¿Alguien me explica cómo colgar en hostalia una web realizada con dreamweaver? Esque no veo la posibilidad de "subir" mi propia web ni nada por el estilo, sólo las opciones de edición del servidor Hostalia, que son bastante escasas... Me gustaría empezar mi web desde 0 sin sus modelos prediseñados. ¿Puedo hacerlo?
Pedí el dominio por aquello de un año gratis, la promocion del ministerio. A ver si alguien sabe qué he de hacer. Gracias.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Algú pot explicar-me com puc pujar en hostalia una web feta amb dreamweaver? No hi veig la possibilitat de pujar la meua pròpia web ni res per l'estil, tan sols les opcions d'edició del servidor Hostalia, que son bén escases... M'agradaria començar la meua propia web des de 0 sense els seus models predissenyats. Puc fer-ho?
Vaig demanar el domini per allò d'un any gratuit, la promoció del ministeri. A vore si algú sap qué he de fer. gracies.
PD: escribo en dos idiomas porque hay gente que se ofende si alguien escribe en catalan sin traducirlo.
PD: escric en dos idiomes perque hi ha gent que s'ofén si algú escriu en català sense traduir-lo.