Tots a una veu, germans, vingau [Hilo Valenciano]

1, 2, 3, 4, 512
Doncs un altre Valencià per al cens [sonrisa]
Weeee, jo tambééééé, apunteumeeee ^^
AKI otro valenciano paternero
Un saludo
Jixo no se apunta, y eso que le mande un MP y todo xD ... RENEGADO!!!!.

A mi m´agrada mes la denominacio Pais/Regne.

Menudo dia de frio [mad] .
Harry Mason escribió:A mi m´agrada mes la denominacio Pais/Regne.

Menudo dia de frio [mad] .



Que bonic que queda Regne de Valencia.

Ché, ací al sud no fa res de fred. Una mica però no es pot comparar al que fa a la terreta del nord. Y no diguem ja a Xixona [mad]

Per cert, ERPV ha inaugurat una nova seu a Elx. A vore si el PPPV y el PSPV es posen les piles (?) y comencen a parlar un poc més en valencià y a fomentar-ho.
una pregunta, el pp es diu alla PPPV? pero no estan en contra d'aquesta denominacio?
macarrone escribió:una pregunta, el pp es diu alla PPPV? pero no estan en contra d'aquesta denominacio?


Jo crec sí. Però no estic totalment segur.
Doncs es veu que no: http://www.ppcv.org en perfecte bilinguisme castellà-espanyol.

Salut!
Gerim escribió:Doncs es veu que no: http://www.ppcv.org en perfecte bilinguisme castellà-espanyol.


[carcajad] ja em semblava extrany, ja
teniu raò [burla2] . ja em deia jo que no em sonava del tot. Pot ser que pppv siga el partit populat al pais basc?

bona nit a tothom
Tots el partits polítics amb més representació (PSOE, EU, Bloc, ER...) sí es denominen com a Pais Valencià. El PP es l'únic que s'autodenomina CV, encara que desconec la situació de Coalició Valenciana, però tenint en compte que l'ha format un ex-falangista, no crec que siga molt dificil d'adivinar la seau definició :-p :-p .

Pel mig m'he deixat un partit polític (entre la cuarta ¿Bloc? i la sisena representació ERPV). Algú sap quina es?? Partido Cannabis?? [boing] [boing]
Weeee posteje per a dirvos que avui es el meu 18 aniversari....18 anyets ja, ja soc major d´edat xDDDDD
Quina festa ahir per la nit, mare mare....
Bé, cal dir que aquest matí ha guanyat el Pamesa a Vitoria. Jo soc de l'Etosa però també m'agrada que guanyen els taronjers [poraki]

Congratulations xavilin XD


Au kkus
Especifique, soc del barri de Jesus, al costat del centre y de patraix. Tambe vaig tots els dies a Castelló perque estudie alli en la UJI, açi que puc apuntarme a qualsevol kdd de Valencia o Castelló.

Saluts!

PD: Q mal se me da escribir en Valenciano... xq no lo hablo habitualmente, escribirlo ufff.
kony, pukas... si som veïns... yo visc al costat de la finca roja... a marques de zenete, a vore si es fa eixa kdd...

per cert pukas treballes al circuit???
Ya estava bé home, ya esta bé... Menos mal, ya feia falta asó... un atre més, un valenciá "de la pata"
Yo soc d´Alginet [jaja] pero tots els dies estic en la capi, en el politecnic.

Imagen
Un trosset mes de mapa i ix el meu poble :D
eiss, nose què faig a la llista..que io soc catala! L'unic post que vaig escriure al fil era per donarvos la benvinguda.
Si voleu em podeu posar com a adoptiu.. xD
kurras escribió:eiss, nose què faig a la llista..que io soc catala! L'unic post que vaig escriure al fil era per donarvos la benvinguda.
Si voleu em podeu posar com a adoptiu.. xD


Arreglao :P, se me fue la pinza y tengo esto un poco abandonado con lo de la X360 :P:P:P:P.

¿Cuantos os la vais a pillar?.
jo dema al mati com un clau a la tenda [ginyo] ens veurem pel live
Podriem fer la kdd en casa de Harry Mason i estrenar la seua x360... X-D X-D X-D

I per als que vullguen divertir-se, jo portaré la ps2 [jaja] [jaja] :D [666]

Nah, que es broma ;-)
Jo supose que esperare una mica a vore com va... per a despres de nadal a vore si puc pillar-la
Jo crec que aniré aquesta vesprada si puc al Carrefour d'Elx a vore si hi ha alguna per que no vaig fer la reserva a temps [buuuaaaa]
És massa prompte. Jo crec que hi ha que esperar a vore quins títols té la nova consola i l'éxit que té.
Hey, que yo no coneixia aquest fil!!!
Apunteu-me,soc valencià de pura raça,XD.
Soc de Massamagrell [ok] El poble del cura que ha fet vaga de fam [+risas]
Un valencià de València per ací!
Que siga de Benidorm no vol dir que no siga Valencia xD, anoteu un valencia mes CHE !!! que jo soc de bon poble.
XBOX 360?! On ni ha que anar:P? (ese valenciano XD )

Wenoo, bngaa la fiestaa , que hasta el Lunes nada!

Salu2!
A on aneu els valencians per Nochevieja?

Pirámide, Bananas, Rockola, Km, Penelope, Pacha, 40º, kko, a on a on? [looco] [looco] [looco]

Jo n'ho tinc molt clar però crec que aniré a Torrevieja y lo que la nit vulga.
Hola valencians! m'han dit que pregunti aqui la meva pregunta, perquè potser em podreu contestar vosaltres millor, que en el fil de el rincon.

veureu tinc dos amics estrangers en Alicante que volen estudiar a la UNiversitat de Alicante i necesiten demanar cada un una beca, pero no saben com fer-ho i no entenen el que els i diuen. I per internet no saben.
Si fosiu tan amables i em poguessiu ajudar.
preferiria que si algu em contesta fos per mp!

gracies!
Apunteu a un altre valencia , d`Elx [oki]
Jo en nitvella(es diurà aixì? [tomaaa] ) ane am la hòstia de amics a un xalet d´un amic a Nàquera. MOlt més económic i em pasaré igual o millor [jaja]
És "nit de cap d'any" ;)

lidita15 escribió:Hola valencians! m'han dit que pregunti aqui la meva pregunta, perquè potser em podreu contestar vosaltres millor, que en el fil de el rincon.

veureu tinc dos amics estrangers en Alicante que volen estudiar a la UNiversitat de Alicante i necesiten demanar cada un una beca, pero no saben com fer-ho i no entenen el que els i diuen. I per internet no saben.
Si fosiu tan amables i em poguessiu ajudar.
preferiria que si algu em contesta fos per mp!

gracies!

Ni idea, però és més senzill que pregunten a un Erasmus, que per allà n'hi han molts, almenys els ajudaran a fer-se entendre.
També solen haver deparaments o despatxos de relacions internacionals, o simplement una delegació d'alumnes.
Apunteu-me a mi tambe.
Saluts a tos els valencians i valencianetes d'este forum.
A vore si puc baixar-me pa fi d'any pa la meua terreta que ara estic a barcelona i la trobe a faltar.
¡¡Vixca Valéncia, el V.C.F., el L.U.D, i les normes del Puig!!
kelgar escribió:Apunteu-me a mi tambe.
Saluts a tos els valencians i valencianetes d'este forum.
A vore si puc baixar-me pa fi d'any pa la meua terreta que ara estic a barcelona i la trobe a faltar.
¡¡Vixca Valéncia, el V.C.F., el L.U.D, i les normes del Puig!!


[tadoramo] [ok] [oki] [beer]

Caram com creix el fil no... segur que encara queda algun que no s'ha enterat.

Salut i força al canut.
ací un altre Valencià desde el Grau de Gandia [chulito]

xavillin escribió:Cabrons, i jo que?!! que soc el creador del fil de la kedada a València i no estic a la llista xD [tomaaa]
Weno doncs aixó que jo també soc de la terreta, més en concret del grau, no se si n´hi haurà eolians per ací. Ah, també soc culé a molta honraXD.


Grau de Castelló ? O_O XD

PD: i aquells que fiquen Vixca Valéncia ?????? en tot cas es visca València .. no li trobe sentit.. a cas pronuncieu vixca ? no, doncs no ho entenc xDD

PD2 : Força Barça ! xD ¡ Llevant a Primera !
Hola valencians! Jo també vuic que m'agregau com a germà vostre, puix com a català de Catalunya que sóc, tenim moltes coses en comú. :)

Gràcies!
Jo també m'apunto.

Sóc del darrer poble valencià amb falles abans de Catalunya, he he he.
Ja sabem en qui cau la responsabilitat de exportar cap al nord les falles! [tadoramo] [fies]

jejeje
FaReN escribió:ací un altre Valencià desde el Grau de Gandia [chulito]



Grau de Castelló ? O_O XD

PD: i aquells que fiquen Vixca Valéncia ?????? en tot cas es visca València .. no li trobe sentit.. a cas pronuncieu vixca ? no, doncs no ho entenc xDD

PD2 : Força Barça ! xD ¡ Llevant a Primera !

No, del grau de València :-p
Proper al port....més en concret al carrer de la serradora(serrería).
Salutacions.
Thanos escribió:No obstant açò, l'Estaut Valencià reconeix les dos acepcions per a que tots estiguen contents: País Valencià com a territoti històric (Regne de València) i Comunitat Valenciana coma comunitat autonoma espanyola.


La questio es que estic quasi segur de que Valencia no ha segut mai un pais com a tal, pero si un regne... algu em pot corregir o aclarir aço? (sempre que ho he preguntat m'han eixit tones de extremistes de les dos parts) [decaio]
Bé germans. Aquest diumenge hi ha derby a Elx...

Elx-Hércules

Rivalitat 100%. Esperem que les aficions no siguen fabes i no provoquin cap bestieça. A vore qui guanya.

Macho Hércules! :P
Lord_Meow escribió:
La questio es que estic quasi segur de que Valencia no ha segut mai un pais com a tal, pero si un regne... algu em pot corregir o aclarir aço? (sempre que ho he preguntat m'han eixit tones de extremistes de les dos parts) [decaio]


No sé, jo dic Pais Valencià però sense cap connotació política/històrica, simplemente perqué així ho he aprés, però crec que no tens clar el terme de pais. :)

país.

(Del fr. pays).
1. m. Nación, región, provincia o territorio.
2. m. paisaje (ǁ pintura o dibujo).
3. m. Papel, piel o tela que cubre la parte superior del varillaje del abanico


N'hi hagué una discussió pareguda en Miscelanea.
Lord_Meow escribió:
La questio es que estic quasi segur de que Valencia no ha segut mai un pais com a tal, pero si un regne... algu em pot corregir o aclarir aço? (sempre que ho he preguntat m'han eixit tones de extremistes de les dos parts) [decaio]


el regne de valència estava dins de la corona catalanoaragonesa formada per balears, catalunya, país valencià, aragó, sardenya, còrsega i moltes mes terres de part d'Italia.. tot això s'anomenava regne d'arago o catalanoaragones fins la unió amb el regne de castella[nop]
xavillin escribió:No, del grau de València :-p
Proper al port....més en concret al carrer de la serradora(serrería).
Salutacions.


Mira tu, al costat meu, si em cruce amb tu algun dia de estos, j que sempre estic pasant per serreria, ja t'avisaré...xDDD, Jo soc D'arquitecte Alfaro


salutacions...

Y si, jo també dic País Valencià, es una denominació històrica, no te res a vore amb independentismes o nacionalismes
Lord_Meow escribió:Ja sabem en qui cau la responsabilitat de exportar cap al nord les falles! [tadoramo] [fies]

jejeje


He he.... amb el fred que fa ara, segur que això de fotre'ls foc i fer calentoreta els molava :-) !!!!
ei que aqui al nord tambe ens agraden els petards i cremar coses (per sant joan per exemple) :p
Si és que això de cremar és universal X-D X-D X-D !!!!

Per cert, este fil m'ha donat ganes de menjar una bona paella de vaquetes :p :p :p .
557 respuestas
1, 2, 3, 4, 512