Catalans aixakeuvus xD (#70)

1, 2, 3, 4, 5
0m3gA escribió:Jo que sóc l'únic que spameja pel matí avui no podia xDD

lodis, passa't pel flog xDD


te deixat comentari XD no estic rondant per aquí, però us vigilo des de les ombres.... XD
lodis escribió:
te deixat comentari XD no estic rondant per aquí, però us vigilo des de les ombres.... XD


com els fantasmes XD!!!!!
Aya_cat escribió:
com els fantasmes XD!!!!!



jo vull saber com va la cosa amb el pavo XD jajaja tinc curiositat.
lodis escribió:

jo vull saber com va la cosa amb el pavo XD jajaja tinc curiositat.


no ho sé, em va tocar els nassos que anessin a la Rambla i no em va trucar i a sobre estava Isabel Allende i no em va avisar aixi doncs
con el "pagatodo"que faci el que vulguiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Aya_cat escribió:
no ho sé, em va tocar els nassos que anessin a la Rambla i no em va trucar i a sobre estava Isabel Allende i no em va avisar aixi doncs
con el "pagatodo"que faci el que vulguiiiiiiiiiiiiiiiiiii


el "pagatodo" va venir per Sant Jordi?? uis... com es que ha creuat la frontera?? ves que l'aire no li senti mal....
Cafetino vs. Switch Dell
Cafetino Wins!! xDDDDDD

La ostia avui al curru, qui ho diria que un conflicte de ip's fos una cosa tant surrealista xDD
Cafetino escribió:Cafetino vs. Switch Dell
Cafetino Wins!! xDDDDDD

La ostia avui al curru, qui ho diria que un conflicte de ip's fos una cosa tant surrealista xDD



ja teniu la sauna instal·lada?¿? XD
lodis escribió:
el "pagatodo" va venir per Sant Jordi?? uis... com es que ha creuat la frontera?? ves que l'aire no li senti mal....


aquest creuar la frontera amb doble perill que si li encomani cultura que dius!!??
això les meves amigues: ella i una altra
0m3gA escribió:passa't pel flog xDD

Quin flog??Posa la URL...
Em referia a metroFLOG o a fotolog, vejam, la merda a que es posen el nois adolescents per ficar les fotos seves...
ExalteR3V3NG3 escribió:Quin flog??Posa la URL...
Em referia a metroFLOG o a fotolog, vejam, la merda a que es posen el nois adolescents per ficar les fotos seves...


Si si, jo també em referia a això i com soc adolescent (no?) en tinc un per quan m'avorreixo molt... xD, treballar amb connexió a internet es lo que te... i més si pots fer fotos de l'epi risitas a la cadira del teu jefe quan ell no hi es :-P
ExalteR3V3NG3 escribió:Quin flog??Posa la URL...
Em referia a metroFLOG o a fotolog, vejam, la merda a que es posen el nois adolescents per ficar les fotos seves...

JAJAAJAJAJAJ [tadoramo]

-
Aquesta pel serbi-jueu del seerj: http://www.diarioinformacion.com/secciones/noticia.jsp?pRef=2008042400_12_747130__Alicante-Font-Mora-achaca-fracaso-escolar-permita-trasvase-Ebro
aya: ja deia jo... me quedat en plan O.O no se, mira amb sort, et compra tota una aprada sencera, no? XD


omega: has de posar-hi més foto del estil :) en fas una dotzena ne diverses situacions i ja tens flog per dies XD
lodis escribió:aya: ja deia jo... me quedat en plan O.O no se, mira amb sort, et compra tota una aprada sencera, no? XD




jo crec que aquest fuig dels llibres XD!

La vam llegir ahir al curru i vaia tela... a vegades penso si per entrar al PP s'ha de fer un examen de subnormalitat profunda.

lodis escribió:ja teniu la sauna instal·lada?¿? XD

I tant, i la vaig deixar funcionant a ple rendiment... i l'únic que sé és que aquest hivern fred no passarem xDDDD



PD: El jefe va estar fent fotos l'altre dia, ja et passaré la url el dia que les pengi al blog corporatiu xDDD
nosaltres venim de sopar al buffet japo [babas]

aquest migdia ens hem viciat al sing star, ara que els veïns no es queixen XD wahaha.
Ja podeu afegir un altre català... (si és q encara s'actualitza la portada ^^) Jo sóc de Pallejà, per qui no ho conegui (q sereu el 99%) és un poble bastant gran però q passa desaparcebut q es troba entre molins de rei, st vicenç dels horts i st andreu de la barca ^^
Benvingut, ets el 483 [barret] [jaja]


483 POWER
Eiiiiiiii que tal una altre catalana per aquí, som uns cuans per el que veig ja.

Jo soc del Prat jejeje.

Salutacions a tots.
http://www.youtube.com/watch?v=J5LNTTGDKYo
un altre català, de Tarraconensis, Capçanes [666] lo millor vi del mon [rtfm]
Bon dia a la vila del pingüí ^^



sort que aquesta setmana son tres dies
Si! aquesta setmana passarà aviat (o això espero xD) i divendres a veure Ironman i amb un amic a comprar la ps3 (per a ell, jo crec que a la nova generació passaré de Sony)

Ahir vaig anar a veure "Dueños de la calle", bastant bé la peli, molt decent, molts trets, bé el Reeves i Gugh Laurie, en la seva linea de borde xD
Aya_cat escribió:Bon dia a la vila del pingüí ^^



sort que aquesta setmana son tres dies


Osti doncs jo no ho sabia però es veu q si, ara q ho has dit m'he enterat q dijous és festa xD
0m3gA escribió:Si! aquesta setmana passarà aviat (o això espero xD) i divendres a veure Ironman i amb un amic a comprar la ps3 (per a ell, jo crec que a la nova generació passaré de Sony)

Ahir vaig anar a veure "Dueños de la calle", bastant bé la peli, molt decent, molts trets, bé el Reeves i Gugh Laurie, en la seva linea de borde xD


jo ahir anava a veure 21, blackjack però vam decidir anar-hi el dimeces per la nit [angelito]
Aya_cat escribió:sort que aquesta setmana son tres dies

Gracies a Deu perquè si no estaria mes estressat amb el cole...
I dema m'en vaig al parc natural de les guilleries-savassona!!!
Bon dia a tots!

Ja es dijous dimarts! com m'agraden les setmanes curtes jeje
L'any passat m'ho vaig passar teta a les festes de lleida veient gratis a Vidres a la Sang i Napalm Death, aquest any repeteixo segur ja que toquen gratis Koma i Destruction XD a més hi havia un ambient brutal l'any passat XD
Demà tinc un examen de castellà i ho veig impossible, m'he d'estudiar un toxo i quan penses que el parles bé resulta que tot déu no en té ni idea...
ssux escribió:L'any passat m'ho vaig passar teta a les festes de lleida veient gratis a Vidres a la Sang i Napalm Death, aquest any repeteixo segur ja que toquen gratis Koma i Destruction smile_XD a més hi havia un ambient brutal l'any passat smile_XD


si senyor, molt bon gust, les festes de Lleida son les millors del Pais!!!![jaja]

i si voleu una bona festa, l'Aplec del Caragol, tres dies de festa i cargols (a la llauna, com si no xD)
res, res, sinó hi han "mamadetes" no val la pena una festa XD


jo demà baixo cap a caseta, divendres tinc una entrevista de feina per l'estiu, i dissabte fem kdda i sopar amb els de tarragona i voltants, la resta del temps.. família, amics, parella i fer molt el vago XD que la setmana que ve...



pd: aya, omega, ja m'he llegit el de un mundo sin fin ^_^
lodis escribió:res, res, sinó hi han "mamadetes" no val la pena una festa XD


jo demà baixo cap a caseta, divendres tinc una entrevista de feina per l'estiu, i dissabte fem kdda i sopar amb els de tarragona i voltants, la resta del temps.. família, amics, parella i fer molt el vago XD que la setmana que ve...



pd: aya, omega, ja m'he llegit el de un mundo sin fin ^_^


Ja???? jo l'he començat avui... xDD y ara al tornar no he llegit res, venia amb la radio i parlant per telèfon. Sensació final? bé?
No em parleu de llibres! tinc feina amb llegir-me un d'evolució del pensament i no tinc temps pels altres :(

jo aquest pont posar-me al dia, fer el vagu i anara portaventura ^^
portaventura, jo m'espero per més endavant, perquè no em fio amb el temps que fa i més amb les atraccions d'aigua...



vaig llegir-me com un quart el finde, ahir dos quarts i avui al resta.

si, et deixa bona sensació, però, oviament hi ha un però, sinó no tindria gracia, el llibre en si, et deixa bona sensació, però hi han parts, com el final que son fluixes i poc consistents.
lodis escribió: "mamadetes"


fa falta que m'ho expliquis, o no? [jaja]
mrt escribió:
fa falta que m'ho expliquis, o no? [jaja]



si perquè fa poc que rondes per aquí.

és el nom de la beguda de les festes de Tarragona, chartreuse groc i verd amb granizat de llimona.
lodis escribió:

si perquè fa poc que rondes per aquí.

és el nom de la beguda de les festes de Tarragona, chartreuse groc i verd amb granizat de llimona.



i mooooooooolt bona ^^
lodis escribió:si perquè fa poc que rondes per aquí.

és el nom de la beguda de les festes de Tarragona, chartreuse groc i verd amb granizat de llimona.


[oki]


chartreuse groc i verd, vaja dos [jaja]
Parlant de llibres últimament m'ha donat per llegir llibres del Lovercraft xDD

Per ara ja he llegit "El cas de Charles Dexter Ward" i tinc començat "En las montañas de la locura", apart que tinc pendent de llegir "El extraño caseron en la niebla" i el Necronomicon xDDD

Clar que l'ultim ja no és del Lovercraft xD
Basura de begudes que dieu.
Cafetino escribió:Parlant de llibres últimament m'ha donat per llegir llibres del Lovercraft xDD

Per ara ja he llegit "El cas de Charles Dexter Ward" i tinc començat "En las montañas de la locura", apart que tinc pendent de llegir "El extraño caseron en la niebla" i el Necronomicon xDDD

Clar que l'ultim ja no és del Lovercraft xD


per lite, hi ha fil oficial del tema :)


etc, sinó probes... no pots opinar, a callar XD
Bueno, venia cap a la feina llegint "Un mundo sin fin" tindré que posar-me a l'altura de lodis xDD, amb aquest totxo quan portes 100 pàgines sembla que no has llegit res.

Últim dia de treball d'aquesta setmana :D
Ja tinc ganes de que siguin les 10 del vespre... o en el seu defecte, les 7 [jaja], depèn de com porti la feina a fer :P.
Algú té pensat anar a veure Ironman? es per saber si està bé o no, perquè potser aniré al cine algun dia del pont. De moment, l'únic que hi ha decidit és anar un dia a Andorra [inlove].
Iep!

Senyor Jack Daniel's, Minttu i un servidor estan apunt per a una gran tarde/nit/matinada/endemà.

"Vappu", la festa alcohòlica per excel.lència.

Espero sobreviure!

PS: En seerj disfrutaria XD
drknss escribió:Ja tinc ganes de que siguin les 10 del vespre... o en el seu defecte, les 7 [jaja], depèn de com porti la feina a fer :P.
Algú té pensat anar a veure Ironman? es per saber si està bé o no, perquè potser aniré al cine algun dia del pont. De moment, l'únic que hi ha decidit és anar un dia a Andorra [inlove].



et recordaré només un nom de botiga.....


oulet del mango ^^


i que soc la teva amiga.... [angelito]
drknss escribió:Ja tinc ganes de que siguin les 10 del vespre... o en el seu defecte, les 7 [jaja], depèn de com porti la feina a fer :P.
Algú té pensat anar a veure Ironman? es per saber si està bé o no, perquè potser aniré al cine algun dia del pont. De moment, l'únic que hi ha decidit és anar un dia a Andorra [inlove].


En principi jo vaig divendres... i després segurament a casa d'un amic a provar la ps3, si la veig ja deixaré un post per aquí amb les impressions... però sincerament no espero gaire cosa.
lodis escribió:etc, sinó probes... no pots opinar, a callar XD

jeje, faré la broma imbècil de torn.. amb lo de mamadeta..
NO


quelcom escribió:Iep!

Senyor Jack Daniel's, Minttu i un servidor estan apunt per a una gran tarde/nit/matinada/endemà.

"Vappu", la festa alcohòlica per excel.lència.

Espero sobreviure!

PS: En seerj disfrutaria XD

Que cabron aquest del quelcom.. tot i que el Jack el trobo massa dolç [ayay]
Tu si que en saps [tadoramo]
lodis escribió:



i que soc la teva amiga.... [angelito]


drknss jo tambe soc amiga teva


mira'm el preu de les converse >.<
Sabeu algun lloc per mirar locals/discoteques que obrin avui per la provincia de Barcelona?
La ovella? Quan hi ha festa acostumen a obrir. Per marina segur q hi ha coses.
bueno, després de varis intents, per fi he pogut entrar al nou eol... uff per acostumar-se... els avatars a la dreta, he de modificar la firma, els colors, els fils... suposo que poc a poc ho aniran arreglant... ^^


pd: vales, ara ja comença a semblar una mica més al d'abans..., sobretot mantenint els avatars a la esquerra... i poder canviar el estil.
243 respuestas
1, 2, 3, 4, 5