Tots a una veu, germans, vingau [Hilo Valenciano]

18, 9, 10, 11, 12
William Blake escribió:La CruzCu FTW!


¿Dónde está la cruz cubierta? El nuevo piso está por ahí pero aún no he ido (está en tres cruces creo).
Johny27 escribió:
William Blake escribió:La CruzCu FTW!


¿Dónde está la cruz cubierta? El nuevo piso está por ahí pero aún no he ido (está en tres cruces creo).


¿Tres Cruces a qué altura? No me jodas que vamos a ser vecinos XD
eraser escribió:
Johny27 escribió:
William Blake escribió:La CruzCu FTW!


¿Dónde está la cruz cubierta? El nuevo piso está por ahí pero aún no he ido (está en tres cruces creo).


¿Tres Cruces a qué altura? No me jodas que vamos a ser vecinos XD


Puede ser [poraki]

Es una urbanización con edificios que tendrán un año o así. Hay varias fases hechas y se planean más. Cerca de la autovia _creo_.
Johny27 escribió:Puede ser [poraki]

Es una urbanización con edificios que tendrán un año o así. Hay varias fases hechas y se planean más. Cerca de la autovia _creo_.

Entonces no, supongo que serán las torres del turia, al final de la C/. San Vicente al lado del puente que da a La Torre y Alfafar.
Si son esas no es que estén cerca de la autovía, es que están encima XD
Jo soc tambe valencià collons. No havia vist mai aquest fil de valencians :)
Apunteu-me a mí tame a la llista, que sóc valencianot [+risas]

Algú de propet de San Antonio de Benagéber o l'Eliana?

Carma_vlc escribió:si que esta mort aixo si, una de l'eliana


Cony de L'eliana? Sabia que eres de València pero tan propet d'on jo soc... jejeje. Jo soc de San Antonio de Benagñeber, al costat, pero tinc la vida entre Valencia capital i L'Eliana.
jalsimoo escribió:Apunteu-me a mí tame a la llista, que sóc valencianot [+risas]

Algú de propet de San Antonio de Benagéber o l'Eliana?

Carma_vlc escribió:si que esta mort aixo si, una de l'eliana


Cony de L'eliana? Sabia que eres de València pero tan propet d'on jo soc... jejeje. Jo soc de San Antonio de Benagñeber, al costat, pero tinc la vida entre Valencia capital i L'Eliana.


qe duis tu ara XDDDDDDD la meua casa esta al costat de san antonio, osiga estic a una calle del helios
Carma_vlc escribió:qe duis tu ara XDDDDDDD la meua casa esta al costat de san antonio, osiga estic a una calle del helios

A menys d'1km de ma casa [boma]
jalsimoo escribió:
Carma_vlc escribió:qe duis tu ara XDDDDDDD la meua casa esta al costat de san antonio, osiga estic a una calle del helios

A menys d'1km de ma casa [boma]

tu on vius exactamnt?
Mmm si conéixes el pou que hi ha a San Antonio (la font aquesta que ix a l'escut del poble) doncs...la paralel.la cap a fora del poble (cap a Colinas).
jalsimoo escribió:Mmm si conéixes el pou que hi ha a San Antonio (la font aquesta que ix a l'escut del poble) doncs...la paralel.la cap a fora del poble (cap a Colinas).

mmmm.... esk jo em conec colinas pro cuasi resde san antonio T_T
Carma_vlc escribió:
jalsimoo escribió:Mmm si conéixes el pou que hi ha a San Antonio (la font aquesta que ix a l'escut del poble) doncs...la paralel.la cap a fora del poble (cap a Colinas).

mmmm.... esk jo em conec colinas pro cuasi resde san antonio T_T

Coneixeràs la farmàcia no? Doncs a uns 150 metres cap a colinas visc jo. Casi casi en els chalets adosats "nous". De fet ma casa es dels ultims chalets abans daplegar als adosats.
jalsimoo escribió:
Carma_vlc escribió:
jalsimoo escribió:Mmm si conéixes el pou que hi ha a San Antonio (la font aquesta que ix a l'escut del poble) doncs...la paralel.la cap a fora del poble (cap a Colinas).

mmmm.... esk jo em conec colinas pro cuasi resde san antonio T_T

Coneixeràs la farmàcia no? Doncs a uns 150 metres cap a colinas visc jo. Casi casi en els chalets adosats "nous". De fet ma casa es dels ultims chalets abans daplegar als adosats.



m.......avore, la farmacia es la borras eixa ( qe tenen dos fills qe una dells anava amb mi a clase ) i tot recte a la dreta hi ha uns adosats que son com mil files iguals no?
Sipe. Doncs si vas "tot recte" com has dit tu, seria la primera a l'esquerra desde la farmàcia.
jalsimoo escribió:Sipe. Doncs si vas "tot recte" com has dit tu, seria la primera a l'esquerra desde la farmàcia.

ahi viu una amiga meua que son de venezuela =O
Ma mare va néixer a Caracas xD Nah pero no em sona cap familia de veneçuela. Ei segur que ens hem vist per L'Eliana alguna vegada, tu ixes per L'Eliana alguna vegada? Per quins llocs?
jalsimoo escribió:Ma mare va néixer a Caracas xD Nah pero no em sona cap familia de veneçuela. Ei segur que ens hem vist per L'Eliana alguna vegada, tu ixes per L'Eliana alguna vegada? Per quins llocs?

jo avanç eixia amb els punkarres i akestos del parq
Carma_vlc escribió:jo avanç eixia amb els punkarres i akestos del parq

Ara ja no? Jeje jo si que els conec (be en realitat de punkarres hi ha milers al parc sempre xd).
I ara no vas amb ells?
jalsimoo escribió:
Carma_vlc escribió:jo avanç eixia amb els punkarres i akestos del parq

Ara ja no? Jeje jo si que els conec (be en realitat de punkarres hi ha milers al parc sempre xd).
I ara no vas amb ells?

dons perqe va vore molta merda amb una tia qe viu a vlc i va traure molta merda i perqe jo sempre com qe em separe de la gent xd

jo anaba amb la nixu luis pertu azada i aqestos, els skas, punkarres skaters i rollers xd
Jo conec a Pertu. Els demés no em sonen. Pero Pertu sembla molt simpatic nose...mai l'he vist fent algo que no m'agrade, com a molts més xD

Llavors coneixeràs Lakq no?
jalsimoo escribió:Jo conec a Pertu. Els demés no em sonen. Pero Pertu sembla molt simpatic nose...mai l'he vist fent algo que no m'agrade, com a molts més xD

Llavors coneixeràs Lakq no?

si el pertu es bon tio, saps qe pasa, qe jo conec a la majoria, pero perqe he cambiat molt descoles, aleshores dons hi ha molts qe se qui son pro no els seus noms


al final tu i jo si qe ens abrem vist xd
Carma_vlc escribió:si el pertu es bon tio, saps qe pasa, qe jo conec a la majoria, pero perqe he cambiat molt descoles, aleshores dons hi ha molts qe se qui son pro no els seus noms


al final tu i jo si qe ens abrem vist xd

Pero coneixes Lakq no? Si has anat alguna vegada segur que ens haurem vist...segur...perque passe molt de temps amb Natxo i Marc (els que ho porten tot allò).
jalsimoo escribió:
Carma_vlc escribió:si el pertu es bon tio, saps qe pasa, qe jo conec a la majoria, pero perqe he cambiat molt descoles, aleshores dons hi ha molts qe se qui son pro no els seus noms


al final tu i jo si qe ens abrem vist xd

Pero coneixes Lakq no? Si has anat alguna vegada segur que ens haurem vist...segur...perque passe molt de temps amb Natxo i Marc (els que ho porten tot allò).

dons el nom no em sona pro alomijor si qe els he vist



pd- la novia del pertu es la nixu T_T
Ah doncs també conec a nixu. Pero de vista i alomillor haver creuat dues paraules jeje.
De totes maneres si no ens em vist, ens veurem. Per collons. I si no, quedem, que ja que hi ha una eoliana tan a prop... Ara no sols eixir per L'Eliana?

(Lakq es la casa de la joventut, on fan els concerts i demés)
jalsimoo escribió:Ah doncs també conec a nixu. Pero de vista i alomillor haver creuat dues paraules jeje.
De totes maneres si no ens em vist, ens veurem. Per collons. I si no, quedem, que ja que hi ha una eoliana tan a prop... Ara no sols eixir per L'Eliana?

(Lakq es la casa de la joventut, on fan els concerts i demés)

loool
veus
soc una cateta


i tant! ami no em costa res quedar amb ningu!
Jajajaja aleshores si que has anat a Lakq alguna vegada no?
Hui feien unes jornades i esta nit concert, pero no he anat perque tenia que assatjar am el meu grup de musica que el divendres que ve toquem per la zona Juan Llorens (a Valencia). I sincerament perque els grups que hi anaven no em feien molta gracia, que sempre son els mateixos xD
jalsimoo escribió:Jajajaja aleshores si que has anat a Lakq alguna vegada no?
Hui feien unes jornades i esta nit concert, pero no he anat perque tenia que assatjar am el meu grup de musica que el divendres que ve toquem per la zona Juan Llorens (a Valencia). I sincerament perque els grups que hi anaven no em feien molta gracia, que sempre son els mateixos xD


no no he anat ( ami esk ells no magrada com toqen XDDDDD )
[qmparto] [qmparto] [qmparto]
Ja es universal que no agrade la musica que toquen xD Encara que fa unes setmanes van tocar uns que es deien Take Both que sonàren molt guay.
Escolta que amb el xat EOL improvisat s'han fet les 2 i demà tinc que alçarme relativament pronte, vols que ens afegim al MSN i parlem en un altre moment i en temps real (i no per torns, com a un joc de rol). El meu MSN està en el meu perfil, si vols afegir-me afig-me i men vaig a dormir.
jalsimoo escribió:[qmparto] [qmparto] [qmparto]
Ja es universal que no agrade la musica que toquen xD Encara que fa unes setmanes van tocar uns que es deien Take Both que sonàren molt guay.
Escolta que amb el xat EOL improvisat s'han fet les 2 i demà tinc que alçarme relativament pronte, vols que ens afegim al MSN i parlem en un altre moment i en temps real (i no per torns, com a un joc de rol). El meu MSN està en el meu perfil, si vols afegir-me afig-me i men vaig a dormir.

loool tens rao, ja son cuasi les 2, dons si ara et fique i parlem millor per msn ^^ nanittt
eraser escribió:
Johny27 escribió:
William Blake escribió:La CruzCu FTW!


¿Dónde está la cruz cubierta? El nuevo piso está por ahí pero aún no he ido (está en tres cruces creo).


¿Tres Cruces a qué altura? No me jodas que vamos a ser vecinos XD


Mi novia vive cerca del cruce de Tres Cruces con Tres Forques.

Le dire que se cambie de barrio que se esta llenando de chusma [poraki]
Baraka666 escribió:Mi novia vive cerca del cruce de Tres Cruces con Tres Forques.

Le dire que se cambie de barrio que se esta llenando de chusma [poraki]

qué mamón [qmparto]
Aún seremos vecinos, que ahí vivo yo, en Ceramista Ros
eraser escribió:
Baraka666 escribió:Mi novia vive cerca del cruce de Tres Cruces con Tres Forques.

Le dire que se cambie de barrio que se esta llenando de chusma [poraki]

qué mamón [qmparto]
Aún seremos vecinos, que ahí vivo yo, en Ceramista Ros



Pues si, eres vecino de mi novia. Porque ella vive en la calle Torrente. Hay que ver que pequeño es el mundo.

P.d= Ahora solo falta que me digas la direccion exacta, cuando no estais en casa y donde guardas los "lego's [sati] "
Baraka666 escribió:
eraser escribió:
Baraka666 escribió:Mi novia vive cerca del cruce de Tres Cruces con Tres Forques.

Le dire que se cambie de barrio que se esta llenando de chusma [poraki]

qué mamón [qmparto]
Aún seremos vecinos, que ahí vivo yo, en Ceramista Ros



Pues si, eres vecino de mi novia. Porque ella vive en la calle Torrente. Hay que ver que pequeño es el mundo.

P.d= Ahora solo falta que me digas la direccion exacta, cuando no estais en casa y donde guardas los "lego's [sati] "



ehhhh.... C/ De la Piruleta nº 13 :P

XD
Vaya barrio de chusma al que me he ido a vivir, cawendios, me tendrían que rebajar el alquiler [carcajad]
Johny27 escribió:Vaya barrio de chusma al que me he ido a vivir, cawendios, me tendrían que rebajar el alquiler [carcajad]


Lo que no se es cómo se han rebajado a dejarte entrar en este super-barrio [poraki]
este hilo parece un msn XD
Johny27 escribió:Vaya barrio de chusma al que me he ido a vivir, cawendios, me tendrían que rebajar el alquiler [carcajad]



Eh que yo soy mala gente pero mi novia tiene clase [+risas]
xe, que jo tamé soc valencianet, encara que visc en la frontera nord, q sóc de Vinaròs.
Aquí uno de Burriana, al ladito mismo de Villarreal. ^^
al073364 escribió:Aquí uno de Burriana, al ladito mismo de Villarreal. ^^

la unica vez que fui a burriana fue a jugar un partido de baloncesto que falto el canto de un duro para acabar a ostias XD XD
al073364 escribió:Aquí uno de Burriana, al ladito mismo de Villarreal. ^^

Casi vecinos XD

Yo tengo alguna amiga q estudió conmigo allí.
Acabo de crear un hilo aparte, pero igual a vosotros os suena más:
¿Un anuncio que ponían hace un tiempo en Kinepolis de un hotel de esos por horas con rollo por horas y tal os suena el nombre?
Baraka666 escribió:Si alguien se anima habría que hacer un nuevo hilo. Puesto que el creador de este no da señales de vida desde hace ya tiempo.

Yo me animaría pero soy bastante descuidado.


Pues si, porque la lista no esta actualizada..

Otra valenciana!! XD
jsx escribió:
Baraka666 escribió:Si alguien se anima habría que hacer un nuevo hilo. Puesto que el creador de este no da señales de vida desde hace ya tiempo.

Yo me animaría pero soy bastante descuidado.


Pues si, porque la lista no esta actualizada..

Otra valenciana!! XD



Eso es que te ofreces voluntaria? [reojillo]
Baraka666 escribió:
jsx escribió:
Baraka666 escribió:Si alguien se anima habría que hacer un nuevo hilo. Puesto que el creador de este no da señales de vida desde hace ya tiempo.

Yo me animaría pero soy bastante descuidado.


Pues si, porque la lista no esta actualizada..

Otra valenciana!! XD



Eso es que te ofreces voluntaria? [reojillo]


seguro! XD
jsx escribió:
Otra valenciana!! XD


Por dios, no me digas q eres de Sagunto xq me caigo de culo, Que te pareces un huevo a una amiga de mi hermana! XD

El autor del hilo lleva 2 añitos sin aparecer por Eol, así que alguna alma cándida podría hacer uno nuevo y este que lo chapen!

Edito, Vale me he acordado del hilo de nombres de como te llamas. No puedes ser tú XD.
Pacothemaster escribió:El autor del hilo lleva 2 añitos sin aparecer por Eol, así que alguna alma cándida podría hacer uno nuevo y este que lo chapen!


Pues sea quien sea el que lo abra, por favor que le cambie el título xD

No estaría mejor uno que fuera "Senyor pirotècnic - hilo valenciano"? Por poner un ejemplo. Esque tener ahi el himno...puff xD
jalsimoo escribió:
No estaría mejor uno que fuera "Senyor pirotècnic - hilo valenciano"? Por poner un ejemplo. Esque tener ahi el himno...puff xD

Si sii sis. Un: senyor pirotècnic pot començar a spammear

Estaría de puta madre XD
557 respuestas
18, 9, 10, 11, 12