Problemas con Play.com

Hola a todos.
Hace unos días hice un pedido en la web de play.com
Hoy he recibido un email diciendome que no tienen dicho producto y que me van a cancelar el pedido:
Dear X,



I am sorry that this item has not yet been dispatched. I have been looking in to this for you and unfortunately it appears that our suppliers are unable to provide us with this product. We have contacted our suppliers again today and it would appear that they are finding it increasingly difficult to source this item and they are unable to provide me with an estimated dispatch date.



I think the best course of action for this order now would be to cancel the order and process a full refund back on to your account which will allow you to source the item from elsewhere. I have processed a cancellation request through our system and your refund will be credited back on your account.



We are very sorry for any inconvenience caused.



If you have any further queries please contact us again & we will be happy to help you.



Kind regards,


Al rato he recibido otro que pone lo siguiente:
We can confirm that the cancellation for the products listed below has been successful. Your card has not been charged for these items.

Your Order: xxxxxxx


Should you need any further help, please login to your account and contact our customer services colleagues and they'll be happy to help.

Kind Regards,

gZoop Amazon Marketplace

¿Que quiere decir exactamente eso de "Your card has not been charged for these items."?
No me han devuelto un duro todavía. ¿Cuanto se supone que tardan en devolver el dinero?
Un saludo y muchas gracias
Teoricamente te devolverán el importe cobrado en los próximos días.
En 7 dias mas o menos recibiras el dinero
¿Te cargaron el importe cuando hiciste la compra? Porque a veces no se te carga hasta que no te lo envían... Si realmente te lo han cargado en un par de días lo tendrás en tu cuenta.
Serenne escribió:¿Te cargaron el importe cuando hiciste la compra? Porque a veces no se te carga hasta que no te lo envían... Si realmente te lo han cargado en un par de días lo tendrás en tu cuenta.

Si, si que me lo cargaron.
Pues habrá que esperar un poco más a ver que ocurre.
Yo nunca he tenido problemas con ellos. Creo que son serios.

Suerte!
5 respuestas