Non te vaias rianxeira, que te vas a mareaaar... Galegos d'E

15, 6, 7, 8, 9, 10
Ke mortiño esta esto, non? Pouco temos ke contar....
j4v1yeyo escribió:Yo soy gallego de GaliCia , no de galiza. Concretamente de A Coruña.


FeliCidades.

¿Quieres que te apunte o no?
Backlash escribió:

FeliCidades.

¿Quieres que te apunte o no?
Creo que sí, he dicho que soy de Galicia, y ahí aparece gente de Galicia. Solo quería puntualizar que la comunidad se llama Galicia, no galiza. Pa los de fuera de Galicia va haber un lio si nos empezamos a cambiar el nombre [reojillo]
j4v1yeyo escribió:Creo que sí, he dicho que soy de Galicia, y ahí aparece gente de Galicia. Solo quería puntualizar que la comunidad se llama Galicia, no galiza. Pa los de fuera de Galicia va haber un lio si nos empezamos a cambiar el nombre [reojillo]

http://en.wikipedia.org/wiki/Galicia_(autonomous_community) Espero que sepas inglés.
Le iba a poner ese mismo link, pero lo he encontrado en gallego:

http://gl.wikipedia.org/wiki/Galicia_-_Galiza

Y por si no te apetece leerlo:

O termo Galiza, segundo as novas normas da RAG (Real Academia Galega) do ano 2003, acéptase para referírmonos á Comunidade Autónoma de Galicia (mantendo este último como recomendado)
Backlash escribió:Le iba a poner ese mismo link, pero lo he encontrado en castellano:

http://gl.wikipedia.org/wiki/Galicia_-_Galiza

Y por si no te apetece leerlo:

O termo Galiza, segundo as novas normas da RAG (Real Academia Galega) do ano 2003, acéptase para referírmonos á Comunidade Autónoma de Galicia (mantendo este último como recomendado)
Entonces en gallego somos galizos?

P.D. Lo de Galiza no es una cosa del BNG? Nuestra bandera tiene una estrella roja también?
Backlash escribió:

FeliCidades.

¿Quieres que te apunte o no?



[jaja] [jaja] [jaja] [jaja] [jaja]

blacklash for moderator [tadoramo] [tadoramo]

se non che gusta o termino galiza pos xa sabes......

Entonces en gallego somos galizos??


tes neuronas?
P.D. Lo de Galiza no es una cosa del BNG???


e se o è existe algun problema?, esta aceptado polo parlamento galego
Xa estamos coa discusion de sempre... Eu sinceramente... Falo o galego ke aprendin de casa, de andar cos colegas... E é certo ke moitas veces acabo nunha castrapada impresionante...
A min tanto me da se keredes dicir Galicia, Galiza, ou como lle keirades chamar... Porke me parece a min ke ben nos entendemos...

Como o de La Coruña, ou A Coruña... Moito máis fácil era dicir Coruña a secas, ou hai alguén por aí ke a día de hoxe se ande keixando por O Ferrol-El Ferrol... Ferrol a secas, e ke carallo, se alguen o kere dicir doutra maneira, eu ben o vou entender...


Ais... Saindo do tema... Xa volvo para coruña a semana ke ven... Empezo A.S.I. no Fernando Wirtz, non haberá ningún eoliano por alá, non?
Tragy escribió:Xa estamos coa discusion de sempre... Eu sinceramente... Falo o galego ke aprendin de casa, de andar cos colegas... E é certo ke moitas veces acabo nunha castrapada impresionante...
A min tanto me da se keredes dicir Galicia, Galiza, ou como lle keirades chamar... Porke me parece a min ke ben nos entendemos...

Como o de La Coruña, ou A Coruña... Moito máis fácil era dicir Coruña a secas, ou hai alguén por aí ke a día de hoxe se ande keixando por O Ferrol-El Ferrol... Ferrol a secas, e ke carallo, se alguen o kere dicir doutra maneira, eu ben o vou entender...


Merecías un premio. Eu o galego o falo igual que o castelán: como me sae dos collóns. Intento falalo todo o correctamente que podo, pero non me amargo a vida por eso. Respecto ao de Galiza, é un termo correcto e punto. Aos que non lle guste, poden seguir usando Galicia sen ningún problema.

Cambiando de tema, en dous días largo pra Santiago, que vou comezar a carreira. ¿Haberá algún eoliano en psicoloxía, por casualidade? xDD.
ya que estamos

algun eoliano lugues por aqui? pa contestar si la tienda electronmica suiza tiene tienda fisica y se puede ir diretamente a comprar alli
Yo soy de Lugo y creo que no. Hace tiempo tenia un almacen la Calle de la Milagrosa, pero creo que se fueron para otra parte.

De todos modos no atendian de cara al publico, como mucho te daban el paquete
Sahib escribió:Yo soy de Lugo y creo que no. Hace tiempo tenia un almacen la Calle de la Milagrosa, pero creo que se fueron para otra parte.

De todos modos no atendian de cara al publico, como mucho te daban el paquete


gracias tio, les voy a llamar ahora, es que voy el viernes a lugo y de paso que bajo les pillare un par de cosas que asi me ahorro los gastos de envio

gracias
konac escribió:ya que estamos

algun eoliano lugues por aqui? pa contestar si la tienda electronmica suiza tiene tienda fisica y se puede ir diretamente a comprar alli
Lo saqué del google, a ver si te vale:

ELECTRONICA SUIZA HISPANIA SL. Dirección : C/Mallorca 18 bajo - 27003 LUGO

P.D. Pone suiza hispania, asi que no se si es esa
Vivo en Lugo y me suena como dicen por ai arriba, un almacen, pero no me suena de que este ahora mismo, de todas formas sta tarde pasare por ai, ya que me keda de camino al centro y me fijo.
Theo_Ruben escribió:Vivo en Lugo y me suena como dicen por ai arriba, un almacen, pero no me suena de que este ahora mismo, de todas formas sta tarde pasare por ai, ya que me keda de camino al centro y me fijo.


gracias ruben que e llamao ahora y no me an cojido el tlf, de todas formas llamo por la tarde pero si me dices tu algo muchio mejor

mercy
Sahib escribió:De todos modos no atendian de cara al publico, como mucho te daban el paquete


Si hacias el pedido por internet, hablabas con ellos y te podias pasar a recogerlo, aso hacia un amigo mio
Blacklash, apúntame en Coruña, que todavía no estoy.

Gracias
konac escribió:
gracias ruben que e llamao ahora y no me an cojido el tlf, de todas formas llamo por la tarde pero si me dices tu algo muchio mejor

mercy


He pasado por enfrente de la tienda, pero tenian un cartel fuera, le hice una foto con el movil para que vieras lo que ponia.

Imagen
muchisimas gracias ruben pero no hacia falta que slaieras en la foto [poraki] [poraki]

de verdad muchas gracias el viernes paso a por el peedido


gracias [oki]
SEÑORES EMPEZA O SAN FROILAN [rtfm]

Para quen no sepa o que é que se escape ata lugo e disfrute da festa
Fun por primeira vez o ano pasado e este volvo, baixarei o sabado ou maña, non o sei

quen vai mais?
konac escribió:SEÑORES EMPEZA O SAN FROILAN [rtfm]

Para quen no sepa o que é que se escape ata lugo e disfrute da festa
Fun por primeira vez o ano pasado e este volvo, baixarei o sabado ou maña, non o sei

quen vai mais?


¿Lo recomiendas?, ¿Hay buen ambiente?.
konac escribió:SEÑORES EMPEZA O SAN FROILAN [rtfm]

Para quen no sepa o que é que se escape ata lugo e disfrute da festa
Fun por primeira vez o ano pasado e este volvo, baixarei o sabado ou maña, non o sei

quen vai mais?


Estos dias es cuando uno se alegra de vivir en lugo. 2 conciertos diarios minimo, las fiestas, todas las chicas ligeritas de ropa y el permiso a los bares para abrir hasta cuando quieran...esos sin dejar atras el pulpito, fuegos artificiales en la muralla y las chicas, he mencionado las chias? XD
Hace casi un mes que no postea nadie por aqui.

HAY QUE REVIVIR ESTE HILO YAAA!!!!!!
Veña, veña, tes razon... Ke contades por ahi? Porke polo menos para min galicia ta un pouco aburrida ultimamente...
Tragy escribió:Veña, veña, tes razon... Ke contades por ahi? Porke polo menos para min galicia ta un pouco aburrida ultimamente...



Hace poco no fue La routada?
Arroutada... Y si, kreo ke fue este fin de semana... Pero como no la pise, para mi galicia sigue aburridiya....
Próximamente va haber una nueva party en lugo: http://www.ludusparty.net/
ctRl escribió:Próximamente va haber una nueva party en lugo: http://www.ludusparty.net/


[fies]
Por certo, e sorry por sair do tema das partys... ke opinades da folga ke hai convocada para maña? Eu, como todo bo estudiante, folga ke hai, folga ke aproveito para perder clases... Pero bueno... A min nin me vai nin me ben o do ensino en galego... Aprender galego vexoo ben, pero aprender "en galego" xa non me parece o mesmo... Non sei onde acabarei no futuro, pero kizais sexa fora de galicia... E aprender todo en galego non e ke me vaia ser moi util de ser asi......
Para mi lo importante no es la causa de la huelga, sino que hay huelga
Home xa, pero xa postos a faltar, pois polo menos estaria ben informarse un poukiño....

Se e ke estou vendo ke un dia convocase unha folga polo dereito a keimar os montes galegos, e a xente e capaz de ir á folga........

Total, o caso e ke hai folga....
Tragy escribió:Se e ke estou vendo ke un dia convocase unha folga polo dereito a keimar os montes galegos, e a xente e capaz de ir á folga........


jajajaja que bueno por dios xD. Aún me estoy riendo
E que montes vamos queimar, porque non quedan nin sequera forraxeiras...

Un Saúdo ;)
SaSuKe-SaMa escribió:E que montes vamos queimar, porque non quedan nin sequera forraxeiras...


Tienes razon. Despues de este verano poco monte queda
SaSuKe-SaMa escribió:E que montes vamos queimar, porque non quedan nin sequera forraxeiras...

Un Saúdo ;)

Non che crea, en Ourense nos ardeu case nada este ano, ainda que no resto......


Que vai o venres a San teleco a vigo?? que poderíamos quedar un momento todos que seguramente baixarei desnde coruña
nin lugo se quemou
esta todiño mais verde que nunca
Pois aquí en Pontevedra como non queimemo-las farolas ou os arboliños artificiais do corte inglés pouco facemos, para o ano se arde Ourense xa queda Galiza desertizada, porque o deste verán foi bastante peor que o Prestige...

Un Saúdo ;)
SaSuKe-SaMa escribió:Pois aquí en Pontevedra como non queimemo-las farolas ou os arboliños artificiais do corte inglés pouco facemos, para o ano se arde Ourense xa queda Galiza desertizada, porque o deste verán foi bastante peor que o Prestige...

Un Saúdo ;)
pois non é certo ya que non se tocou niguna hectarea de arbore
BVP escribió:pois non é certo ya que non se tocou niguna hectarea de arbore


Falo de Pontevedra provincia.

Un Saúdo ;)
Vaia merda de dia... Ó final faltei a clase, total estabamos catro gatos ala de risas... Ando aburrido... E pola tarde ata betanzos... A flashear unha ds....jeje... e a ve-la moza xa ke estamos... Ke tal vai a cousa?
Eu non fun a clase e durmín ata a 1 XD Vivan as folgas xDDDD

Un Saúdo ;)
Yo no voy a ir a clases ( estoy en el nocturno ) asi que creo que estudiare para los examenes que se acercan
dansanp escribió:Yo no voy a ir a clases ( estoy en el nocturno ) asi que creo que estudiare para los examenes que se acercan


¿Que cursas?

Un Saúdo ;)
Aish, ainda se amañou a tarde... Paseino ben por ala por betanzos... Pero agora sigo aburrido... E maña a clase outra vez... Ás 7 e media en pe... Pfffff........Ke alguen conte algo...........
hahaha viva a folga do galego
muhahaha
anda ista é o terceiro mercores que falto a clase
o primerio fai hace 15 dias e o pasado mercores festivo
e iste mercores
viva os dias sen clase

un saúdo
SaSuKe-SaMa escribió:
¿Que cursas?

Un Saúdo ;)

Estoy cusando 2º de Bachiller
¿¿Nadie por la uni de pontevedra??

Creo que soy el único que deja la pagina verde en los ordenadores de la uni. :Ð
apuntade na lista a un boirense que adoptou santiago de compotela.
Ke afundimos outra vez! Ke pouco faladores estamos, eh....
479 respuestas
15, 6, 7, 8, 9, 10