Despues de tiempo sin postear... ai va otro

I es aquí quan tot allò amb el que havíem somiat s’acaba. I es aquí on res queda de totes aquelles promeses per complir.

Serveix-me una copa d’humor àcid, que avui tinc molta feina, molt per oblidar...

Era la nit qui vestia de seda, i l’excés d’alcohol qui em feia gaudir d’ella. Era feliç. I m’ho estava passant be, fins que una imatge borrosa em deixava entreveure la solitud en la que em veia envolt, allà, immers en un mar de gent. Gent coneguda, a la que si em preguntessin consideraria amics.

La vida es simple, tan simple com fingir un somriure a un desconegut i que paregui real. No obstant, tot té un final, i les estrelles amagades sota la llum de la ciutat deixaren pas a un sol que començava a mostrar la seva silueta...Moment estrany en que no sabia si alegrar-me pel descans que m’esperava a casa o entristir-me perquè es en aquest descans en l’únic en qui trobo companyia.

Fou llavors quan els primers acords d’una cançó em tornaren la consciència:

You say you wander your own land
But when I think about it
I don't see how you can

You're aching, you're breaking
And I can see the pain in your eyes
Says everybody's changing
And I don't know why.

So little time
Try to understand that I'm
Trying to make a move just to stay in the game
I try to stay awake and remember my name
But everybody's changing
And I don't feel the same.

You're gone from here
Soon you will disappear
Fading into beautiful light
'cause everybody's changing
And I don't feel right.

I desperto avui amb una ressaca per càstig....

Rebre una visita inesperada. Sortir a comprar tabac. Comprar un paquet de Lucky Strike, el mateix que temps enrere em pareixia la meva manera d’esvair-me, i tenir ganes de tornar a casa. Acomiadar els invitats i rebre una segona visita que em fa sentir viu. Compartir moments, jocs i rialles. Seure tranquil•lament i mirar el cel blau. Repassar velles fotos belles. Sentir de nou aquella música que em fa sentir. I topar-me de morros amb aquella gravació que em fa recordar tots aquells bons moments que donava per enterrats. Haver de marxar a per dues voll-damm per evitar exhibicions de plors innecessàries. Palpar la buidor amb tot el meu tacte i fred, molt fred.

I així passen els dies front l’oblit que nosaltres vàrem triar en el seu moment. Per molt expert que un sigui, hi han coses que no es poden fingir. La nostàlgia es configura com una aliada incansable que no es dona mai per vençuda. Algun dia tornaré, passejaré per aquells carrers i no reconeixeré les vostres cares. Hem queda, si mes no, el consol de no poder assumir tota la responsabilitat. Ens tornarem a veure com ens vam veure ara farà cinc anys algun dia. Fins llavors, continuarem sent grans desconeguts.

Te confieso que no atino a encontrar la calma, nada ansio mas que es lo que menos tengo.... Dadme descanso como quien da un cigarro...

EDITO: Siento no haverlo traducido antes :$

Y es aquí cuando todo en lo que soñamos termina. Y es aquí donde nada queda de todas esas promesas por cumplir.

Sirveme una copa de humor ácido, que hoy engo mucho trabajo, mucho por olvidar...

Era la noche quien vestia de seda, y el exceso de alcohol quien me hacia disfrutar de ella. Era feliz. Y me lo estaba pasando bien, hasta que una imagen borrosa me dejava entrever la soledad en la que me veia envuelto, allá, inmerso en un mar de gente. Gente conocida, a la que si me preguntasen consideraria amics.

La vida es simple, tan simple como fingir una sonrisa a un desconocido y que parezca real. No obstante, todo tiene un final, y las estrellas escondidas bajo la luz de la ciudad dejaron paso a un sol que empezaba a mostrar su silueta...Momento extraño en que no sabia si alegrarme por el descanso que me esperava en casa o entristezerme porque es en este descanso en el unico en que encuentro compañia.

Fue entonces cuando los primeros acordes de una cancion me devolvieron la consciencia:

You say you wander your own land
But when I think about it
I don't see how you can

You're aching, you're breaking
And I can see the pain in your eyes
Says everybody's changing
And I don't know why.

So little time
Try to understand that I'm
Trying to make a move just to stay in the game
I try to stay awake and remember my name
But everybody's changing
And I don't feel the same.

You're gone from here
Soon you will disappear
Fading into beautiful light
'cause everybody's changing
And I don't feel right.

Y despierto hoy con una resaca por castigo...

Recibir una visita inesperada. Salir a comprar tabaco. Comprar un paquete de Lucky Strike, el mismo que tiempo atras me parecia mi manera de desvanecerme, y tener gaas de volver a casa.
Despedir los invitados y recibir una segunda visita que me hace sentir vivo. Compartir momentos, juegos y risas. Sentarme trankilamente y mirar el cielo azul. Repasar viejas fotos bonitas. Oir de nuevo esa musica que me hace sentir. Y pegarme de morros con esa gravacion que me obliga a recordar esos buenos momentos que daba por enterrados. Tener que irme a por dos Voll-damm para evitar exivicione de llantos innecesarias. Palpar el vacio con todo mi tacto y frio, mucho frio.

Y asi pasan los dias frente al olvido que nosotros escogimos en su momento. Por muy experto que uno sea, hay cosas que no se pueden fingir. Las nostalgia se configura como una alidad incansable que no se da nunca por vencida. Algun dia volvere, paseare por esas calles y no reconocere vuestras caras. Me queda, si mas no, el consuelo de no poder asumir toda la responsabilidad. Nos volveremos a ver como nos vimos ahora hace cinco años algun dia. Hasta entonces, seguiremos siendo grandes desconocidos.
Te confieso que no atino a encontrar la calma, nada ansio mas que es lo que menos tengo.... Dadme descanso como quien da un cigarro...

PD: Los que podais leerlo en catalan no leais el texto en castellano, no tengo nada en contra del idioma, pero hay frases que al traducirse pierden significado ;) petunets!!
0 respuestas