Catalans aixakeuvus xD

quelcom escribió:El que m'extranye es que aquest fil encara estigui obert.


Calla calla, no cridis el mal temps :p
Esperem que no entri ningú a tocar els collons

dew
quelcom escribió:El que m'extranye es que aquest fil encara estigui obert.

No fotem tiu... que no estem fent res de dolent [enfa] ans el contrari XD
Un altre que s'apunta a la llista, desde Balaguer capital de La Noguera, escric poc ultimament però aquest fil ha estat una bonica sorpresa, que duri!!!!!
Actualitzada.


Un saludo
home no fotis, esta clar q aqest fil es only for catalans, mes q res pq el demes no l'entenen, aixi que no crec q l'hagin de tancar.

Bon nadal
Ei ei ei artistes, que en cap moment dic que l'haurien de tancar no fotem! Lo que vull dir es que aqui dins hi ha gent de tot tipus i segur que a més d'un al vere lo fil l'hi agafe mal de panxa. Els que porteu mes de 4 dies no m'ho podeu negar pas.

I aixo de que els que no son catalans no l'entenen es discutible, crec que tothom ficant una mica d'atenció el pot entendre relativament be sempre que no es 'cerquin paraules quelcom tiquismiquis' [tomaaa] .

Be, a gaudir-ne de lo que tenim.

Bon Sant Esteve! (lo Nadal se m'ha passat ZzzZZ ).

PD: Aprofito per fer una pregunta; us enrecordeu de l'anunci de amena en que una bestiada de gent fa un castell la mar de majo? La cançó se m'ha empegat molt i m'agradarie saber de qui es (suposo que deu ser bastant vella). Si algú sap doncs ja dirà.

Salut chiquets! (on son les chiquetes EOLianes catalanes?? [mamaaaaa] )
Sal de fruita pel mal de panxa! [666]
Bon Sant Esteve tb us desitjo jo... que em tocarà treballar :-|
Salut
quelcom escribió:...

PD: Aprofito per fer una pregunta; us enrecordeu de l'anunci de amena en que una bestiada de gent fa un castell la mar de majo? La cançó se m'ha empegat molt i m'agradarie saber de qui es (suposo que deu ser bastant vella). Si algú sap doncs ja dirà.
...


Una que diu: tots al tren ... ? Si és aquesta, jo vaig obrir un fil per a preguntar-ho però ningú em va sapiguer dir el nom del grup, si era d'algun grup clar.

Bones festes eolians.
EHHHHH Que yo no estoy en la lista que paixaaaaaaa
quelcom escribió:Un fòrum paral.lel? Uis me semble que això ja es demanar massa la veritat, se'ns tirarien el coll. El que m'extranye es que aquest fil encara estigui obert.

He estat revisant una petita polèmica que va haver-hi fa una mica de temps respecte aquest fil (que no enllaço per a que no es refloti), i crec que si vam poder superar-la som capaços de tot. ;-)


PD: El dia 29 partit de la selecció!
quelcom escribió:PD: Aprofito per fer una pregunta; us enrecordeu de l'anunci de amena en que una bestiada de gent fa un castell la mar de majo? La cançó se m'ha empegat molt i m'agradarie saber de qui es (suposo que deu ser bastant vella). Si algú sap doncs ja dirà.


No n'estic segur, però em sembla que la cançó que dius està feta per l'anunci i prou. Vull dir que no és de cap grup en especial i no deu estar editada, saps? Però ja dic que em sembla... De fet, m'agradaría equivocar-me, perque a mi m'agrada molt i també vull tenir-la.

Au, bon any a tots.
oskitar escribió:EHHHHH Que yo no estoy en la lista que paixaaaaaaa


Doncs això m'ho dius, em fas un ingrés de 1000 € al meu compte corrent i et fico a la llista. Quan estiguis em manes un MP


Un saludo


PD: Ja ets a la llista :P
ai en Benzo que no actualitza....que la llista den DiGiJoS sta a la pagina 21...i esta na mica perduda x lla mig del fil
DiGiJoS escribió:[...]
144. Skuall18 (Blanes-Girona)
145. KoRn_BCN (Barcelona)
146. seerj (Barcelona)
147. Thirtey (Barcelona)
148. Arriko Txely (Barcelona)
149. Kefalegereta (Barcelona)
150. Tredi (Terrassa-Barcelona)
151. teesala (Girona)
152. backardit (Can Fanga-Barcelona)
153. Costos (Balaguer-Lleida)
154. oskitar (Barcelona)


Suposo que jo soc el 155 [+risas]
Soc del Pont Major - Girona [jaja]
kurras escribió:ai en Benzo que no actualitza....que la llista den DiGiJoS sta a la pagina 21...i esta na mica perduda x lla mig del fil


Just per això he ficat la URL directa a la llista a la meva firma per poder accedir-hi de forma directa.

Pirri91, ja estàs a la llista.


Un saludo
DiGiJoS escribió:
Just per això he ficat la URL directa a la llista a la meva firma per poder accedir-hi de forma directa.

Pirri91, ja estàs a la llista.


Un saludo
iaia, ia mi he fixat [oki]
Cony!

Per la firma del DiGiJoS me n'he assabentat que hi ha una llista de catalans d'EOL i jo no hi era!!! cawento

Doncs afegiu-me, sóc de Sant Feliu de Llobregat (Barcelona), ummmhhh, el 156 oi? [fies]
weno, weno, weno jo no puc faltar aki , aix sem fa raru parlar catala a l'EOL... xD

Pos.... soc l nº 157 crec inga k entrin +!
Iep nens, d'aqui mitja horeta juga la nostra selecció un partidet amistos a futbol, contra una Argentina un pel descafeinada pero ves que hi farem }:/

Apa, cap a la victoria ara i sempre // * \\
quelcom escribió:Iep nens, d'aqui mitja horeta juga la nostra selecció un partidet amistos a futbol, contra una Argentina un pel descafeinada pero ves que hi farem }:/

Apa, cap a la victoria ara i sempre // * \\


3 - 0 ???!!! [mad] [flipa]
Akest any, em sembla k la nostra selecció... no fara gaire res de bó...
Deu ni do quin bany nos han fotut. De totes maneres 3 cops que han anat de cara a barraca i 3 gols.

Quin paquet lo Sergio Garcia, tota la porteria per ell sol i mes aprop imposible i la falle :-(

En fi, en un atre partit serà. [risita]
137. Devil Zeros (Santa Coloma de Gramenet-Barcelona)

;)
El pitjor partit de la selecció que he vist mai, em sembla que ni Brasil ens havia apretat tant. I l'ambient, tot i que molt festiu, no ha arrivat al nivell dels últims partits que recordi [mamaaaaa]. Però ja veureu que un dia o altre ens venjarem d'aquests argentins [uzi].

Una nació, una selecció! [oki]
aix.. aquests futboleros que no aprenen dels de hockei [666]
Digijos, en Gaara_sama, es de Montjuic - Girona, es k sembla k no sap ni a on viu aket noi...xD Es amic meu de tota la vida, x axo u se...jejeje
Vinga, dew!
Salut i llibertat amics!
Pirri91 escribió:Digijos, en Gaara_sama, es de Montjuic - Girona, es k sembla k no sap ni a on viu aket noi...xD Es amic meu de tota la vida, x axo u se...jejeje
Vinga, dew!
Salut i llibertat amics!


Ja està editat. Aish aquest gaara... [mad]


Un saludo
DiGiJoS escribió:
Ja està editat. Aish aquest gaara... [mad]


Un saludo


Prent-ho amb més calma DiGiJoS, encara t'estresseràs :p

Ara en serio, t'ho estàs currant molt [oki]

dew
Bones. Un de nou. Abans de blanes ara de figueres. Girona. Saluts
Cafetino, moltes gracies ^^

Campero, quin temps fa a figueres? Els cops que he anat per Nadal feia un fred... :S


Un saludo
uenu abans que men vagi cap a barcelona per celebrar el cap dany...
BON ANY NOU a tots els catalans de EOL!
DiGiJoS escribió:Cafetino, moltes gracies ^^

Campero, quin temps fa a figueres? Els cops que he anat per Nadal feia un fred... :S


Un saludo


Doncs hara que s´esta anant el sol fa fred.Bon any nou a tot@ts.
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
iieeeeeeeep no ho havia vist aixo!!!!!!!!!

be abans d k l'alejo em foti fora d'eol deixarem rastre

catala de sabadell pero nascut a bcn fa mes de 30 anys
per servir-vos (millor a les nenes :P )


ah i bon any tot kiski
Per a en DiGiJoS:

Sóc el número 80 i més que res nomès volia que integressis el lloc del que sóc ja que no ho tinc expressat en el perfil.

Sant Boi de LLobregat (el poble dels bojos :-p)

--------------------






Salutacions a tothom!! [bye]
Eeeeeeeh Digijos!!! Que jo tampoc tinc afegida la meva localització!! Sóc el 95... i sóc de Barcelona ciutat.

Salut!

||*||
Bon any a tots, xiquets i xiquetes!

Salut i força al canut!
Bon any cataleolans xD!!!!!!!!
Jo també m'hi apunto!!!!
137 Sant Cugat del Vallès-Barcelona
[bye]
Feliç any nou a tothom...














... i que les ressaques siguin lleus xD

dew
Vinga,bon any,paisans meus!!!! [barret]
Zackar escribió:Jo també m'hi apunto!!!!
137 Sant Cugat del Vallès-Barcelona
[bye]


El 137 és Oska (Platja d' Aro-Tarragona) tú no estàs al llistat. T'hi posso l'últim?


Un saludo
un altre mes From >k (menorka)
salutacions a tots
ok, posam l'ultim doncs. [bye]
Hola a tothom,

Jo, de Barcelona Gracia.

Salutacions
Zackar, t'he reservat el lloc, ets el 161

Als altres ja us he afegit a la llista i he editat a tots aquells que no tenien el lloc de residencia.


Un saludo
Hola! yo també soc catala!!! em fot pal llegir tants missatges aixi que ja saveu ;) , yo tambe soc catala , Vinga fins despres!!!!
aqui un sense numero

de barselona - sant andreu
Ei chiquets, que no costa res numerar-se :P

DiGiJoS escribió:Als altres ja us he afegit a la llista i he editat a tots aquells que no tenien el lloc de residencia.


Nen, te fotrem un monument pel magnific treball que t'estas currant [oki]

Bon Any per cert :D
Bones pos yo sóc d'Alguaire - Lleida, i no sé quin numero sóc jeje

SaluT a tothtom!!
ScaliburZ escribió:Bones pos yo sóc d'Alguaire - Lleida, i no sé quin numero sóc jeje

SaluT a tothtom!!


166. ScaliburZ (Alguaire-Lleida)

quelcom, moltisimes gracies. Comentaris com el teu fan que dia derre dia miri al post a la recerca de nous EOLians per afegir a la llista.

I Bon Any per a tots, això que no falti ^^


Un saludo
501 respuestas
15, 6, 7, 8, 911