Catalans aixakeuvus xD (#68)

Gerim hace tiempo que desarrolló un programa en coordinación con el ala más reaccionaria del Partido "Popular" ( de qué pueblo ) que salta cuando pronuncian su nombre en cualquier hilo de EOL.
eTc_84 escribió:Benvingut reusenc [sati]

Ja tenim el trio calavera, mrt, YknarF i om3ga, invasió madridista al fil..


Ahhh un altre merengue! i a més de la "avellana connection"! Això sembla la meva feina, que estic a Barcelona y sóc únic culé! :P

Salutacions Franky!
Cafetino escribió:


Sembla mentida que ens llegeixi entre tan spam que hi ha pel fil xDDDD
ens troba a faltar
[angelito]
Spam? En aquest fil? ¬_¬

eTc_84 escribió:PD: Què diu l'albert rivera i el francesc caixa ? Et donen molta feina ? :P
No, però si vols et puc dir què n'opinen del Rivera els militants del CHA xD. [òbviament, és conya]



PD: Feu-me cas, aquest nou no Val-Molt...
eTc_84 escribió:Ja tenim el trio calavera, mrt, YknarF i om3ga, invasió madridista al fil..


XD m'agradat això del trio calavera, jajajajjaja. Sembla que no hi sigui, però us llegeixo amb atenció cada día ( quina por eh?) estic a la sombra [qmparto]

[oki]
Tot al seu temps, ara només som 3, però aviat fins i tot en Coyote serà de Banyoles XD
El coyote, si dimiteix, com si és de salt o de tarragona... la qüestió és que foti el camp [sati]
I ara que l'Hereze no em llegeix, perquè a aquest fil no entra, també n'hem de conseguir la dimissió, és el llegat de nuñez! ratataaaa ratataaaa ratataaaa ratataaaa
eTc_84 escribió:El coyote, si dimiteix, com si és de salt o de tarragona... la qüestió és que foti el camp [sati]
I ara que l'Hereze no em llegeix, perquè a aquest fil no entra, també n'hem de conseguir la dimissió, és el llegat de nuñez! ratataaaa ratataaaa ratataaaa ratataaaa


Ok, ja tens en mí un adepte a la causa, que preferia Hingis a Ivanovic [snif]
Hereze & Coyote Dimissió!!!!!!!!!!!!! [jaja] [jaja] [jaja] [jaja]
YknarF escribió:Ok, ja tens en mí un adepte a la causa, que preferia Hingis a Ivanovic [snif]

A mi les tenistes no em diuen massa res.. sharapova, kourni & cia.. :-S
Però hi ha algunes gimnastes.. o simplement noies una mica musculades, no en plan natació però una miqueta, que no estiguin 'fofes' que [babas][babas]
eTc_84 escribió:A mi les tenistes no em diuen massa res.. sharapova, kourni & cia.. :-S
Però hi ha algunes gimnastes.. o simplement noies una mica musculades, no en plan natació però una miqueta, que no estiguin 'fofes' que [babas][babas]


a tu et va la Almudena Cid, reconeix-ho XD
Al talibán siempre le gustó Arantxa Sánchez Vicario.
lodis escribió:a tu et va la Almudena Cid, reconeix-ho XD

Certament té el seu morbo
http://digilander.libero.it/zaripova/pictures/geneve2001/almu1.jpg
Imagen


Encara, que si estessis soltera, et preferiria a tu..

morr escribió:Al talibán siempre le gustó Arantxa Sánchez Vicario.

Pobre talibà, com et passes amb ell xDD
Jo sempre he pensat que al morr li mola la ruth beitia.
eTc_84 escribió:Certament té el seu morbo
http://digilander.libero.it/zaripova/pictures/geneve2001/almu1.jpg
Imagen


Encara, que si estessis soltera, et preferiria a tu..


Pobre talibà, com et passes amb ell xDD
Jo sempre he pensat que al morr li mola la ruth beitia.



mita'l si sap fer la pilota i tot ^_^


jo per molts anys amb parella [ayay] i d'aquí poc fem 2 anys [amor][babas]
Jo tambe soc catala!
483
Per cert no seras el germa del carbo?
Mira la lodis, que quan li tiran la canya a ella no diu res Oooh xDD

Després et deixo unes coses escrites al messenger, ja em diràs algo.

eTc... ni gimnastes ni res, aquesta es la bona:

Imagen

Jessica Biel [ayay] [ayay]
TrashMaster escribió:Jo tambe soc catala!
483
Per cert no seras el germa del carbo?
Benvingut, pero la llista esta desactualitzada.. no ets el 483 XD

salutt
0m3gA escribió:Mira la lodis, que quan li tiran la canya a ella no diu res Oooh xDD


cuidado con que lo que "pique" sea una piraña encabronada muerde-huevos [bad]
0m3gA escribió:Mira la lodis, que quan li tiran la canya a ella no diu res Oooh xDD

Després et deixo unes coses escrites al messenger, ja em diràs algo.

eTc... ni gimnastes ni res, aquesta es la bona:

Imagen

Jessica Biel [ayay] [ayay]


Tots els fils de eol acaban evolucionant cap a fils amb fotos de ties xD

etc escribió:I ara que l'Hereze no em llegeix, perquè a aquest fil no entra, també n'hem de conseguir la dimissió, és el llegat de nuñez!


Potser segueix els seus pasos i acaba a la trena, una dimisio menys a tenir en compte xD
Estic fins als collons de fer pràctiques de TV, me vaig currar les 2 primeres jo sol (els cabrons del meus companys ni venen a classe) i el profe me les fa repetir... [maszz]
Òstia chiyo-chan, tinc un dubte: quants MPs vas rebre ahir després del teu fil proclamant la teva solteria?
Debra laFave escribió:
cuidado con que lo que "pique" sea una piraña encabronada muerde-huevos [bad]


Coñe Alex, que yo no hago esas cosas aquí el que tira cañas es eTc xDD
YknarF escribió:Estic fins als collons de fer pràctiques de TV, me vaig currar les 2 primeres jo sol (els cabrons del meus companys ni venen a classe) i el profe me les fa repetir... [maszz]

Així que ets del món de la desinformació, i fervent lector d'sport i marca [sati]

Valmont escribió:Òstia chiyo-chan, tinc un dubte: quants MPs vas rebre ahir després del teu fil proclamant la teva solteria?

voto que es un tiu..

[fumeta]

Coñe Alex, que yo no hago esas cosas aquí el que tira cañas es eTc xDD

Eh, no difamis, que jo no he fet res apart de defensar-me..

coi de madridistes [decaio]
We're running down the road to hell,
we're alcoholic rock'n'roll band...

Esos muchachxs del barrio, a tope, macarreando hasta límites insospechados con total maestría y siempre en una línea ascendente de trabajo.

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=235761753
Morr,has fet un amic a miscelanea, no? http://www.elotrolado.net/hilo_Comunicado-por-la-unidad-Antifascista_941033?pagenumber=2

Hi ha cada un, que efectivament "ni puta idea", o mes ben dit, volen tergiversar la realitat a base de mentides, encara que crec que al final se les creuen i tot.
Soc una dona de cap a peus!!!:) :)
eTc_84 escribió:Així que ets del món de la desinformació, i fervent lector d'sport i marca [sati]


voto que es un tiu..

[fumeta]


Eh, no difamis, que jo no he fet res apart de defensar-me..

coi de madridistes [decaio]
eTc_84 escribió:voto que es un tiu..
chiyo-chan escribió:Soc una dona de cap a peus!!!:) :)


Volem fotos [sati]
Lo que fa l'aburriment, m'he posat a repassar els correus pendents de la meva compta basura, o sigui jotmeil, i deu ni do lo idiota i ingènua que es torna la gent, entre el nen del cancer on una cruel companyia donarà 1$ a la causa per cada mail, que si msn tanca, i llegendes urbanes varies.

Per no parlar dels powerpoints, ojala arribi el dia en que desapareguin.
Cafetino escribió:Lo que fa l'aburriment, m'he posat a repassar els correus pendents de la meva compta basura, o sigui jotmeil, i deu ni do lo idiota i ingènua que es torna la gent, entre el nen del cancer on una cruel companyia donarà 1$ a la causa per cada mail, que si msn tanca, i llegendes urbanes varies.

Per no parlar dels powerpoints, ojala arribi el dia en que desapareguin.

Això et passa per tenir quinceañeras amb flog al msn [sati][sati]
eTc_84 escribió:Això et passa per tenir quinceañeras amb flog al msn [sati][sati]


Com domines les abreviacions com flog
Quen en tens un? xD
NGC escribió:Com domines les abreviacions com flog
Quen en tens un? xD

Si, però restringit [fumeta]
eTc_84 escribió:Si, però restringit [fumeta]

¡Queremos saber!


Desde que he vuelto al ruedo ibérico, me he ganado una serie de nuevos amiguitos. Bueno en realidad son los mismos amiguitos que en la calle jaja.

Salud.
Algú està veient TVE2? xDD hi ha una del PP a 59' que no ha respost a absolutament res directament, uns cops desvia, uns cops va per i vosaltres més, altres cops respon el que vol... [carcajad][carcajad][carcajad]
eTc_84 escribió:Algú està veient TVE2? xDD hi ha una del PP a 59' que no ha respost a absolutament res directament, uns cops desvia, uns cops va per i vosaltres més, altres cops respon el que vol... [carcajad][carcajad][carcajad]


Tío, muérete, están dando los SSerrano.
eTc_84 escribió:Algú està veient TVE2? xDD hi ha una del PP a 59' que no ha respost a absolutament res directament, uns cops desvia, uns cops va per i vosaltres més, altres cops respon el que vol... [carcajad][carcajad][carcajad]

Tu no desviis el tema, vull l'adreça del teu flog per MP xDDD

Que aposto el que vulguis que has passat algun cop pel meu xDD
Uo vaya festival de fil xD

nuse per kin numero aneu xo weno k soc un altre jaja
flupspowa escribió:Uo vaya festival de fil xD

nuse per kin numero aneu xo weno k soc un altre jaja

Benvingut 483 ^^

morr escribió:Tío, muérete, están dando los SSerrano.

morr tu antisistema de pakotilla [poraki]

cafetino, si vols et dono el de la raquel aka tiu xD
eTc_84 escribió:cafetino, si vols et dono el de la raquel aka tiu xD

WTF!?

Volem el teu xDD
uh uh... l'eTc amb un flog de quinceañera.... mes val que el donguis i no resultarà ningu ferit... XD
eTc, passem el flog, que t'agrego a F/F LoOoOkAaA!!! [jaja]
a mi m'agradaria saber si el gerim que he trobat, (al flog) és el mateix de aquí XD
no si resultarà que tots teniu flog XD!!
Fins i tot n'hi ha que decapiten reis del tortell xDD
li omplim el flog a veure si és ell?? XD

que ja et tocaria actualitzar, eh?? XD
lodis escribió:que ja et tocaria actualitzar, eh?? XD

Ejem, no fa ni dos minuts que he actualitzat XD
ei, apunteume a mi a la llista plis XD XD
501 respuestas
13, 4, 5, 6, 711