Non te vaias rianxeira, que te vas a mareaaar... Galegos d'E

Apuntádeme en Lugo. (que poucos somos...)
Podias poner bien mi nombre, plase.
como me gusta ver o meu nome de ultimo na lista de vigo [sonrisa] jaja, pues si que hay peña de vigo si, esta Morpheo en la lista ??
Ey Zippo, organiza KDD asi vemos como de pintorescos somos os eolianos de vigo, bueno, Zippo o calquera outro xD

Un Saudo ;)
A min o que me fai graza é que case tódolos pontevedreses son de Vigo, que pasa? en pontevedra non hai EOL? xDDD

PD: Pra cando quedadas a nivel rexional? xD
Unha quedada rexional deberia estar guapa, ainda que a ver que punto de encontro se escolle, que moitos nin temos coche nin nada xD

Un Saudo ;)
SaSuKe-SaMa escribió:Unha quedada rexional deberia estar guapa, ainda que a ver que punto de encontro se escolle, que moitos nin temos coche nin nada xD

Un Saudo ;)


Levote eu no Tesstarossa, non pasa nada raparigo [jaja]
Si home, para iso levote eu no chimpin, lento pero con espazo para levar a mais xDDDD

Un Saudo ;)
Vai limpia-lo pc anda que xa estas desvariando a istas horas [fumando]
Vou limpar outra cousa que o necesita mais..... a tele xD

Un Saudo ;)
eu xa o dixen fai tempo pero o carallo, non me apuntan SON DE VIGOOOOO!!!

PD: facede KDD os de vigo ainda que sexa, (ainde que os habera que lles coste sair de diante do ordenador ¬¬)
Apuntádeme en Ourense.

Da gusto poder escribir en galego...
coño se cada vez a familia eoliana galega crece

ogalla que algunha vez podamos conocernos

veña polo de agora que o hilo non decaiga

unha perta
Cago na puta, 0-1 e iso que tubimos varias oportunidades... polo menos o celtiña estivo ahi todo o rato...ou iso quero pensar eu xD

Un saudo a todolos galegos D'Eol !!
a nai que me botou, ainda vin agora o do celta co barça, soamente vin unha xogada e que perderon, pero esa xogada xa o di todo, o celta non ten orde nin conciencia, que pena, ¡por deus! e o barça iba co seu orde e organizacion, tamen, vaia galegos que sodes, aunda non dixeron nada do partido basureiro este, contade un poco o partido, e asi enterome ;) XD

C.U.
Home, hai que admitir que o Barça é superior, eu son galego pero tamen de Barça e... non hai cor eh! xD Barça Campion! xD
foi un bo partido!! e tamen e de recoñezer que o barça é mais potente co celta pero o celta mereciase o empate xogou nen ainda que non puido facer boas xogadas [alien] , non puido ser.......é unha pena, outra vez sera
Hola tios, a ver si alguien me puede echar un cable, sobre todo gente de santiago, este fin de semana voy a estar allí, y de paso que estoy ahí quería acercarme hasta el decathlon, pero no tengo coche, por lo que quería saber si algún autobús urbano va hasta el parque industrial o algún sitio cerca desde donde ir a patas, el autobus a poder ser que lo pueda cojer por donde el campus sur (Rosalía de Castro por ejemplo) o la estación de tren. Si es que sí, que autobús debería cojer, aquí podeis ver cuales son las paradas de los autobuses:

http://www.tussa.org/transporte_urbano_criterios.asp


muchas gracias :)
Aqui un de Ordes (A Coruña)!!!
backslash
añadme que hai un novo eoliano lucense
Boas rapaces, xa volvo estar por aqui despois de unhas merecidas vacacións. Como os Charlies non acabaron conmigo e tampouco o fixo unha mina perdida estarei dando a murga unha temporada máis.

Un saudo.
Ultimamente veo un poco vacio esto, no creeis?

Backlash, a ver si nos añades a la lista que creo que somos unos cuantos los que faltan

PD. alguno de aqui va a ir a la party nxconecta de vigo del 8 de julio??
dansanp escribió:PD. alguno de aqui va a ir a la party nxconecta de vigo del 8 de julio??
Yo iré a la de Coruña en diciembre, si es que se hace xD
el 8 de julio hay que estar en el festival de ortigueira!!!!
Esee, en ortigueira habra ke estar!!!! Yo ya fui el año pasado, y es un desfase de la virgen... Iwal tuvimos suerte, me han dicho ke a veces hay movidas, ostias, y demas... Pero nosotros a nuestra bola, y lo pasamos genial... Alguien mas se va a apuntar?
Apuntame a min tamén backslash que son de Sada, A Coruña

PD: (No habia visto este hilo antes,...xDD)
De que va eso del8 de julio?? contadme porfa!!!
eu se estoy aqui seguro que vou, o malo e que non creo que poida ao ter que irme a currar fora durante o veran, haber se ay sorte e podo ir

fun o ano pasado e foi unha pasada
Eu non creo que vaia a Ortigueria, levo moitos anos indo e é sempre o mesmo, chega un momento no que aburre. Ademáis o día 7 é o meu cumpleanos e iso si que é una festa rachada pero das gordas ratataaaa, vai arder A Coruña.

Un saudo.
Por que datas cae ortigueira este ano?
Non o teño eu del todo claro pero supoño que será como os anos pasados, 6, 7, 8 e 9 de Xullo.

Un saudo.
http://www.festivaldeortigueira.com/, efectivamente, 6, 7, 8 e 9 de Xullo...

Eu o ano pasado fun cun amigo e mais unha amiga.... Foi moita a festa, decidimos o martes ke iamos para ortigueira, o mercores mercamos as tendas de campaña con idea de marchar o xoves, e ó final saímos o venres pola mañá, kreo recordar... este ano se repito, nada de bus, en tren, ke se vai mellor... ou se hai sorte, alguen estará de boas e levara o coche... inda ke o bus estaba cheo dun fume verde bastante interesante... [pos eso] [pos eso] [pos eso]

Algunhas fotiños kedaron para o recordo...

http://miarroba.com/foros/ver.php?foroid=985546&temaid=5066095

por certo, este venres pasado houbo un concertazo de TrashnoS en coruña, na sala mardi gras... por se a alguen lle interesa, ke se pase polos foros da sua paxina, http://www.trashnos.com, ke hai varios videos ke se grabaron no concerto...
haber se fai bo tempo como estes dias q por aki por coruña (cidade) non hai quen pare!

Pd. alguen ven a praia? xDDDD
Xa me gustaría pero haiche que traballar e non se pode estar de parranda, se non, que ben que estaría eu co meu cuiño ó solete.

Un saudo.
Pos aqui un eoliano de O Vicedo, na Mariña Lucense, e dicir, de Lugo.
Non conoceredes a ninguen de esta zona non?. e por se temos amigos en comun.
Ainda que me queda cerca nunka fun o Mundo Celta pero este ano cae.
Outra gran festa da zona e o naseiro. ¿A ninguen lle sona?
A min no me soa absolutamente de nada, podes dar máis datos por favor, pode ser unha cita importante.

Un saudo.
Eu son de Foz (Lugo) o Naseiro e unha romeria q hay en Viveiro na q se vai a un monte o lado dun rio a acampar durante unha semana segun teño entendido esta moi ben e unha enchenta a semana seguida, pero eu so fun o Obispo santo q e a romeria do meu pobo dun fin de semana q tmpouko che esta nada mal jejeje
Eu este ano a ver se animo á tropa a ir as festas da dorna en Ribeira, mira que o pasei ben fai un par de anos. Carallada asegurada e baixa en calorias XD, tamén teño ganas de ir á Fraga que me din que unha cousa moi pero que moi tola. Veremos en que queda a cousa. Vos mantereis informados.


Un saudo.
kble escribió:Eu son de Foz (Lugo) o Naseiro e unha romeria q hay en Viveiro na q se vai a un monte o lado dun rio a acampar durante unha semana segun teño entendido esta moi ben e unha enchenta a semana seguida, pero eu so fun o Obispo santo q e a romeria do meu pobo dun fin de semana q tmpouko che esta nada mal jejeje


¿De Foz Eu estuben estes dous ultimos anos traballando un par de dias ali, nas festas concretamente. ¿Sonache un tren turistico que habia diante da praia?

Pos Naseiro ven sendo igual que o Santo pero moito mais grande. Faise nos campos de arredor do rio Landro. A xente empeza unha semana antes cos preparativos. Van ali montar a cabana e a mesa e todo eso e poidovos asegurar que xa so eso son unhas risas. O Viernes da ultima semana de Agosto (creo que sempre coincide asi) empeza os 5 dias de festa que son. Aclarar que ali vai xente de todalas edades e que se desfasa aquelo sempre moito. Hay una pilada de atraccions das tipicas de festa, chiringuitos, tombolas etc. Yo os aseguro que aparecer por donde esta todo esto a las 3 de la mañana todo cheo no tienen un desperdicio.
Non me vai soar o cacharro ese, ven todolos anos polo San Lourenzo, puff entre o trafico q hai en foz en veran e mais ese cacharro en agosto eso ponse q non se pode nin sair a pe. jajaja
ROCKOTOPO escribió:Non o teño eu del todo claro pero supoño que será como os anos pasados, 6, 7, 8 e 9 de Xullo.


Teño a impresión de que este ano os concertos comezan o día 7. Claro que, ¿quen espera aos concertos para ir a Otgueira? Eu supoño que xa estarei alí o día 5 ou 6, para ter un bo sitio onde chantar todas as tendas (¡que este ano somos moita xente os que imos xuntos!). A ver se os de Estrella estíranse, que é o centenario, e ofrecen birra barata xDDDD.

Estaría moi divertido atoparnos algúns EOLianos en Ortigueira ou en Naseiro, todos cheos. Eu vou ás dúas festas desde fai dous anos, e son o mellor do ano sen dúbida xDD.
Reijiko, conta comigo para o de ortigueira... Nos no ano pasado acampamos... a ver como me explico...

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
| = = |
| = = |
| ================== |
| |
| |
@ |
|____ _____________________________|

A ver, os % son a praia, os = e onde empeza a zona das arbores, os ocos ke deixei nos laterais e por onde chegan os camiños á zona... Pois nos estabamos onda a @... En serio, ese sitio foi perfecto... o unico ke molestaba un pouco era a puñeteira musica harcore, ke pa min ke o paisano non durmiu nos 3 dias ke pasamos ali, pero total para o ke durmimos, non molestou moito... En serio, un sitio tranquiliño, para estar de relax, e cos colegas... Os veciños ke tiñamos por ali, xente tranquiliña, e ningun problema con ninguen... Se keriamos festa, so habia ke moverse un poukiño, ke de vez en cando viña ben...

Edito:Bah, merda... se alguen sabe como se fai para ke non se me descentre todo ó postear, ke mo diga... kreo ke se me citades verase ven o "plano", por chamalo dalgunha forma....
Nós estabamos preto do camiño que pasa polos servicios e vai cara a praia, e alí tamén tiñamos techno chungo cerca xDD. Eu diría que nese tipo de festa pega moito máis outro tipo de música (a xente por alí parece máis de rock e similares), pero ante a dúbida que poñan música celta, que diso se trata, e non chundachunda xD.

Eso si, houbo un día que espertei e tiñan Extremoduro a todo volume. Non sei se tolearon ou que, pero eu quedei contento xDD.
Ese, non seria no bochinche este ke estaba no medio e medio?Ahi debian ter disco e medio, porke sonaba todo o dia Ska-p, algunha de boikot, e dalgunha boa tamen me acordo... sweet home alabama...jejeje... Iso si, se alguen vai, ke non pida 100pipers.... o peor cubata ke tomei na vida... Foi mortal...
Borrashos que somos todos uns borrashos. XD

Un saudo.
kble escribió:Non me vai soar o cacharro ese, ven todolos anos polo San Lourenzo, puff entre o trafico q hai en foz en veran e mais ese cacharro en agosto eso ponse q non se pode nin sair a pe. jajaja

Pois eu era o k estaba ali o lado da praia vendendo nos billetes.

Reijiko escribió:Estaría moi divertido atoparnos algúns EOLianos en Ortigueira ou en Naseiro, todos cheos. Eu vou ás dúas festas desde fai dous anos, e son o mellor do ano sen dúbida xDD.

A min se todo vai ben verasme neses dous sitios, e se a cousa non cambia irei cheo como unha cuba
Atlon escribió: A min se todo vai ben verasme neses dous sitios, e se a cousa non cambia irei cheo como unha cuba


Entón seremos compañeiros de cogorza [beer] xDDD.
Pero isto non pode ser, eu cria que xa estaba na lista de Galegos de EOL pero non, o meu nick non esta, asi q xa sabes Backlash solucionao. Para q quede claro son un Vigués que "estudia" na Coruña, mais ben poderiase dicir que estou de vacacions, paseando sempre q podo polo paseo maritimo, indo de balde os preestreos, e aproveitando a tope esas noites meigas.

Saudos a todolo galegos [bye] [bye]
hughsafer escribió:mais ben poderiase dicir que estou de vacacions, paseando sempre q podo polo paseo maritimo, indo de balde os preestreos, e aproveitando a tope esas noites meigas.


¿Socioloxía? xDDDDD.
479 respuestas
13, 4, 5, 6, 710