Catalans aixakeuvus xD (#69)

Jo vaig anar ahir a veure sweeney todd, no esta gens malament la peli, pensava que m'agradaria menys xDD
Nose com la gent es pot destrossar el cos d'aquesta manera..





Whisky r00lz xDD
bones gent

ala 5 exàmens fets ja, només en queden 4 XD

s'han acabat els teòrics [360º] ara només queden els pràctics jeje
Demà segurament caigui a les meves mans un macbook [babas]
demà exàmen pràctic de visual basic [buuuaaaa]
Coi d'spamers els del forum de la uoc, el semestre ha començat fa 4 dies i ja hi ha mes de 100 posts xDDD

Sort que per la unica assignatura que faig (aspectes avançats de seguretat en xarxes) no és necessari spamejar per aprovar xDDD

[barret]


PD: A vore aquesta knoppix std que m'han enviat :p
oscuros escribió:demà exàmen pràctic de visual basic [buuuaaaa]


.net o 6? xD
6


.net l'any q vé jeje
jo hauria de preparar una exposició d'angles, però no tinc geeeeeeens de ganes u.u
drknss, m'hauries de veure, torno a fer trasvassaments de l'ebre XD ja te contaré [plas]



aya, ets una vaga XD ja et pots posar les piles amb lo d'anglès

a part ... [666] jiji
lodis escribió:drknss, m'hauries de veure, torno a fer trasvassaments de l'ebre XD ja te contaré [plas]
xDDD
aquest fil sense fotos no val res! XD
només em faltaria això... no tinc prou feina.... [plas]
Lo que? Trasbassament? [mad]
Sí, de la garrafa cap a l'ampolla xD
drknss escribió: Sí, de la garrafa cap a l'ampolla xD


[tomaaa]
Carai, veig un desbordament amb la conseqüent inundacio [sati]
L'aigua que l'ebre llença al mar...

Tonteries que diuen els anormals del trasvassament xD

El vodka és per qui no s'estima a si mateix i als seus òrgans interns..

darkness, respons a la pregunta ?

Imagen


[amor][amor]
de la garrafa a la gerra de la gerra al a botella lo pitjor era de garrafa a garrafa XD jajaja no cau gens d'aigua si ho saps fer inclús de garrafa a botella XD
eTc_84 escribió:L'aigua que l'ebre llença al mar...



Imagen


[amor][amor]



m'encanta la serie[666]
anava a sortir de casa i comença a ploure a saco així que he passat de anar fins a classe i he fet ben fet, s'ha posat a caure calamarsa, perquè ara encara plogui a sac i surti el sol O.O el temps està boig, amb això que me truca ma mare nena? que has anat a classe? i jo no perquè fa mal temps blà, blà... i em diu es que amb la neu i tot millor quedat a casa i jo O.O ?¿ neu?? on la veus tu la neu... doncs si, per les noticies amenacen amb més neu (suposo que en algun moment entre tanta pluja ha nevat i la calamarsa la desfet) i que les temperatures baixaran més de 10º ... jo no se si els del temps i jo estem al a mateixa ciutat, però algú de vosaltres ha vist neu?? potser més a primera hora del matí?? perquè jo no la he vista pas...


cafetino? tu vas aviat a currar, hi havia neu?? o es que els del temps es definitivament es xuten?
Bah, aquí fot una tramuntanada de collons... però de pluges, res de res..
lodis escribió:cafetino? tu vas aviat a currar, hi havia neu?? o es que els del temps es definitivament es xuten?

Mes aviat era pedra petita, que al curru he aprofitat per treure el braç per la finestra per comprovar-ho xDD

Lo que si es veia, es que la pedra es desfeia aixi una mica i a simple vista semblava com neu, sobretot l'acumulada sobre algun que altre cotxe.

Tot això ha estat cap alla la 1, de bon mati l'unic que hi havia eren nuvols ben negres amenaçant el panorama.
Doncs a mi com de costum mha enganxat la pedregada al moment d'anar a dinar..i a sobre tot el cotxe ple de gel.. ^^U
A Vic no ha plogut però feia una rasca de nassos, el quem 'han dit és que dijous nevarà u.u
no si lo de la pedra ja ho se que ho he sentit, però mia el de les noticies es flipen i tothom trucant i preguntant que tal pel temps i jo O.O fa fred, però neu... no se, com no sigui a les muntanyes.... això si fred un rato.


ara venim de veure 27 vestidos [sonrisa]
Doncs per aquí ha caigut una mica d'aiguaneu, però res, lo més destacat és el fred acollonant que fa.
lodis escribió:no si lo de la pedra ja ho se que ho he sentit, però mia el de les noticies es flipen i tothom trucant i preguntant que tal pel temps i jo O.O fa fred, però neu... no se, com no sigui a les muntanyes.... això si fred un rato.


ara venim de veure 27 vestidos [sonrisa]

No esteu acostumades a fred de veritat.. i això que viviu envoltades en el núvol tòxic de girona..

http://ca.wikipedia.org/wiki/Tramuntana, que, com diuen en castellà, "cala en los huesos"..
eTc_84 escribió:No esteu acostumades a fred de veritat.. i això que viviu envoltades en el núvol tòxic de girona..

http://ca.wikipedia.org/wiki/Tramuntana, que, com diuen en castellà, "cala en los huesos"..


tu per Tarragona poc no???


humitat de més del 80%, ja no parlem al estiu, fum de la petroquímica, i derivats, i ara per sort des de fa uns anys ja no hem de suportar el de la sofrera... xato no tens ni la més remota idea de que és la humitat, el fred ni el fum tòxic.
lodis escribió:

ara venim de veure 27 vestidos [sonrisa]


és geniaaaaal
sobretot la part del bar ^^
lodis escribió:humitat de més del 80%, ja no parlem al estiu, fum de la petroquímica, i derivats, i ara per sort des de fa uns anys ja no hem de suportar el de la sofrera... xato no tens ni la més remota idea de que és la humitat, el fred ni el fum tòxic.

[qmparto][qmparto]

Tu no deus saber el que és viure arran de mar... que les carroceries dels cotxes quedin fetes pols per la sal, que les cases s'hagin de pintar periòdicament pel mateix, humitat :-|, xafogor :-|
veniu tots a viure a lleida, aqui nomes tenim dos mesets al any de boira [uzi] [ginyo]
però mira només son dos mesos al l'any al estiu si fa calor et poses on passi l'aire i listo a tgna ni eso ja et pots posar a la sombra que res la calor s'enganxa i al hivern el fred va als ossos una dutxa calenta o no se t'en va...


al menys aquí a girona, a fred et tapes i listo, deixes de tenir fred.

per mi els millors llocs el pirineu, al hivern et tapes la estiu durant el dia fa calro i al a nit refresca, no tens humitat ni xafogor al estiu.. perfecte, llàstima que no hi hagi platja.


siii jeje la part de la bar me rigut un rato XD ara que soni la música l'agenda .. XD és un puntazo.
lodis escribió:però mira només son dos mesos al l'any al estiu si fa calor et poses on passi l'aire i listo a tgna ni eso ja et pots posar a la sombra que res la calor s'enganxa i al hivern el fred va als ossos una dutxa calenta o no se t'en va...


al menys aquí a girona, a fred et tapes i listo, deixes de tenir fred.

per mi els millors llocs el pirineu, al hivern et tapes la estiu durant el dia fa calro i al a nit refresca, no tens humitat ni xafogor al estiu.. perfecte, llàstima que no hi hagi platja.


siii jeje la part de la bar me rigut un rato XD ara que soni la música l'agenda .. XD és un puntazo.


Aneu a estudiar a Vic i veureu la boira que hi ha i si fa fred o no

:-| la peli és maca ^^
Aya_cat escribió:
Aneu a estudiar a Vic i veureu la boira que hi ha i si fa fred o no

:-| la peli és maca ^^



n'hi ha que diuen que és la nova Julia Roberts...
Aya_cat escribió:A Vic no ha plogut però feia una rasca de nassos, el quem 'han dit és que dijous nevarà u.u


OMG ets de vic?

Per cert, quanta gent estudia a la UAB? per curiositat. Algu per la ETSE?
darix2006 escribió:
OMG ets de vic?



Estudio a Vic
"Las segundas páginas nunca fueron buenas"
Petit up ^^
He pillat mal de cap a les 8 del vespre i encara em dura...
Lo fotut, que es per culpa d'aquest fred, quina cosa tant bestia :@

I a sobre, a la uni deu ser que som pobres, que no tenen ni per vidres a les finestres, i entrava un aire glaçat... :(

Dema, vaga o no? xD
jo tambe soc catala!!!

Imagen
Ei! apunteu-me que yo no surto en la llista xD

Soc de Barcelona, del besos :D
jo tampoc estic a la llista, soc de amposta
Benvinguts! ia apareixereu a la llista algun dia d'aquests...












... o no XD
darix2006 escribió: a sobre, a la uni deu ser que som pobres, que no tenen ni per vidres a les finestres, i entrava un aire glaçat... :(
Mentre no et passi com a les d'administratiu d'on estic jo... el vent va carregar-se un finestral ¬¬
L'edifici és vell i els fusters que el van fer... nefastos
a una de classe i a mi ens va caure un finestró a 2 cm del cap... sin comentarios...


i no he pogut arribar a temps pel tren de les 3 que he anat justa i ara dinaré a casa amb tranquil·litat i agafo el de les 4 i mitja, mira la menys dino a casa i no al tren, per variar una mica....
drknss escribió: Mentre no et passi com a les d'administratiu d'on estic
jo... el vent va carregar-se un finestral ¬¬
L'edifici és vell
i els fusters que el van fer... nefastos


lodis escribió:a una de classe i a mi ens va caure un finestró a 2 cm del cap... sin comentarios...


i no he pogut arribar a temps pel tren de les 3 que he anat justa i ara dinaré a casa amb tranquil·litat i agafo el de les 4 i mitja, mira la menys dino a casa i no al tren, per variar una mica....


Jurs, quin mal rollo no? xD

Ara fa un ratet han engegat l'aire acondicionat a informatica, sort que ja l'han parat o m'hi he acostumat, que m'estaba tornant a glaçar :(
Festival de l'humor, les taules de la base de dades es volatilitzen per art de magia al mysql xDDDD

Sort dels backups X-D
darix2006 escribió:

Jurs, quin mal rollo no? xD

Ara fa un ratet han engegat l'aire acondicionat a informatica, sort que ja l'han parat o m'hi he acostumat, que m'estaba tornant a glaçar :(



va ser molt a saco; compartíem el llibre i just quant aixequem el cap per copiar algo de la pissarra, plas el porticó damunt la taula fregant davant nostre, ens vam quedar les dues... bueno i tota la classe vam flipar molt.

al tren igual el primer amb aire acondicionat i el segon amb la calefacció ... que majos els de renfe a sobre tots amb retards, aprades per ovnis a les vies (el revisor mateix li comentava au n company sisi un objeto no identificado, manolo dice que alomejor es una bolsa) i aus le tren parat.
501 respuestas
13, 4, 5, 6, 711