Tots a una veu, germans, vingau [Hilo Valenciano]

Yo tambien!!!!!

Soy de Elda ( Alicante)
Jo estic apuntat?

per cert en el post del principi he trobat unes quantes faltes d'ortografia:

Cordobés per Cordobes
Català per Catala
Malagueny per Malageño
Valencià per Valencia
Castelló per Castello
Organitzant per organisant

Li agraïria al Harry Manson que ho corregira ;-)


Salut i Visca València :)
mutxamel escribió:Salut i Visca València :)



Visca visca [sonrisa]


Anda que no me he enlomao yo cogiendo tomates en los invernaderos de tu pueblo (si es que eres realmente de mutxamel X-D ).
Que yo tambien soy Valenciano!!! apuntadme !
Kojimasex escribió:tanta campus party, tanta ciudad de las ciencias, tanta playita y tantas discotecas.... y tenemos el peor hilo con diferencia xDDD

Saludetss [qmparto]


xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Cierto es xD

Aer si cambiamos algo del hilo.. no se..

algo [tomaaa]

Salu2
Link escribió:
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Cierto es xD

Aer si cambiamos algo del hilo.. no se..

algo [tomaaa]

Salu2


Me suenas de algo XD
Aquí una valenciana de adopción, residente en Paterna

(a los de La Torre, de qué lado sois? antes o después del puente?)

Ale, saludos
Tu has tardado mucho en darte a ver en este hilo eh.. xDDD
Però açó es per a valencians de València o de tota la comunitat??? Perque em quede a cuadres...

Yo soc de Castelló [boing]


Y siiiiiiiii, soy castellanoparlante, no tuve suerte de que mis viejos me hablaran en valenciano
Creo que hay un hilo de los de Castellón

Saludos
Vamos que te están echando sutilmente [sati]


Es broma :P
Si, pero los de Castellón y Alicante tambien tamos aqui metios :D
Yohiro escribió:
Me suenas de algo XD


Y tu eres?... [poraki] [poraki] [poraki] [poraki] [poraki]

Animemos el hilo! ermm... ...


[beer] ?

Salu2 -_-

xD
Aquí no hay unión xD
De hecho....con los que somos y no hemos conseguido hacer la kedada...xD
organisant, valencià sense accent...

home fill, aprén a escriure :P


hola mutxamel, saps qui sóc?
Hola reflotem aquest fil que som molts i valents!!!

A vore si puguem fer una quedada en festes no estaria gens mal.

Salutacions a tots i totes
No estaria gens mal no...pero crec que sent la quantitat de gent que som y encara no hem quedat...a vore si algú de vosatros te ous i organitza una kedada...jo ja he presenciat crec que 3 intents fallits...peró xe, cal intentar-ho de nou XD
A vore si el fil resurgeix xD
Salut
XuweR escribió:Si, pero los de Castellón y Alicante tambien tamos aqui metios :D

Clar que sí, valencians ho som tots, excepte els de la ribera que anem a convertirnos en un PAI independent XD
Venga para arriba.

KDD roolz
Jo també!!
D'elx!! [plas]
Adéu
Habéis visto la que estaba cayendo hace un momento en Valencia capital?Hasta algo de piedra ha caido...la virgen xD
Dimelo a mi, que me ha pillao en el coche volviendo a casa [tomaaa]

Basta que llueva para que se generen atascos, el que me he comido en la V30, joder que asco de tráfico
Si si, es caer 2 gotas(vale que hoy eran más de 2 gotas(xD) pero...) y la gente automáticamente coger los coches.

Esos valencianos que aparezcan!
Va quién tiene la suficiente moral como para intentar organizar la kedada?xD
Saludos!
Joer, somos lo peor....con la de gente que somos y aquí no postea ni Cristo xD
Postead cohoneeees!
A ver si surge de una vez eso de hacer kedadaa [+risas]
Joer, somos lo peor....con la de gente que somos y aquí no postea ni Cristo xD
Postead cohoneeees!
A ver si surge de una vez eso de hacer kedadaa [+risas]
Joer, somos lo peor....con la de gente que somos y aquí no postea ni Cristo xD
Postead cohoneeees!
A ver si surge de una vez eso de hacer kedadaa [+risas]
Mira si somos lo peor que lo posteas 3 veces [carcajad] [carcajad]

Pues sí, poco movimiento en este hilo, la verdad
Yo estoy con vosotros generalmente paso por el rincón y casi nunca nadie escribe

Lo de la quedada tiene que tener un aliciente a nadie le apetece pasar el día con desconocidos si es para mirarse las caras. Yo propongo que se haga algo relacionado con las consolas, con el deporte o alguna cosa entretenida que no tenga que ver con nada de lo que se habla aquí como pegarse una fiesta xD

Si alguien es propietario de algun bareto que haga fiesta 'elotrolado' y lo chape para todos nosotros y montamos una gorda o yo que se... la cuestión es que tenemos que tener nosotros mismos la iniciativa sino nadie nos va a regalar ninguna quedada.

Bueno a ver si alguien tiene mas ideas pero en cuanto salga algo se manda un privi a todos los de la lista para que se pasen por el hilo y que confirmen para ver si somos muchos o pocos y se monta una quedada en un plis

Vinga amics que sempre hi ha una primera vegada i segur que si ens ho passem be repetirem
Venga una vecina alicantina pasa a apoyaros :P

Bones festes!!!
Se que postear aquí es perder el tiempo porque la mayoría soys unos gañanes que no os molestais en postear pero bueno...a ver si os animáis y mantenemos arriba el hilo.
Valencians collons, que es note que estem ací!XD
Vinga, amunt els valencians [plas] serà per que no hi han coses que dir...
Ja que estem, ¿Algú més de per ací es granota?

Imagen

Fins ara [ginyo]
juas, no sabia de la existencia de este hilo(podeis empezar a apedrearme >_<) apuntarme x ahi xicos, uno de quart de poblet [ok]

Un saludo!
Yui_K escribió:Vinga, amunt els valencians [plas] serà per que no hi han coses que dir...
Ja que estem, ¿Algú més de per ací es granota?

Imagen

Fins ara [ginyo]

Jo soc culé però simpatitze prou amb el Llevant perque els meus pares son llevantinistes i estan abonats i tal...
Amun llevant!
Avui granotes vs xotos xD

A vore si Harry Mason actualitza el primer post perque em dona que està una miqueta desfasat.
Yui_K escribió:Vinga, amunt els valencians [plas] serà per que no hi han coses que dir...
Ja que estem, ¿Algú més de per ací es granota?

Imagen

Fins ara [ginyo]


No m'agrada el futbol (vore-lo), però simpatitzo prou amb el Llevant. Per uns amics de quan anava a l'institut (ja fa prou).
Així que per al derbi: granotes 3 (Jo, tú i xavillin) - xotos 0 X-D
xavillin escribió:Jo soc culé però simpatitze prou amb el Llevant perque els meus pares son llevantinistes i estan abonats i tal...
Amun llevant!
Avui granotes vs xotos xD


Amunt Llevant i Força Barça !!!
Però que dieu!!! L'Hercules es el millor!! Enguany a Primera!! I el pròxim dissabte a l'aldea a guanyar al ilicitans!!

Imagen



Macho Hércules!!
Pero entonces la kedada cuando era? X-D
jo no soc valencià, pero parlo el català, RODOLÍ!! [poraki]
mankiNd escribió:Però que dieu!!! L'Hercules es el millor!! Enguany a Primera!! I el pròxim dissabte a l'aldea a guanyar al ilicitans!!

Imagen



Macho Hércules!!

Jaja un company meu de clase que és de Monòver(en Valencià es diu amb e o amb a?) que es de l´Hércules també.

Pero entonces la kedada cuando era?XD

Tu ya eres veterano y ya sabes lo que nos cuesta organizarnos...hay huevos de volver a intentarloXD?

De momento el derbi empate a 0...vamos levante!!
3-0 para el Valencia je je je y ya estamos en puestos de liga de champiñones!!!


Amunt Valencia!!!!!
T_T, a la propera. Es a dir a la propera temporada, de totes maneres soc de la opinió que si algú s'ha d'endur els campiñons, doncs millor que ho faça un de casa [amor]

Xavillin, Monòver en valencià es pronuncia amb e , XD ací no es solen fer neutres les vocals àtones tot i que de vegades, i més a les zones centrals de la provincià de valència, es fa en algunes paraules. Així que no t'estranyes si escoltes llaó o astissores [sonrisa] Parlant de llengua, ¿algú te pensat presentar-se a les proves de la junta?
Al ciutat de València cauranXD
Jo de moment no...però crec que tindre que pensar en prepararme-lo perque pot vindre molt be tindre-lo.
Com va la cosa gent?
cap amuuunt!
Ye peña donde coño estáis?
Somos la ostia en serio...manifestaaaaaaaooooos xD
A ver si hay alguien con huevos para organizar una kedada(despuiés de exámenes of course)
Es el que te ser valencians, que ens agrada amagar-nos. I això que som els que més estimem EOL, supose que sabreu que en València EOL te un carrer dedicat XD

Vinga valencians i valencianes, tots a una VEU! Apareguem per EOL!
Yui_K escribió:Es el que te ser valencians, que ens agrada amagar-nos. I això que som els que més estimem EOL, supose que sabreu que en València EOL te un carrer dedicat XD

Vinga valencians i valencianes, tots a una VEU! Apareguem per EOL!

Si, y el "máster" de la web, Jixo també es Valencià...dominem EOL...desde les sombres muajaja xD
Al costat de ma casa tambe hi ha una tenda de aparats de aire acondicionat que es diu EOL xD
Estamos akí¡¡¡


Salu2.
KDD Eoliana para Finales de Febrero no??

Salu2.
557 respuestas
14, 5, 6, 7, 812