Tots a una veu, germans, vingau [Hilo Valenciano]

1, 2, 3, 4, 512
Harry Mason escribió:Los Granotas de "pro" son casi todos del Mandril (xD) y luego esta la vertiente del Barça que al llevar los mismos colores pues ... Teoria mia claro.


Joder, doncs a mi el camp del Llevant em semblava un petit camp nou.
por aqui habia un culé escondio........pos ia somos dos xDDD
no escribo en valenciano y tal pq hace taaaaanto que no lo hago que meteria demasiadas "espardenyás" asi que ni lo intento.
Un altre valencia per al fil [beer]

Aprovecho para decir a todos los valencianos que les guste el heavy metal, que HELLOWEEN viene el 20 de diciembre a Republika.


Jo ja tinc l'entrada, avore si algú mes apareix per alli.


salutacions


(Jo soc del barça [jaja] )
eL EsE escribió:por aqui habia un culé escondio........pos ia somos dos xDDD
no escribo en valenciano y tal pq hace taaaaanto que no lo hago que meteria demasiadas "espardenyás" asi que ni lo intento.


Ya somos tres XD XD XD Bueno, parece que cuatro.

Aquí otro valenciano más. No escribo en valenciano porque hago demasiadas faltas y no es plan jejeje.

Thorm, de sagunto en invierno y de canet en verano :-)

Salu2
¿Que problema hay por ser del BarÇa? xD, y ha mucha honra!!!, lo malo es lo mio que soy Valencianista y Cule, el dia que juegan me toca mirar para otro lado [tomaaa].

¿Quien se apunta a bombardear a MP`s a Jixo? xD.
Harry Mason escribió:¿Quien se apunta a bombardear a MP`s a Jixo? xD

Que hijoputa.. [jaja] [jaja]
Al dir valencians us referiu a de la comunitat valenciana o de la provincia? ¬_¬

No em feu molt de cas XD

S'acepta a un de castello?

Bona nit a tots [maszz]
jojojo, yo no lo haria aer si te perdemos... [+risas] [+risas]

Del Barça.. Del valencia...

AUPA ATLETI! ^^

Salu2
Harry Mason escribió:
¿Quien se apunta a bombardear a MP`s a Jixo? xD.


Juegas con fuego. No hagas enfadar al Padrino :-)
Bona nit companys.

Feu el favor d'apuntar-me a mi també, soc d'un poblet d'alacant.

No se si açò passa en altres llocs però per açi es nota moltissim el canvi de "dialecte" entre els diversos pobles de la zona. A més quasi ningú per açi parla un valencià "correcte" (normalitzat).
PinoSeitor de que poblet eres??? a vore si som veïns
Soc de prou al sur de un poble anomenat "el pinós". Pels voltans estan
alguenya, monover, la romana.
D'on eres tu?

[bye]
Bo, em presente que soc nou i ja que estem apunteu-me a la llista de valencians!
PinoSeitor soc de La Vila, al costat de benidorm, a la borera de la mar ;)
QUANT DE VALENCIÀ !!!!!

a vore si fem una kdd com deu mana...
Home! ja tenim un lloc per als valencians.

Saluts a tothom des d'Alacant Sud.
Cabrons, i jo que?!! que soc el creador del fil de la kedada a València i no estic a la llista xD [tomaaa]
Weno doncs aixó que jo també soc de la terreta, més en concret del grau, no se si n´hi haurà eolians per ací. Ah, també soc culé a molta honraXD.
Doncs a vore si fem una kedada ara que ja tenim fil propi.
Adewww
Podriamos decir de que zona somos de Valencia,Castellon o de Alicante.. Aer si vamos a ser vecinos o algo x'D

Yo soy de la Malvarosa, la playica aki alao :P

Salu2!
Cuants som de castello?que a vore si fem els de castello una KDD tmb ,que no es plan d'anrme a valencia.

Bona nit
Un altre valencià, de moncofa ;-) (castello)
HEY! Anoche me comentaron que seguramente se vendria el premio de F1 para Valencia despues de hacer uans reformas al Ricardo Tormo, ¿alguien sabe algo del tema?.
Si , dijeron algo de hacer el Gran Premio de ANDORRA en cheste............................ , al parecer kieren ensanchar la pista (obvio pa la F1) y poner la F1 ahi , no estaria nada mal [babas]

Salu2! y forza Schumi!
Link escribió:Si , dijeron algo de hacer el Gran Premio de ANDORRA en cheste............................ , al parecer kieren ensanchar la pista (obvio pa la F1) y poner la F1 ahi , no estaria nada mal [babas]

Salu2! y forza Schumi!


Andorra?? Nos invaden los andorranos¡¡¡¡¡ XD
Ché, ja era hora de que fèrem un fil per als eolians valençians, pensava que èrem una classe extinta a EOL [Ooooo] [Ooooo] [Ooooo]

Bé, en resum, que açí teniu un valencià de la capital del regne [ayay] [ayay]
una de mes al sur, Elx [sonrisa]
Jo no soc de València, però visca el País Valencià [tadoramo] a veure si us descolonitzeu home [tadoramo]
Retroakira escribió:Ché, ja era hora de que fèrem un fil per als eolians valençians, pensava que èrem una classe extinta a EOL [Ooooo] [Ooooo] [Ooooo]



Eh! que som un bon grapat. El cas es que ja sabem com som els valencians, que no ens agrada gens organitzar-nos (politica ejem [sati] ). Som una mica fabas [burla3]

au kku!
mankiNd escribió:

Eh! que som un bon grapat. El cas es que ja sabem com som els valencians, que no ens agrada gens organitzar-nos (politica ejem [sati] ). Som una mica fabas [burla3]

au kku!

I tant i tant...mira el fil de la kedada que encara no hem acordat on ni quan ir...amés el fil ja està per les profunditats d´eol.
Xe ahir vaig gaudir com un enanet amb el barça. 0-3 a casa del Madrit....quina canya, Ronaldinho és DEU [jaja]
Però què feu parlant del Barça, xe?
Ahir va pasar alguna cosa important? [666]


AMUNT VALENCIA¡¡¡¡¡¡

0-1 Gol de Vicente (Aquest si que és Déu).

Hem guanyat a pesar de jugar malament i de tindre un arbitre cassolà. Hi ha que demostrar que som un equip gran. Collons¡¡¡¡¡
Thanos escribió:
Hem guanyat a pesar de jugar malament i de tindre un arbitre cassolà. Hi ha que demostrar que som un equip gran. Collons¡¡¡¡¡


No podeis demostrar lo imposible! [poraki] [poraki]

Salu2

:P
Link escribió:
No podeis demostrar lo imposible! [poraki] [poraki]

Salu2

:P


2-1 ejem, ejem X-D
Eiiiiiiiiiiiiiiiiii que falte jo en el cens de Valencians del Fil!

Soc de la Ribera, de Guadassuar (be, de Carabassolandia [jaja]) Salut!

Pd. Tal vegada vos moleste la vista la meua forma d'escriure valencià, pero es lo que n'hi ha. [sonrisa]
be,be,be quanta gent... a vore si aixi podem fer la kdd de veritat...
Altre Valencià!!!

Pues eso, somos bastantes Valencianos!

Enga, Au!
Jo el dia 26 baixaré pel vostre País, vinc a veure un concert de NoWayOut

Aniré al de Castellò, però també aniran a València capital i a Alacant hem sembla.
Ruxii escribió:Jo el dia 26 baixaré pel vostre País.


Errr... Comunitat, per favor ;)

Un altre que s'apunta al fil este. Valencià de Montcada.

Ciao!

P.D: Link, guarra, el premio de F1 era el de Bélgica :Ð
tiku escribió:
Errr... Comunitat, per favor ;)

Un altre que s'apunta al fil este. Valencià de Montcada.

Ciao!

P.D: Link, guarra, el premio de F1 era el de Bélgica :Ð


Estic d'acord en tu tiku, pero crec que este comentari teu tindrà conseqüencies en forma de discusió en breu.

Salut! i bon rollo
Mmm, espere que respeten la meua preferència i que no desemboque en una discussió. No ho he dit en eixe fí, pero es que no estic en un "Pais" X-D
sense anims de discutir tampoc, pero tiku, com tu mateix has dit, es la teva preferencia, potser hi ha gent que en te d'altres
Si, ho he pensat després de escriure abans.

De totes formes, desde el meu punt de vista "Comunitat Valenciana" (per un altra part, nom oficial) no crec que moleste a ningú, mentre "Païs Valencià" pot molestar a més d'un...

A mi personalment, me molesta [sonrisa]
tiku escribió:Si, ho he pensat després de escriure abans.

De totes formes, desde el meu punt de vista "Comunitat Valenciana" (per un altra part, nom oficial) no crec que moleste a ningú, mentre "Païs Valencià" pot molestar a més d'un...

A mi personalment, me molesta [sonrisa]


blavero!!!! [poraki]
DevilMay escribió:
blavero!!!! [poraki]


Si, i yo tb. [chulito]
El tema es que en el actual estatut, les dos denominacions son oficials, en el proxim crec que no.

Salut i força al canut!
Otro Valenciano + AMUNT¡¡¡¡¡
tiku escribió:
A mi personalment, me molesta [sonrisa]


A mi tb i crec que a la majoria.

No obstant açò, l'Estaut Valencià reconeix les dos acepcions per a que tots estiguen contents: País Valencià com a territoti històric (Regne de València) i Comunitat Valenciana coma comunitat autonoma espanyola.
Sabokillo escribió:
Si, i yo tb. [chulito]
El tema es que en el actual estatut, les dos denominacions son oficials, en el proxim crec que no.

Salut i força al canut!


Si? aixó no ho sabia. De totes maneres, que me moleste no vol dir que me vaja a enervar en el tema.

Una birra per a tots [ginyo]

Edit:
DevilMay escribió:...


Y tu una putita, no puedes negarlo :-|
Sabokillo escribió:
Si, i yo tb. [chulito]
El tema es que en el actual estatut, les dos denominacions son oficials, en el proxim crec que no.

Salut i força al canut!


Vaja açò farà parlar, ja voràs.
tiku escribió:P.D: Link, guarra, el premio de F1 era el de Bélgica :Ð


Uhm, segur?? No s'a mi és el que em van dir i ja em quedi un poc... [comor?] xD Però weno que estaria bé tindre la F1 açi al costat ^^

Salu2!
A vore si es veritat i el govern d'Andorra tria el circuit de Cheste per a F1.

Crec que suposaria una nova injecció economica, i seria un gran esdeveniment esportiu, que pareix que ultimament esta de moda :-p

Salut!
Otro Valenciano ^^ de Pr0.

-- apunteume a la llista --


Salutten xD
557 respuestas
1, 2, 3, 4, 512