Catalans aixakeuvus xD (#69)

seerj jueu, marit de malakian.
lodis escribió:

al tren igual el primer amb aire acondicionat i el segon amb la calefacció ... que majos els de renfe a sobre tots amb retards, aprades per ovnis a les vies (el revisor mateix li comentava au n company sisi un objeto no identificado, manolo dice que alomejor es una bolsa) i aus le tren parat.


A nosaltres directament ens el posen amb aire condicionat i entre el fred que entra per la porta i l'aire estem tots ig refredats
Salutacions des d'un macbook! ja m'ha arribat! es una passada, m'encanta :P
0m3gA escribió:Salutacions des d'un macbook! ja m'ha arribat! es una passada, m'encanta :P

Enhorabona, disfruta de la maquina (jo també en tinc un, ii no esta gens malament) i no deixis que aquest fet en converteixi en un fanboy mackero [looco]
Cafetino escribió:Enhorabona, disfruta de la maquina (jo també en tinc un, ii no esta gens malament) i no deixis que aquest fet en converteixi en un fanboy mackero [looco]


ejems mando a distància ejems XD

pometa t, pometa q XD una poma, quina poma? no veig cap poma jo aquí... [tomaaa]
lodis escribió:pometa t, pometa q XD una poma, quina poma? no veig cap poma jo aquí... [tomaaa]

EPIC xDD

---

Vinc de passejar la gossa i ai aquests de C's. Gracies a ells s'han talat abres i la gossa a disfrutat destrossant la propaganda electoral, especialment colocada ara a ultima hora als parabrises dels cotxes per a que la vegin dema els votants.
ssux escribió:geeks

Això és la versió friki de freak, i així recursivament.
Cafetino escribió:EPIC xDD

---

Vinc de passejar la gossa i ai aquests de C's. Gracies a ells s'han talat abres i la gossa a disfrutat destrossant la propaganda electoral, especialment colocada ara a ultima hora als parabrises dels cotxes per a que la vegin dema els votants.


doncs comparat amb tarragona a girona he vist molt poca propaganda, per no dir pràcticament nula, 4 cartells grans i algun a la parada del bus i poc més...


jo ara m'he posat a fer pastís de xocolata [jaja]
eTc_84 escribió:Això és la versió friki de freak, i així recursivament.


Que hi ha més freak i geek que afegir recursivitat al llenguatge no informàtic.
Ook. Ook? Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook.
Ook! Ook? Ook? Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook.
Ook. Ook? Ook! Ook! Ook? Ook! Ook? Ook. Ook! Ook. Ook. Ook? Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook.
Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook! Ook? Ook? Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook?
Ook! Ook! Ook? Ook! Ook? Ook. Ook. Ook. Ook! Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook.
Ook. Ook. Ook. Ook. Ook! Ook. Ook! Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook! Ook. Ook. Ook? Ook. Ook?
Ook. Ook? Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook! Ook?
Ook? Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook? Ook! Ook! Ook? Ook! Ook? Ook. Ook! Ook.
Ook. Ook? Ook. Ook? Ook. Ook? Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook.
Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook! Ook? Ook? Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook.
Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook? Ook! Ook! Ook? Ook! Ook? Ook. Ook! Ook! Ook! Ook!
Ook! Ook! Ook! Ook. Ook? Ook. Ook? Ook. Ook? Ook. Ook? Ook. Ook! Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook.
Ook! Ook. Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook. Ook! Ook! Ook! Ook!
Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook. Ook. Ook? Ook. Ook? Ook. Ook.
Ook! Ook. Ook! Ook? Ook! Ook! Ook? Ook! Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook.
Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook! Ook.
Cafetino escribió:
Ook. Ook? Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook.
Ook! Ook? Ook? Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook.
Ook. Ook? Ook! Ook! Ook? Ook! Ook? Ook. Ook! Ook. Ook. Ook? Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook.
Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook! Ook? Ook? Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook?
Ook! Ook! Ook? Ook! Ook? Ook. Ook. Ook. Ook! Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook.
Ook. Ook. Ook. Ook. Ook! Ook. Ook! Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook! Ook. Ook. Ook? Ook. Ook?
Ook. Ook? Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook! Ook?
Ook? Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook? Ook! Ook! Ook? Ook! Ook? Ook. Ook! Ook.
Ook. Ook? Ook. Ook? Ook. Ook? Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook.
Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook! Ook? Ook? Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook.
Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook? Ook! Ook! Ook? Ook! Ook? Ook. Ook! Ook! Ook! Ook!
Ook! Ook! Ook! Ook. Ook? Ook. Ook? Ook. Ook? Ook. Ook? Ook. Ook! Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook.
Ook! Ook. Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook. Ook! Ook! Ook! Ook!
Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook. Ook. Ook? Ook. Ook? Ook. Ook.
Ook! Ook. Ook! Ook? Ook! Ook! Ook? Ook! Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook.
Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook! Ook.

Hola a tu també :P

ssux escribió:Que hi ha més freak i geek que afegir recursivitat al llenguatge no informàtic.

Entendre-ho XD

A aquests de família i vida els agafava a tots i els portava a una orgia.. xD
Realment hi ha cada anunci polític que...

els que mostren un DNI i diuen 'por lo que nos une'

els de la ovelleta negra

família i vida també tela...
sou uns frikis acabats.... [boing] [looco]
lodis escribió:al tren igual el primer amb aire acondicionat i el segon amb la calefacció ... que majos els de renfe a sobre tots amb retards, aprades per ovnis a les vies (el revisor mateix li comentava au n company sisi un objeto no identificado, manolo dice que alomejor es una bolsa) i aus le tren parat.


Juas. Van parar el tren per una bossa?

Aya_cat escribió:
A nosaltres directament ens el posen amb aire
condicionat i entre el fred que entra per la porta i l'aire estem tots
ig refredats


Jo tinc mal de coll des de fa un parell de dies per el tren i l'aula d'informatica/classe.
No es ni normal, m'haure d'abrigar mes dins la ETSE que fora al carrer :S

Per cert, algu de girona sap que s'ha de fer per anar a escoltar els 40 principales? I si algu i va, ja ha triunfat del tot xD
ni idea, ho comentava per una mena de mòbil/walkie però 10 minuts allí parats a Caldes que vam estar...

en fins... esperem que a la tornada vagi fineta la cosa...
Ja heu anat tots a votar?

Em fa una por que guanyi el pp....
Jo he anat aquest matí sobre les 12:30 o així, a veure que surt, sincerament crec que em donaria igual, surti qui surti farà lo que vulgui...
Yo cómo en mis orígenes, he votado al POSI xD, aunque pal senado he votado entesa.

Por cierto, duda para expertos informáticos:

Tengo una carpeta con un numero x de archivos (siendo x un numero grande), ¿Qué puedo hacer para crear una lista con todos ellos y no tener que estar apuntando nombre por nombre cada uno de ellos?
seerj escribió:Tengo una carpeta con un numero x de archivos (siendo x un numero grande), ¿Qué puedo hacer para crear una lista con todos ellos y no tener que estar apuntando nombre por nombre cada uno de ellos?


Com que suposo que utilitzas windows, pots buscar per google com fer un script perque to fassi.
Es molt simple, obres el bloc de notes, escrius el codi que toqui i despres al guardarlo li has de posar de extensio .bat, exemple, listar.bat.
Suposo que per google trobaras la solucio que no es mes que unes linies de comanda de "ms-dos".

En linux si que ho sabria fer i t'ho diria( ho he apres fa poc).
NGC escribió:
Com que suposo que utilitzas windows, pots buscar per google com fer un script perque to fassi.
Es molt simple, obres el bloc de notes, escrius el codi que toqui i despres al guardarlo li has de posar de extensio .bat, exemple, listar.bat.
Suposo que per google trobaras la solucio que no es mes que unes linies de comanda de "ms-dos".

En linux si que ho sabria fer i t'ho diria( ho he apres fa poc).


ho sentu, pero això no'm serveix de re XD.
seerj escribió:
ho sentu, pero això no'm serveix de re XD.


joer, te dit que has de buscar i com es fa, si ho sapigues tot tu diria xD

Al informatics ens ensenyen a fer coses per linux i no windows, almenys a la upc, als gironins( cafeitno i etc ) suposo que tambe.
Pallisa del PSOE y posibilitat de majoria absoluta (no o crec pero quedara molt aprop)
NGC escribió:
joer, te dit que has de buscar i com es fa, si ho sapigues tot tu diria xD

Al informatics ens ensenyen a fer coses per linux i no windows, almenys a la upc, als gironins( cafeitno i etc ) suposo que tambe.


He trobat un programilla q va de puta mare, gracies de totes maneres :P
seerj escribió:Por cierto, duda para expertos informáticos:

Tengo una carpeta con un numero x de archivos (siendo x un numero grande), ¿Qué puedo hacer para crear una lista con todos ellos y no tener que estar apuntando nombre por nombre cada uno de ellos?

Amb una consola ho pots fer de manera facil:
[list=1]
[*]Ves a Inicio -> Ejecutar -> cmd -> Enter
[*]Escriu: dir /b "c:\ruta de la meva musica" > c:\llista.txt
[*]A c:\llista.txt trobaras el llistat d'arxius
[/list=1]

Ja diras si serveix ^^
mama por, no tants sociates a la moncloa [mad]
ERC batacazo.

Lo cierto es que la campaña ha sido patética, el discurso y la campaña de CiU, pese a ser totalmente sacados del mein kampf, ha estado mucho más convincente.
Cafetino escribió:Amb una consola ho pots fer de manera facil:
[list=1]
[*]Ves a Inicio -> Ejecutar -> cmd -> Enter
[*]Escriu: dir /b "c:\ruta de la meva musica" > c:\llista.txt
[*]A c:\llista.txt trobaras el llistat d'arxius
[/list=1]

Ja diras si serveix ^^


No sabia que el > tambe serveix per windows xD

Bueno estic tranquil perque sembla que el pp no gunayara, pero em fastidia veure com cada dia esta mes bipolaritzat tot.
Els de iu que so fasin mirar i molt, vale que la gent fa vot util, que es una tonteria brutal, pero bueno, els resultat cantent per si sols.
eTc_84 escribió:mama por, no tants sociates a la moncloa [mad]


A mi em fan més por els altres, que ara només són sondejos ...
Que bona està la Núria Solé [babas] li faria un parell de fills.

Els perrea perrea no els vull ni veure tampoc..
Quina por, el psoe tocant la majoria absoluta... això hauria d'estar prohibit

NGC escribió:No sabia que el > tambe serveix per windows xD

jeje, no cal oblidar que el msdos (i per herencia la consola del windows) és una mala copia del unix de tota la vida xDD
eTc_84 escribió:Que bona està la Núria Solé [babas] li faria un parell de fills.

Els perrea perrea no els vull ni veure tampoc..


A mi em posa la chacon cosa mala xDDD

Aya_cat escribió:
A mi em fan més por els altres, que ara només són sondejos ...


Els altres estan acabats.

seerj escribió:ERC batacazo.

Lo cierto es que la campaña ha sido
patética, el discurso y la campaña de CiU, pese a ser totalmente
sacados del mein kampf, ha estado mucho más convincente.


Me puedes explicar eso para tontos? (va en serio)
darix2006 escribió:A mi em posa la chacon cosa mala xDDD

Llàstima que es dentuda.. però està prou b [babas]

Me puedes explicar eso para tontos? (va en serio)

Deixa'l, el seerj és un jueu votant de E2000
darix2006 escribió:Me puedes explicar eso para tontos? (va en serio)


Segons els sondejos, ERC es pot fotre un batacàs dels grans, i deia que m'assembla prou obvi ja que la campanya feta aquest any ha sigut fluixísima i han caigut en els mateixos errors els quals en Carod al 96 semblava haver solucionat.

En canvi, la campanya de CiU aquest any ha sigut molt més encertada, seria, madura i amb un missatge proper i clar, tot això malgrat que es una còpia de les campanyes de n'Adolf allà pels inicis dels 30', missatge feixista pur i dur.

Bé, de momento només cap esperar, la veritat, a vore com giren les tornes.
seerj escribió:En canvi, la campanya de CiU aquest any ha sigut molt més encertada, seria, madura i amb un missatge proper i clar, tot això malgrat que es una còpia de les campanyes de n'Adolf allà pels inicis dels 30', missatge feixista pur i dur.

Bé, de momento només cap esperar, la veritat, a vore com giren les tornes.


Jo em referia a lo de CiU exclusivament. Lo de ERC me'n alegro bastant, la veritat.

Perque dius que es un missatge "Hitleria"?

Jo espero que no hi hagi majoria absoluta, pero estaran massa aprop.
darix2006 escribió:
Jo em referia a lo de CiU exclusivament. Lo de ERC me'n alegro bastant, la veritat.

Perque dius que es un missatge "Hitleria"?

Jo espero que no hi hagi majoria absoluta, pero estaran massa aprop.


Per diferents factors. La foto d'en Duran i Lleida, per exemple, blanc i negre, amb una posició reflexiva molt similar a molta propaganda del NSDAP i demés partits feixistes, que juntament amb les frases de preocupació de l'identitat, l'immigració i la crida a que es respectin valors morals, etc. semblen trets del Mein Kampf però quasi literalment.

A mi em feia molta gràcia veure'l per tot arreu, em vaig plantejar votar-los i tot, només per la frikesa de votar un partit que tan descaradament estava caient en els mateixos errors del passat, però finalment m'he decantat per no calentar massa el caparró xD.
Els cartells de CiU, sobretot el del candidat de Girona em feien venir al cap "Be water my friend" xDD

---
EDIT:
Han aparegut les primeres dades del escrutini:
http://www.generales2008.mir.es/99CG/FTOP.htm
Les fotos del duran, més aviat son el B/N perquè es com queda millor una persona que a color i amb tot lo que ha passat encara com ha pogut seguir endavant la campanya i al ritme que anaven.


amb tot les generals se sap que és cosa de dos partits i com a molt sinó tenen majoria absoluta i poc els i falta de rebre algun suport per segons quines lleis o per tota la legislatura.


erc pràcticament no ha fet campanya i comparat amb tarragona, en general aquí a girona de propaganda política poca.


ja veurem com va durant la nit i el resultat final.
Aya_cat escribió:El PSOE puja un escó


Lo bo d'aquests comentari, es que ha tingut vigencia durant 30 vegades aquesta nit xD
Una decepció més del sistema polític espanyol.
seerj escribió:Una decepció més del sistema polític espanyol.

Si, DN no ha obtingut representació [decaio]
eTc_84 escribió:Si, DN no ha obtingut representació [decaio]


Ni ciutadans

TOMAAAA!!! xD
NGC escribió:Ni ciutadans

TOMAAAA!!! xD

http://www.youtube.com/watch?v=_hnylJ2scVU

Ni el PP a Girona

http://www.youtube.com/watch?v=_hnylJ2scVU

Resultats a Girona:
Imagen


PACMA >> C's [qmparto]
501 respuestas
14, 5, 6, 7, 811