Catalans aixakeuvus xD (#69)

1, 2, 3, 4, 511
uff quina durmida avui.. vaig na a dormir ben aviadet i acabo d'aixecarme!! ni jet lag ni osties! xDD

Ara a les 3 a clase.. [burla3]
Bona tarda

Deu ni do quin matí més mogudet al curru, i per postres, l'antispam que vaig muntar ahir ha donat pel cul tot el mati [+risas]
I no eTc, no fem servir Debian xDD
Cafetino escribió:
I no eTc, no fem servir Debian xDD

Aquest és el problema [666]
eTc_84 escribió:Aquest és el problema [666]

Debian seria un mal menor... perquè basicament la Redhat enterprise 4 apesta litaralment.
seerj escribió:No se si se ha comentado, ¿Habéis visto telecinco? para la promoción de semifinales de la Copa, pusieron éste escudo al Valencia xD.

Imagen

Imagen


Va en serio?

-----
Ja vec que si...
http://www.google.es/search?q=escudo+valencia+tele5&sourceid=navclient-ff&ie=UTF-8&rlz=1B3GGGL_enES247ES247
case RETURN:
textcolor(BLACK);
gotoxy(29,40);
cprintf("Introdueix un nombre");
delay(1000);
// Esborrar el missatge anterior
textbackground(BLACK);
gotoxy(29,40); cprintf(" ");
textbackground(GREEN);
gotoxy(x,y);
scanf("%d",&num);
for (f=0;f {
for (c=0;c {
if (num==taula2[f][c])
{
textcolor(BLUE);
gotoxy(x,y);
cprintf("%d",num);
taula[f][c]=num;
}
else
{
textcolor(RED);
gotoxy(x,y);
cprintf("%d",num);
}
}
}
break;


eis gent, un últim dubte, lu del sudoku ha canviat bastant, la profe ha dit q no cal q el generem ni res, q només copiem un en concret (o diferents amb altres nivells), veureu, jo he pensat que un cop introudit el numero, vull que el compari amb la taula on tinc la solució al sudoku però no se com dir-li q em compari la xifra que he posat amb la cela corresponent de la taula, i lògicament no puc anar fent cela per cela, com puc fer-m'ho per que al posar el numero, si està bé que l'imprimeixi amb blau (o qualsevol altre color) i si està malament l'esborri? el meu màxim problema és q jo em vaig movent pel sudoku com si fos un cursor i no sé com dir-li quin és el lloc on està el cursor en aquell moment per comparar-ho amb la solució [tomaaa]

algú sap com ajudar-me? prometo no posar-me més pesat [jaja]
pues yo soy valenciano pero vivo en barcelona, cuento?
soukai escribió:pues yo soy valenciano pero vivo en barcelona, cuento?
Todo el que quiera es bienvenido

saludoss [360º]
eTc_84 escribió:És per veure si el trio merengue desperteu, que esteu una mica absents [poraki]


M'ha semblat que algú em cridava.

Per fi es divendres! quines ganes de que arribi demà!
Om3gA escribió:M'ha semblat que algú em cridava.


aixo es l' eTc_84 que no pot viure sense nosaltres [tomaaa]

necessita motius per provocar i que nosaltres siguem del Madrid li va de conya [jaja] [jaja] [jaja] [jaja]
mrt escribió:aixo es l' eTc_84 que no pot viure sense nosaltres [tomaaa]

necessita motius per provocar i que nosaltres siguem del Madrid li va de conya [jaja] [jaja] [jaja] [jaja]

Si no fos per això, seria per una altra cosa [poraki]
Quin país, uns joves es dediquen a donar la seva opinió sobre alguns polítics, els guardaespatlles/ guàrdies de seguretat els empenyen i resulta que son ells qui estan faltant a la llibertat d'expressió.

Massa ben acostumats estan, insulten la nostra intel·ligencia constantment i a la que els hi diuen les coses a la cara van de víctimes.
Estaba hoy por mi isla paseando y me encontré con un cartel que hacía años que no veía y me he acordado de vosotros.

Imagen

http://www.flickr.com/photos/kailos/2284716010/

Curioso porque os preguntáis algunos, en la parte norte de la isla se usar la expresión trancar para cerrar del catalán (tancat); en otras partes de la isla se dice fechar, que viene del portugues.

En San Andrés y Sauces, el pueblo anterior al de este cartel, tiene como virgen a la virgen de monserrat porque los terratenientes eran catalanes y había una media colonia, de hecho el manantial más importante de esa zona se llamaba Marc y Cordeu... pero con el paso del tiempo lo han llamado Marcos y Corderos... Supongo que el dueño se llamaría Marc Cordeu.

Fin de la clase de la influencia catalana en canarias xD
Kailos escribió:Estaba hoy por mi isla paseando y me encontré con un cartel que hacía años que no veía y me he acordado de vosotros.

Imagen

http://www.flickr.com/photos/kailos/2284716010/

Curioso porque os preguntáis algunos, en la parte norte de la isla se usar la expresión trancar para cerrar del catalán (tancat); en otras partes de la isla se dice fechar, que viene del portugues.

En San Andrés y Sauces, el pueblo anterior al de este cartel, tiene como virgen a la virgen de monserrat porque los terratenientes eran catalanes y había una media colonia, de hecho el manantial más importante de esa zona se llamaba Marc y Cordeu... pero con el paso del tiempo lo han llamado Marcos y Corderos... Supongo que el dueño se llamaría Marc Cordeu.

Fin de la clase de la influencia catalana en canarias xD


jeje , curioso
Kailos escribió:Estaba hoy por mi isla paseando y me encontré con un cartel que hacía años que no veía y me he acordado de vosotros.

Imagen

http://www.flickr.com/photos/kailos/2284716010/

Curioso porque os preguntáis algunos, en la parte norte de la isla se usar la expresión trancar para cerrar del catalán (tancat); en otras partes de la isla se dice fechar, que viene del portugues.

En San Andrés y Sauces, el pueblo anterior al de este cartel, tiene como virgen a la virgen de monserrat porque los terratenientes eran catalanes y había una media colonia, de hecho el manantial más importante de esa zona se llamaba Marc y Cordeu... pero con el paso del tiempo lo han llamado Marcos y Corderos... Supongo que el dueño se llamaría Marc Cordeu.

Fin de la clase de la influencia catalana en canarias xD


Coño y no será por atrancar?

Saludos!
Buena anotación, pero atrancar según la rae sería para cosas que tengan fecho, perdón cerrojo, pero yo lo he escuchado en cajones, ventanas, puertas, ventanillas del coche así que... de todos modos le voy a preguntar a mi ex profesor de historia.
KGB és una merda de sala, però que grans son Koma.
Hola a tots!!!!
Com aneu?? He estat uns dies fora jejejeje Estic reventada de tant treballar xD
Avui fa mandra sortir a fora... o m'ho sembla a mi??? XD
jo m'he passat el dia primer a la muntanya, després menjant una crep i després veient el barça jeje



per cert, sudoku acabat, gràcies pels consells jeje
aya!!!! ^_^ acabo de descobrir que s'estrenarà el 29 de febrer, una peli sobre el llibre que em vas regalar (el de 36 hombres justos) XD és diu: el último justo.

únic que:

- és espanyola.

- el prota (la família i la ciutat) no és igual que el llibre.

- l'argument, hi han moltes coses canviades, començat que ell és fotògraf i no té família.

- el prota és Diego Martín.
Bona nit a tothom !!

Com esteu ?

[bye]
coneixeu algú que busqui pis per girona??? ^_^

la rouse i jo estem interessades i om per aquí n'hi ha uns quants de girona i voltants... si sabeu d'algú penseu en nosaltres!!
Cafetino.

Has vist qui es presenta al Senat per C's a Girona ? xDDDDDDDD maleïda feixista..
lodis escribió:aya!!!! ^_^ acabo de descobrir que s'estrenarà el 29 de febrer, una peli sobre el llibre que em vas regalar (el de 36 hombres justos) XD és diu: el último justo.

únic que:

- és espanyola.

- el prota (la família i la ciutat) no és igual que el llibre.

- l'argument, hi han moltes coses canviades, començat que ell és fotògraf i no té família.

- el prota és Diego Martín.


primer deixa'm el llibre que despres miraré la peli ^^
bones gent, com s'explica que porti casi tres setmanes sense fer programació pq la profe ta malalta i no ens possin substitut? [tomaaa]
eTc_84 escribió:Cafetino.

Has vist qui es presenta al Senat per C's a Girona ? xDDDDDDDD maleïda feixista..

omfg xDDD

Aquesta li ha passat com al fedeguico i al piqué, tant de producte quimic no ha de ser bo xDDD
Aya_cat escribió:
primer deixa'm el llibre que despres miraré la peli ^^


el llibre està molt bé, la peli crec que no ho serà gens de bona, però ja se sap....
ei q de tant en tant surt alguna españolita bona... dios no puc ni mentir jajajajaja

Al curru tenim un toxo (literlment) amb totes les dades de difusio i audiencia de la prensa nacional, si vols dades actualitzades sempre puc fer un cop d'ull X-D
mmm m'ho apunto XD
Demà ja tinc prou feina, que avui el servidor de domini ha fet puff xD

PD: M'han editat la firma i no se perque [triston]
eTc_84 escribió:PD: M'han editat la firma i no se perque smile_[triston]


per provocador i cule [jaja]
eTc_84 escribió:mmm m'ho apunto XD
Demà ja tinc prou feina, que avui el servidor de domini ha fet puff xD

Jo hauré posar unes quantes espelmes a sant ignucius, que casi cada dia un proveïdor de madriz ens la lia xDDD

eTc_84 escribió:PD: M'han editat la firma i no se perque [triston]

Es evident que forma part d'un complot Aleixerilprimer perquè vagis a feedback a queixar-te i fer punts per la teva imminent expulsió
mrt escribió:per provocador i cule [jaja]

Amb lo segon ja hi ha prou motius XD
eTc_84 escribió:PD: M'han editat la firma i no se perque [triston]


LO que te mereces es que te baneen, xDDD.
Diox, a misce es deuen haver quedat a gust de tant banejar xDD
adrianeitor92 está baneado por "A insultar a tu casa."
jo també soc català..
d'un poble al costat de castefa (viladecans)...

Castefa es la ciutat del Neng
seerj escribió:LO que te mereces es que te baneen, xDDD.

Tu silenci jueu [uzi][uzi]

PD: Deu ni do l'esbandida de misce..

Edit: http://es.youtube.com/watch?v=q_MGmZgkdsA
Quants han estat banejats a misce? De quin bandol han caigut més?

Etc, no et deune haver tret la firma perque era massa gran?
NGC escribió:Quants han estat banejats a misce? De quin bandol han caigut més?

Pel que he vist han caigut els fanboys del PP i del fedeguico.
Cafetino escribió:Pel que he vist han caigut els fanboys del PP i del fedeguico.

Suposo que dintre uns dies tornaran en forma de clons.
Els mod's tindran feina ya que segurament tambe es queizaran per feedback xD
mare meva, després d'una temporadeta "tranquila"... han tornat... ELS EXÀMENS!!! [mamaaaaa]
oscuros escribió:mare meva, després d'una temporadeta "tranquila"... han tornat... ELS EXÀMENS!!! [mamaaaaa]


Uns en surten i els altres entren ^^. que t'aniran bé ja ho veurás [Ooooo]

NGC escribió:Suposo que dintre uns dies tornaran en forma de clons.


però misce estarà uns dies tranquila si més no
Bona nit !!

Quins records amb els examens, que us vagin be ;)

[bye]
que està el fil a segona pàgina!! ^_^


nosaltres avui hem fet pastís de xocolata [babas] [666] ens cuidem aquí al piset jeje XD
lodis escribió:que està el fil a segona pàgina!! ^_^


nosaltres avui hem fet pastís de xocolata [babas] [666] ens cuidem aquí al piset jeje XD

I de pastissos d'amanida no en feu? [sati]

xDDD
mmm comencen festes universitaries a Catedral! [beer]
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511