Catalans EOL v2.0

1, 2, 3, 4, 562
Soc d'ontinyent (valència) i m'agradaria entrar a la llista...

Salut!
Benvingut a tu i als que es van afegint ^^
Joer, quina son que tinc! això de treballar no pot ser bo!

Bon dia a tots!
Bones ^^
Un dubte: que han posat contrassenya al fil del Barça?
drknss escribió:Bones ^^
Un dubte: que han posat contrassenya al fil del Barça?
És nomes si entres al primer post, deu ser per culpa d'alguna imatge..
Algu veurà el partit a més de l'Omega¬¬?
Aya_cat escribió:Algu veurà el partit a més de l'Omega¬¬?

[ayay] [ayay] Yo xDD
iiieeee !!!! que tals gent!?!?!
lodis escribió:iiieeee !!!! que tals gent!?!?!


[qmparto] lambrusco... xDDD

Volia fer un pasillo amb emoticonos però em fa molta mandra [boing]
0m3gA escribió:
lodis escribió:iiieeee !!!! que tals gent!?!?!


[qmparto] lambrusco... xDDD

Volia fer un pasillo amb emoticonos però em fa molta mandra [boing]



un pasillo amb la foto de perez-burrull al mig?
ssux escribió:
0m3gA escribió:
lodis escribió:iiieeee !!!! que tals gent!?!?!


[qmparto] lambrusco... xDDD

Volia fer un pasillo amb emoticonos però em fa molta mandra [boing]



un pasillo amb la foto de perez-burrull al mig?


Of course, s'ha de fer bé
Per fi!!!

LLISTA ACTUALITZADA!!!

us haurien de tancar a tots per la quantitat d'spam que heu arribat a fer tot aquest temps.. xD

apaa
lambrusco per sopar... per tirar a baix el sopar... sort que l'hem portat... dolent no estava, però tenia especies... diosss en fins... jo no em queixo mai del menjar que me posen, però... que us ho digui Rouse...

i al arribar a cas martini fresquet a palo seco i vodka amb suc de taronja que estem malament de provisions...
lodis escribió:i al arribar a cas martini fresquet a palo seco i vodka amb suc de taronja que estem malament de provisions...


Imatge de la famosa ampolla de vodka
Imagen

xDDDDD
Cafetino escribió:
lodis escribió:i al arribar a cas martini fresquet a palo seco i vodka amb suc de taronja que estem malament de provisions...


Imatge de la famosa ampolla de vodka
Imagen

xDDDDD



a veure si quant vinguis per casa el teu cubata si que serà d'això.. jo vigilaria am els comentaris talladet XD
jo he d'anar a Girona a pel lambrusco XD!!!
Cafetino, recorda'm que si sortim al vespre, em demani un vodka amb lima :P [burla2]
drknss escribió:Cafetino, recorda'm que si sortim al vespre, em demani un vodka amb lima :P [burla2]



així m'agrada força al costat fosc ^_^

per cert, avui hem anat a mirar un pis, tinc fotos al mòbil, després pel msn te les passo.

aya, tu quant vinguis, tindràs lambrusco, martini i lo que vulguis ;)
lodis escribió:
drknss escribió:Cafetino, recorda'm que si sortim al vespre, em demani un vodka amb lima :P [burla2]



així m'agrada força al costat fosc ^_^

per cert, avui hem anat a mirar un pis, tinc fotos al mòbil, després pel msn te les passo.

aya, tu quant vinguis, tindràs lambrusco, martini i lo que vulguis ;)



a mi passameles i t'ensenyo les fotus d'un vestit, dos pantalons i una samarreta

siiii jo amb vestit XD!!


i aixi m'agrada el mueble bar per mi soleta XD!
uuoo serà la segona foto que tingui teva amb vestit ^_^ quin nivell [ayay]
Felicitats pel fil nou, fins avui no me pasat pel rincon xD
Bon diaa a la vila del pingüí
tinc son, molta son >.< [maszz] però per fi és divendres [amor]
Quin dia més maco ha sortit... xD així fa més mandra treballar un divendres [decaio]
Aquí s'ha passat to el dia plovent i no te gaire pinta de voler parar... rectifico, ha tornat a començar a ploure XD al menys ja va bé que plogui si ho fes durant uns quants dies s'omplirien els pantans...

vagi bé el finde!!


faig una crida a la gent de Girona (capital) aquí no hi han llocs de pollastre al ast o que?¿ O.O Rouse i jo no els hem sapigut trobar. tenim curiositat perqué tombant pel carrer no n'hem vist cap... i és fa raro.
doncs sort que sóc previsora i sempre porto el paraigües al bolso, perquè just arribar a Vic comença a ploure i a la tornada a L'hospitalet pluja i  vent anava tota xopa >.< i crec que he agafat un refredat
M'agrada veure com plou i caminar sota la pluja.. [amor]

Però el que més m'agrada és trepitjar basses quan vaig en cotxe i esquitxar [sati]
A mi apunte-me a la llista de Catalans. Soc de Vilanova i la Geltrú.

Com a curiositat, la primera senyera que surt al primer post és un tros d'un cartell històric del PSUC que es va editar per l'11 de Setembre als anys 70, al local del Comité Central de Barcelona en tenim un original enmarcat. Se'm fa raro que algú l'hagi penjat al fil jeje però ja em sembla be.

Imagen.

Aprofito el post per propossar que s'agrupin tots els apuntats al primer post per poblacions o comarques.

adeu
eariol escribió: Aprofito el post per propossar que s'agrupin tots els apuntats al primer post per poblacions o comarques. adeu


kurras escribió:Organitzar la llista per provincies no ho fare pas, com ha dit la drknss no tothom ha posat la seva procedencia, i a mes, precisament està organitzada segons l'ordre que la gent s'ha anat apuntant..
Apart d'aixo em tornaria boig havent de repassar tota la llista un per un..
salutt
Retiro doncs, la proposta, que abans se m'havia passat per alt el comentari al respecte (no m'acostumo encara al nou forum...)
definitivament.... la vergonya es perd quant veus a ta mare jugant al guitar hero o al sing star... XD es nota que ve de família la cosa XD jaja així em quedo més tranquil·la.

mortal en serio, no m'havia rigut tant en una cosa així des de feia segles...

aquí porta tot el dia, espero que per demà pari, perquè ara encara plou...
me cago en la pluja del ous!! cawento

a pendre pel cul el primer dia de concerts de les festes de Lleida cawento

estic molt cremat (ja soc a casa) cawento cawento
Ei! Bones!!!

Soc antic d'aqui, pero casi no postejava mai..
Bueno, soc d'Alcarras (Lleida) i pos mira, ja em podeu ficar a la llista.

Bones festes gent de Lleida! (a Alcarras no tenim festa dilluns.... ¬¬)

Abamba!
mrt escribió:me cago en la pluja del ous!! cawento

a pendre pel cul el primer dia de concerts de les festes de Lleida cawento

estic molt cremat (ja soc a casa) cawento cawento


Els lleidetans sempre queixan-vos, si plou perque plou, si no plou perque no plou....

Llastima que no plogui gaire als pirineu i prepirineu...
NGC escribió:
mrt escribió:me cago en la pluja del ous!! cawento

a pendre pel cul el primer dia de concerts de les festes de Lleida cawento

estic molt cremat (ja soc a casa) cawento cawento


Els lleidetans sempre queixan-vos, si plou perque plou, si no plou perque no plou....

Llastima que no plogui gaire als pirineu i prepirineu...



¬¬
mrt escribió:
NGC escribió:
mrt escribió:me cago en la pluja del ous!! cawento

a pendre pel cul el primer dia de concerts de les festes de Lleida cawento

estic molt cremat (ja soc a casa) cawento cawento


Els lleidetans sempre queixan-vos, si plou perque plou, si no plou perque no plou....

Llastima que no plogui gaire als pirineu i prepirineu...



¬¬


O deia en conya, pero joer, ara que estem en sequera, queixar-se perque plou sembla "cachondeo" xD
Bones!!! Aprofito per apuntar-me jo també : Jamirofr@nk (Figueres-Alt Empordà).

Gràcies per mantenir el fil Kurras [beer]

Salut! [bye]
Jamirofr@nk escribió:
Gràcies per mantenir el fil Kurras [beer]

Salut! [bye]
De res, ia podrieu valorar el fil XD

Vaia asco de dia, ploguent sense parar, a la biblio tot el dia.. Almenys em consola que igualment no hagues pogut na a la platja.. xD Putus examenss!
He, hay estoy yo! El 488 xDD

Me ha echo ilusión verme ^^

PD: No os importará que escriba en castellano, no? La costumbre...
Estic veient ara una entrevista a Martes i 13 en TVE, joder, encara em fan riure aquest parell [carcajad]
I de tanta gent, hi ha algu que vulgui dunar una volta ara? em rallu massa a casa
De nou altre cop el cotxe tocant els collons...... esperem que demà engegui [mad]
jo ahir vaig estar rentant el cotxe (el meu germà me'l va donar fet un fàstic) i  el meu pare el va portar a donar una volta i es va posar a ploure u.u
A la segona pàgina!!

[+risas] feia temps que no tenia un pont tant bo com aquest, m'ho he passat genial xD
Pont?

Centralistes!!!! xDDD
Cafetino escribió:Pont?

Centralistes!!!! xDDD


gelós!!!
XD!
omega, si, a enguarrar el cotxe XD això és a lo que et dediques i després mira a la pobre aya que porta a netejar el cotxe i plou XD jajaja


de moment aquí ha parat de ploure des de mitja tarda, espero que aguanti força.
lodis escribió:omega, si, a enguarrar el cotxe XD això és a lo que et dediques i després mira a la pobre aya que porta a netejar el cotxe i plou XD jajaja


Doncs mira... no m'ho he passat gens malament ni enguarrant ni netejant el cotxe xDD esta molt bé, he vist parts d'un cotxe rc que no havia vist mai xDD
Anda, soc el 606, soc de Mora d'Ebre ;)
3095 respuestas
1, 2, 3, 4, 562