Catalans EOL v2.0

1, 2, 3, 4, 562
Aquest any les festes de Lleida molt apagades per la pluja, això sí, ningú em treu la festassa que em vaig cardar amb Koma, ressaca antologica.

M'alegro que plogui, pero collons, que només ho ha fet el cap de setmana, ja torna a fer una calor de l'ostia.
Venga, un altre!!!

Soc de Tàrrega (Lleida)

Estudiant i treballador a lleida city^^
Llavors laltre fil ya no funciona ??

EDITO; ya le vist tancat :P
MonkeyPS2 escribió:Llavors laltre fil ya no funciona ??

exacte no funciona
Aya_cat escribió:
MonkeyPS2 escribió:Llavors laltre fil ya no funciona ??

exacte no funciona


Gracies igualment company :D
Bon dia a la vila del pingüí ^^
Uuuup!

Que tal va el dia?

Que divertir es fer estadístiques amb asp.net per una web carregant de base de dades... sort que la gent es curra les coses i las penja a internet xD
Hi ha coses que no entendré mai... perque diuen que als ordinadors de la uni hi ha el SPSS si després tenen la llicencia caducada? Com es suposa que he de fer el treball? Ara em tocarà buscar-lo per baixarme'l amb alguna versió compatible amb vista... fàstic de tot [burla3]

I pel colmo hi ha gent que amb un sol post em pot posar de molt mala llet... i treure'm les ganes d'organitzar res. Xusma! [uzi]

Que tal tot catalans? :P
*Rouse* escribió:Hi ha coses que no entendré mai... perque diuen que als ordinadors de la uni hi ha el SPSS si després tenen la llicencia caducada? Com es suposa que he de fer el treball? Ara em tocarà buscar-lo per baixarme'l amb alguna versió compatible amb vista... fàstic de tot [burla3]

I pel colmo hi ha gent que amb un sol post em pot posar de molt mala llet... i treure'm les ganes d'organitzar res. Xusma! [uzi]

Que tal tot catalans? :P


ssps? tu també fas servir aquesta merda de programa, si l'aconsegueixes m'avises que el necessito!!! l'inepte del profe no vindrà en dues setmanes i només queden tres pels examens
Un altre de Sabadell que s'afegeix a la llista [toctoc]

Estaria bé afegir com a link d'himnes catalans el Prou! de Polònia XD
*Rouse* escribió:Hi ha coses que no entendré mai... perque diuen que als ordinadors de la uni hi ha el SPSS si després tenen la llicencia caducada? Com es suposa que he de fer el treball? Ara em tocarà buscar-lo per baixarme'l amb alguna versió compatible amb vista... fàstic de tot [burla3]

I pel colmo hi ha gent que amb un sol post em pot posar de molt mala llet... i treure'm les ganes d'organitzar res. Xusma! [uzi]

Que tal tot catalans? :P

"Estas de sort", perquè on va me germana (un centre adscrit) els ordinadors tenen el sida informàtic que en dic... punxes un usb, s'infecta amb un virus, punxes l'usb a casa, el windows de casa amb virus...

Tot per cortesia de la merda d'autoarranc del windows i un servei informàtic inutil que té els pc's infectats des de fa 2 anys, com a minim.
Aya_cat escribió:
*Rouse* escribió:Hi ha coses que no entendré mai... perque diuen que als ordinadors de la uni hi ha el SPSS si després tenen la llicencia caducada? Com es suposa que he de fer el treball? Ara em tocarà buscar-lo per baixarme'l amb alguna versió compatible amb vista... fàstic de tot [burla3]

I pel colmo hi ha gent que amb un sol post em pot posar de molt mala llet... i treure'm les ganes d'organitzar res. Xusma! [uzi]

Que tal tot catalans? :P


ssps? tu també fas servir aquesta merda de programa, si l'aconsegueixes m'avises que el necessito!!! l'inepte del profe no vindrà en dues setmanes i només queden tres pels examens

Si filla, a veure si el trobo i te dic el que, pq a la web oficial hi ha una versió de prova, pero que també em dóna problemes amb la llicència...
Si ho trobo t'aviso ;)

Cafetino, amb això almenys si que es porten bé (crec xD).
els de Vic depen de quin ordinador facis servir passa això que se t'infecta o que no és una ruleta russa
aiss XD!
Jo tinc l'SPSS des de fa un parell d'anys o així, si el necessiteu puc mirar de passarvos-el. Podeu enviar-me, si voleu, un PM o agregar-me a l'msn i mirem com us puc passar el programa.

Molta sort
eTc_84 escribió:http://www.warianos.cl/foros/showthread.php?t=41734

De res.

Gràcies, gràcies! Et faré un monument! [tadoramo]

eariol escribió:Jo tinc l'SPSS des de fa un parell d'anys o així, si el necessiteu puc mirar de passarvos-el. Podeu enviar-me, si voleu, un PM o agregar-me a l'msn i mirem com us puc passar el programa.

Molta sort

Gràcies a tu també!^^

Algú em faria un treball amb l'SPSS d'estadística de poblacions? Pago,.. 30 euros xD (si cola...)

Ale, manos a la obra! cawento
eTc_84 escribió:De res.


reportat!










































[poraki]
JorgeKsas está baneado por "Has sido expulsado por entrar a trollear."
Podriais hablar en castellano, majos.

Si supiera hablar catalan lo hablaria y yo se que vosotros sabeis hablar castellano.

Mas que nada es dar la nota por darla.

Aquí esta todo en castellano, absolutamente todo.

Eso que sale en el primer mensaje:

capital: Barcelona....jajaja no os lo creeis ni vosotros.

la capital es madrid, si si, la capital de españa.

y amigos, catalunya es españa, os guste o no.

Cuando no sea así me hablais.

PD: Es que no teneis vida social?? que teneis que estar todo el rato con la puta independencia, me acabais tocando los cojones. Mira, a mi me la suda españa, catalunya y todo, yo solo quiero pasarmelo bien y vivir la vida.

Ya veo que vosotros preferis insultar a los madrileños y estar amargados toda la puta vida.
JorgeKsas escribió:blablabla


Querido:
[X] Novato
[X] Perdedor
[X] Troll
[ ] Pre-adolescente de 12
[ ] Pervertido
[ ] Grefu
[ ] 3l1t3
[ ] Otro:

Me meto contigo porque:
[ ] Has abierto un hilo sin usar la búsqueda antes.
[ ] Tienes tantas faltas en tu mensaje, que no lo puedo leer.
[ ] Has reflotado un hilo de la última página.
[ ] Has abierto un hilo "Off-Topic".
[ ] Has escrito en el foro equivocado.
[ ] Has escrito información falsa.
[X] Has escrito algo totalmente estúpido.
[ ] Has escrito dos veces lo mismo.
[ ] Has escrito un mensaje todo en MAYÚSCULAS (o eN MaYuScULaS AltErNAdaS).
[ ] Has abierto un hilo de X contra Y.
[ ] Has abierto un hilo sobre X es mejor que Y.
[X] No me gusta el tono en el que dices las cosas.
[X] No me gustas.
[X] Gimoteas como una nena.
[ ] Otro:

Para redimirte deberias:
[X] Cancelar tu acceso a Internet.
[ ] Desmenuzar tu modem con un martillo y comertelo.
[X] Meterte en la bañera junto con tu monitor.
[ ] Por una vez, aportar algo útil.
[X] Ser mi esclavo sexual.
[X] Pedir disculpas a toda la gente del foro.
[ ] Otro:

Para terminar, me gustaría decirte que:
[X] Te busques una vida.
[ ] No vuelvas a abrir un hilo NUNCA.
[X] Considero que tu coeficiente intelectual es de 6.
[X] Sigas jugando al Barbie Horse Adventures.
[X] Cierra la puerta al salir
[ ] Todo lo anterior
[ ] Otro:


PD: Por cierto, Catalunya en castellano se escribe con Ñ [poraki]
JorgeKsas está baneado por "Has sido expulsado por entrar a trollear."
Cafetino escribió:
JorgeKsas escribió:blablabla


Querido:
[X] Novato
[X] Perdedor
[X] Troll
[ ] Pre-adolescente de 12
[ ] Pervertido
[ ] Grefu
[ ] 3l1t3
[ ] Otro:

Me meto contigo porque:
[ ] Has abierto un hilo sin usar la búsqueda antes.
[ ] Tienes tantas faltas en tu mensaje, que no lo puedo leer.
[ ] Has reflotado un hilo de la última página.
[ ] Has abierto un hilo "Off-Topic".
[ ] Has escrito en el foro equivocado.
[ ] Has escrito información falsa.
[X] Has escrito algo totalmente estúpido.
[ ] Has escrito dos veces lo mismo.
[ ] Has escrito un mensaje todo en MAYÚSCULAS (o eN MaYuScULaS AltErNAdaS).
[ ] Has abierto un hilo de X contra Y.
[ ] Has abierto un hilo sobre X es mejor que Y.
[X] No me gusta el tono en el que dices las cosas.
[X] No me gustas.
[X] Gimoteas como una nena.
[ ] Otro:

Para redimirte deberias:
[X] Cancelar tu acceso a Internet.
[ ] Desmenuzar tu modem con un martillo y comertelo.
[X] Meterte en la bañera junto con tu monitor.
[ ] Por una vez, aportar algo útil.
[X] Ser mi esclavo sexual.
[X] Pedir disculpas a toda la gente del foro.
[ ] Otro:

Para terminar, me gustaría decirte que:
[X] Te busques una vida.
[ ] No vuelvas a abrir un hilo NUNCA.
[X] Considero que tu coeficiente intelectual es de 6.
[X] Sigas jugando al Barbie Horse Adventures.
[X] Cierra la puerta al salir
[ ] Todo lo anterior
[ ] Otro:


PD: Por cierto, Catalunya en castellano se escribe con Ñ [poraki]


Mira gilipollas, todo eso de las mayusculas y todo eso te lo has inventado y dices que he escrito información falsa, creo que aqui esta claro quien escribe información falsa diciendo que la capital de catalunya es barcelona. Venga chavales!!! a donde vais!!.

en fin, que no quiero que me toquen tu y tus estupidos extraterrestres con los que te comunicas los cojones.

Saludos desde el planeta tierra.
Cafetino escribió:
JorgeKsas escribió:blablabla


Querido:
[X] Novato
[X] Perdedor
[X] Troll
[ ] Pre-adolescente de 12
[ ] Pervertido
[ ] Grefu
[ ] 3l1t3
[ ] Otro:

Me meto contigo porque:
[ ] Has abierto un hilo sin usar la búsqueda antes.
[ ] Tienes tantas faltas en tu mensaje, que no lo puedo leer.
[ ] Has reflotado un hilo de la última página.
[ ] Has abierto un hilo "Off-Topic".
[ ] Has escrito en el foro equivocado.
[ ] Has escrito información falsa.
[X] Has escrito algo totalmente estúpido.
[ ] Has escrito dos veces lo mismo.
[ ] Has escrito un mensaje todo en MAYÚSCULAS (o eN MaYuScULaS AltErNAdaS).
[ ] Has abierto un hilo de X contra Y.
[ ] Has abierto un hilo sobre X es mejor que Y.
[X] No me gusta el tono en el que dices las cosas.
[X] No me gustas.
[X] Gimoteas como una nena.
[ ] Otro:

Para redimirte deberias:
[X] Cancelar tu acceso a Internet.
[ ] Desmenuzar tu modem con un martillo y comertelo.
[X] Meterte en la bañera junto con tu monitor.
[ ] Por una vez, aportar algo útil.
[X] Ser mi esclavo sexual.
[X] Pedir disculpas a toda la gente del foro.
[ ] Otro:

Para terminar, me gustaría decirte que:
[X] Te busques una vida.
[ ] No vuelvas a abrir un hilo NUNCA.
[X] Considero que tu coeficiente intelectual es de 6.
[X] Sigas jugando al Barbie Horse Adventures.
[X] Cierra la puerta al salir
[ ] Todo lo anterior
[ ] Otro:


PD: Por cierto, Catalunya en castellano se escribe con Ñ [poraki]

[tadoramo] [tadoramo] [qmparto] [qmparto]
JorgeKsas escribió:blabla



Imagen


PD: ¿Sabes que es un formulario?
JorgeKsas está baneado por "Has sido expulsado por entrar a trollear."
Cafetino escribió:
JorgeKsas escribió:blabla



Imagen


PD: Sabes que es un formulario?


Pero que dices!!??

Quien es ese? tu abuelo o que??

Que pinta ese tio en este foro??

Alucino en colores.

PD: Los "bla bla" te los metes por el culo porque tu no eres quien para editarme mis mensajes.
Mira gilipollas, todo eso de las mayusculas y todo eso te lo has inventado y dices que he escrito información falsa, creo que aqui esta claro quien escribe información falsa diciendo que la capital de catalunya es barcelona. Venga chavales!!! a donde vais!!.

en fin, que no quiero que me toquen tu y tus estupidos extraterrestres con los que te comunicas los cojones.
Saludos desde el planeta tierra.
Llàstima que el post que he escrit abans no s'enviés... Tradueixo per al sr. troll al que el cervell se li va quedar a l'època de l'australopitec:
1- Aprende geografía básica, que Barcelona es capital de comunidad autónoma, te guste o no.
2- No nos hemos metido NUNCA en hilos de otras comunidades a insultar, cosa que no se puede decir de ti.
3- No te hagas ilusiones, a Cafetino no le van los tios. Tómate un prozac por si acaso la depresión es fuerte.
4- Yo te recomendaría repasar lengua de EGB.
5- Con todo el cariño, véte a esnifar nesquick con los demás trolls ^^.
JorgeKsas está baneado por "Has sido expulsado por entrar a trollear."
Espera un momento, no sois independentistas??

Porque entoces os debo un par de disculpas...
JorgeKsas escribió:creo que aqui esta claro quien escribe información falsa diciendo que la capital de catalunya es barcelona. Venga chavales!!! a donde vais!!.

en fin, que no quiero que me toquen tu y tus estupidos extraterrestres con los que te comunicas los cojones.

Saludos desde el planeta tierra.
Por la parte que me toca ya que yo he escrito el primer mensaje, aqui tienes un poco de info de cataluña en castellano, donde tambien pone que la capital de la comunidad autonoma de Cataluña es Barcelona.
http://es.wikipedia.org/wiki/Catalu%C3%B1a

Por cierto, quien decide si se puede hablar en catalan en este hilo son los moderadores. [bye]

PD: Que hablemos en catalan no significa que seamos independentistas

saludoss
Kurras, no cal parlar-li amb delicadesa que aquest australopitec no entén de formes. Ja saps que el fil és un iman pels trolls i pels encegats amb la unitat espanyola.
JorgeKsas está baneado por "Has sido expulsado por entrar a trollear."
Pero, entoces, Vosotros os considerais españoles?

Ya digo que a mi no me parece mal que se hable en este foro en catalan, solo que me sentia insultado. Por eso he puesto esos comentarios.

Lo siento. VISCA CATALUNYA! Eso es lo único que se decir en catalan, espero que os valga.

Saludos.
Dios [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] Es un xiste, no? xD
Caram, té sentit de l'humor i tot :O
Un dia mogudet no?
ais ...
la que sa liat aquesta tarda no?¿? com està el pati...

renfe, per un cop en sa vida ha funcionat bé, és més ha arribat amb un minut d'antelació i tot!! i això que era un regional!!! XD jajaja


per cert, a partir del 17 de maig, ja es tornarà a pagar els rodalies cap a barcelona ^_^
vaja un peazo troll [jaja] tope surealiste!!!!


de que va aquest tio! sera payaso!

cafetino, quin fart de riure m'he fotut amb el cuestionari que has fet [qmparto] [tadoramo]
Imagen
El saben aquell que diu...
mrt escribió:cafetino, quin fart de riure m'he fotut amb el cuestionari que has fet [qmparto] [tadoramo]

Formulari estandard per aquests casos. xDDD

El vaig trobar fa molt de temps en algun fil d'eol i el vaig guardar per l'ocasió xDD
ueeeeeeeee!!! a vere si aquest cop mi apunteu ;) xD soc de Girona, salut catalans d'EOL!! [bye]
evangelion_01 escribió:ueeeeeeeee!!! a vere si aquest cop mi apunteu ;) xD soc de Girona, salut catalans d'EOL!! [bye]
fixa't-hi be ;)
642. evangelion_01 (Girona)
A la meva línea de tren ja fa uns díes que es paga bitllet de rodalíes...
¬¬ no us queixeu que jo no he deixat de pagar: 325 euros per una t-jove, perquè després vagi amb endarreriment, la gent es tiri la via o alguna cosa rara. Sort que és divendres
¿Alguno de vosotros no pedía una mascota oficial para el hilo de catalaes? [+risas]

Qué pena que haya que banearle. ratataaaa
da_hot_funk escribió:¿Alguno de vosotros no pedía una mascota oficial para el hilo de catalaes? [+risas]

Qué pena que haya que banearle. ratataaaa



ja ja
no



aya_cat, a mi lo que me jode del t-jove (en mi caso me costaba casi 200 euracos, 2 zonas).... es que es UNA PUTA MERDA PUNXADA EN UN PAL en quant a resistència. Cada setmana (quasi) la tenia que cambiar perquè no la llegia bé o el metro o el tren.

en fin...
jo tambe vull esta a la llista :) la zona... barcelona
tangency escribió:
da_hot_funk escribió:¿Alguno de vosotros no pedía una mascota oficial para el hilo de catalaes? [+risas]

Qué pena que haya que banearle. ratataaaa



ja ja
no



aya_cat, a mi lo que me jode del t-jove (en mi caso me costaba casi 200 euracos, 2 zonas).... es que es UNA PUTA MERDA PUNXADA EN UN PAL en quant a resistència. Cada setmana (quasi) la tenia que cambiar perquè no la llegia bé o el metro o el tren.

en fin...


jo canviar-la no però està feta pols pobreta.. jo tinc 6 zones
soc jo o aquest troll es un dejavú, en el sentit d'entrar a acusarnos d'indepoendentistes y després demanar perdó de manera surrealista.
da_hot_funk escribió:¿Alguno de vosotros no pedía una mascota oficial para el hilo de catalaes? [+risas]

Qué pena que haya que banearle. ratataaaa

Hemos tenido a más de uno, es más, hasta llevamos una lista con sus nicks.. ( o llevábamos.. )

A este tipo de gente, habría que darles cacahuetes o plátanos, para que se entretengan.

Aunque la verdadera mascota del hilo, siempre fue y será, (honoríficamente) morr.
da_hot_funk escribió:¿Alguno de vosotros no pedía una mascota oficial para el hilo de catalaes? [+risas]

Qué pena que haya que banearle. ratataaaa


Yo me creia que ya tenian mascota,y que era eTc [poraki] .
Aya_cat escribió:¬¬ no us queixeu que jo no he deixat de pagar: 325 euros per una t-jove, perquè després vagi amb endarreriment, la gent es tiri la via o alguna cosa rara. Sort que és divendres


Però aquesta tarja ja es de per vida no?? joder 325€, a mi ja em fa mal comprar una t-10 per setmana... no em surt a compte ni la t-mes ni la t50/30 aquesta >_<

Aparición estelar de seaman xDDD
seaman escribió:
da_hot_funk escribió:¿Alguno de vosotros no pedía una mascota oficial para el hilo de catalaes? [+risas]

Qué pena que haya que banearle. ratataaaa


Yo me creia que ya tenian mascota,y que era eTc [poraki] .

Tu a callar y a seguir mordiendo la almohada [sati]
que vaa la tarjeta és trimestral i costa això perquè són 6 zones i em surt més a compte que una t-estudiant perquè l'estudiant només és tren o metro depen d'on la facis i amb la jove entren tot tipus de transports: metro, tren, bus, fgc, tranvia...

p.d tenim moltes mascotes al fil ^^
3095 respuestas
1, 2, 3, 4, 562