Supports new generation of AMD Phenom™ II X6 processors AMD SB850 provides 6 native SATA3 storage interfaces with superfast 6Gbps link speed and RAID 0, 1, 5, 10 support Supports newest NEC SuperSpeed USB 3.0 with superfast transfer rates of up to 5 Gbps 3X USB power delivery for greater compatibility and extra power for USB devices Exclusive Auto Unlock technology provides hardware-based solution for unleash CPU performance Ultra Durable 3 Classic Technology with copper cooled quality for lower working temperature Revolution energy saving design with Easy Energy Saver technology Supports AMD AM3 Phenom™ II/ Athlon™ II processors Dual Channel DDR3 1866+ for remarkable system performance Integrated ATI Radeon HD 4250 graphics (DirectX10.1) Innovative Turbo 3D technology to unleash extra levels of 2D/3D graphics performance 2 PCI-E 2.0 x16 interface with ATI Hybrid CrossFireX support for ultimate graphics performance Blu-ray playback supported by high quality ALC892 HD audio Supports Dolby Home Theater audio to enjoy a rich surround sound experience Integrated HDMI/ DVI interface for Full HD 1080 Blu-ray playback with HDCP Compatible with Window 7 to deliver the best operation experience Meet European Union ErP(Energy-related-Products) requirement
Bien, primero y mas importante, me gustaria que me recomendaran RAM (2x4 gigas) buena, bonita y barata compatible con mi placa, si puede ser de amazon.es mejor.
Por otro lado, mas bien como proyecto de futuro, me gustaría saber cual seria la mejor CPU que le podría montar a dia de hoy. En teoria era para los X6 AM3, pero los X6 estan descatalogados. ¿Es compatible, al ser tambien AM3, con los FX?
No hay ram barata ahora mismo. Para amd a mí me gustan las kingston.
Respecto a tu placa base yo le pondría unos disipadores de ram en los mosfets. Y haría algo de overclock al procesador. Pero no admite FX. Busca un phenom II x6
Ya tengo un X6, un 1075t para ser mas exactos era mas curiosidad que otra cosa. Nada, lo estirare y cuando no de mas placa+cpu y listo
No entiendo a que te refieres con los disipadores, necesito mas ram (que tengo 4 gigas nada mas), no subirla de vueltas. Y ponerle 2x2 gigas no es una opcion, no me caben por culpa del disipador que es muy grande e invade el slot 1 de ram