Catalans aixakeuvus xD (#70)

1, 2, 3, 4, 5
soc de valencia, pero aqui es pot parlar tranquilament en catalá sense que moleste ningú? el dic perque em pareix collonut!! jejeje. [plas] [plas]

cinc estreles a aquest fil!!
red0n escribió:soc de valencia, pero aqui es pot parlar tranquilament en catalá sense que moleste ningú? el dic perque em pareix collonut!! jejeje. [plas] [plas]

cinc estreles a aquest fil!!

Benvingut, tens el numero 483 [oki]

Si, aquí pots parlar en català lliurement [beer]
doncs si, camí del tren també ha plogut a saco, ha estat arribar a tarragona i veure el sol, això si per la tarda estàvem passejant per la platja, i ha tornat a ploure més tard, en fins.. espero que diumenge no plogui que aniré al zoo [ayay] ara fa molt que no hi vaig jeje.

aya t'he enviat sms, en tot cas parlar amb omega que t'ho explicarà tot millor.

benvingut redOn!!
lodis escribió:doncs si, camí del tren també ha plogut a saco, ha estat arribar a tarragona i veure el sol, això si per la tarda estàvem passejant per la platja, i ha tornat a ploure més tard, en fins.. espero que diumenge no plogui que aniré al zoo [ayay] ara fa molt que no hi vaig jeje.

aya t'he enviat sms, en tot cas parlar amb omega que t'ho explicarà tot millor.

benvingut redOn!!



ho faré pero crec que per sms que no parare avui per casa, a quina hora em vas enviar el sms ¬¬ em vas despertar XD!



benvingut redOn


omega després t'envio el sms vale ^^(ara em mataries)
Cafetino escribió:YOKO FTW!!!!


tens algun problema amb yoko?? es la millor i te una personalitat molt particular.... [sati]
gracies per la benvinguda, desde animelliure no em posaba a escriure en catalá.
Aya_cat escribió:omega després t'envio el sms vale ^^(ara em mataries)


Estic acostumat, hi ha persones (vale, només una) que m'envia sms a las 7 del matí un diumenge quan arriba de festa ¬¬"

Bueno amb lodis ja he quedat més o menys, amb una mica de sort podrem dinar allà al lloc dels entrepans [jaja] si et veig pel messenger després ja ho comentem. Algú portarà camara de fotos?
0m3gA escribió:
Estic acostumat, hi ha persones (vale, només una) que m'envia sms a las 7 del matí un diumenge quan arriba de festa ¬¬"

Bueno amb lodis ja he quedat més o menys, amb una mica de sort podrem dinar allà al lloc dels entrepans [jaja] si et veig pel messenger després ja ho comentem. Algú portarà camara de fotos?


jo, sempre la porto a sobre i més si:

a) puc fer fotos sense para sense que Debra i/o les meves amigues m'amenacin de que pari.

b) vaig al zoo, si no faig fotos.. no seria jo.

c) quedar amb vosaltres i no portar-la O.O però si poden sortir moltes fotos... mm... diferents [qmparto]

d) ahir vaig fer unes fotos molt maques a la platja i us les he d'ensenyar XD (vale, i alguna altre que a aya li pot interessar també ejems marujeo ejems) XD


pd: aya... es que em vaig despertar en sec i vaig pensar merda la final nose si li he enviat sms o no, total te'l vaig enviar en aquell moment. XD

pd. si diumenge plou, no patiu, que igualment pujarem.


pd3: jo porto magdalenes, jeje però vull alguna de les pastes del amic omega!!!
lodis escribió:pd3: jo porto magdalenes, jeje però vull alguna de les pastes del amic omega!!!


[ayay] [ayay] [ayay] ja no queden... xDD avui volia una per esmorzar i no quedaven :(
Doncs si que som gent, no? Pensava que no arribavem a tants, jaja. Aquí teniu a un altre, però realment ultimament estic una mica fins els ous del català, principalment per la gran quantitat de "extres" que té comparat amb el castellà:

- Dièresi
- Apòstrof
- Guions

...

Vaja, que no es tan fácil xD.



PD: Aquest es el primer post en català que he fet en me vida xD.
0m3gA escribió:
[ayay] [ayay] [ayay] ja no queden... xDD avui volia una per esmorzar i no quedaven :(



pos et quedes sense magdalenes i totes per l'aya [poraki] XD

benvingut -MasMe-!!

home.. té el seu encant poder escriure amb guions, tornar-se boig amb els accents.. XD i totes aquestes coses.
Benvingut!
-MasMe- escribió:estic una mica fins els ous del català, principalment per la gran quantitat de "extres" que té comparat amb el castellà
Home, si això et molesta... potser millor que et miris l'anglès, que no té ni accents...
A mi se'm fa més complicat escriure en castellà que en català, m'ho he de pensar més, i tot i així segur que hi faig més faltes.
drknss, vas veure lo que et vaig deixar escrit al msn altre dia en relació al teu flog?¿ es que no me connectat en aquell món (ara hi aniré) i em dius algo ^_^
lodis escribió:

pos et quedes sense magdalenes i totes per l'aya [poraki] XD.


:-( :-(

Bueno, com aniré al starbucks per agafar 2 per l'esther i la seva companya de feina ja em compraré una per mi >_<
Lodis, a mi no m'ha arribat res, ja saps que el live ¬¬ fa lo que vol amb això dels missatges offline.
drknss escribió:Benvingut!
Home, si això et molesta... potser millor que et miris l'anglès, que no té ni accents...
A mi se'm fa més complicat escriure en castellà que en català, m'ho he de pensar més, i tot i així segur que hi faig més faltes.


Et respondré amb les notes del curs d'accés:

Cat: 7
Cast: 8
Ang: 9

xD
-MasMe- escribió:Doncs si que som gent, no? Pensava que no arribavem a tants, jaja. Aquí teniu a un altre, però realment ultimament estic una mica fins els ous del català, principalment per la gran quantitat de "extres" que té comparat amb el castellà:

- Dièresi
- Apòstrof
- Guions

...

Vaja, que no es tan fácil xD.



PD: Aquest es el primer post en català que he fet en me vida xD.


que dius, catalá es ben facil, te la "ç" i no te "ñ" ni "y" en veritat guanyes ^_^
-MasMe- escribió:Et respondré amb les notes del curs d'accés
Home, si em vas amb aquestes... jo també tinc més nota a la sele d'anglès que a català i castellà, si m'apures inclòs el llatí, però no es pot comparar el temari d'una cosa amb l'altra. A anglès no fas anàlisi de frases i parides de l'estil, ni estudies la seva literatura.

Si et va més bé d'escriure en castellà doncs fes-ho, jo no et diré pas res, però jo no trobo que sigui tan terriblement complicat escriure en català (a més, havent-hi un sol fil en tot EOL tampoc et cansaràs molt d'escriure-hi).
drknss escribió: Home, si em vas amb aquestes... jo també tinc més nota a la sele d'anglès que a català i castellà, si m'apures inclús el llatí, però no es pot comparar el temari d'una cosa amb l'altra. A anglès no fas anàlisi de frases i parides de l'estil, ni estudies la seva literatura.

Es nota.
PD: 8'5,8,7
Carmatrix está baneado por "Clones no, gracias"
eTc_84 escribió:Benvingut, tens el numero 483 [oki]

Si, aquí pots parlar en català lliurement [beer]


484 :-p
Aviat ia sera el 1483.. xDD


Puff quina resaca.. dos dies servint a les barrakes de la udg.. ahir vaig nar a dormir a les 10,30 del mati xD
Vaig de cul, ara mateix vaig a comprar una font nova que he actualitzat la meva carraca XD

Sou la vergonya de l'spam català [poraki]
us deixo un link a un post de fa poc, jo he rebut varis mails

si teniu temps d'enviar sms o mails us agrairia el favor, és un moment i podeu fer un gran bé.

http://www.elotrolado.net/post_-Hilo-Oficial--Eolianos-Tarraconensis_1711749065#post1711749065
La primer vegada k parlo amb catala amb aket forum. Soc de Balaguer-Lleida.
com que vergonya

que són les festes de l'hospitalet i les he aprofitat

Pereza que no em matava gaire però va estar molt bé. En directe valen molt ^^ i te n'adones de com és de petit el món XD!

i ahir vam anar a veure el Joan Pera ^^
oscuros, merci pel regal!!! ho he encertat que era lo teu jaja :) i modèstia a part, em queda molt ^_^

això si, l'aya s'ha jalat les teves magdalenes, les del 'omega i les meves, i li ha deixat a a Debra per compassió XD jajaja ^_^més mona ella [amor]
Sips i estaven moooooooooolt bones ^^
a ma mare també li van agradar XD!
[buuuaaaa] [buuuaaaa] jo també volia magdalenas!!

Jur, lodis jo no et vaig poder donar el regal :( ho guardo per la propera!!

Ais, demà el jefe i un company van cap a Usa una setmana i mitja amb la cambra de comerç i em quedo jo de "responsable", tinc por!!
tot anirà bé, ja ho veuràs.

nervis tinc nervis com sempre


estadistica m'ha anat millor del que em pensava
veus ja t'ho vaig dir jo!! si es que....


per cert aya, com va el tema "pagatodo" XD
lodis escribió:veus ja t'ho vaig dir jo!! si es que....


per cert aya, com va el tema "pagatodo" XD



buuffff igual ja t'explicare
Comença l'odissea de "responsable" a veure que surt d'aquí, espero que l'aya i la lodis tinguin raó xD
Bon Sant Jordi a tots!
Bon Sant Jordi!!!!

a la tarda sortire a comprar els llibres
Doncs jo no regalaré res, lo màxim roses virtuals i ale...

Potser em pot el meu consumisme assassí i em compro algun llibre, però intentaré no fer-ho
eTc_84 escribió:Sant Hiper Cor :P


mes u!!!

jo sere mes practic i comprare algun joc per a la 360 xD.
red0n escribió:jo sere mes practic i comprare algun joc per a la 360 xD.


Si em faig passar per la teva novia em regales una 360? xDD
ni san hiper cor ni punyetes, sant jordi es una dia com deu mana, no com sant valenti que és del consumisme ¬¬


jo he tingut les meves roses virtuals aquest any, això si amb ganes del finde per tenir de real jeje ^_^ i la resta les arreplegaré al pont jeje.

^_^


només n'he regalat una de paper feta per mi a la Rouse.
he aprovat!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Enhorabona Aya!!!!!!!!!!!!


Om3gA, des d'on envies les roses virtuals? [oki] jo tambe en vull enviar unes!
Aya_cat escribió:he aprovat!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Molt bé!!!!!!!
PD:Bon St Jordi!!!
yooo, otro de Ripollet ( barcelona)
aqui un altre catala! :-) (barcelona), y feliç dia de sant jordi companys d'EOL!!!!! [fies]
mrt escribió:Enhorabona Aya!!!!!!!!!!!!


Om3gA, des d'on envies les roses virtuals? [oki] jo tambe en vull enviar unes!


no si volia enviar només una foto xDD però es veu que avui els clients tenen ganes de que treballi molt i no em deixen ^^
benvinguts als nous!!

però si està el fil a la segona pàgina!!! ^_^ molt malament gent.
Jo que sóc l'únic que spameja pel matí avui no podia xDD

lodis, passa't pel flog xDD
bones!!

com que estava a segona pagina jups

pos va una mica d'spaaam
Carmatrix está baneado por "Clones no, gracias"
Ahir a San Jordi vaig comprar el darrer llibre de Carlos Ruiz Zafón, la continuació de la Sombra del Vent, i estic disfrutant com un porc [rtfm]


Cent per cent recomenat.

I ja que ahir no vaig poder passar per aquí... Feliç San Jordi Atrassat X-D
243 respuestas
1, 2, 3, 4, 5