seerj
Vorlander
Cafetino que se'ls compti ell [uzi]
Aya_cat
Paboh
quelcom
macarrone
sgaesux
DiGiJoS
Fica també en Danny, que ara està desaparegut en combat però va tenir la seva època bona. I no pots oblidar els dos jefecillos (Senyora Llum d'Estel i Aleix Primer). I en Ruxii.
No, no, dic a la meva llista..
Ets un spammer [jaja]
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11