Catalans aixakeuvus xD (#70)

1, 2, 3, 4, 5
Doncs jo no se amb quin dels dos estils quedar-me! el verd de sempre està bé, però el nou m'agrada bastant, crec que provaré amb el nou i a veure...
nens, que ha passat a casa? xD ho han canviat tot!! Estic mes perdut que un pet a un iacuzzi [qmparto]

ja ens anirem acostumant....
jo tinc coses que no em van, ni puc editar la firma, ni veig les fotos del perfil, ni puc treure lo de online...


serà qüestió d'acostumar-s'hi als canvis....
Puta basura de foro ha quedat.
lodis escribió:jo tinc coses que no em van, ni puc editar la firma, ni veig les fotos del perfil, ni puc treure lo de online...


serà qüestió d'acostumar-s'hi als canvis....

eTc_84 escribió:Puta basura de foro ha quedat.


suposo que lo de la firma, mes endavant es podra fer alguna cosa...


eTc tampoc esta tan malament i si no pots posar el colors anteriors
No, si el cas és que ja els tinc posats els anteriors..
però no és només pels colors, sinó la forma en si.
eTc_84 escribió:No, si el cas és que ja els tinc posats els anteriors..

lodis escribió:però no és només pels colors, sinó la forma en si.


ja, es que els canvis costen de asimilar [mad]
<p>Hombre, los primeros segundos me han servido de amargura y dolor, ya son más de 5 años viendo EOL de la manera viejuna (que a la vez era una remodelación de la original), pero ahora le empiezo a notar el tranquillo. Lo que me jode es lo de que no te puedas subscribir cómo antaño y el panel de control no lo acabo de controlar, pero bueno, ellos sabrán, mientras que los de Gerona sigan siendo chusma por civilizar, bienvenidos los cambios xDDD.</p>
redeu quins canvis, ens hi em d'acostumar, pero segur que a la llarga aixó te mes tonteries d'aquestes que tenen els foros d'ara

Referent al meu ultim post, es veu que a lleida hi tenien que tocar els Sodom, pero al final per problemes d'ajenda toquen destruction, que hi farem XD
(mensaje borrado)
dioss quins canvis

jo m'hi he d'acostumar. no em sembla malament aixó si
llastima, ara ja no es tanquen els fils automaticament.. Per poc ens haguessim quedat per sempre al fil 69 xDD

salutt
Ara seria el moment de començar el fil de zero si ho volguessiu fer.
eTc_84 escribió:Ara seria el moment de començar el fil de zero si ho volguessiu fer.



YO estoy de acuerdo con el de provincias, lo cierto es que ahora es un hilo de mierda comparado con lo que había sido, así que por favor, dejad de mancillarlo y haced otro xD.

Por otro lado, al metalcoreta de 5 posts más arriba, si estubieras más atento a la música de verdad haría mil que sabrías lo de Destruction y además de que Sodom también tocan gratis el 29 de Agosto en Ripollet [poraki].


PD: Etecetera, capullo, con el nuevo foro aunque borres, se queda el post en la lista cuando estas escribiendo un mensaje, así que calla y sigue chupando cabras del mont tú, colom coix xD.
(mensaje borrado)
jueu que jo penso anar als 2 i t'asseguro que sera mil vegades millor el concert de lleida, ripollet sembla un enterrament al costat de l'ambient que hi ha a lleida.
elperrodelcura escribió:el numetalero ha parlat.
També varen tocar Koma fa poc a kgb i els vaig anar a veure, no hi veig el problema XD La festassa que em penso cardar a lleida no me la treu ningú i a sobre veuré a Destruction i Koma gratis XD (bé i a angelus apatrida i uns gays del poble XD)


Ains que hem trobat el clonet del ssux xD.

Jo aniré als dos i ja serán 4 cops que veig a cadascún, festassa asegurada %.

Angelus Apatrida es de lo más sobrevalorado del mundo (Me sorpreden dónde están casi más que Avulsed o CoB), flipo con la repercusión que están teniendo. De Koma ni hablo xD.
seerj escribió:
elperrodelcura escribió:el numetalero ha parlat.
També varen tocar Koma fa poc a kgb i els vaig anar a veure, no hi veig el problema XD La festassa que em penso cardar a lleida no me la treu ningú i a sobre veuré a Destruction i Koma gratis XD (bé i a angelus apatrida i uns gays del poble XD)


Ains que hem trobat el clonet del ssux xD.

Jo aniré als dos i ja serán 4 cops que veig a cadascún, festassa asegurada %.

Angelus Apatrida es de lo más sobrevalorado del mundo (Me sorpreden dónde están casi más que Avulsed o CoB), flipo con la repercusión que están teniendo. De Koma ni hablo xD.



es la conta de un dels meus colegues de lleida que està per aqui trastejant el meu PC.

Angelus no els conec més que del seu myspace i Koma es de lo milloret que hi ha a espanya [poraki]
seerj escribió:
eTc_84 escribió:Ara seria el moment de començar el fil de zero si ho volguessiu fer.



YO estoy de acuerdo con el de provincias, lo cierto es que ahora es un hilo de mierda comparado con lo que había sido, así que por favor, dejad de mancillarlo y haced otro xD.

Por otro lado, al metalcoreta de 5 posts más arriba, si estubieras más atento a la música de verdad haría mil que sabrías lo de Destruction y además de que Sodom también tocan gratis el 29 de Agosto en Ripollet [poraki].


PD: Etecetera, capullo, con el nuevo foro aunque borres, se queda el post en la lista cuando estas escribiendo un mensaje, así que calla y sigue chupando cabras del mont tú, colom coix xD.

Estava fent proves so fotologger ¬_¬, per veure si puc fer el troll impunement com abans o no.. i com fer-ho..
Tant de loquero t'afecta al final [poraki]

El fil nou l'ha d'obrir el kurras, depèn d'ell.. encara que jo m'hi oposi com sempre [plas]
això peta per tots costats
eTc_84 escribió:
seerj escribió:
eTc_84 escribió:
El fil nou l'ha d'obrir el kurras, depèn d'ell.. encara que jo m'hi oposi com sempre [plas]
I aixo qui ho ha decidit? xD
soc l'unic que no veu els ultims missatges? si no fos per la "revisión del hilo" que et surt al 'postejar' no veuria com en kurres intenta escaquejar-se de la seva responsabilitat XD

Edit: ara si!
pos ho diem tots kurras XD t'ha tocat ^_^ com a bona persona que ets :) [Ooooo]


jo veig escrits en negre i en negreta.... poc a poc, lo que si se'm fa estrany és no poder tenir més de 40 post per pàgina.. suposo que aviat ho arreglaran, perquè sinó podria ser un caos.

per cert kurras,h e vist que has comentat que no es tancaran els fils?¿? O.O
sisi, io tampoc veia el meu ultim missatge.. xDD

lodis escribió:
per cert kurras,h e vist que has comentat que no es tancaran els fils?¿? O.O
Sips, ara ia no es tanquen als 500 missatges.. Fils infinits!!
vaig a fer una birra a veure si la cosa millora, que això te molts fallos.
però un fil infinit pot ser algo.... caòtic, imaginat buscar alguna cosa per allí... o en el de fotografia carregant imatges.. al menys, espero que posin 50 post per pagina com a opció perquè sinó.... dioss no em vull imaginar un fil infinit tal com ara.
kurras escribió:
eTc_84 escribió:El fil nou l'ha d'obrir el kurras, depèn d'ell.. encara que jo m'hi oposi com sempre [plas]
I aixo qui ho ha decidit? xD

Ets l'unica persona responsable que s'avendria a fer-ho.
una que marxa a dormir, heu vist que maca la meva shiva així en més gran... imposa ^_^


demà tenim kdda a tgna, platja, fer el notas, geladets, sopar i festa ^_^


per cert, aya, no et vaig contestar els sms, perquè no em va deixar, pero els vaig rebre ^_^ gràcies.

bona nit!!! [fies]
Pero chapadlo cuanto antes, ésto ya es un despiporre.
Els americans ja han fet la seva serie inspirada en 'The IT crowd', 'The big bang theory'
seerj escribió:Pero chapadlo cuanto antes, ésto ya es un despiporre.
XD si voleu puc obrir el fil nou.. pero per tenir el primer post actualitzat tardare alguns dies..que amb la mà de fils d'spam que mhaure de tragar.. [+risas]
podriem fer un estudi de quant no es veuen els missatjes, jo crec que és al moment de fer un canvi de plana i fins que no hi ha 3 respostes a la nova plana no apareix.

kurras ho estas desitjant XD


Edit:
la meva teoria sembla confirmada,us cediexo l'honor de explicar-ho aqui:
hilo_fallo-se-envian-los-mensajes-pero-no-aparecen-en-el-hilo_1015359

XD
ssux escribió:
kurras ho estas desitjant XD
Serà aixo.. xD

Propostes pel nom del fil?
kurras escribió:
ssux escribió:
kurras ho estas desitjant XD
Serà aixo.. xD

Propostes pel nom del fil?


Catalans aixequeu-vos 2.0
En fin, qué coño tendrá que ver el 1.0 con lo que vaya a ser el 2.0, os podríais haber currado otro nombre.
seerj escribió:En fin, qué coño tendrá que ver el 1.0 con lo que vaya a ser el 2.0, os podríais haber currado otro nombre.


simplement per que EOL és la versió 2.0 i el fil nou es crea per aquest motiu.

proposa un nom o calla [poraki]
seerj escribió:En fin, qué coño tendrá que ver el 1.0 con lo que vaya a ser el 2.0, os podríais haber currado otro nombre.
Més que tot perque es la segona versió del fil.. ia havia posat abans que la gent proposes un nom pel fil.. si no us agrada es canvia i llestos..
A mi m'agrada el nom del fil
i lida que el aci el kurras també

a veure si l'oscuros es passa per eol ja total ara té temps per descansar pubret [decaio]
Le podríais llamar Foroxat el diari de patricia 2.0 por ejemplo.
seerj escribió:Le podríais llamar Foroxat el diari de patricia 2.0 por ejemplo.



2.0? pero no et queixaves pel 2.0? qui t'enten.

kurras reporta aquest fil per que el tanquin no?
ssux escribió:
kurras reporta aquest fil per que el tanquin no?
ia ho he fet, pero els mods deuen estar de pont XD
Llarga vida a aquest fil.. el millor d'EOL juntament amb el del Barça [tadoramo]
243 respuestas
1, 2, 3, 4, 5