Catalans aixakeuvus xD

:-O no havia vist aket fil ^^U...

yo tb soc catala de Platja d' Aro ( costa brava X-D )

x lu ke veig som 1 pilo XD
kurras escribió: uoo ara que mhi he fixat el fil es del 24-03-2002 [reojillo] [reojillo] Pensava que s'havia creat fa poc i és de fa dos anys.. xDD Que poc enterat que stic..


Ja som 2 XD
eeps un altre català de Terrassa dins EOL, segons la llista(no se si està actualitzada) em sembla q em tocaria el 137 .

Salut

pd: jo tb l'he vist ara el fil [tomaaa]
ricker escribió:eeps un altre català de Terrassa dins EOL, segons la llista(no se si està actualitzada) em sembla q em tocaria el 137 .

Salut

pd: jo tb l'he vist ara el fil [tomaaa]


138 per ser exactes.


Un saludo
Hey!! Si jo pensava que erem pocs catalans i resulta que som un munt.

Vinga, un altre! Vagabond és de Reus i sembla que sóc el 139.

Salut i força al canut!! [barret]

PD: Conec un parell "d'Eolians" [tomaaa] de Reus que no m'ha semblat veure'ls a la llista. Ja ho diré perque s'apuntin també, perque soposo que els hi haurà passat com a mí, que no m'havía assabentat d'aquest fil. (es diu fil, veritat?? no estic acostumat als termes de la web en català :-( sorry...)
Vagabond escribió:(es diu fil, veritat?? no estic acostumat als termes de la web en català :-( sorry...)
xDD es la millor traducció, i a mes queda graciós.. :-P
Juas, bones!
Un més per la llista, que soc ganxet (de Reus - Tarragona)
Jeh, Vagabond jo soc un d'aquets de reus que dius no?
Feia temps que no passava pel Rincon i m'ha soprès veure't per aqui.
Per cert, cada cop el teu català millora una mica més, eh?
ahroun escribió:Juas, bones!
Un més per la llista, que soc ganxet (de Reus - Tarragona)
Jeh, Vagabond jo soc un d'aquets de reus que dius no?
Feia temps que no passava pel Rincon i m'ha soprès veure't per aqui.
Per cert, cada cop el teu català millora una mica més, eh?


OFFTOPIC: Doncs sí. M'has estalviat una trucada. I no et soprenguis de veure'm. Estic sol a la feina (jefe de vacances[fies] ) i això em dona "certa" llibertat per fer incursions a inet.

Per cert i aprofitant l'Offtopic, ja tinc la gravadora Ok. Era un problema de la instal.lació. En qualsevol cas, gracies pels teus sabis consells, avi. [poraki]

kurras escribió:xDD es la millor traducció, i a mes queda graciós..


Potser si que és la millor traducció, però de moment el cab**n de l'ahroun comença el seu post fotent-se de mi [decaio]
Kei escribió:Aqui un de reus, ciutat de Gaudí i Buenafuente entre d'altres



Tu ets el germà de la Laura no?? XD XD XD [qmparto][qmparto][qmparto][qmparto][qmparto]
IIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEP!!! Aqui un de barselona sity [bye]
no se quin numero soc, pero aqui estic catalanufu powa!! :P
Si es que al final serem chiquicientos catalans.....i pensar que aquest fil estava enfonsat en la misèria, i va ser pujar a primera fila i surten els catalans com a rovellons! jejeje

Per cert, de catalanes no n'he vist massa.....que us amagueu noies????

Si n'hi ha alguna de per aquí tarragona que vulgui anar a fer uns bolos o prendre algo un MP. jejej

eXteR
Senyors, una miqueta de disciplina! Numèrin-se!
Skuall18 escribió:per aki un de Blanes! ;)


144. Skuall18 (Blanes-Girona)



Un saludo
Un altre de Barcelona ciutat!!!
Bon dia tinguin ses mercés jejeje, aqui s'apunta un altre catalá, això si, hibrid, es que ma mare es de Múrcia, que hi farem, ningú es perfecte, xDDD :P.

de barcelona ciutat soc, encara que m'agradaria viure amb ses vaques i ses ovelles per lo camp allà per els voltants de Vic i cercanies, guaaaiiiiitta, baix! baix!! jajajaja

bé doncs, salutacions a tothom que m'entengui quelcom que hagi dit ;)
seerj escribió:Bon dia tinguin ses mercés jejeje, aqui s'apunta un altre catalá, això si, hibrid, es que ma mare es de Múrcia, que hi farem, ningú es perfecte, xDDD :P.


No crec que sigui res dolent tenir un familiar directe fora Catalunya. Jo crec que per ser català no cal que tota la familia sigui catalana :D, el que compta és el sentiment de ser català [barret].

Per exemple la meva mare andalusa i m'ha criat en català desde que vaig neixer, i a més ja fa una mica de temps es va treure el nivell C :p

Apa dew
El meu pare es de Lleó y la meva mare de Soria. Qui dona més? [+risas]


Un saludo
DiGiJoS escribió:El meu pare es de Lleó y la meva mare de Soria. Qui dona més? [+risas]


Un saludo


Mon pare també és de León [idea]
Jo no dono més, però també sóc "charnego"... El meu pare va néixer a Málaga. Ma mare catalana.
Yo no l'ho havia dit,pero soc catala de naixement tans sol.
La meva familia ,ecepte el meus pares,tambe catalans,es a dir,el meus 4 avis,son de arreu d'espanya.

Rao de que soc,mal dit,charnego.
Posats així, el meu pare és de Cabra del Camp, poble de la provincia de Tarragona i la meva mare de Villamanrique poble de la provincia de Ciudad Real.
Como veo que ya sa' perdio' la cuenta... no pongo numero :P

Aqui otra de Barcelona [jaja]

[bye] [bye] [bye]
Gerim nomes dirte q gracies a tu em vaig desfer del ipod 3g q tenia i vaig comprar un I-audio 3ml i estic encantat de la vida, 35 horas de musica non-stop

salutasions

PD: els avis de part de pare eran murcians [boing]
Un altre català pa' la saca , som malloria a EOL ;-) .
Thirtey escribió:Como veo que ya sa' perdio' la cuenta... no pongo numero :P
Aqui otra de Barcelona [jaja]



Arriko Txely escribió:Un altre català pa' la saca , som malloria a EOL ;-) .


147. Thirtey (Barcelona)
148. Arriko Txely (Barcelona)

Actualitzats.

Thirtey, no siguis tan torracollons com DANNY i parla amb l'idioma de la nostra terra, hosties [looco] i ets el número 147 :D


Un saludo
dons ia que veig que estem aprofundint en el tema, io soc catala de pura raça, els dos pares catalans [risita]
Baldur escribió:Gerim nomes dirte q gracies a tu em vaig desfer del ipod 3g q tenia i vaig comprar un I-audio 3ml i estic encantat de la vida, 35 horas de musica non-stop

salutasions

PD: els avis de part de pare eran murcians [boing]


De quina part de Murcia?

La meva avia materna es de Cehegin.
Thirtey escribió:Como veo que ya sa' perdio' la cuenta... no pongo numero :P

Aqui otra de Barcelona [jaja]

[bye] [bye] [bye]

Vinga.. a fer la gràcia...
dons la veritat no tinc ni idea, jejej ho se pq ma mare sempre esta dient-li que es murcià com la veina [jaja] [jaja] , ma mare es de Vilafranca del penedes

saludus


PD: Etc_84 aquest avatar teu em recorda al webmaster de dvdadvdr que tb es catala

[barret]
Baldur escribió:PD: Etc_84 aquest avatar teu em recorda al webmaster de dvdadvdr que tb es catala [barret]

És Serj Tankian, de System of a Down [barret]

[bye]
Hola a qui ho lleigeixi.

Aqui tenim un altre català. Desde Barcelona.

Un salut.
Kefalegereta escribió:Hola a qui ho lleigeixi.

Aqui tenim un altre català. Desde Barcelona.

Un salut.


JAJA un català que pregunta si això s'escriu amb uva (amb v). [barret]

Vinga company de fatigues, que acabis ràpid les pràctiques i tinguis temps per estudiar.

Bones Festes a tots.
Hola a qui ho lleigeixi.

I aqui un altre que diu que hi ha molta "nebla" per la nit (boira)...[qmparto]

Un salut.
Baldur escribió:Gerim nomes dirte q gracies a tu em vaig desfer del ipod 3g q tenia i vaig comprar un I-audio 3ml i estic encantat de la vida, 35 horas de musica non-stop

Ostres tio, que aquests trastos valen una pasta (tant l'un com l'altre), quina responsabilitat [tomaaa]. [Alaa!]


DiGiJoS, encara que el pacte de catalanisme i progrés de Barcelona li va treure l'accent a la paraula "fòrum", segons l'IEC sí que en porta. [barret]


Salut companys, i bones festes. [Ooooo]
Per a mi seguirà sent una paraula plana acabada en m per tant va amb accent. Tant se me'n fot el que digui "el pacte de catalanisme i progrés de Barcelona" xD

El que no sé es com porta l'accent. Si obert o tancat. Sempre en tinc de dubtes a l'hora de posar accents a las e i a les o


Un saludo
U sentu [snif]

Tiro enrere i parlo en català:

Aquí una altra de Barcelona [jaja]


P.D: Més feliç eTc_84?? ¬_¬
DiGiJoS escribió:El que no sé es com porta l'accent. Si obert o tancat. Sempre en tinc de dubtes a l'hora de posar accents a las e i a les o

Es que depèn de la zona les e's i o's es pronuncien diferent, i a vegades costa saber-ho del cert.
Per cert, un altre que diu Fòrum plana XD

Edito: Thirtey... entrar en l'únic fil d'EOL que es parla en català i parlar en castellà... com que no...
Ja tenim prou amb el torrecollons del DANNY blanc [jaja]
DiGiJoS escribió:Per a mi seguirà sent una paraula plana acabada en m per tant va amb accent. Tant se me'n fot el que digui "el pacte de catalanisme i progrés de Barcelona" xD

El que no sé es com porta l'accent. Si obert o tancat. Sempre en tinc de dubtes a l'hora de posar accents a las e i a les o

Ho deia per allò de Fòrum Universal de les Cultures Barcelona 2004 que es va convertir en Forum Barcelona 2004. Suposo que quedava massa provincià i per això ho van escriure de manera que quedés més "universal" :-|.


Salut!
Gerim escribió:Ho deia per allò de Fòrum Universal de les Cultures Barcelona 2004 que es va convertir en Forum Barcelona 2004. Suposo que quedava massa provincià i per això ho van escriure de manera que quedés més "universal" :-|.


Salut!

No ho sabia això...
Quanta pamplina junta que hi ha amb la política.. que cony importa que hi hagi un accent si és així com s'escriu normalitzat? [+furioso] [+furioso] [+furioso]
Menys punyetes i més feina pel país.
només cal dir una cosa, per quan Daron, Serj i cia es pasaran per catalunya? xDD, amb lo bonica que es aquesta terra, cawndeu i en lo virrei, xD ah, no ja aket es va morir fa molt, xD
heyy! no habia visto jo aixo...jeje :O , jo soc de Terrassa! [sati]
Bueno si hem voleu afegir a la llista, jo també sóc català, de girona ;)
Per cert, avui han dit que retornaran a casa el papers robats de Salamanca [barret]
eTc_84 escribió:Per cert, avui han dit que retornaran a casa el papers robats de Salamanca [barret]

No siguis tant optimista. El que ha passat ha sigut més aviat això:

"La comissió d'experts constituïda per dictaminar quin ha de ser el futur dels papers de Salamanca ha recomanat al govern espanyol que es torni a la Generalitat de Catalunya la documentació que la dictadura feixista de Franco va expoliar al govern català i a particulars" (Font: Vilaweb).
Bé, pel que he entès del que han dit a les notícies de TV3, la resolució diu que els papers es retornaran, primer els de la Generalitat i més tard els de particulars...
A veure com acaba..
Salut
No ho havia vist!!!!!

Apunteu-ne un altre de Ca'n Fanga (o Ca'n Clos, recony)

Veig que això és llarg i si proposem, més que un fil, un fòrum paral·lel, un off topic en català?

Salut i seguim!!!
Un fòrum paral.lel? Uis me semble que això ja es demanar massa la veritat, se'ns tirarien el coll. El que m'extranye es que aquest fil encara estigui obert.

Salut !
501 respuestas
14, 5, 6, 7, 811