Por favor, identifícate o regístrate.
Moderadores: Ferdopa, jamonazo2000, Namco69

JB-King has posted the latest upgradeV2.5 to enable all the games patched with v2.5 to work on .
Updated method ( Please follow the procedure, or it will be difficult for you to play games smoothly.)
1. Press on JB-King upgrade switch and plug in main USB interface. Open “Upgrade.exe” and upgrade “updrade2.5.dfu". Then pull out JB-King and close “Upgrade.exe”
2. Do not press on JB-King power switch. Plug it into PC. After about 5-8 seconds, pull out JB-King.
3. Press on JB-King upgrade switch power again, and plug it into USB interface. Open “Upgrade.exe” and upgrade “S_2.5.dfu”. The process will last for a longer time, please be patient!
3. If you get tips as follows, congratulation! You upgrade successfully.
youtube link: http://www.youtube.com/watch?v=Jlsy1nfW ... e=youtu.be
For JB-King owners enjoy.
--------------------------------------------------------------------------------
JB-King Team
Email: jbksale03@gmail.com
Juandavidbl escribió:A mi me han enviado un email los del JB-KING
Aqui lo pongoJB-King has posted the latest upgradeV2.5 to enable all the games patched with v2.5 to work on .
Updated method ( Please follow the procedure, or it will be difficult for you to play games smoothly.)
1. Press on JB-King upgrade switch and plug in main USB interface. Open “Upgrade.exe” and upgrade “updrade2.5.dfu". Then pull out JB-King and close “Upgrade.exe”
2. Do not press on JB-King power switch. Plug it into PC. After about 5-8 seconds, pull out JB-King.
3. Press on JB-King upgrade switch power again, and plug it into USB interface. Open “Upgrade.exe” and upgrade “S_2.5.dfu”. The process will last for a longer time, please be patient!
3. If you get tips as follows, congratulation! You upgrade successfully.
youtube link: http://www.youtube.com/watch?v=Jlsy1nfW ... e=youtu.be
For JB-King owners enjoy.
--------------------------------------------------------------------------------
JB-King Team
Email: jbksale03@gmail.com
drake19 escribió:
Creeis que los del jbking son tb los del true blue y esten haciendo esto para ganar mas dinero con este pincho ahora¿
D
lloyder escribió:Tengo una duda. tenia CFW 3.55 y cargaba mis backups con el multiman. Tengo el JBking bien nuevo y bien actualizado. He actualizado el firm de la consola al ultimo de TB como dice el tuto. Pero resulta que arranco el multiman y parece no cargar los juegos. Lo selecciono desde el multiman pero luego no fucionan ni los de CFW de 3.55 que tenia antes. Deberia de haber actualizado antes al cfw de jbking y luego al de TB? se necesita el jbking puesto en la consola incluso para los que ya jugaba con el 3.55? tengo que parchearlos tambien?
Me surgen algunas dudas. si no es este el hilo por favor indiquenme cual es el mejor para postearlas. muchas gracias

Usuarios navegando por este foro: No hay usuarios registrados visitando el foro y 1 invitado