Catalans aixakeuvus xD (#69)

1, 2, 3, 4, 5, 611
teòric de xarxes fet, només en queden 8 [tomaaa]
Jo demà me'n vaig de festa ^^
Hola a tothom!!

Demà per fi divendres! aquest cap de setmana toca karting [babas]

Que tal va tot per aquí??
"Se busca a una niña, lleva un bonobús, le acompaña un abuelito jubilado de Endesa con una pequeña pensión. Ella responde al nombre de Esperanza y a el le llaman globo pinchado"

Sus padres, Mariano y Jose Mari, ruegan que llamen por teléfono a quien la vea. Que llamen a su casa, domicilio en la calle Conferencia Episcopal número 1. Amén"

[qmparto]
eTc_84 escribió:Sus padres, Mariano y Jose Mari



[flipa] son gays [flipa]
mrt escribió:[flipa] son gays [flipa]

Obviament, i han adoptat [looco]
doncs nosaltres (Rouse i servidora) ens anem a los madriles 10 euros anada i tornada amb avió des de girona, una oferta que hi havia de ryanair jeje anirem a fer mal de dijous a dimarts :) a més va perfecte del 27 de març a 1 d'abril, començaré celebrant el meu cumple a madrid per tornar i celebrar-lo aquell finde per aquí jiji.



no, les amanides son amanides XD com a molt jo faig pastis de carn o pastís de marisc amb salmó :) (i el peix a tu n oet va) així que...
seerj escribió:Imagen

Mortal [qmparto]

Si gent, ens en anem cap a la capital d'espanya!
Espero que no tinguin res contagiós xD (es bromaaaa :P)
*Rouse* escribió:Mortal [qmparto]

Si gent, ens en anem cap a la capital d'espanya!
Espero que no tinguin res contagiós xD (es bromaaaa :P)


ais la que liarem... martini party baby ^_^
lodis escribió:
ais la que liarem... martini party baby ^_^


jo també vull anar [360º]

però tinc la casa solaaaaaa ^^, aixi que ja soc feliç XD!
Aya_cat escribió:
jo també vull anar [360º]

però tinc la casa solaaaaaa ^^, aixi que ja soc feliç XD!

Bon dia pel matí, aya!!!
Aya_cat escribió:
jo també vull anar [360º]

però tinc la casa solaaaaaa ^^, aixi que ja soc feliç XD!



per quedar??? (que jo vinc eh?? jeje) i et perverteixo XD

ja he vist que tens festa
Lodis, el trio calavera et demana una foto teva al museu del Santiago Bernabeu amb les copes d'Europa amb una samarreta que posi "per l'etc amb afecte" [Ooooo] xDD això o "Coyote dimisión"

Unes de viatge i jo treballant ¬¬" jo vull ser universitari
0m3gA escribió:Lodis, el trio calavera et demana una foto teva al museu del Santiago Bernabeu amb les copes d'Europa amb una samarreta que posi "per l'etc amb afecte" [Ooooo] xDD això o "Coyote dimisión"

No hi ha ovaris [amor][amor]
0m3gA escribió:Lodis, el trio calavera et demana una foto teva al museu del Santiago Bernabeu amb les copes d'Europa amb una samarreta que posi "per l'etc amb afecte" [Ooooo] xDD això o "Coyote dimisión"

Unes de viatge i jo treballant ¬¬" jo vull ser universitari


i una merda en vinagre!! jo allí dins no hi entro, la única excepció que he fet sobre el tema va ser en el anterior viatge una foto del bernabeu per una amiga i punto.
però què collons significa això? XD Un thread de catalans i ningú m'havia dit reeeeeeees, estic ofès pero apunta'm a mi també a la llista :D
Hispalense escribió:però què collons significa això? XD Un thread de catalans i ningú m'havia dit reeeeeeees, estic ofès pero apunta'm a mi també a la llista :D


benvingut!!


mira que fa temps que el fil circula... (ara que amb la de cops que ha estat a segona pagina...)
lodis escribió:mira que fa temps que el fil circula... (ara que amb la de cops que ha estat a segona pagina...)

Això és culpa del trio caldero, que quan no spamegeu, el fil s'enfonsa..

Per cert, exigeixo la foto amb la camiseta i l'inscripció [jaja]
lodis escribió:
i una merda en vinagre!! jo allí dins no hi entro, la única excepció que he fet sobre el tema va ser en el anterior viatge una foto del bernabeu per una amiga i punto.


ooohhh [decaio] xDD

Joer, quin marró aquesta tarde a la feina, quin merder s'ha liat!
lodis escribió:per quedar??? (que jo vinc eh?? jeje) i et perverteixo XD


ja me'n carrego jo de pervertir-la [looco]

teòric de programació i formació i orientació laboral acabats, només en queden 6 [tomaaa]
Om3gA escribió:Lodis, el trio calavera et demana una foto teva al museu del Santiago Bernabeu amb les copes d'Europa amb una samarreta que posi "per l'etc amb afecte" smile_[Ooooo] xDD això o "Coyote dimisión"

Unes de viatge i jo treballant ¬¬" jo vull ser universitari


[jaja] a l'etc li dona algo. Trio calavera power!! [plas]

lodis escribió:i una merda en vinagre!! jo allí dins no hi entro, la única excepció que he fet sobre el tema va ser en el anterior viatge una foto del bernabeu per una amiga i punto.


va dona, no siguis aixi X-D

eTc_84 escribió:Això és culpa del trio caldero, que quan no spamegeu, el fil s'enfonsa..

Per cert, exigeixo la foto amb la camiseta i l'inscripció smile_[jaja]


trio calavera, caldero, palmero, balsero, diguis com ho diguis, sempre ens troves a faltar eh? Et donarem mes canya!! [sonrisa]

P.D. Creem un fil per recaudar fons per la samarreta de l'eTc [qmparto]
mrt escribió:trio calavera, caldero, palmero, balsero, diguis com ho diguis, sempre ens troves a faltar eh? Et donarem mes canya!! [sonrisa]

P.D. Creem un fil per recaudar fons per la samarreta de l'eTc [qmparto]

Ep ep, para el carro, que el trio caldero, faldero, pijo i tal són lodis, ayacat i darkness [poraki]
eTc_84 escribió:Ep ep, para el carro, que el trio caldero, faldero, pijo i tal són lodis, ayacat i darkness [poraki]

Ha parlat el Ben Omar de l'Emporda xD
eTc_84 escribió:Ep ep, para el carro, que el trio caldero, faldero, pijo i tal són lodis, ayacat i darkness smile_[poraki]


ups [ayay] XD
Cafetino escribió:Ha parlat el Ben Omar de l'Emporda xD

Imagen
Imatge del Cafetonet un cop que el van arrestar per robar biblies per fer foguera


Si, per Alà! [tadoramo]










[jaja]
Per la teva informació m'acabo d'afaitar.

Que dema tinc visita [amor]
Deus tenir la llima del 15 ben llisa xD
Etc la firma te la devien borrar per tindre enllaços externs, a mi me la van borrar quan portava la web de vidres a la sang.
mrt escribió:trio calavera, caldero, palmero, balsero, diguis com ho diguis, sempre ens troves a faltar eh? Et donarem mes canya!! [sonrisa]


No ens vulguis treure protagonisme!!! [rtfm] [sonrisa]
etc escribió:...

Etc, reconeix que la foto és teva, el Cafetino afeitat no s'hi assembla ni per asomo (sense afaitar ja no dic re xD)

...Aya, ens hem de plantejar tornar a fer spam, que sinó el fil se'ns enfonsa... xD i ens volen substituir el trio cvalavera
guillotina? vudú? o millor punyals? [jaja]
drknss escribió:
Etc, reconeix que la foto és teva, el Cafetino afeitat no s'hi assembla ni per asomo (sense afaitar ja no dic re xD)

...Aya, ens hem de plantejar tornar a fer spam, que sinó el fil se'ns enfonsa... xD i ens volen substituir el trio cvalavera
guillotina? vudú? o millor punyals? [jaja]


digueu-me lloc i hora per reconquistar el fil de catalans ^^i allà estarè
jo utilitzaria els tres mètodes són infalibles
[plas]
deixeuse d'osties de trios cuixils i calaveras jajajaja aki els millors som els q no necessitem ajuda d'altres [poraki]


tot i q vaig demanar ajuda pel sudoku... buenu q hi farem [jaja]
Aya_cat escribió:No ens vulguis treure protagonisme!!! smile_[rtfm] smile_[sonrisa]


pensava que es referia al trio calavera i li donave un altre nom [angelito]

aqui la cagues una vegada i ja la tens liada [jaja] [oki]

oscuros escribió:tot i q vaig demanar ajuda pel sudoku... buenu q hi farem smile_[jaja]


es que demanaves coses molt rares :D jo els sudokus els se plenar, no fer-los [jaja]
drknss escribió:Etc, reconeix que la foto és teva

I això ho saps per...ein?
si es que... aquí marxa una i ja la heu liada.... mira que sou...


soc la lodis, des de el pc de la rouse aprofitant que este finde no està li he usurpat XD
lodis ladrona jajajajaja


ens xivarem a la rouse [jaja]


millor no, q veig volar guillotines jajajaj
oscuros escribió:lodis ladrona jajajajaja


ens xivarem a la rouse [jaja]


millor no, q veig volar guillotines jajajaj


[ayay] així m'agrada ^^ [inlove]
hauria pogut canviar la compta però em va fer pal [sonrisa] no crec que li molesti massa, la veritat...

ahir vaig anar a veure Jumper, no está mal, sobretot Samuel L. Jackson fent de dolent ^_^

primera incursió en el cinema de girona, no está mal XD
A los que viven sin las censuras
A los que danzan las libertades
A los que aprecian estas tierras
A los que van con las verdades
A los que se preocupan por los demás
Que no les importa dar más y más
A los que muestran su corazón
A los que siempre usan la razón
A los que viven con humildad
Sin yugos sin ecos sin encasillar
A los que sufren la desigualdad
A los que intentan volver a empezar.

A los que luchan contra los miedos
A los que ahogan las desigualdades
A los que unen diferentes mundos
A los que invaden mil ansiedades
A los que se preocupan por los demás
Que nos les importa dar más y más
A los que muestran su corazón
A los que siempre usan la razón.

A todos ellos por continuar
Des espaldas al odio que nos hace odiar
Nunca será en vano desesperar
Si hay nuevos cimientos aun por levantar.
Ara que m'hi fixo (i ja de pas incordio una mica mes per aqui, per un espai catala que tenim... [looco] ), perque posa:

[font=verdana, arial, helvetica][size=90][font=verdana, arial, helvetica][size=90] 424. darix2006 (Girona)[/size][/font][/size][/font]

Si soc de Manlleu (barcelona)?

No hi ha dret!
Els gironins som com els de bilbao, que neixem on ens surt dels collons [sati]
eTc_84 escribió:Els gironins som com els de bilbao, que neixem on ens surt dels collons [sati]


Deu ser aixo xD Jo soc mig oloti xD
et podria tocar el numero 483... si es que la gent és queixa per tot XD (és broma!!)


desinfectant per les ferides en cas d'emergència i no tenir aigua oxigenada o similars XD
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 5, 611